Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!

Vierailija
02.04.2025 |

Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…

Kommentit (55669)

Vierailija
27061/55669 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi turvakoti-jupakka vielä ihmetyttää. Miten Helena sinne otettiin? Otetaanko sinne kuka tahansa, joka ei nyt vaan viitsi järkätä omaa kämppää/hotellia? Voiko vaan saada päähänsä lähteä Helsinkiin lomailemaan lapsineen ja majoitus järjestyy turvakodista? Siitä sitten spahan/lintsille/korkeasaareen?

Ei tämä poppoo kovin pitkään siellä kerinnyt olla, kun poliisi ja sossut tulivat. Lapset eivät tainneet edes yöpyä. Helenasta en tiedä, yöpyikö siellä vai menikö siskon nurkkiin. Oli kuitenkin Hesan viinibaarissa muutaman päivän kuluttua tästä episodista.

Minulla on se käsitys, että sinne pääsee melko matalalla kynnyksellä sisään. Sitten ruvetaan käymään asioita läpi. Väärin sitä on kuitenkin hotellina käyttää. 

Helena saattoi laskelmoida, ettei lapset pääse enää Mikon luokse, jos menee turvakotiin. Joka tapauksessa, hemmetin huono idea.

Vierailija
27062/55669 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutes läski,tiedätkö onko Natu tullut raskaaksi pääsiäsmunasta vai eikö vispaannu ???🤣🤣🤣🤣🤣

Jäikö levy päälle, jäikö levy päälle, jäikö levy päälle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27063/55669 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyllä sitten saadaan tietää miten hellu on Mikkoa ja Natalieta kiusannut. Siinäpä onkin sitten mukeilla miettimistä.

Vierailija
27064/55669 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helmikuusta 2020 Mikko oli maksanut Helenalle yli 1,1 miljoonaa dollaria ja lisäksi vielä 575 000 dollaria asianajajakuluja. Asiakirjojen mukaan Helena oli käyttänyt käytännössä kaikki nämä varat. Helena on sitä mieltä, että hän ei pysty pitämään elintasoaan yllä ilman Mikon taloudellista lisätukea tulevaisuudessa. Hän kertoi myös, että ei ole pystynyt säästämään Mikolta saamistaan tuista mitään. Elokuussa 2023 Minnesotan käräjäoikeuden mukaan Helena ei kuitenkaan ollut oikeutettu lisätukeen, sillä se ei katso Helenan olevan taloudellisesti epävakaassa tilanteessa saatuaan Mikolta jo rahaa.

Oikeus katsoi myös, että Helena on vielä työikäinen ja hänellä on korkeakoulututkinto sekä huomattava työkokemus ajalta ennen avioliittoa. Hän voisi siis hakea töitä ja elättää itsensä.

Täällä korkeakoulututkinto. .Oikeus  katsoi myös huomattava työkokemus.Tässä teille valehtelijoille Fakta.

Vierailija
27065/55669 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvaa montako viestiä tänään poistettu ????

Ainakin yksi asiallinen faktoja sisältänyt viesti parin sivun takaa on poistunut.

Kaikki positiiviset ja fakta viestit.

Sinun faktat haisevassa pyllyssäsi  läski.

Etkö muuta raasu keksinyt.  Nyt näytti kristallipallosi sinulle väärän henkilön.Taidat itse olla se läski kun et muuta keksi !

Muutes läski,tiedätkö onko Natu tullut raskaaksi pääsiäsmunasta vai eikö vispaannu ???🤣🤣🤣🤣🤣

Voi ollakin kun toivat lapsia säkillisen sitä poronsarvijauhoa .

Vierailija
27066/55669 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helenan kotikoulu olisi lapsille tosi ahdistavaa, koska silloin the äiti saisi täydellisen kontrollin lapsiin.

Eihän se mitään osaa opettaa, korkeintaan kieroilua ja valehtelua.

Tyttö kysyi syksyllä apua matikan tehtäviin, niin Hellu vaan naureskeli että ei hän tiedä mitä siinä pitää tehdä. Hihihii.

Vierailija
27067/55669 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa Kipperit asua Harkussa eikä Tallinnassa. Miksi muuten olisi Harkun kartta seinällä kehystettynä. Eli ovat paikallisia keravalaisia.

Vierailija
27068/55669 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko Hellu on päässyt siskon sohvalta omaan uuteen asuntoonsa?

Vierailija
27069/55669 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut pari kertaa elämässäni tekemisissä miespuolisen narsistin kanssa niin, että olemme asuneet yhdessä. Narsistit rakastavat tätä erinäisten tavaroiden panttaamista. Ähäskutti, etpäs saakaan kamojasi. 

Toi on ihan totta. Tässä tapauksessa naispuolinen panttasi Kakskertaa; Ähäskutti, etpäs saakaan käyttöösi omaa huvilaasi.

Vierailija
27070/55669 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin yksi asiallinen faktoja sisältänyt viesti parin sivun takaa on poistunut.

Etkö muuta raasu keksinyt.  Nyt näytti kristallipallosi sinulle väärän henkilön.Taidat itse olla se läski kun et muuta keksi !

Tuohon ikään luulisi että  olisi jo tiinehtynyt 😝😝😝

Vierailija
27071/55669 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempaa suomea ku sä.

Minä ei olla Soomalainen minä tulla Mesapotaniasta.

Sina oppi Suomi, vaikea sana, Nina opiske tulla kaukaa kuitenki Euroopan, minä tykkään Suomi, kaunis maa, minä olla asu

Samma här.Saada paljo raha kela.

Vierailija
27072/55669 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koivujen tavoite lienee ainoastaan ja vain Helenan kiusaaminen. Ihmettelen, että tällaisiakin ihmisiä on sivistyksen puute loistaa poissaolollaan. 

Koivut eivät tätä aloittaneet, mutta he lopettavat sen. Nyt ollaan tilanteessa että tärkeintä ei ole voitto vaan murskavoitto.

Näyttää siltä. Äiti haluataan murtaa kaikin mahdollisin ja mahdottomina keinoin. Alentuvatkin sellaiseen Mikko ja kumppanit! 🤮

Sitähän Helena on yrittänyt nyt kuudetta vuotta, Mikolle ja perheelleen, lapset menee pesuveden mukana. 

Vierailija
27073/55669 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valvottuja tapaamisia H joutuu vielä tekemään kauanko, 6kk vähintään? Hän on tehnyt kai valituksen hallinto-oikeuteen, joten sen käsittelyhän kestää vähintään tuon verran?

Vierailija
27074/55669 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaa eniten miksi murtautui sinne. Onko vielä joku asia jemmassa siellä (veitsi löytyi jo) vai halusiko viedä sinne jonkun asian? Koska omien sanojensa mukaan hänellä on jo kämppä muualla?

Sama tuli mieleen, jotain salattavaa siellä on,  ei saanut otettua kun poliisi aiemmin poisti hänet sieltä.

Tai haki passiaan tai jotakin muuta tärkeää? Nähtäväksi jää onko tilanne sama kuin viimeksi, eli ei murtautunut, koska kirjoilla, vai ei. Emme Edes tietäisi asiasta mitään ilman Mikkoa. 

Mikon pitää tietenkin raportoida kaikki lehtiin saadakseen huomiota. Mutta mikko

Mikko ei tee samaa kuin Helena. Mutta sehän on huomattu aikaa sitten että mukilaisilla ja tiimiläisillä on valtavia ongelmia hahmottaa tilanteita ja käyttäytymistä.

Vierailija
27075/55669 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös miso coivulla on korkeakoulututkinto, kasiluokka käytynä! :D

Vierailija
27076/55669 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempaa suomea ku sä.

Minä ei olla Soomalainen minä tulla Mesapotaniasta.

Sina oppi Suomi, vaikea sana, Nina opiske tulla kaukaa kuitenki Euroopan, minä tykkään Suomi, kaunis maa, minä olla asu

Samma här.Saada paljo raha kela.

Mina kävi kela, ei raha, minä naytin mitä pankissa kannykka. Mina halu enempi.

Vierailija
27077/55669 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turvakoti pitää yhteyttä sosiaaliin. Varmaan ottivat siksi, että tiedetään missä lapset menee. 

Mutta että tämänkin jälkeen Helena menee ja murtautuu kakskertaan, josta paennut turvakotiin. 🤔

Eihän hän paennut Kakskerrasta, vaan hän järjesti siellä kirjaimellisesti kohtauksen ja hänet poistettiin sieltä väkisin. Ambulanssilla.

Helena saanut kohtauksen kylppärissä kai, lanssilla sairaalaan ja kortti pois.

Vierailija
27078/55669 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaankin kun söi seesaminsieniä ja poronsarvijauhoa.   Nyt voi hormooni pikkasen herätellä kun saalisilmoitukset nurkkiin toisen synnyttämiä lapsia.

Vierailija
27079/55669 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helenalla voi olla jo koti Turussa.

Vierailija
27080/55669 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kendoa, kendoa, kendoa, kendoa! -juti

Ketju on lukittu.