Oletko valmistautunut sotaan?
Joidenkin asiantuntijoiden mukaan sota alkaa Suomessa alkutalvella 2026. Oletko valmistautunut ja miten?
Kommentit (54)
Joo. Jääkaapissa mignon ja pakastimessa minigun. Antaa tulla vaan!
Eiköhän sieltä meikäläiselle jonkinlainen majurin paikka lohkea.
Vierailija kirjoitti:
Ai että ku ootte hauskoja.
Harmittaako rssää kun ei pelonlietsontasi ota oikein tulta alleen?
Kaivoin juoksuhaudan ja korsun rivitalon takapihalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole lietsontaa vaan rehellinen kysymys. Itse en ole ainakaan karkuun lähdössä. Haluan taistella ja puolustaa kotiani. Toisaalta pitää ensisijaisesti miettiä, mitä teen lasteni hyväksi.
Mietin vain, miten kannattaa alkaa varautua ongelmiin infrastruktuurissa.
Ap
Valmistaudun ennemmin ufojen hyökkäykseen
Vierailija kirjoitti:
Kaivoin juoksuhaudan ja korsun rivitalon takapihalle.
Ostithan myös foliota?
Kävin ostamassa wc- ja foliopaperia .
Sota Suomessa voi alkaa minun puolestani. EN vain tiedä ketkä sotivat ketä vastaan ja itse en ole ryhtymässä sotimaan ketään vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole lietsontaa vaan rehellinen kysymys. Itse en ole ainakaan karkuun lähdössä. Haluan taistella ja puolustaa kotiani. Toisaalta pitää ensisijaisesti miettiä, mitä teen lasteni hyväksi.
Mietin vain, miten kannattaa alkaa varautua ongelmiin infrastruktuurissa.
Ap
No niin! Mietipä sitä ja vielä tarkemmin tuota sotaan varautumista! Sillä tavalla yksityiskohtaisesti!
En ole. Mutta on minulla kirves, puukko ja kääntöveitsi. Ehkä niillä voi sotia ainakin vähän, lähitaistelussa ehkä.
MINÄ OLEN NISSE JA MINÄ OLEN HYVIN VIHAINEN
"Joidenkin asiantuntijoiden mukaan" :D Medvedev ja Zaharova? Vaiko peräti itse Puppa Putin? :D
Vierailija kirjoitti:
Kaikin tavoin! Miten sinä ap?
Tällä hetkellä mulla on suunniteltu syrjäinen paikka, johon voidaan lasten kanssa mennä. Tänä viikonloppuna hankin meille varusteita nopeaa lähtöä varten. Veisin lapset (ovat jo isoja) turvapaikkaan ja se on vielä auki, mitä voin sen jälkeen itse tehdä isänmaan puolesta.
Tiedän, että te varmasti luulette trolliksi, mutta ei ole mitään sellaista. Nukun yöni paremmin, kun tiedän olevani edes jotenkin valmistautunut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
"Joidenkin asiantuntijoiden mukaan" :D Medvedev ja Zaharova? Vaiko peräti itse Puppa Putin? :D
Ei tarvitse kovin kauaa googletella löytääkseen lausuntoja tästä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse kovin kauaa googletella löytääkseen lausuntoja tästä...
Ei löytynyt kuin jotain hyvin epämääräisiä artikkeleita ja jotain peräkorven profetioita.
Harjoittelen pelaamalla Battlefieldia kahdeksan tuntia päivässä.