Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Vierailija kirjoitti:
Voi Helena kun sinä olet yksinkertainen ja itsekäs... Alunperin on haluttu pitää hyvä yhteys sinun ja lapsien välillä, mutta ihan itse näillä omilla toimillasi olet tehnyt siitä mahdottoman näiden vuosien aikana. Siksi on lasu kuvioissa mukana.
Ja tottakai Mikon uusi vaimo saa kuljettaa lapsia, etenkin kun/jos on tuonut tapaamiseen. Mikä siinäKIN on niin väärin? Ei se ole mitenkään sinulta pois.
K a s v a n y t j o a i k u i s e k s i H e l e n a !!
Turha toive, Helena ei muutu , ei kehity. Luulen, että loppu on kammottava jossain alkoholistien yömajassa, ehkä tukehtuu omaan oksennukseensa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan saa laitettua mikkoa ja nataliaa kuriin? Uskomattoman itsekästä menoa, räikeästi lasten edun vastaista.
Oikeus on viimeinen oljenkorsi. Ja luotan kuitenkin suomalaiseen oikeusjärjestelmään enemmän kuin niihin amerikkalaisen oikeuden päätöksiin, joilla ei ole minulle kuin kalapaperin arvo. Helenalla on nyt näytön paikka.
Mikä oikeus?
Hellu on edelleen työtön, asunnoton, mt-ongelmainen ja nyt sitten jo riehui taas siellä tapaamisessakin.
Ja kävi riehumassa virlä lasten kotonakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eihän kukaan myöhästynyt. Lapset tuli vaan eri kyydillä. Miksi tuosta pitää ulista?
Kyllä myöhästyi, miksi taas valehtelet asiasta? Maksaako mikko hyvin sinulle?
Ei myöhästynyt. Yksi lapsista vain tuli myöhemmin kuin ne kaksi muuta.
Ainakin sen olemme tästä oppineet, että korkein oikeus ei ollut Mikko Koivun lahjottavissa. Ei ottanut eroasiaa käsiteltäväkseen. Ja tämäkin asia niin monen oikeusasteen käsiteltäväksi, että saadaan niitä ennakkopäätöksiä muidenkin avuksi ja turvaksi.
Vierailija kirjoitti:
Näillä elkeillä Natalielle tulee vielä tukalat oltavat.
Mitä ihmettä kirjoitat? Natalie mahdollisti sen, että Helena sai tavata lapsensa. Helenan olisi pitänyt kiittää Natalieta kauniisti.
Voi ku se Helena tajuaisi että noita mukeja ei kannata kuunnella antavat muka hyviä neuvoja.
Joku puhui että on tehnyt Helenan puolesta kantelun aluehallintovirastoon. Kantelun voi tehdä toisen puolesta vain valtakirjalla ja lisäksi käsittelyaika on noin vuosi.
Nyt pitäisi vaan yrittää saada se oma arki pyörimään että olisi jatkossa paikka missä olla lasten kanssa. Ihan hyvin voi hankkia asunnon Helsingistä tapaamiset voi olla samat kuin ne mitä ehdotti yksinhuoltajuutta hakiessa Mikolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikko on Turun lasun erityiskohtelussa siinä ei ole äidillä mitään merkitystä, kun näistä tapaamisisista ovat mielivaltaisesti päättäneet.
Onkohan joku mikon perhetuttu, tuiren tau jukan kaveri, siellä päättävässä asemassa?
Samoin kävi vilja eerikan ja milon tapauksissa. Lasu ei ole aina lapsen puolella, valitettavasti.
Nythän lasu toimi ennen kuin Helena ehti tehdä mitään lapsille. Hyvä, että sen toimia nyt valvotaan. Veitsi patjan alla, huhhuh.
Näillä elkeillä Natalielle tulee vielä tukalat oltavat.
Mitä ihmettä kirjoitat? Natalie mahdollisti sen, että Helena sai tavata lapsensa. Helenan olisi pitänyt kiittää Natalieta kauniisti.
Lukiko tuossa jotakin siihen viittaavaa mihin pakkosyötit vastauksesi? Joka paikan höylä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaa olemaan tunnelma kohdillaan häiden uusintoja odotellessa. Ja kuvia niistä.
Kyseessä ei ole häiden uusinta vaan juhlat heille, jotka eivät päässeet Minnesotaan varsinaiseen hää/vihkimistilaisuuteen.
Mikäs sitä hienoja kuvia on katsellessa.
Toivottavasti M&N pitävät ne uudet juhlat mahdollisimman pienimuotoisena eikä lapsia kuvata mediaan. Tuskin he itsekään sitä haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Hääsuitsutukset? Julkaisi hääkuvat somessa? No jopa oli mies helposti alistettavissa. Juu, niin siinä kävi.Hääsuitsutukset? Julkaisi hääkuvat somessa? No jopa oli mies helposti alistettavissa. Juu, niin siinä kävi.
Nataliehan pit oikein puheenkin Mikolle, mutta uskon sinua ja olen varmaan unta vain nähnyt. Onko nyt hyvä ja sinun silmille sopivaa luettavaa?
Natalie ei ole pitänyt mitään puhetta, vaan kirjoittanut Instagrammiin hääkuvien yhteyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän Helena olisi sanonut, jos lapset olisivat tulleet yksin taksin kyydissä tapaamiseen? Olisi kauhistellut ja riehunut ja haukkunut julkisesti, vaikka oli päiväaika.
Itse Helena tosiaan laittoi pienen tyttärensä taksiin yöllä yksin.
Höpö höpö. Lapset kuuluu tuoda AJALLAAN tapaamisiin, etkö sitä tosiaan ymmärrä?
Ja äidin kuuluu hoitaa äitipäivänsä. Eipä hoitanut lähes vuoteen. Mutta vartin myöhästyminen lapsen muun menon takia on niiiin kamalaa. Mitä kaksinaismoralismia. Ei vuosi ole mittään, mutta vartti on muka todella paljon.
Mukilaiset ovat niin tolvanoita, etteivät osaa suhteuttaa asioita keskenään. Ne uskovat Helenan sanaa, nyökkäävät ja tottelevat. Toistavat Helenan sanoja kuin mantraa. Ne antavat mukilaisille elämään sisältöä, jota ei ole ennen Helenaa ollut. Nyt mukilaisten elämä on saanut merkityksen, toimia kuningatar Helenan työmuurahaisina, solvata Helenan puolesta Mikkoa ja Natalieta, ottaa sakot Helenan puolesta kunnianloukkauksista.
Vierailija kirjoitti:
Hääsuitsutukset? Julkaisi hääkuvat somessa? No jopa oli mies helposti alistettavissa. Juu, niin siinä kävi.Hääsuitsutukset? Julkaisi hääkuvat somessa? No jopa oli mies helposti alistettavissa. Juu, niin siinä kävi.
Nataliehan pit oikein puheenkin Mikolle, mutta uskon sinua ja olen varmaan unta vain nähnyt. Onko nyt hyvä ja sinun silmille sopivaa luettavaa?
No, Natalie ei ole pitänyt mitään puhetta, vaan kirjoittanut kauniita tekstejä rakkaasta aviomiehestään Instakuvien yhteyteen. Kaunista ja koskettavaa, kun kaksi ihmistä rakastaa toisiaan aidosti ja ovat löytäneet toisistaan sielunkumppaninsa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ylipäänsä pitää tehdä joku numero siitä, että se sattui olemaan Natalie joka lapset toi tällä kertaa?
Minäpä kerron. Missä on vastuullinen isä? Vanhempien pitäisi kyetä hoitamaan nämä asiat ihan itse eikä delegoida niitä muille. Muut asiat väistyvät lasten teiltä. LASTEN TAKIA. Varsinkaan tällaisessa tilanteessa.
Äiti oli itse vuoden poissa ihan vapaaehtoisesti ja sitten haukkuu muita, että lapsi on nyt "väärin kuskattu".
Tilanteessa, jossa tuojan ja äidin ei ole edes tarkoitus kohdata, mutta äiti kyttää sääntöjen vastaisesti ulkona ja hyökkää tuojan kimppuun.
Helena Koivulle ei kuulu pätkääkään exän perheen sisäinen työnjako ja se, kuka autoa ajaa.
"Yksin saa tietysti mennä ennen ja jälkeen ja tapaamisen!", ei se ihme ettei hellukaan ymmärrä miten asia pitäisi oikeasti hoitaa jos nämä sielunkumppaninsakin on tuon lainauksen tasoa. On siinä kapasiteetti kohdallaan jos pitäisi kävellä ja syödä purkkaa samalla. Taitaa olla alkoholi ja muut huimausaineet normmalin ruuan korvikkeena kuten vaikutti hellullakin olevan dietti-lounas nautittuna eilisissä ränttäyksissä. Eiköhän herra darvin hoida homman kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ylipäänsä pitää tehdä joku numero siitä, että se sattui olemaan Natalie joka lapset toi tällä kertaa?
Minäpä kerron. Missä on vastuullinen isä? Vanhempien pitäisi kyetä hoitamaan nämä asiat ihan itse eikä delegoida niitä muille. Muut asiat väistyvät lasten teiltä. LASTEN TAKIA. Varsinkaan tällaisessa tilanteessa.
Äiti oli itse vuoden poissa ihan vapaaehtoisesti ja sitten haukkuu muita, että lapsi on nyt "väärin kuskattu".
Tilanteessa, jossa tuojan ja äidin ei ole edes tarkoitus kohdata, mutta äiti kyttää sääntöjen vastaisesti ulkona ja hyökkää tuojan kimppuun.
Helena Koivulle ei kuulu pätkääkään exän perheen sisäinen työnjako ja se, kuka autoa ajaa.
Helena Koivu itse kertoi vid
No miksi se valvoja ei sitten huolehtinut siitä, että Helena pysyy varmasti sisällä, jos tai kun hän oli paikalla?
Vai tuliko se Nattie ehkä tuuraamaan valvojaa kuvaamisessa ym. tarkkailussa? Onko menty jo niin pitkälle?
No miksi se valvoja ei sitten huolehtinut siitä, että Helena pysyy varmasti sisällä, jos tai kun hän oli paikalla?
Ei ollut perehtynyt Hellun historiaan.
Siis menikö hellu riehumaan Mikon kotiin tapaamisen jälkeen? Poistiko poliisit jälleen?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä antaisin Hellulle asunnon siitähän se sovinto alkaisi ja kaikki olisi tyytyväisiä lapsetkin.
No mutta; sepä olisikin kaunis ele ja ratkaisisi monta ongelmaa, lapsetkin olisivat tyytyväisiä. Anna pois vain :)
Vierailija kirjoitti:
Natalie ei osaa edes kunnioittaa noita lapsia ja ottaa heidän tarpeitaan huomioon. Vain omat meinaavat. Muutenhan tämä ei olisi edes mahdollista. Ja sitten oikeudessa puidaan vaan äidin tarpeita. Entäs isän tarpeet? Vieraat naiset?
Nataliehan juuri otti lasten tarpeet huomioon, vei lapset tapaamaan äitiään, vaikka varmasti hänelle ei ollut mukavaa ajatus, että jostain syystä joutuisi kohtaamaan Helenan. Muistissa Helenan järkyttävä käytös jäähallin parkkipaikalla pienen lapsen läsnäollessa. Mutta Natalie on sitoutunut aviomieheensä ja tämän lapsiin ja vei lapset tapaamaan äitiään, laittoi lasten edun oman hyvinvointinsa edelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli aika huikeet ne eiliset kännivideot. Saas nähdä, tuleeko tänään samat sepustukset suomeksi. Veikkaan, että poistaa ne eiliset, jos yhtään on enää järkeä päässä.
Sitä on ihmetelty kenelle se niitä englanniksi ränttää, siellähän ei taida olla muita tukijoita enää kuin Marina ja se alkkis Carly. Mukilaisetkaan eivät ymmärrä englantia.
Itse luulen, että kun Hellu kuvittelee, että hänen instagramillaan on jokin maaginen voima jolla lakipäätöksiä voidaan muuttaa tai ainakin sylkeä vihaa, että ne videot on suunnattu Natalielle. Mutta enpä usko, että Natalieta kiinnostaa vähääkään seurata virolaisen stalkkerin huutoa Instagramissa.
On sillä kolmaskin englannikielinen tukija se maailman suurin Granlund fani. Vasta ränttäsi menemään Hörkön ikivanhassa M ja N poUstauksessa.
Helenan mielestä lapset olis pitäneet lähettää taksilla kun sitä rahaa nyt kuitenkin on. 😂😂😂