Deittiapissa 35v nainen jolla 2 lasta ja ei halua enää lapsia...Kuka mies tuollaisen haluaa?
En voi ymmärtää itse näin 38v lapsettomana miehenä. Pitäisi siis ottaa toisen miehen/miesten lapset elätettäviksi, etkä voi edes saada omia??
Täysin lose-lose-lose miehelle jos ryhtyy.
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Erittäin harva. Itse en koskisi pitkällä tikullakaan, eikä kukaan muukaan normaali mies. Ei tietenkään kukaan normaali terve mies ota jonkun toisen äpäröitä huollettavakseen, se nyt on aivan luonnollista. Omia pentuja voi ehkä korkeintaan tehdä, mutta toisen huollettavia ei tietenkään.
Yleensä lapsilla on kaksi vanhempaa jotka niitä huoltaa. Uuden kumppanin ei tarvitse.
Olet itse myöhässä lastenteossa ja on hyvin epätodennäköistä, että saat enää omia lapsia, koska et kirjoitustaidosta päätellen ole akateeminen ja haluttu mies. Tuollaisen miehen olisi pitänyt löytää nainen alle 30-vuotiaana ja lapset olisi pitänyt olla jo tehtynä.
Miksi sinä etsit sieltä deottiapeistä naisia, joilla on lapsia, jos ne naisen lapset häiritsevät sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erittäin harva. Itse en koskisi pitkällä tikullakaan, eikä kukaan muukaan normaali mies. Ei tietenkään kukaan normaali terve mies ota jonkun toisen äpäröitä huollettavakseen, se nyt on aivan luonnollista. Omia pentuja voi ehkä korkeintaan tehdä, mutta toisen huollettavia ei tietenkään.
Yleensä lapsilla on kaksi vanhempaa jotka niitä huoltaa. Uuden kumppanin ei tarvitse.
Hahahaaa! Oletko tosissasi?? Niin, ei ehkä alussa. Ei varmasti ensimmäisinä viikkoina. Hyvin vähän ensimmäisinä kuukausinakaan. Vaan sitten pikkuhiljaa. Aina vähän kerrallaan enemmän, kun parisuhde tiivistyisi. Lopulta se oli naisen puolesta odotettavaa.
Täsmälleen sama koskee omia lapsia ja eläimiä. Vaikka mies tekee hyvin selväksi, että EN SITTEN KOSKAAN HALUA HOITAA LAPSIA TAI KOIRIA, mutta jos haluat, voimme niitä tehdä JOS SINÄ HOIDAT NE 101%. Luuletko, että sopimus pitää? No ei tietenkään. "Luulin, että sun ajatukset muuttuu". "Ihmiset ihmettelee, kun minä vaan hoidan lapsiamme". "Olen aivan poikki, kun joudun tekemään kaiken yksin". "Olen käytännössä yksinhuoltaja". jne. jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen joka on jo 35v wanha, on erittäin huono valinta kumppaniksi vaikka olisi lapseton. Ylijäämänaisen (30+) libido on jo heikentynyt merkittävästi ja vaihdevuodet voivat pamahtaa päälle jo 40v iässä, keskimäärin 45v iässä.
Miehen kannattaa selvittää syy miksi 35v nainen, taakkojensa kanssa, on jätetty. Yleensä mies muuttaa paremman naisen sylin, taikka muuttaa ihan vaan omilleenkin, kun kotiseksi loppuu.
Naisen kannattaa selvittää syy, miksi 38-v. mies on lapseton, kun yleensä syynä on mielenterveyden ongelmat tai autismi. Vahva veikkaus, että ap:lla on narsistinen persoonallisuushäiriö, kuten trolleilla yleensä on.
On myös miehiä jotka ei halua lapsia. Tee sä mitä haluat ja anna muiden olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen joka on jo 35v wanha, on erittäin huono valinta kumppaniksi vaikka olisi lapseton. Ylijäämänaisen (30+) libido on jo heikentynyt merkittävästi ja vaihdevuodet voivat pamahtaa päälle jo 40v iässä, keskimäärin 45v iässä.
Miehen kannattaa selvittää syy miksi 35v nainen, taakkojensa kanssa, on jätetty. Yleensä mies muuttaa paremman naisen sylin, taikka muuttaa ihan vaan omilleenkin, kun kotiseksi loppuu.
Naisen kannattaa selvittää syy, miksi 38-v. mies on lapseton, kun yleensä syynä on mielenterveyden ongelmat tai autismi. Vahva veikkaus, että ap:lla on narsistinen persoonallisuushäiriö, kuten trolleilla yleensä on.
No ei tietenkään ole. Itsekin täysin normaali ja hyvin menestynyt mies enkä missään nimessä halua tehdä ikinä lapsia. Hyi helvetti, luopuisin kaikesta upeasta elämästä ja saisin tilalle jatkuvaa väsymystä ja loppumatonta työtä! Tiedän hyvin millaista helvettiä se on.
Ihan sama naiselle, noita on miehissäkin.
Ja silti ladellaan kumppanista ehtoja (aika tiukkojakin, tiukempia kuin lapsettomat! Ja vielä niin että uuden kumppanin tulee istua heidän elämäänsä). Kyllä se vaan niin menee, että ottavat mitä saavat. Ei ole varaa, kun eka kierros käyty ja se pilattu rikkinäisellä perheellä.
En ainakaan itse ikinä käyttäisi tuloja ja aikaa toisten lapsien elättämiseen.
N38
Vierailija kirjoitti:
Jos olet normaali, niin ei ihme, ettei ns. normaali mies löydä naista.
Ja ne toisen miehen lapset eivät ole äpäröitä, ääliö.
naisen hyvä tehdä babyt alle 30v,ei tuu mongoloidia. kiintiö nyt täynnä. jos haluat lapsen,ota nainen jolla ei ole, niitäkin löytyyyyyyyy. mitä elatukseen, se puoli hoidossa,eli lapsilisä on tarkoitettu lapsen tämän pv arjen pyöritykseen,sekä elatusmaksu,sekä äidin osuus. kolmelta taholta hyvinvointiin lapselle. siinä sinun osuutta tarvita. sitä ei lasketa jos yhteistä huoneistoa hankitte,miten sen kulut jakautuu,johon lapsella ei ole osaa eikä arpaa.
älä tee liian vanhan n 40v kanssa lapsia, niistä tulee vanhan näköisiä ja monia riskejä. jos ei babyja,muuten ok vaikka 50 vuotias. etsi lapseton,mutta tekohaluinen jos tärkeää. älä lähde edes kokeilemaan lapsiperheen äidin kanssa jos nyt jo ajatuskin tökkii. näen muuten ennalta josus asioita ja sun ikäänkuin taakse tuli-se nainen- hän on keskikokoinen,hoikka ja vaaleanruskeat hiukset,hieman laineita tms luonnontaipuisuutta,meikkiä ei juurikaan- samankaltaista näin kerran suuhygienistin luona. hän myönsi-joo-o näin on, se on luvaton suhde. näitä vaan joskus tulee mulle. onnistunutta kevättä sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahahaaa! Oletko tosissasi?? Niin, ei ehkä alussa. Ei varmasti ensimmäisinä viikkoina. Hyvin vähän ensimmäisinä kuukausinakaan. Vaan sitten pikkuhiljaa. Aina vähän kerrallaan enemmän, kun parisuhde tiivistyisi. Lopulta se oli naisen puolesta odotettavaa.
Täsmälleen sama koskee omia lapsia ja eläimiä. Vaikka mies tekee hyvin selväksi, että EN SITTEN KOSKAAN HALUA HOIT
:D :D Voi nyt luoja.
Omat lapset on hoidettava, senkin pösilö. Kehtaatkin vinkua kun toinen haluaa että molemmat vanhemmat huoltavat niitä per s he duja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tietenkään ole. Itsekin täysin normaali ja hyvin menestynyt mies enkä missään nimessä halua tehdä i
Eiköhän tuon kommentin kirjoittaja tarkoittanut että sopii ihmetellä miksi 38-vuotias lapsia haluava mies on edelleen lapseton.
Vierailija kirjoitti:
Ja silti ladellaan kumppanista ehtoja (aika tiukkojakin, tiukempia kuin lapsettomat! Ja vielä niin että uuden kumppanin tulee istua heidän elämäänsä). Kyllä se vaan niin menee, että ottavat mitä saavat. Ei ole varaa, kun eka kierros käyty ja se pilattu rikkinäisellä perheellä.
N38
Tottakai ihmisillä, joilla on lapsia, on tiukat kriteerit sille, että millaisen ihmisen elämäänsä ottavat. Sehän on selvää. Ei niistä lapsista myöskään niin vain eroon pääse (eikä yleensä halutakaan), että tottakai se parisuhde pitää olla sellainen, joka sitten sopii siihen lapsikuvioon. Ihan luonnollista ja vastuullista toimintaa.
Jos sinä et sovi siihen kuvioon, niin ei siitä kannata loukkaantua. Löydät varmasti jonkun lapsettoman, joka sopii paremmin sinun kuvioihisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täsmälleen sama koskee omia lapsia ja eläimiä. Vaikka mies tekee hyvin s
Voi luoja vain itsesi kanssa. Jos sovitaan, että toinen vain hoitaa, niin silloin toinen vain hoitaa. Asia on tällöin harvinaisen selvä, vaikka kuinka elättäisi toivetta että molemmat hoitaisivat.
Erityisen hölmöä on sen jälkeen vielä syyttää perheen rikkoutumisesta, kun ero tulee.
Minä voin kertoa että ap ei saa ensimmäistäkään naista tuolla asenteella ja luonteella. Olet lopun elämääsi yksin ellet muuta asennettasi ja suhtautumistasi parisuhteen rakentamiseen, sekä siihen että suvaitset muiden ihmisten tahtotilat mukisematta. Ei sinun tarvitse välittää muiden toiveista. Elä sinä niin kuin tykkät ja anna muiden elä omista lähtökohdistasi.
Kuka tervejärkinen nainen nyt edes ottaisi vaivoikseen 38-vuotiaan miehen joka vielä haluaa lapsia? Äijä on eläkeiän kynnyksellä kun lapsi alkaa itsenäistymään. Phaha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täsmälleen sama koskee
Tuollaisella sopparilla voi pyyhkiä pers eensä. Huoltajuuden määrittää laki, ei sinun laiskuutesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N38
Tottakai ihmisillä, joilla on lapsia, on tiukat kriteerit sille, että millaisen ihmisen elämäänsä ottavat. Sehän on selvää. Ei niistä lapsista myöskään niin vain eroon pääse (eikä yleensä halutakaan), että tottakai se parisuhde pitää olla sellainen, joka sitten sopii siihen lapsikuvioon. Ihan luonnollista ja vastuullista toimintaa.
Jos sinä et sovi siihen kuvioon, niin ei siitä kannata loukkaantua. Löydät varmasti jon
Tietysti mutta hlöt joilla lapsia voivat antaa minun olla. Likeja tulee juuri näiltä daddyilta, vaikka profiilissa on että jos sulla lapsia, ei kiitos. Haaveilevat varmaan koukutetusta, timmistä ja kaunnista sinkkunaisesta, vaikka itse eivät enää liiku! Ehkä on tiukat kriteerit,mutta jos on..yksin jää..toi tarjonta pooli on muutenkin naiselle älyttömän huono ja jämät jäljellä. Tai tokalla kierroksella olevat. Miksei perheelliset pariudu keskenään? Hyvin vois olla ihan oma Libero-app, pois vapaiden ihmisten markkinoilta ja silmissä. Sitten nämä daddyt laittavat vielä lapsistaan kuvia tinderiin..! Uskonatonta, en ikinä laittaisi lapsestani kuvaa johonkin treffi-applikaatioon tai someen! Loppuja Suomen miljoonia kansalaisia ei kiinnosta jonkun vieraan ihmisen rakkaudenhedelmät. Sori vaan! Ainoa hyvä että tulevat joskus maksamaan toivottavasti veroja.
Miten nuo oletukset toisen lapsen elättämisestä vaan jaksaa olla niin sitkeitä. Esim. itse tienaan yli 100keur/v ja olen eronnut kahden lapsen äiti. Lasten isä on hyvätuloinen myös ja meillä on yhteishuoltajuus, eli lasten isäkin osallistuu sekä lasten elättämiseen, että hoitoon.
Miesystäväni on hyvätuloinen myös, ja hänellä on lapsia. Meille on ihan itsestäänselvää, että kumpikin maksaa omien lastensa asiat. Jos siis vaikka menemme molempien lasten kanssa yhteiselle lomalle, mies maksaa itsensä ja oman lapsensa, ja minä maksan itseni ja omat lapseni.
Yhteenmuuttoa voidaan miettiä sitten, kun lapset asuvat omillaan, ja siihen menee vielä ainakin 10 vuotta. Mutta meillä on kummallakin elämä hallussa, omistusasunnot, joista käsin lasten elämä pyörii kivasti. Yhteistä parisuhdeaikaa vietetään pääasiassa silloin, kun lapset on toisilla vanhemmillaan, mutta toki myös tehdään lasten kanssa yhdessä asioita.
Lapsettomien on varmaan vaikea ymmärtää tällaisia parisuhteita, jos oma malli on se, että parisuhteeseen mennään vain, että voidaan muuttaa yhteen ja tehdä lapsia. Mutta kun se ei olekaan se tavoite enää, kun lapset on jo olemassa. Silloin tavoite on jakaa kokemusmaailmaa ja viettää laatuaikaa parisuhteessa. Toki myös kumppanina tukea haastavissa hetkissä, ja sparrailla esim. työelämässä tai liikunnan suhteen tms. Ylipäätään parisuhdetavoitteena on vain nauttia yhteisestä ajasta, yhteisestä tekemisestä ja henkisestä kumppanuudesta. Taloudelliset asiat ei ainakaan meillä ole millään tavalla yhteisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahahaaa! Oletko tosissasi?? Niin, ei ehkä alussa. Ei varmasti ensimmäisinä viikkoina. Hyvin vähän ensimmäisinä kuukausinakaan. Vaan sitten pikkuhiljaa. Aina vähän kerrallaan enemmän, kun parisuhde tiivistyisi. Lopulta se oli naisen puol
Ja miten luulet, että laki on realisoitunut omalla kohdallani? Erohan siitä tuli, koska ei nainen vaan kyennyt ymmärtämään sovittua asiaa.
Kun ei välttämättä ole edes tarkoitus muuttaa yhteen asumaan. On myös ihmisiä, jotka pitävät lapsista ja lapset saavat myös leikkiseuraa toisistaan ja heistä tulee sosiaalisempia kuin ap:sta.