Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!

Vierailija
02.04.2025 |

Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…

Kommentit (55669)

Vierailija
43881/55669 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä selität? Minun silmissäni hän menetti kasvonsa hetkessä muutamalla lauseella. Ja tuli ensimmäisenä mieleen, että miten tuollainen ihmisen voi toimia Suomen maajoukkueen kapteenina. Mikko tietää sen itsekin ja siksi pakoilee julkisuuttakin.

No jaa. Emme tiedä millä tavalla Mikolle puhuttiin joten paha on sanoa oliko reaktio oikeutettu. Mutta oikeassa Mikko oli, ei hänen kuulu huolehtia Helenan järjestämisestä kuluista. Sitä varten ne elarit on, että Helena käyttää niitä rahoja. Viron laivaliput eivät miljoonia maksa joten pitäisi onnistua. Miksi siis kerätä tätä rahaa Mikolta? Vai

No kaikki me valitettavasti näimme miten Helena manipuloi juhannuksen tapahtumia yrittäen saada Mikon näyttämään tarinan pahikselta. Ilmeisesti muutamalle meni tämä läpi, mutta suurin osa

Mikko omalle tontilleen jussina ja Päätaloon.

Vierailija
43882/55669 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerjuupuhelun kuvaus mediassa:

"Seuraavaan Instagram-tarinapäivitykseen Helena on jakanut videon, jossa Mikko puhuu puhelimassa Helenan äidin kanssa. Helenan vanhemmat ovat ilmeisesti vaatineet, että Mikon täytyisi ostaa lapsille ja Helenalle laivaliput Viroon, he eivät halua niitä maksaa. Mikko toteaa, että  isovanhemmat voivat ostaa liput ihan itse.

-Mä tiedän sen tasan tarkkaan, että ne liput ei maksa niin paljoa. Te olette isovanhempia ja silloin te voitte pitää huolta  lapsenlapsista ja ostaa ne liput. Ihan samalla lailla kun mun vanhemmat pitää täällä huolta, Mikko sanoo puhelimeen

Tämän jälkeen ex-kiekkoilija yhtäkkiä huomaa, että Helena salakuvaa häntä pusikon takaa.

-Nyt sun tytär edelleen salaa kuvaa minua, kun mä puhun sinulle. Älkää soittako uudelleen ennen kuin te olette valmiita sopimaan, pitämään huolta ja kantamaan oman vastuunn

Ko ex-vaimo jota Hellu fanittaa on muutens alkoholisti

Viinitonkat tiskipöydällä keksi juonia joilla kiristää rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43883/55669 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua kyllä huvitti, kun Helena eräällä videollaan sanoi asuneensa kodissaan asiallisesti. Ei tuo kovin asiallisesti mennyt, jos poliisi melkein vakiovieras. Lisäksi työllisti  lukkoseppää  ja palotarkastajaa. 

Ja yritti parhaansa mukaan estää kiinteistön ylläpidon. Ei ihan asiallista, oliko tavoitteena kiinteistön arvon heikentäminen? 

Asialliseen asumiseen kuului myös ikkunan rikkominen ja sillä uhkaaminen. Lisäksi sähköportin rikkominen ja sen korjaamisen estäminen. Ja jatkojohtoviritykset ulkona. 

Asukaahan asiallisesti out there!

Vierailija
43884/55669 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä Helenan vaatimuksista on mahdottomia? 

Mitä jos sinä kertoisit edes yhden vaatimuksen joka olisi mahdollinen/kohtuullinen.

Kukaan jaksa luetella noita mahdottomia.

Se en ollut minä, joka hänen vaatimuksiaan arvioi, vaan sinä. Etkö osaa perustella heittojasi? Ok, ei yllätä. 

Enpä ollut minä.

Kaikki Helenan vaatimukset ovat olleet mahdottomia.

Siinä. Ole hyvä.

Nyt on sinun vuorosi kertoa edes se yksi, joka mielestäsi olisi mahdollinen.

Helenalle riittää kaksi kerrostaloa, Kakskerran mökki ja 15 miljoonaa. Nämä olisivat kohtuullista kun mahdollisti Mikon uran.

Unohdit palvelusväen.

Vierailija
43885/55669 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virolaisilla on outo tapa kihistä kiukusta. Mätyskä, mätisäkki, sillinhaju ym. 

Vai onko se vain päämuki, jolla on noin likainen mirri eikun mieli ?

Vierailija
43886/55669 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos sinä kertoisit edes yhden vaatimuksen joka olisi mahdollinen/kohtuullinen.

Se en ollut minä, joka hänen vaatimuksiaan arvioi, vaan sinä. Etkö osaa perustella heittojasi? Ok, ei yllätä. 

Enpä ollut minä.

Siinä. Ole hyvä.

Aha, kaikki ne olisi ollut mahdollisia. Siinä. Ole hyvä. Yhtä tyhmä vastaus kuin sullakin. Ensi kerralla kannattaa varmaan kommentoida pikkasen fiksummin, nyt oksensit ajatuksesi ilman järjen häivääkään. 

Vierailija
43887/55669 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miten se Helenan tekemä avioehdon riitauttaminenkin on asia, johon joku yllytti ja neuvoi ottamaan älyttömän riskin, vaikka ilman mitään oikeudenkäyntiä Helena olisi saanut sen miljoonan.

Millä logiikalla? 

Millä logiikalla mikä?

Mikä ihmeen kyselyikäinen tollo tänne nyt rantautui?

Millä perustelut väitteesi että Helena olisi saanut riitauttamatta tai ilman oikeudenkäyntiä (jos se nyt edes olisi ollut mahdollista) sen miljoonan? Perustele väitteesi niin ei tarvitse nyhtää niitä kuin idiootilta. 

Öööh.. no jos vaikka ihan sen avioehdon perusteella?

Vierailija
43888/55669 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä ollut minä.

Siinä. Ole hyvä.

Helenalle riittää kaksi kerrostaloa, Kakskerran mökki ja 15 miljoonaa. Nämä olisivat kohtuullista kun mahdollisti Mikon uran.

Unohdi

Ja Hellun loppuiän kuukausirahan.

Vierailija
43889/55669 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miten se Helenan tekemä avioehdon riitauttaminenkin on asia, johon joku yllytti ja neuvoi ottamaan älyttömän riskin, vaikka ilman mitään oikeudenkäyntiä Helena olisi saanut sen miljoonan.

Millä logiikalla? 

Millä logiikalla mikä?

Millä perustelut väitteesi että Helena olisi saanut riitauttamatta tai ilman oikeudenkäyntiä (jos se nyt edes olisi ollut mahdollista) sen miljoonan? Perustele väitteesi niin ei tarvitse nyhtää niitä kuin idiootilta. 

Minnesotan oikeuksien mukaan Mikon ei tarvi maksaa muuta kun lasten elarit, ei avioehtomiljoonaa toiseen kertaan jos joku luulee niin. 

Vierailija
43890/55669 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään jaksaisi jankuttaa samoja asioita joita monta ketjua jo täynnä. Eli Helenan mahdottomia vaatimuksia. Mahdottomuuksia ovat mm ero Nataliesta, Mikon omaisuuden nyhtäminen yhtään enempää enää, Kakskerrassa asuminen.. ole nyt hyvä mukilainen ja sano edes yksi asia ja perustele se älykkäästi ja kestävästi mikä Helenan vaatimuksista on epämahdoton, kiitos.

Vierailija
43891/55669 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä ollut minä.

Siinä. Ole hyvä.

Unohdi

Ennenhankittu omaisuus ja tuotot suojattiin avioehdolla, avioehdossa ei ollut muuta kun 1 miljoona indeksikorotuksella, 

Vierailija
43892/55669 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti istutetut nuo Yllen tekohampaat.

Vierailija
43893/55669 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä logiikalla? 

Millä logiikalla mikä?

Minnesotan oikeuksien mukaan Mikon ei tarvi maksaa muuta kun l

No sitä just tarkoitinkin että avioehdon mukaan olisi saanut ilman mitään riitauttamisia ja oikeudenkäyntejä.

Vierailija
43894/55669 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten äitiä voi tukea jos hän ei sitä itse halua, vaan vaatii mahdottomia?

Ensimmäiseksi tulee mieleen se, että Mikon puoliso Natalie häipyisi Mikon ja lasten elämästä.

Aika mielenkiintoinen oli sekin vaatimus, että Helenan mielestä uuteen suhteeseen Mikko olisi saanut vasta 15 eron jälkeen, kun Hellu itse otti kuitenkin uuden miehen samalla ovenavauksella.

Samaten Hellu vaati että kihlauksen julkistaminen ja hääpäivä olisi pitänyt päättää hänen kanssaan.

Hääkuviakaan ei olisi Helenan mielestä saanut ottaa eri asennoissa.. Eikä Natalie saisi kuskata lapsia harrastuksiin eikä osallistua  tapahtumiin. Itse äiti oli lähes vuoden poikka.

Mutta törkeimpiä ovat olleet Helenen yksihhuoltajahakemukset ja vaatimukset siitä, että isä saisi tavata lapsia vain muutaman kerran vuodessa. Samoin oli törkeää tehdä sopimus Kakskerran tonttiosuuden siirrrosta velkoja ja 56 000 rahamäärää vastaan, ottaa nuo hyödyt ja sitten petollisesti jättää oma osuus sopimuksesta hoitamatta ja alkaa väittää, että omistaa muka puolet koko kiinteistöstä. Ja eikös Helena oikeudessa tavoitellut puolta ex-exän koko omaisuudesta, siis ennen avioliittoa hankkitusta.

Samoin aika mahdotonta oli myös  "toisen omistajan" estäminen käyttämästä huvilaansa ja soittaminen  jopa 12 kertaa päivässä häkeen. Kyllähän näitä Helenan mahdottomia vaatimuksia riittää.

Vierailija
43895/55669 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä ollut minä.

Siinä. Ole hyvä.

Aha, kaikki ne olisi ollut mahdollisia. Siinä. Ole hyvä. Yhtä tyhmä vastaus kuin sullakin. Ensi kerralla kannattaa var

Merkillistä että YHTÄKÄÄN ei silti ole saanut läpi missään. Kun noin mahdollisia vaatimuksia on sadottain.

Vierailija
43896/55669 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helena näyttää olevan Aurinkolahdessa. 

Vierailija
43897/55669 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muki koittaa matkia fiksumpiaan, huonolla menestyksellä :)

Vai niin. Älä vaan missään tapauksessa keskustele kuin aikuinen vaan jatka olkiukkoilua ja typeriä heittojasi. 

Vierailija
43898/55669 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä logiikalla? 

Millä logiikalla mikä?

Eli yrität nyt sanoa, että mikäli Helena ei olisi riitauttanut avioehtoa, Mikko ei olisi maksanut sitä milliä kuuskusierinä (kulujen mukaan) kuukausi erohakemuksesta? 

Vierailija
43899/55669 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä ollut minä.

Siinä. Ole hyvä.

Unohdi

Sähkö Audi , hotelliyöt ja parasta ruokaahan hänellä jo on !

Vierailija
43900/55669 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten äitiä voi tukea jos hän ei sitä itse halua, vaan vaatii mahdottomia?

Ensimmäiseksi tulee mieleen se, että Mikon puoliso Natalie häipyisi Mikon ja lasten elämästä.

Aika mielenkiintoinen oli sekin vaatimus, että Helenan mielestä uuteen suhteeseen Mikko olisi saanut vasta 15 eron jälkeen, kun Hellu itse otti kuitenkin uuden miehen samalla ovenavauksella.

Samaten Hellu vaati että kihlauksen julkistaminen ja hääpäivä olisi pitänyt päättää hänen kanssaan.

Hääkuviakaan ei olisi Helenan mielestä saanut ottaa eri asennoissa.. Eikä Natalie saisi kuskata lapsia harrastuksiin eikä osallistua  tapahtumiin. Itse äiti oli lähes vuoden poikka.

Mutta törkeimpiä ovat olleet Helenen yks

Helena on ollut mielestään asiallinen ja sovinnonhaluinen. 

Ketju on lukittu.