Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että lapset eivät vietä tätäkään äitienpäivää äitinsä kanssa on ihan ko äidin oma valinta.
Onneksi lapsilla on hyvä isä, hyvä turvallinen bonusäiti, isänäiti ja muu suku ympärillään. Arjessa ja pyhäpäivinä.
Niin, lapset tarvitsevat näitä kaikkia rakastavia ja turvallisia aikuisia lähellään, onneksi heillä on niitä paljon!
Tätä minä en käsitä. Siis sitä miksi mukilaisille on vastenmielinen ja kauhistuttava ajatus jos Natalie on turvallinen ja tärkeä ihminen lasten elämässä. Miksi he haluavat lapsille huonoa ja pahaa?
Esim. Jos nämä tarkoiitisi lapsille oikeesti hyvää niin olisivat odottaneet ede
Miten äitiä voi tukea jos hän ei sitä itse halua, vaan vaatii mahdottomia?
Mitkä Helenan vaatimuksista on mahdottomia?
Mitä jos sinä kertoisit edes yhden vaatimuksen joka olisi mahdollinen/kohtuullinen.
Kukaan jaksa luetella noita mahdottomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että lapset eivät vietä tätäkään äitienpäivää äitinsä kanssa on ihan ko äidin oma valinta.
Onneksi lapsilla on hyvä isä, hyvä turvallinen bonusäiti, isänäiti ja muu suku ympärillään. Arjessa ja pyhäpäivinä.
Niin, lapset tarvitsevat näitä kaikkia rakastavia ja turvallisia aikuisia lähellään, onneksi heillä on niitä paljon!
Tätä minä en käsitä. Siis sitä miksi mukilaisille on vastenmielinen ja kauhistuttava ajatus jos Natalie on turvallinen ja tärkeä ihminen lasten elämässä. Miksi he haluavat lapsille huonoa ja pahaa?
Natalie ei tietenkään ole äiti, vaan Helena, mitä muutakaan Natalie voi nyt kun olla kun lapset isällään. Lähteä usaan tai ihan mihin vaan niin mukit olisi tyytyväisiä ja ilmeisesti vielä parempaa jos ero tulisi. Mikko ei siinäkään tapauksessa enää Helenaa ottaisi.
Vierailija kirjoitti:
Sonni ja maholehmä ne on viety saareen . Sonni saa pökkiä sitä milloin kassit täynnä kun ei tule tiineeksi.
Agraariyhteiskunnan hengentuotos. Ilmeisesti asuu myös saaressa.
Kerjuupuhelun kuvaus mediassa:
"Seuraavaan Instagram-tarinapäivitykseen Helena on jakanut videon, jossa Mikko puhuu puhelimassa Helenan äidin kanssa. Helenan vanhemmat ovat ilmeisesti vaatineet, että Mikon täytyisi ostaa lapsille ja Helenalle laivaliput Viroon, he eivät halua niitä maksaa. Mikko toteaa, että isovanhemmat voivat ostaa liput ihan itse.
-Mä tiedän sen tasan tarkkaan, että ne liput ei maksa niin paljoa. Te olette isovanhempia ja silloin te voitte pitää huolta lapsenlapsista ja ostaa ne liput. Ihan samalla lailla kun mun vanhemmat pitää täällä huolta, Mikko sanoo puhelimeen
Tämän jälkeen ex-kiekkoilija yhtäkkiä huomaa, että Helena salakuvaa häntä pusikon takaa.
-Nyt sun tytär edelleen salaa kuvaa minua, kun mä puhun sinulle. Älkää soittako uudelleen ennen kuin te olette valmiita sopimaan, pitämään huolta ja kantamaan oman vastuunne, Mikko toteaa Helenan äidille puhelimessa vahvalla Turun murteella."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. Jos nämä tarkoiitisi lapsille oikeesti hyvää niin olisivat odottaneet edes Lasten koulun loppumista ennenkuin järjestivät häädön lapsille ja heidän äidilleen. Miten raska
Miten tuo liittyy siihen että Natalie ei saisi olla lapsille hyvä? Lapsia ei häädetty mistään. Äitiänsäkään ei häädetty vaan poistettiin ja hänelle oli tiedotettu kuukautta aiemmin milloin vierastalon pitää olla tyhjä. Helenalla olisi ollut hyvin aikaa hommata uusi, oma, asiallinen kämppä. Mitä tekemistä lasten -Lasten- koulunkäynnillä on asian kanssa? Heillä on yhä oma koti kaupungissa josta helppo kulkea kouluun, harrastuksiin ja nähdä kavereita. Kakskertaankin pääsevät, ihan päätaloonkin jossa kaikilla omat huoneet ja sängytkin. Älä viitsi vääristellä ja syytellä Natalieta. Tai edes Mikkoa.
Ja miten se Helenan tekemä avioehdon riitauttaminenkin on asia, johon joku yllytti ja neuvoi ottamaan älyttömän riskin, vaikka ilman mitään oikeudenkäyntiä Helena olisi saanut sen miljoonan.
Millä logiikalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Helenalla nyt oma asunto? Vai missä asuu?
Äiti Kipperin luona. Säälittävä tapaus tuo keski-ikäinen hellu.
Mitä valehtelet? Helena on käymässä äitinsä luona, varmasti, koska äitienpäivä.
Helena toi Yllelle äitienpäivälahjaksi itsensä. Äiti saa palvella Hellua lahjana.
Eilen oli siskonsa luona 39 v syntymäpäivät. Mitä Ulle oli pyykkihommissa eilen kai????
Kuva taas pesutuvalta, Ulle istuu mankelin vieressä. Puhtaat pyykit mukaan Turkuun.
Ajattella, niinkö istuu... kiitos fiksu nainen kun kerroit tär
Eikö Helena osaa käyttää konetta, voi Ulle parkaa kun joutuu aikuisen ihmisen pyykit duunaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja miten se Helenan tekemä avioehdon riitauttaminenkin on asia, johon joku yllytti ja neuvoi ottamaan älyttömän riskin, vaikka ilman mitään oikeudenkäyntiä Helena olisi saanut sen miljoonan.
Millä logiikalla?
Millä logiikalla mikä?
Mikä ihmeen kyselyikäinen tollo tänne nyt rantautui?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. Jos nämä tarkoiitisi la
Kaikki, koska Helena ei voi vaatia mitään.
Lasten näkemisestä päättää lastensuojelu.
Huoltajuudesta päättää oikeus myöhemmin tänä vuonna.
Avioero on taputeltu korkeimmassa oikeudessa ja kaikki on Mikon, paitsi Helenan irtokrääsä.
Vaatimusten esittämisen sijaan Helenan pitäisi käyttää aika ja energia mokiensa korjaamiseen, jotta pääsee vielä joskus takaisin osaksi lasten normaalia elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. Jos nämä tarkoiitisi lapsille oikeesti hyvää niin olisivat odottaneet edes Lasten koulun loppumista ennenkuin järjestivät h
No miksi se lasten äiti ei itse poistunut kaikessa rauhassa Mikon talosta ettei olisi tarvinnut poistaa? Aikaahan hänelle siihen annettiin, ei tuo tullut yllätyksenä Helenalle että huhtikuun alussa ei enää saa olla siellä. Jos joku lapsille traumatisoivia tilanteita aiheuttaa se on lasten äiti, ei Mikko tai Mikon vaimo.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on täysin totta.Ja jos lapsille haluaa hyvää ,heidän äitiinsä suhtaudutaan kunnioittavasti.Erotilanteessakin äiti on edelleen äiti,siihen rooliin ei oteta uutta naista.Ja äidin aseman ja elämisen tukeminen johtaa parhaaseen myös lasten elämässä.
Mikko on nimenomaan tukenut Helenan äitiyttä kaikin mahdollisin tavoin. Se ei vain riitä, jos äiti itse on täydellinen paska.
Se kunnioitus koskee myös lasten isää. Ei se niin oo että äitiä kunnioitetaan ainoastaan. Asialinjalla täytyy olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. Jos nämä tarkoiitisi lapsille oikeesti hyvää niin olisivat odottaneet edes Lasten koulun loppumista ennenkuin järjestivät häädön lapsille ja heidän äidilleen. Miten raskasta tämän rumban jälkeen kounkäynti nyt heille on. Natalie naisena olisi voinut sanoa Mikolle tästä. Yhtä tunteetomia molemmat. Kyllähän moukatkin ottaa eämiä ja välttää kun on katto ja ruokaa....
Helenalle on kerrottu tuosta muutosta jo maaliskuun alussa, ei sen olisi tarvinnut näin mennä. Monissa perheissä muutetaan kesken kouluvuotta mutta koska vanhemmat hoitavat hommansa siitä tulee ehkä viikon tai parin verran sekaannusta, jos sitäkään. (Ihan kokemuksella sanon tämän, muutettiin useamman kerran lapsuuden aikana eikä se koulua haitannut.)
Tosin meillä ei koskaan muutettu virkavallan voimin mutta se toki oli Helenan valinta kun jätti asian hoitamatta. Mihinkäs he muuttaisivat kun uutta kotia ei edelleenkään ole? "Häädöstä" on jo puolitoista kuukautta mutta kotia ei ole vieläkään? Apua on kyllä varmaan tarjottu. Eli voit ohjata moitteesi siihen suuntaan, miksei äiti sitä asuntoa hanki jotta lasten elämästä huolet vähenisi? Se asunnon hankkiminen on luultavasti yksi syy siihen miksi valvotut jatkuu?
Olet huolissasi kouluvuodesta, mikä on hyvä. Mitkä ovat ajatuksesi sen suhteen että äiti otti lapset pois koulusta kesken kouluvuoden ja vei Helsinkiin? Tai siitä ettei äiti halua hankkia kotia Turusta jossa lasten koulu, kaverit ja harrastukset ovat?
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos sinä kertoisit edes yhden vaatimuksen joka olisi mahdollinen/kohtuullinen.
Se en ollut minä, joka hänen vaatimuksiaan arvioi, vaan sinä. Etkö osaa perustella heittojasi? Ok, ei yllätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. Jos nämä tarkoiitisi lapsille oikeesti hyvää niin olisivat odottaneet edes Lasten koulun loppumista ennenkuin järjestivät häädön lapsille ja heidän äidilleen. Miten raska
Osta muki ja huppari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se en ollut minä, joka hänen vaatimuksiaan arvioi, vaan sinä. Etkö osaa perustella heittojasi? Ok, ei yllätä.
Enpä ollut minä.
Kaikki Helenan vaatimukset ovat olleet mahdottomia.
Siinä. Ole hyvä.
Nyt on sinun vuorosi kertoa edes se yksi, joka mielestäsi olisi mahdollinen.
Vierailija kirjoitti:
Millä logiikalla?
työnnä se logiikka minne ei päivä paista ja lue oikeuden pöytäkirjat
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäiseksi tulee mieleen se, että Mikon puoliso Natalie häipyisi Mikon ja lasten elämästä.
Tulin katsomaan mitkä äitiepäivä tunnelmat täällä on? Oletteko onniteet omaa äitiä javieneet ruusuja. Itse odotan lapsia kylään pöytä katettuna. Kurkkasin että täällä samojen toistelu näköjään jatkuu joten en täällä pilaa enempää päivääni. Jos ei ole äitiä ei ole ytärtä eikä poikaa....
Ai näimme vai? En mä vaan nähnyt. Arvaa miksi? En rakentanut tarinaa heidän asioistaan. Suosittelen kokeilemaan sunkin.