Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittiapissa 35v nainen jolla 2 lasta ja ei halua enää lapsia...Kuka mies tuollaisen haluaa?

Vierailija
30.03.2025 |

En voi ymmärtää itse näin 38v lapsettomana miehenä. Pitäisi siis ottaa toisen miehen/miesten lapset elätettäviksi, etkä voi edes saada omia??

Täysin lose-lose-lose miehelle jos ryhtyy.

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka mies haluaa kenenkään naisen kanssa muuta kuin seksisuhteen?

Vierailija
2/87 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös eronneita miehiä, joilla on lapsia eivätkä halua lisää lapsia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi vaikka mies jolla on jo omat lapsensa?

Tuollainen olisi juuri ihanteellinen nainen kumppaniksi. Molemmat ymmärtäisivät toistensa prioriteetit ja pitäisivät omat asuntonsa sekoittamatta lastensa elämiä.

M41

Vierailija
4/87 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän 35v nainen ole muuten jo liian vanha saamaan lapsia.

Vierailija
5/87 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen olisi juuri ihanteellinen nainen kumppaniksi. Molemmat ymmärtäisivät toistensa prioriteetit ja pitäisivät omat asuntonsa sekoittamatta lastensa elämiä.

M41

Sit ois helvetisti lapsia. Mihi ne mahtuu asumaan? 

Vierailija
6/87 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

38v mieskin alkaa olla jo vähän vanha tulemaan isäksi jos sitä parisuhdetta ei vielä ole valmiina.

Vierailija
7/87 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin "pitäisi ottaa"? Kuka pakottaa/velvoittaa? Eikö sulla ole täysi vapaus swaipata vasemmalle, jos ei ole sun juttusi? Ja mistä lähtien Tinderissä on haettu elatusta lapsille? Olen ymmärtänyt, että siellä haetaan aikuisten kesken suhteita, ja suhdemuotohan voi vaihdella - jotkut haluavat asua yhdessä, jotkut erikseen, ja voi hakea vakavampaa tai kevyempää... Sulla taitaa ap olla vielä perusasiat pahasti hakusessa.

Vierailija
8/87 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M41

Sit ois helvetisti lapsia. Mihi ne mahtuu asumaan? 

Sinne, missä asuvat nytkin.

Vierailija
9/87 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä sinä edes katsot yh:ien profiileja, eiköhän lapselliset lähtökohtaisesti tapaile toisiaan, ja lapsivapaat toisiaan. Vela-naisia on paljon sinkkuina, etkö saa sellaista? Oletan että et nelikymppisenä enää itsekään lapsia halua jos niitä ei tuohon ikään ole tullut tehtyä. 

Vierailija
10/87 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jotenkin tonttu? Tietenkin sellainen mies jolla itselläänkin on lapsiluku täynnä voi ottaa tuollaisen naisen.

Vierailija
11/87 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

38v mieskin alkaa olla jo vähän vanha tulemaan isäksi jos sitä parisuhdetta ei vielä ole valmiina.

Aika iäkäs vasta aloittelemaan.

Vierailija
12/87 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi ymmärtää itse näin 38v lapsettomana miehenä. Pitäisi siis ottaa toisen miehen/miesten lapset elätettäviksi, etkä voi edes saada omia??

Täysin lose-lose-lose miehelle jos ryhtyy.

Miksi pitäisi? Tuskin sinäkään mitään lapsista ymmärtämättömänä poikamiehenä olisit mikään saalis tälle naiselle.

Vierailija
13/87 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esim. sellainen joka ei halua omia lapsia, tai jolla on jo?

Kaverini meni naimisiin miehen kanssa, jolla oli jo lapsi. Kumpikaan ei halunnut lisää lapsia, ja molemmat juurikin noin 35v silloin. 

Vierailija
14/87 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut tuollainen. Nyt olen jo muutaman vuoden vanhempi. Hyvin minä ainakin löysin hyviä tyyppejä treffeille tinderistäkin, mutta parisuhde löytyi kyllä sitten ihan sattumalta livekohtaamisen myötä. Miesystäväni oli samassa elämäntilanteessa kuin minäkin, eli hänellä on jo 2 lasta ja oli eronnut. Hän on muutaman vuoden mua nuorempi, mutta hänkään ei halua enempää lapsia. 

Vaihtoehtoisesti minua olisi voinut kiinnostaa myös lapseton mies, jos hän ei haluaisi lapsia, mutta mieluummin otin kyllä miehen, jolla on lapsia ja ymmärtää lapsiperhe-elämää. 

Miestä, joka haluaisi vielä lapsia, en olisi edes harkinnut.

Älä siis huoli, voit vetää ko. naisen vasemmalle. Et ole hänen kohderyhmäänsä. 

Vierailija
15/87 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M41

Eronneena miehenäkään en halua tuollaista.

Vierailija
16/87 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että 35 vuotais nainen kertoisi, että hänellä on "jo" kaksi lasta tuskin yksistään estäsi minua mahd, ihastumasta hänne, jos muutoin natsaisi hyvin. Mutta todennäköienä kuitenkin pidän, että kauniisti sanottuna hän olisi haatavampi kumppaniehdokkaana kuin nainen, jolla ei olsi ensimmäistäkään lasta, 

Sinkkumies lapseton 

Vierailija
17/87 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei pidäkään, jos lapsia haluaa. Ei kaikki halua, ja monella jotka haluaa on jo tehtynä. Itse en ymmärrä sellaista, että jokaiseen parisuhteeseen pitäisi välttämättä tehdä lisää lapsia. Yhden kanssa lisäännytään, ja jos ei siitä ole loppuelämän kumppaniksi niin sitten etsitään joku muu, mutta ei sitä nyt tarvitse alkaa joka kerta lisääntymään. Eihän se ole niiden lastenkaan etu.

Vierailija
18/87 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan mainitsemilla spekseillä olevia naisia on deittiäpeissä paljon. Skippasin nämä kokonaan kun etsin kumppania. Lähinnä kun osan kanssa ainakin pari vuotta oltaisiin nähty vain joka toinen viikonloppu. Ja osalla olisi ollut lapset kotona lähes koko ajan, mikä idea elää heidän elämää siinä.

Onneksi löytyi nainen jonka lapsi jo hyvin itsenäinen ja asuu kanssamme vain joka toinen viikko. 

Vierailija
19/87 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka mies haluaa kenenkään naisen kanssa muuta kuin seksisuhteen?

Tuskin olen ainoa, joka haluaisi,

Sinkkumies

Vierailija
20/87 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioero takana, mutta näin miehenä en ikinä ottaisi naista jolla on poikalapsia, jos on vain tyttäriä niin sen voin kestää, mutta en ikinä alkaisi isäpuoleksi toisen miehen pojille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme