Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempaa suomea ku sä.
Minä ei olla Soomalainen minä tulla Mesapotaniasta.
Mesopotania
Vierailija kirjoitti:
Punserolla monta persoonaa. 🤣 Taas aamusta saakka täällä postaillut samaa jankkausta kuin joka päivä. Tyylin tuntee helposti. Kaverinsa PeräPerseenkylästä samaa lajia.
Kajaanin Lahna kuuluu joukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä älynväläys se Helsingin turvakotiin meno oli? Mitä sillä Helena ajatteli saavuttavansa?
Kerjää sääliä. Sopii uhritarinaan. Mitään aitoa syytä turvakotiin tuskin oli. En kyllä ymmärrä miksi ei jätä viimeisillään raskaana olevaa siskoaan rauhaan. Vähän noloa kun sisko kokkaa ja toinen vaan kuvaa ja hihittää.
Eikös se sisko sanonutkin minä teen, Helena ei.
Luulisi, että Helena olisi valmistanut ja auttanut viimeisillään olevaa siskoaan. Mutta Helena oli vieraana.
Kerropa miksi vedät siskon tähän. Toiseksi ei kuulu sulle heidän elämä veetäkään, Miksi kirjoitat näitä poistoon ???
Kerro miksi sinä mollaat Natalie
Aamusta valitusvirttä laulamaan !
Vierailija kirjoitti:
Punserolla monta persoonaa. 🤣 Taas aamusta saakka täällä postaillut samaa jankkausta kuin joka päivä. Tyylin tuntee helposti. Kaverinsa PeräPerseenkylästä samaa lajia.
Punseron rytmihän tiedetään. Herätys klo 7, päikkärit klo 15 ja illalla harmitus klo 23. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis milloin Helena alkoi seurustelemaan Troyn kanssa?
2023
Helena tunsi jo aiemmin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Postaa jotain vuosien takaisia videoita minnesotasta eikä tajua että se oli Mikon kustantamaa elämää NHL aikaan joka ei voinut jatkua enää sitte kun sopimus päättyy. Jämähtänyt menneeseen eikä ymmärrä ettei sellainen elämäntyyli voinut jatkua sopimuksen päätyttyä
Tosi epälooginen ajatus sulla.... 🤣 "postaa kauniita kuvia eikä TAJUA että on Mikon kustantamaa elämää....". Voi j.....ta miten kaukaa haet haukuttavaa aihetta!!! Totta v...ussa ihminen tuntee oman elämänsä historian ja tietää ja tajuaa asioita. Sinä et tajua että joillain on asiat mitä muistella! Onko sinulla??? Mitään hyvää muisteltavaa vai oletko niitä joita hyväksikäytetty ja siksi suollat suustasi sontaa!?!?
Yritä vielä lisää, kipperskän kiristäjä!. Et ole yrittänyt vielä tarpeeksi. Voit valehdella enemmän! Mahtuu, mahtuu! Kerropa nyt lisää! Käy multipeukuttamassa ja sitten takaisin! Päivä ei vielä ole ohi! Ehdit paljon vielä! Action!
Ilomantsin Impi ei ole munaa nähnytkään ja nyt harmittaa kun joku saanut sitä kolme kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvaa montako viestiä tänään poistettu ????
Ainakin yksi asiallinen faktoja sisältänyt viesti parin sivun takaa on poistunut.
Kaikki positiiviset ja fakta viestit.
Sinun faktat haisevassa pyllyssäsi läski.
Etkö muuta raasu keksinyt. Nyt näytti kristallipallosi sinulle väärän henkilön.Taidat itse olla se läski kun et muuta keksi !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempaa suomea ku sä.
Mesopotania
MesopotaMia
Toi turvakoti-jupakka vielä ihmetyttää. Miten Helena sinne otettiin? Otetaanko sinne kuka tahansa, joka ei nyt vaan viitsi järkätä omaa kämppää/hotellia? Voiko vaan saada päähänsä lähteä Helsinkiin lomailemaan lapsineen ja majoitus järjestyy turvakodista? Siitä sitten spahan/lintsille/korkeasaareen?
Vierailija kirjoitti:
Helenan kotikoulu olisi lapsille tosi ahdistavaa, koska silloin the äiti saisi täydellisen kontrollin lapsiin.
Eihän se mitään osaa opettaa, korkeintaan kieroilua ja valehtelua.
Vierailija kirjoitti:
Helenan koulutus on vanhentunut. Hänellä ei ole työkokemusta. Eikö siellä jenkeissä olisi saanut edes opiskella?
Haha siinäkö sun ainoa ilo ?
Kiristäjäkipperskä on rutinoitunut valehtelija. Sen pelit on pelattu aikoja sitten loppuun. Ihan itse pelasi.
Game OVER
Vierailija kirjoitti:
Toi turvakoti-jupakka vielä ihmetyttää. Miten Helena sinne otettiin? Otetaanko sinne kuka tahansa, joka ei nyt vaan viitsi järkätä omaa kämppää/hotellia? Voiko vaan saada päähänsä lähteä Helsinkiin lomailemaan lapsineen ja majoitus järjestyy turvakodista? Siitä sitten spahan/lintsille/korkeasaareen?
Helena on hyvä puhumaan vakuuttavasti.
Näkeehän sen jo mukilaisista. Kaikki uskotaan mitä Hellu kertoo, vaikka asiasta enemmän tietävät ymmärtävät lähes kaiken olevan valehtelua.
Helmikuusta 2020 Mikko oli maksanut Helenalle yli 1,1 miljoonaa dollaria ja lisäksi vielä 575 000 dollaria asianajajakuluja. Asiakirjojen mukaan Helena oli käyttänyt käytännössä kaikki nämä varat. Helena on sitä mieltä, että hän ei pysty pitämään elintasoaan yllä ilman Mikon taloudellista lisätukea tulevaisuudessa. Hän kertoi myös, että ei ole pystynyt säästämään Mikolta saamistaan tuista mitään. Elokuussa 2023 Minnesotan käräjäoikeuden mukaan Helena ei kuitenkaan ollut oikeutettu lisätukeen, sillä se ei katso Helenan olevan taloudellisesti epävakaassa tilanteessa saatuaan Mikolta jo rahaa.
Oikeus katsoi myös, että Helena on vielä työikäinen ja hänellä on korkeakoulututkinto sekä huomattava työkokemus ajalta ennen avioliittoa. Hän voisi siis hakea töitä ja elättää itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempaa suomea ku sä.
Sina oppi Suomi, vaikea sana, Nina opiske tulla kaukaa kuitenki Euroopan, minä tykkään Suomi, kaunis maa, minä olla asu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Postaa jotain vuosien takaisia videoita minnesotasta eikä tajua että se oli Mikon kustantamaa elämää NHL aikaan joka ei voinut jatkua enää sitte kun sopimus päättyy. Jämähtänyt menneeseen eikä ymmärrä ettei sellainen elämäntyyli voinut jatkua sopimuksen päätyttyä
Tosi epälooginen ajatus sulla.... 🤣 "postaa kauniita kuvia eikä TAJUA että on Mikon kustantamaa elämää....". Voi j.....ta miten kaukaa haet haukuttavaa aihetta!!! Totta v...ussa ihminen tuntee oman elämänsä historian ja tietää ja tajuaa asioita. Sinä et tajua että joillain on asiat mitä muistella! Onko sinulla??? Mitään hyvää muisteltavaa vai oletko niitä joita hyväksikäytetty ja siksi suollat suustasi sontaa!?!?
Yritä vielä lisää, kipperskän kiristäjä!. Et ole yrittänyt vielä tarpeeksi. Voit valeh
Vänta,vänta,vänta
Vierailija kirjoitti:
Kiristäjäkipperskä on rutinoitunut valehtelija. Sen pelit on pelattu aikoja sitten loppuun. Ihan itse pelasi.
Game OVER
Ihan tottako ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis milloin Helena alkoi seurustelemaan Troyn kanssa?
2023
2019 aviossa ollessaan. Troy muutti Edinan taloon vuonna 2020. Tieto taloon muuttamisesta löytyy oikeuden pöytäkirjoista. Helena on nyt asiasta hipihiljaa, kun ei sovikaan luomaansa narratiiviin.
Vierailija kirjoitti:
Ja kenelle tulee viedä lapset monen sadan kilometrin päähän turvakotiin, kun mitään todellista väkivallan uhkaa ei ole edes ollut?
Helena siis vaan on tehnyt tästä pelistään niin härskiä ja röyhkeää ettei mikään ole rajana.
Hän puhuu muunneltua totuutta edukseen, mutta tällä Hellun totuudella on ollut lyhyet jäljet.
Häpeää ei tämä the Äiti tunne, mikä on outoa.
Mahtoiko olla taas hereillä klo 7?