Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin mies on IHANA!

Vierailija
18.05.2008 |

Hitonhitto! Olen ihastunut naapurin mieheen.

Miten pääsen tästä tunteesta eroon? Pidän hänestä tosi paljon, hänen vaimostaan myös. Vietämme paljon aikaa yhdessä. Nyt oloni on vaivaantunut ja hermostunut aina kun tapaan hänet.

käytännön neuvoja kaipailen

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vältä tapaamasta häntä...pääset helpoimmalla loppujen lopuksi...

tai jos tapailet, ota vastuu seurauksista

t. vanha ja viisas...(!)

Vierailija
22/41 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sen höpöä, ettei kukaan saa tietää, todennäköisesti kaikki tietää jo.

Ihmiset luulevat voivansa peitellä itseään ja tunteitaan jotenkin tosi hyvin, mutta kaikki oikeasti huomaa sen, jos joku on jostakusta kiinnostunut ja ainakin silloin, kun sen yrittää peitellä

se ettei kukaan kommentoi, ei tarkoita, ettei kukaan olisi huomannut

Vierailija
24/41 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomaa, ei niinkään haittaa, mutta jos sen huomaavat muut, niin noloahan se on. Apua, välttely on käytännössä tosi vaikeaa. Tapaamme monta kertaa viikossa sovitusti ja sattumalta lähes joka päivä, joskus montakin kertaa päivässä.

ap

Vierailija
25/41 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidänkin rivari tiesi vastaavasta suhteesta vuonna x-

edes anoja ei tarvittu huomaamiseen

Vierailija
26/41 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun eukot itse flirttailee, kyseessä on ilman muuta "elämän piristys", joka on aivan normaalia ja hyväksyttävää. He myös itse ovat joka ikinen kevyen flirttailun ilmiselvää aatelia, ja koko homma hoituu tietysti mitä puhtaimmalla tyylikkyydellä ja erehtymättömän hyvällä maulla. Oma mies on tietysti vain taustalla oleileva statisti, joka hyväntahtoisesti myhäilee "seksikkäälle" vaimolleen. Ja ainiin, sitten sen flirttailukumppanin vaimo voi vähän tietty suutahtaa, tshihii! Mut ei se mitään, niinku:)

Mutta annas olla, kun joku eukonrähjä alkaa flirttailla näiden emäntien omalle ukolle! Silloin han kyseessä on epätoivoinen liimautuminen, eukko on ilmiselvä MUNAHAUKKA, eikä tajua, missä kulkee hyvän maun rajat, mokoma haahka!!! Ja mies nyt tietty on täysi sika!

Ja lapsista on varmaan kiva seurata tätä kaikkea hiekkalaatikolta, missä muuten useinkin toiminta on koko lailla kehittyneempää ja fiksumpaa kuin "aikuisten" päässä!

Vierailija
27/41 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanha totuus...

Vierailija
28/41 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vinkiksi vaan, että nainen, jonka "tontille vääryydellä tungetaan" voi olla sitten aika hurjakin. Jos minun miestäni vikittelisit, niin voisit olla aivan varma siitä, että ystävälliset naapurisuhteet loppuisivat siihen. Saattaisi olla, että muuten kiltti luonteeni äityisi sinun suhteen hyvinkin ilkeäksi, joten enköhän keksisi jonkin keinon maksaa sinulle potut pottuina...

En todellakaan säyseänä seuraisi taustalla, jos joku hormoniensa sekoittama naikkonen alkaisi minun rakastani "lähestyä".

Vierailija
29/41 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
30/41 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näin tyhmiä akkoja voi olla olemassa oikeasti!

Vierailija
31/41 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet paljastunut jo ympäristössäsi ja olet tullut arvioiduksi sen mukaan

jatka elämääsi muilla areenoilla

Vierailija
32/41 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se jännä, ettei joillakin ollenkaan riitä kapasiteetti tajuamaan että mitä ne omat teot mahdollisesti voivat saada aikaan. Päässä niillä ilmeisesti liikkuu vaan yksi vaivainen ajatus "Olen ihastunut, olen ihastunut". Mutta se on se suuri itsekkyys taas tässäkin...

Vierailija
33/41 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miestä "rakkaakseen". Eikä mieskään siitä pitäisi. Aika härski ihminen olet.

kullaksi, rakkaaksi tms, muka leikillään, mutta puoliksi tosissaan. Seksiin on helppo ja hauska viitata, jos hetki on oikea. Katseilla tietysti ilmaistaan selkeimmin kiinnostus, vähän liian pitkä katse, se on siinä, sen huomaa kaikki :) Ja kun kaikki tapahtuu huumorin keinoin, niin hyvin sujuu.

ap

Vierailija
34/41 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten tulee pahaa jälkeä! ja siitä kärsit itse eniten.

Vierailija
35/41 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanot, että haluat päästä tunteesta eroon. Ja sitten kerrot, miten aktiivisesti flirttaat äijän kanssa:-O Lopeta se flirttailu niin eiköhän tunnekin katoa.

Vierailija
36/41 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka naapurin rouva olisikin hyvin huumorintajuista tyyppiä, niin tuskin hän kuule oikeasti tykkää, jos naapurin kenties puutteessa elävä (?) rouvashenkilö alkaa testata "viehätysvoimaansa" hänen mieheensä.

On sun AP varmaan sitten tosi kiva kujerrella siellä pihalla, kun kaikki muut naapuruston rouvat (ja herrat) ovat varsin tietoisia siitä, että tykkäät kokeilla muiden aviomiehiä tmv. ja koetella muiden perheonnen kestävyyttä. Ei muuta kuin onnea ja menestystä valitsemallasi tiellä.

Ja näköjään esim. toi 37 kiteytti sulle asian varsin hyvin!

Vierailija
37/41 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten tee mitään väärää enkä tyhmää. Sellaista pientä viatonta vain, hauskaa vain.

ap

Vierailija
38/41 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

rajua seksiä.

Vierailija
39/41 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija