Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittiapissa 35v nainen jolla 2 lasta ja ei halua enää lapsia...Kuka mies tuollaisen haluaa?

Vierailija
30.03.2025 |

En voi ymmärtää itse näin 38v lapsettomana miehenä. Pitäisi siis ottaa toisen miehen/miesten lapset elätettäviksi, etkä voi edes saada omia??

Täysin lose-lose-lose miehelle jos ryhtyy.

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erittäin harva. Itse en koskisi pitkällä tikullakaan, eikä kukaan muukaan normaali mies. Ei tietenkään kukaan normaali terve mies ota jonkun toisen äpäröitä huollettavakseen, se nyt on aivan luonnollista. Omia pentuja voi ehkä korkeintaan tehdä, mutta toisen huollettavia ei tietenkään.

Yleensä lapsilla on kaksi vanhempaa jotka niitä huoltaa. Uuden kumppanin ei tarvitse.

Hahahaaa! Oletko tosissasi?? Niin, ei ehkä alussa. Ei varmasti ensimmäisinä viikkoina. Hyvin vähän ensimmäisinä kuukausinakaan. Vaan sitten pikkuhiljaa. Aina vähän kerrallaan enemmän, k

Siten että nyt makselet elareita ja makaat kotona käsi housuissa, samalla kun traumatisoit omat jälkeläisesi itsekkyytesi takia.

Vierailija
82/87 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

38v mieskin alkaa olla jo vähän vanha tulemaan isäksi jos sitä parisuhdetta ei vielä ole valmiina.

Sale oli 70v gubbe ja ruuti vielä kuivaa 😎

Sale on tasavallan presidentti. Ap ei ole.

siis oli. nyt -vain hra presidentti. alex on tasavallan presidentti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erittäin harva. Itse en koskisi pitkällä tikullakaan, eikä kukaan muukaan normaali mies. Ei tietenkään kukaan normaali terve mies ota jonkun toisen äpäröitä huollettavakseen, se nyt on aivan luonnollista. Omia pentuja voi ehkä korkeintaan tehdä, mutta toisen huollettavia ei tietenkään.

Yleensä lapsilla on kaksi vanhempaa jotka niitä huoltaa. Uuden kumppanin ei tarvitse.

Hahahaaa! Oletko tosissasi?? Niin, ei ehkä alussa. Ei varmasti ensimmäisinä viikkoina. Hyvin vähän ensimmäisinä kuukausinakaan. Vaan sit

No ei, vaan jatkan pitkälti samanlaista elämää kuin aikaisemminkin. Elarien maksamista olen viivytellyt, koska en koe että minun niitä tarvitsisi maksaa. Todennäköisesti pääsen ao. velvoitteesta eroon viimeistään muuttamalla ulkomaille.

Omituinen asenne sinulla. Asiasta naisen kanssa sopineena käännät sen perverssillä tavalla minun syykseni.

Vierailija
84/87 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahahaaa! Oletko tosissasi?? Niin, ei ehkä alussa. Ei varmasti ensimmäisinä viikkoina. H

Se on 100% sinun syytäsi. Pidä pili housuissasi jos et kykene kantamaan vastuuta.

Tosin en jaksa uskoa että sinä olet ikinä sitä piliäsi saanut tökättyä muualle kuin nyrkkiisi.

Vierailija
85/87 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahahaaa! Oletko tosissasi?? Niin, ei e

Ei, asia ei ole minun syytäni kuten jo kerroin. Kuulostatpa kovin katkeralta. Sinulla taitaa mennä huonosti? Ei muuta kuin paskaista viikkoa sinulle! :D Minä lähden tästä nauttimaan omaa elämääni.

Vierailija
86/87 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

&nbs

On sinun syytäsi. Vi tuttaa ajatuskin hyödyttömiä mt-potilaita maailmaan siittävästä lusmusta.

En ole katkera, olen hoitanut asiani niin ettei tarvitse esittää uhria kun olen itse omiin muroihin kussut. Suomeksi sanottuna olen huolehtinut ehkäisystä, ja huolehdin jatkossakin.

Vierailija
87/87 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota tästä ilmainen vinkki talteen: Swaippaa itse vasemmalle kaikki epäkiinnostavat. Mitä se sua haittaa, kuinka moni epäkiinnostava ja epäsopiva on likettänyt sinua? Eihän sinun tarvitse siitä välittää. Et edes tiedä heidän liketyksistään, kunhan itse maltat tehdä sen karsinnan, että vain kiinnostavat oikealle, epäkiinnostavat vasemmalle. Ja älä ota maksullista versiota, jos sinua ahdistaa/ärsyttää/turhauttaa/tms nähdä epäkiinnostavien tykkäyksiä. Katsos kun niitä tulee AINA. Naiset saavat valtavasti tykkäyksiä epäkiinnostavilta, joista osa on esim. täysin väärän ikäisiä, osa etsii ihan erilaista suhdetta (esim. pelkkää seksiä tai pettämisseuraa, jos nainen etsii parisuhdetta, tai bdsm-seuraa, jos nainen on vanilja), kaukana asuvia, sellaisia joiden kanssa ei ole mitään yhteistä... ja liikunnallisista ja hoikista naisista tykkää myös ylipainoiset sohvaperunat. Niin, ja vuoroviikkoisät tykkäävät kyllä lapsettomista naisista.

Sille ei voi mitään, että tykkääjissä on myös epäkiinnostavia. Ainoa, mihin voi vaikuttaa, on se, mistä itse tykkää ja kenet swaippaa oikealle. Käytä tätä mahdollisuutta! Jos ajatus vääränlaisten tykkäämisestä haittaa, ei deittisovellukset ole sun juttu. Ai niin, mutta et voi livemaailmassakaan estää jotain lihavaa yksinhuoltajaa ihastumasta :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan