Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Vierailija kirjoitti:
Tulin katsomaan mitkä äitiepäivä tunnelmat täällä on? Oletteko onniteet omaa äitiä javieneet ruusuja. Itse odotan lapsia kylään pöytä katettuna. Kurkkasin että täällä samojen toistelu näköjään jatkuu joten en täällä pilaa enempää päivääni. Jos ei ole äitiä ei ole ytärtä eikä poikaa....
Tiekkö kun sun ei tarvitse AINA raportoida näitä piipahduksiasi ja kurkkaamisiasi. Ketään ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä selität? Minun silmissäni hän menetti kasvonsa hetkessä muutamalla lauseella. Ja tuli ensimmäisenä mieleen, että miten tuollainen ihmisen voi toimia Suomen maajoukkueen kapteenina. Mikko tietää sen itsekin ja siksi pakoilee julkisuuttakin.
No jaa. Emme tiedä millä tavalla Mikolle puhuttiin joten paha on sanoa oliko reaktio oikeutettu. Mutta oikeassa Mikko oli, ei hänen kuulu huolehtia Helenan järjestämisestä kuluista. Sitä varten ne elarit on, että Helena käyttää niitä rahoja. Viron laivaliput eivät miljoonia maksa joten pitäisi onnistua. Miksi siis kerätä tätä rahaa Mikolta? Vai
No kaikki me valitettavasti näimme miten Helena manipuloi juhannuksen tapahtumia yrittäen saada Mikon näyttämään tarinan pahikselta. Ilmeisesti muutamalle meni tämä läpi, mutta suurin osa
Ei todellakaan mennyt läpi. Miksi ylipäätään Helena tuli Päätalon tontille. Lapset ravas yhtenään sisällä Päätalossa, Helenaa harmitti, Mikko pelasi jalkapalloa ja Helenalla hätä, soittaa häkeen :))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sonni ja maholehmä ne on viety saareen . Sonni saa pökkiä sitä milloin kassit täynnä kun ei tule tiineeksi.
Agraariyhteiskunnan hengentuotos. Ilmeisesti asuu myös saaressa.
Tarjositko Jukka aamukaffetta ???
Tämä on täysin totta.Ja jos lapsille haluaa hyvää ,heidän äitiinsä suhtaudutaan kunnioittavasti.Erotilanteessakin äiti on edelleen äiti,siihen rooliin ei oteta uutta naista.Ja äidin aseman ja elämisen tukeminen johtaa parhaaseen myös lasten elämässä.
--
Heidän äitiinsä on yritetty suhtautua kunnioittavasti. Mikko ja yhteiskunta ovat antaneet Helenalle reilusti enemmän siimaa näissä asioissa kuin isä vastaavassa tilanteessa saisi. Onneksi Mikko ei ole ottanut äidin rooliin uutta naista, hänellä on uusi puoliso joka on isän vaimona lasten elämässä. Perhe itse sitten rakentaa ja määrittelee roolit omien tarpeiden ja toiveiden mukaan, nuo asiat kehittyvät myös ajan oloon, ihmiset ja tilanteet muuttuvat.
Minusta tässä nyt ohjataan Helenaa menemään elämässä vihdoinkin eteenpäin mikä voi olla hänelle hyvä asia pitkässä juoksussa. Erosta on kuitenkin monta vuotta joten olisi jo aika luovuttaa eroriita ja luoda uusi, Mikosta erillinen elämä ja identiteetti. Tämä olisi lapsillekin hyvä.
Jos lapsille tahtoo oikeasti hyvää heidän isäänsä suhtautuu kunnioittavasti. Ei hauku ja mustamaalaa Seiskoissa ja instoissa, ei käske lyömään isänsä pahvikuvaa, erotilanteessakaan ei ota uutta miestä superisäksi oman oikean isän tilalle jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulin katsomaan mitkä äitiepäivä tunnelmat täällä on? Oletteko onniteet omaa äitiä javieneet ruusuja. Itse odotan lapsia kylään pöytä katettuna. Kurkkasin että täällä samojen toistelu näköjään jatkuu joten en täällä pilaa enempää päivääni. Jos ei ole äitiä ei ole ytärtä eikä poikaa....
Tiekkö kun sun ei tarvitse AINA raportoida näitä piipahduksiasi ja kurkkaamisiasi. Ketään ei kiinnosta.
Eri. Hyvää äitienpäivää sinullekin.
Hanna Koivu lopetti myös opinnot, kun tapasi Sakun. Ei ole tainnut myöskään olla missään töissä?
Vierailija kirjoitti:
kiitos tiedosta. Tämä tieto ei voisi vähempää kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sonni ja maholehmä ne on viety saareen . Sonni saa pökkiä sitä milloin kassit täynnä kun ei tule tiineeksi.
Meillä ei ruokita hiehoja mitkä ei tiinehdy. Ne laitetaan myyntiin karjaautoon.
#teamhelena taistelee naisten ja lasten puolesta puhumalla naisista hiehoina ja karjana. Näin opetan tyttärelleni naisen arvosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten äitiä voi tukea jos hän ei sitä itse halua, vaan vaatii mahdottomia?
Mitkä Helenan vaatimuksista on mahdottomia?
Ensimmäiseksi tulee mieleen se, että Mikon puoliso Natalie häipyisi Mikon ja lasten elämästä.
Aika mielenkiintoinen oli sekin vaatimus, että Helenan mielestä uuteen suhteeseen Mikko olisi saanut vasta 15 eron jälkeen, kun Hellu itse otti kuitenkin uuden miehen samalla ovenavauksella.
Samaten Hellu vaati että kihlauksen julkistaminen ja hääpäivä olisi pitänyt päättää hänen kanssaan.
Juu, hyvin on päässyt miehestä yli... Mutta tuo on sitä rajojen vetämistä, Mikon uusi ihmissuhde ei kuulu Helenalle. Hänen nyt pitää vaan hyväksyä se asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miten se Helenan tekemä avioehdon riitauttaminenkin on asia, johon joku yllytti ja neuvoi ottamaan älyttömän riskin, vaikka ilman mitään oikeudenkäyntiä Helena olisi saanut sen miljoonan.
Millä logiikalla?
Millä logiikalla mikä?
Mikä ihmeen kyselyikäinen tollo tänne nyt rantautui?
Millä perustelut väitteesi että Helena olisi saanut riitauttamatta tai ilman oikeudenkäyntiä (jos se nyt edes olisi ollut mahdollista) sen miljoonan? Perustele väitteesi niin ei tarvitse nyhtää niitä kuin idiootilta.
Vierailija kirjoitti:
Hanna Koivu lopetti myös opinnot, kun tapasi Sakun. Ei ole tainnut myöskään olla missään töissä?
On töissä. Saku sairasti syövän joten aika loogista, että siinä kohta työura ei kahden lapsen äidillä ollut se ykkösprioriteetti.
Ja hän opiskeli kyllä ihan yliopistossa eikä ole valehdellut valmistuneensa kuten Hellu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että lapset eivät vietä tätäkään äitienpäivää äitinsä kanssa on ihan ko äidin oma valinta.
Onneksi lapsilla on hyvä isä, hyvä turvallinen bonusäiti, isänäiti ja muu suku ympärillään. Arjessa ja pyhäpäivinä.
Niin, lapset tarvitsevat näitä kaikkia rakastavia ja turvallisia aikuisia lähellään, onneksi heillä on niitä paljon!
Tätä minä en käsitä. Siis sitä miksi mukilaisille on vastenmielinen ja kauhistuttava ajatus jos Natalie on turvallinen ja tärkeä ihminen lasten elämässä. Miksi he haluavat lapsille huonoa ja pahaa?
Esim. Jos nämä tarkoiitisi lapsille oikeesti hyvää niin olisivat odottaneet edes Lasten koulun loppumista ennenkuin järjestivät häädön lapsille ja heidän äidilleen. Miten raska
Menepä kuule neuvomaan sitä Helenaa, että hankkii sen kodin ihan itse eikä pesyidy milloin kenenkin nurkkiin.
Joku vastuu on äidilläkin, että hankkii nelikymppisenä kodin. Silloin ei tarvitse miettiä mitä tapahtuu kesken kouluvuoden. Tai äitienpäivänä, kun ei saa lapsia luokseen.
Onko sinun (tai mukilaisten)omat lapset niin saamattomia, että joudut heitä vielä keski-ikäisenä hyysäämään nurkissasi ja pesemään pyykit?
Itse en ole tavannut noin saamatonta naisihmistä. Parikymppisenä lähdetään opiskelemaan ja hankitaan koti ja ollaan vastuussa omasta elämästä. Ja jos niin ikävästi käy, että tulee ero tai leskeytyy, silloin laitetaan se oma elämä kuntoon eikä oleteta, että joku muu tekee sen.
Luulen että lapsille on ollut helpotus se ettei heidän tarvitse majoittua enää vierastalossa eikä kulkea niin kaukaa kouluun ja harrastuksiin. Eikä tarvitse pelätä mahdollisia konflikteja siellä. Toki haluaisivat varmasti asua äidillä puolet ajasta mutta niin että tällä on tarjota kunnollinen koti jossa on omat sängyt ja joka on lähempänä keskustaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten äitiä voi tukea jos hän ei sitä itse halua, vaan vaatii mahdottomia?
Ensimmäiseksi tulee mieleen se, että Mikon puoliso Natalie häipyisi Mikon ja lasten elämästä.
Helenalla oli toive ja aikomus avioitua uudelleen (Troyn kanssa) ennen Mikkoa. Kun Troy jostain syystä ei halunnutkaan Helenan kanssa naimisiin - vaikka mittojen mukaan teetetty hääpukukin oli jo valmiina - oli Helena syksyllä sitä mieltä että Mikko ei saa ryhtyä uuteen suhteeseen kuin aikaisintaan 10-15 vuoden päästä erosta. Tuo on mahdoton vaatimus ja järjetön jo siksikin että sama määräys ei koskenut Helenaa itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos sinä kertoisit edes yhden vaatimuksen joka olisi mahdollinen/kohtuullinen.
Kukaan jaksa luetella noita mahdottomia.
Se en ollut minä, joka hänen vaatimuksiaan arvioi, vaan sinä. Etkö osaa perustella heittojasi? Ok, ei yllätä.
Enpä ollut minä.
Kaikki Helenan vaatimukset ovat olleet mahdottomia.
Siinä. Ole hyvä.
Nyt on sinun vuorosi kertoa edes se yksi, joka mielestäsi olisi mahdollinen.
Helenalle riittää kaksi kerrostaloa, Kakskerran mökki ja 15 miljoonaa. Nämä olisivat kohtuullista kun mahdollisti Mikon uran.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs se Hanna tähän kuuluu? On edelleen aviossa ja viettää yksityistä elämää eikä nillitä ja riehu somessa.
Vierailija kirjoitti:
Odotan poikaa ja mennään ravintolaan syömään. Oma äiti kaukana ja soitin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos sinä kertoisit edes yhden vaatimuksen joka olisi mahdollinen/kohtuullinen.
Kukaan jaksa luetella noita mahdottomia.
Se en ollut minä, joka hänen vaatimuksiaan arvioi, vaan sinä. Etkö osaa perustella heittojasi? Ok, ei yllätä.
Muki koittaa matkia fiksumpiaan, huonolla menestyksellä :)
Aika mielenkiintoinen oli sekin vaatimus, että Helenan mielestä uuteen suhteeseen Mikko olisi saanut vasta 15 eron jälkeen, kun Hellu itse otti kuitenkin uuden miehen samalla ovenavauksella.
Samaten Hellu vaati että kihlauksen julkistaminen ja hääpäivä olisi pitänyt päättää hänen kanssaan.