Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Uskot siis todella että Mikko ei olisi hakenut tuota maksamaansa rahaa erokorvaukseksi jollei Helena olisi avioehtoa riitauttanut? Mä en usko piirun vertaa. Näkeehän sen jo siitä ettei Mikko maksanut korvausta kertaakaan sillä aikaa kun hän tappeli saadakseen Suomen oikeudessa asian käsittelyyn. "
Sulla taitaa nyt sotkeutua asiat. Eihän ns erokorvauksesta olisi käyty mitään oikeutta ilman Helenan tekemää riitauttamista. Se on avioerosta ihan erillinen yksityisoikeudellinen sopimus.
Ilman riitauttamista olisi noudatettu tuota sovittua kaavaa ja tehty suoraan rahansiirrot ja paperit niistä keväällä 2020.
Ei olisi tarvinnut mitään oikeuden päätöksiä tai odottaa eron käsittelyä tai omaisuuden erotteluja.
No eihän olisi 😂 Suomessakin pesänjakaja olisi erottelun tehnyt ja erokorvaus ei siihen olisi kuulunut
Helena ei lähtenyt v 2022 Suomeen, 5 miljoonaa meni sivu suun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikko ei ole itsekään pyhimys, eikä hän sellaisena halua esiintyä. Vuonna 2018 hänellä oli omien sanojensa mukaan avioliiton ulkopuolinen etäsuhde. Hän kertoo pitäneensä yhteyttä naiseen viestein, soitoin ja videopuheluin. Minulla ei koskaan ole ollut avioliiton ulkopuolista seksisuhdetta, vaikka nyt tämä asia onkin esitetty niin.
Niin eli myönsi pettäneensä. MOT
Etäsuhde. Helena sen sijaan naiskenteli kirkon tiloissa ihan lähinä narkkaripoikkistaan.
Tuo on jo silkkaa herjaa ja lähteenä sinä itse. Suhde ja pettämistä se etäsuhdekin on, mitäpä tuota muuksi väittämään? Mikko petti ja myönsi, ilmeisesti sua sattuu tosiasiat.
Mikko ei pannu,
Helena pani.
Vierailija kirjoitti:
Suuri Taistelija, Totuuden Torvi, The Äiti, on hiljennetty. Kiitos Suomen viranomaiset, te teitte sen.
Älä unta nää, ens viikolla alkaa videot ja räntit ja turkulaisittain "minä tunnen kuinka vauhti kiihtyy".
Helenan sananvapautta ei saa rajoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Minnesota on antanut päätökset. Tapaus suljettu.
Ero on vielä kesken.
Mun ja Mikon rahat niinku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensi viikolla ilmeisesti selviää jatketaanko valvottuja tapaamisia toiset 30 päivää? Jos jatketaan niin voi H:n insta revetä kielloista huolimatta.
Jos tämä puretaan ja muutetaan viikonloppu tapaamisiksi. Missä Helena on lasten kanssa? Menee Hesaan siskon luokse?
Vamppaako Hellu Mr Kurkun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensi viikolla ilmeisesti selviää jatketaanko valvottuja tapaamisia toiset 30 päivää? Jos jatketaan niin voi H:n insta revetä kielloista huolimatta.
Jos tämä puretaan ja muutetaan viikonloppu tapaamisiksi. Missä Helena on lasten kanssa? Menee Hesaan siskon luokse?
Helena hankkii itselleen kodin, hänhän on pian nelikymppinen.
Luulisi, että siskon perhettä rasittaisi yksi aikuislapsi ja kolme lasta omien lisäksi.
Sisko ja kurkkuhan rakastaa Helenaa kun se on niin tasapainoinen ja seesteinen. Oikea päivänsäde, jota on ilo nähdä olohuoneen sohvalla kun aamulla herää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena hankkii itselleen kodin, hänhän on pian nelikymppinen.
Luulisi, että siskon perhettä rasittaisi yksi aikuislapsi ja kolme lasta omien lisäksi.
Sisko ja kurkkuhan rakastaa Helenaa kun se on niin tasapainoinen ja seesteinen. Oikea päivänsäde, jota on ilo nähdä olohuoneen sohvalla kun aamulla herää.
Eikä yhtään huudata musaa, valvo öisin ja niiiiin tavattoman auttavainenkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikko ei ole itsekään pyhimys, eikä hän sellaisena halua esiintyä. Vuonna 2018 hänellä oli omien sanojensa mukaan avioliiton ulkopuolinen etäsuhde. Hän kertoo pitäneensä yhteyttä naiseen viestein, soitoin ja videopuheluin. Minulla ei koskaan ole ollut avioliiton ulkopuolista seksisuhdetta, vaikka nyt tämä asia onkin esitetty niin.
Etäsuhde. Helena sen sijaan naiskenteli kirkon tiloissa ihan lähinä narkkaripoikkistaan.
Tuo on jo silkkaa herjaa ja lähteenä sinä itse. Suhde ja pettämistä se etäsuhdekin on, mitäpä tuota muuksi väittämään? Mikko petti ja myönsi, ilmeisesti sua sattuu tosiasiat.
Ei sanonut että petti, sanoi että katuu soitteluaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin, Helena saa asua just siellä missä haluaa avioeron jälkeen ja kustantaa asumisensa ja elämisensä ja hakea töitä tai olla hakematta. Helena on itsenäinen, 38-vuotias terve, koulutettu nainen!
Ensi viikolla Hellu onkin jo 39 vee.
Härkänainen, ja Tiikeri itämaisessa horoskoopissa. Eipä ole ihme, että hänellä sisukkuutta riittääkin. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksihän joku Mikko Koivu kirjottelis tänne??
Helena sitä vastoin on jäänyt kiinni kirjoitteluistaan Ylilaudalle ja Jodeliin. Kirjoitti mm. mun ja Mikon rahoista. Kun jäi kiinni, poisti tekstinsä. Jodelista heitettiin pihalle.😆
Älä paskapää valehtele. Jos olet esiintynyt somessa helenana, se on rikos.
Mukilaisen vasta-argumentointi on aina yhtä tasokasta. Epävakaa mielenterveys paistaa myös läpi näissä kommenteissa.
Tuo noissa fanaattisissa mukilaisissa onkin pelottavaa. Ovat niin sekaisin, että voivat hyökätä kadulla veitsen kanssa jos niiden lähellä sattuu olemaan.Miksihän muu
Sinullahan on jäänyt levy päälle yhtä pahaati kuin Kipperin Hellulla. Meni jo. Jos et ole huomannut, niin Helena on menettänyt lapsensa, saa tavata niitä ainoastaan valvotusti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sanonut että petti, sanoi että katuu soitteluaan. 
Oon jutellut kahden exän kanssa kun olin avioliitossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskot siis todella että Mikko ei olisi hakenut tuota maksamaansa rahaa erokorvaukseksi jollei Helena olisi avioehtoa riitauttanut? Mä en usko piirun vertaa. Näkeehän sen jo siitä ettei Mikko maksanut korvausta kertaakaan sillä aikaa kun hän tappeli saadakseen Suomen oikeudessa asian käsittelyyn.
Miksi jankkaat näitä asioita? Ne eivät siitä miksikään muutu. Tämä on loppu, finished, end, caput jne. Sinun typerillä kommenteillasi ei ole mitään merkitystä, koska kaikki päätökset on tehty ja ne päätökset on tehnyt ihan oikeat asiantuntijat. Elät täysin menneisyydessä. Tervetuloa nyt kuitenkin tähän päivään. Helena menetti kaiken, kun hänelle laitettiin vihdoin rajat. Luuli olevansa kaiken yläpuolella, myös lain yläpuolella, mutta se on loppu nyt. Ylimielinen hymy hyytyi ja omistajan ränttäys loppui.
<
kun koko riitaoikeudenkäyntiä ns erokorvauksesta ei olisi ollut olemassakaan, jos Helena Koivu ei olisi sitä nostanut.
Ei Helena sitä nostanut vaan Mikko, erottelun yhteydessä.
Avioehtokorvauksen takaava yksityisoikeudellinen sopimus olisi toimeenpantu yhteisen sopimuksen mukaisesti jo kevättalvella 2020 ilman mitään härdeliä.
Mikä esti nyt? Joo, on todella vaikea keskustella asiallisesti kun sulla on ihan ihmeellinen ajatus siitä mitä tapahtui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuri Taistelija, Totuuden Torvi, The Äiti, on hiljennetty. Kiitos Suomen viranomaiset, te teitte sen.
Älä unta nää, ens viikolla alkaa videot ja räntit ja turkulaisittain "minä tunnen kuinka vauhti kiihtyy".
Helenan sananvapautta ei saa rajoittaa.
Ens viikolla tulee 30 vrk täyteen. Mitä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskot siis todella että Mikko ei olisi hakenut tuota maksamaansa rahaa erokorvaukseksi jollei Helena olisi avioehtoa riitauttanut? Mä en usko piirun vertaa. Näkeehän sen jo siitä ettei Mikko maksanut korvausta kertaakaan sillä aikaa kun hän tappeli saadakseen Suomen oikeudessa asian käsittelyyn.
Miksi jankkaat näitä asioita? Ne eivät siitä miksikään muutu. Tämä on loppu, finished, end, caput jne. Sinun typerillä kommenteillasi ei ole mitään merkitystä, koska kaikki päätökset on tehty ja ne päätökset on tehnyt ihan oikeat asiantuntijat. Elät täysin menneisyydessä. Tervetuloa nyt kuitenkin tähän päivään. Helena menetti kaiken, kun hänelle laitettiin vihdoin rajat. Luuli olevansa kaiken yläpuolella, myös lain yläpuolella, mutta se on loppu nyt. Ylimielinen hymy hyytyi ja
2020 panivat avioeron vireille, Mikko halusi Suomessa ja Helena Minnesotassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin, Helena saa asua just siellä missä haluaa avioeron jälkeen ja kustantaa asumisensa ja elämisensä ja hakea töitä tai olla hakematta. Helena on itsenäinen, 38-vuotias terve, koulutettu nainen!
Härkänainen, ja Tiikeri itämaisessa horoskoopissa. Eipä ole ihme, että hänellä sisukkuutta riittääkin. ;)
Huh. Sama kun mun anoppi, voimia Mikolle.
Avioehtokorvauksen takaava yksityisoikeudellinen sopimus olisi toimeenpantu yhteisen sopimuksen mukaisesti jo kevättalvella 2020 ilman mitään härdeliä.
Mikä esti nyt?
Ei mikään. Se vaan oli kivempi sopia vasta erottelussa niin ei tarvinnut maksaa. -ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole Tiikeri, vaan Käärme 🙂
Vierailija kirjoitti:
Mikko voisi pyytää anteeksi lastensa äidiltä ja antaa sen miljoonan nyt mitään vähentämättä. Elämä on liian lyhyt kaunaan ja riitelyyn. Koskaan ei tiedä milloin on viimeiset päivät käsillä voi vaikka sairastua vakavasti tai jäädä auton alle.
Helena voisi pyytää anteeksi lastensa isältä ja lapsiltaan ja antaa näiden elää elämäänsä rauhassa hänen somejulkaisujensa ulkopuolella. Helenahan tässä on koko ajan riidellyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Uskot siis todella että Mikko ei olisi hakenut tuota maksamaansa rahaa erokorvaukseksi jollei Helena olisi avioehtoa riitauttanut? Mä en usko piirun vertaa. Näkeehän sen jo siitä ettei Mikko maksanut korvausta kertaakaan sillä aikaa kun hän tappeli saadakseen Suomen oikeudessa asian käsittelyyn. "
Sulla taitaa nyt sotkeutua asiat. Eihän ns erokorvauksesta olisi käyty mitään oikeutta ilman Helenan tekemää riitauttamista. Se on avioerosta ihan erillinen yksityisoikeudellinen sopimus.
Ilman riitauttamista olisi noudatettu tuota sovittua kaavaa ja tehty suoraan rahansiirrot ja paperit niistä keväällä 2020.
Ei olisi tarvinnut mitään oikeuden päätöksiä tai odottaa eron käsittelyä tai omaisuuden erotteluja.
No eihän olisi 😂 Suomessakin pesänjakaja olisi ero
V, 2022 Mikko tarjosi sopuratkaisua 5 miltsiä, Suomessa avioero ei Minnesotassa.
Ei Mikko sitä Suomessa olisi 2022 olisi saanut sen enempää kuin 2020kään. Suomessa ei toimivaltaa ja sillä hyvä.
Mikko ei pannu,