Onko totta että miehet ei pyri iskemään erityisen kauniita naisia vaan niitä joiden kanssa todennäköisimmin onnistaa?
Näin mulle on useampikin mies kertonut. Että esim. baarissa kukaan ei ala ensisijaisesti pirittää sitä naista, joka kääntää päät vaan sitä tavallisemman näköistä, joka ei anna niin todennäköisesti rukkasia. Tämä selittäisi aika monta asiaa niistä pariutumiskuvioista, joita itsekin on todistanut.
Kommentit (517)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se kumma kun tuntuu et kaikilla on pillu tai muna mielessä. Itse ( olen siis mies) katson naisessa muutakin kuin kauneutta. Tietty kokonaisuus ratkaisee. Mulle on sanottu että ton näkönen saa nyt kenet vaan, mut siinä se ongelma onkin. Moni nainen ajattelee liian hyvännäköisestä miehestä että tota nyt ei kannataNo, olen jo kauan ollut parisuhteessa enkä varsinaisesti hae enää ketään. Väitän että liian hyvännäköisellä mimmillä on sama ongelma.
Hyvännäköisyys ei ole miehellä samalla tavalla etu kuin naisella. Hyvännäköisestä miehestä tulee helposti sellainen ajatus, että onhan se komea mutta mitä se on saanut aikaan? Että onko ihan vain vaateripustin. Ja sehän on kiusallista.
Ei miehen tarvitse olla mitenkään erityisen aikaansaava, kunhan ei ole haitallinen. Naisilla on kissoja, huonekasveja,
Ei naisia siitetä vaan lapsia 😅 sen naisen on siittänyt sen oma isä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis ei välttämättä ole hauskaa seuraa.
Ei rumempikaan välttämättä.
Puhumattakaan nyt siitä, että toisen hauska seura voi olla toiselle painjaisseura.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on yleisesti ottaen realistisempi käsitys omasta tasostaan, siis jos puhutaan ihan selvinpäin olevista ihmisistä eikä siitä, että on nautittu muutakin kuin kansalaisluottamusta.
Tavismies todellakin tajuaa, että pelimerkit eivät riitä johonkin hyvästä perheestä olevaan, sukkanauhoihin pukeutuvaan juristiin. Naisilla oman tason tunnustaminen on ainakin tämän palstan ja joidenkin arkikokemusten perustella kipupiste.
Seksinhimoinen huippukaunotar juristi ei siis ole riittävän tasokas, jos ei ole tarpeeksi "hyvästä perheestä"?
Ja miehillehän ei pitänyt olla mitään merkitystä naisen koulutuksella ja ammatilla, vaan ainoastaan ulkonäöllä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, kyllä me pulskat hiirulaiset saadaan olla koko yö rauhassa nurkkapöydässä sinne n. 3.30 asti, kunnes pilkku lähestyy ja miehet tajuaa, että heiltähän jää kohta pillu saamatta.
Entä se nurkkapöydän kilttimies, joka joka on katsellut sinua koko illan - miksi et ole huomannut häntä? Pieni hyväksyvä ele hänen suuntaan, niin olisit saanut seuraa 🤗
Mikset taaskaan lukenut loppuun asti? Hänhän kertoi saavansa lopulta seuraa, ihan niistä oikeistakin miehistä. Turhaan olis haaskannut aikaa suhun
Mutta minun kanssani hän olisi saanut oikean suhteen. Jännämieheltä vain yhden yön.
T. Kilttimies
Et sinä sitä voi ennalta tietää olisiko se suhde toiminut.
Haluan tehdä vetoomuksen nainen jos tajuat ettei mies pidä sua oikeasti haluttavana niin älä suostu/ älä lähde hänen matkaansa. Ennemmin yksin kuin sellasen kanssa joka ei oikeesti sua halua.
Itse yritän aina toiseksi tai kolmanneksi kauneinta, koska usein se kaunein on täynnä itseään ja tottunut pakkien heittelyyn tai sitten aloittaa jonkun kissahiirileikin, joka ei johda mihinkään. Nämä "toiseksi" kauneimmat ovat yleensä heti otettuja siitä että kiinnostus kohdistuu heihin, eikä tähän porukan kauneimpaan. Tämä voi myös herättää sen kauneimman kiinnostuksen. Oma naismaku on myös sellainen, että se "kaunein" pitkä blondi ei vaan säväytä. Pitäähän siinä synkata sitten muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Haluan tehdä vetoomuksen nainen jos tajuat ettei mies pidä sua oikeasti haluttavana niin älä suostu/ älä lähde hänen matkaansa. Ennemmin yksin kuin sellasen kanssa joka ei oikeesti sua halua.
Valitse minut sen sijaan. Haluan sinua oikeasti.
T. Kilttimies
"Ja miehillehän ei pitänyt olla mitään merkitystä naisen koulutuksella ja ammatilla, vaan ainoastaan ulkonäöllä?"
No tuohan on ihan myytti. Varsinkin jos mies on itse yhtään paremmasta perheestä niin kyllä miehetkin katsovat tarkasti kehen haksahtavat.
Miehet aloittavat kaunottarista ja etenevät rumempaan naiseen. Kaikki reiät kelpaa heille.
Aloituksessa on oletus, että kaikki miehet on pinnallisia ääliöitä. Hmmm....
Vierailija kirjoitti:
Kauniin kaveria lähestytään.
Kyllä mulla on toisenlainen kokemus. En ollut itsekään pahan näköinen, mutta paras kaveri oli kaunotar ja kyllä miehet ensisijaisesti lähestyi häntä. Jos kaveri anoi pakit, sitten yritetiin ehkä minua :D
Vierailija kirjoitti:
Aloituksessa on oletus, että kaikki miehet on pinnallisia ääliöitä. Hmmm....
Sellaisen kuvan saa, kun palstaa lukee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se ei ole etovaa että mennään sellasen kanssa joka ei yhtään viehätä? Mun itsetunto romuttui kun tajusin että kaikki on nussinu mua vaan säälistä
Ei ole sääliä, vaan itsekästä himoa.
Ei itsekästä, vaan pelkkää himoa. Ikinä en ole ymmärtänyt sääliseksin käsitettä. Seksiä harrastetaan kun panettaa, eikä sääli ala ainakaan minua panettamaan.
Vierailija kirjoitti:
Tosimiehet iskee nyrkillä
Siis toista miestä, tarkoitin.
Itse en uskaltanut kaunottaria lähestyä. Onneksi kaunotar lähestyi minua.
Itse ainakin tykkään enemmän vähemmän tällätyistä kasvoista. Yleensä ovat oikeasti kauniimpia kun näkee että ei ole vedetty överiksi esim. tekoripsillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on yleisesti ottaen realistisempi käsitys omasta tasostaan, siis jos puhutaan ihan selvinpäin olevista ihmisistä eikä siitä, että on nautittu muutakin kuin kansalaisluottamusta.
Tavismies todellakin tajuaa, että pelimerkit eivät riitä johonkin hyvästä perheestä olevaan, sukkanauhoihin pukeutuvaan juristiin. Naisilla oman tason tunnustaminen on ainakin tämän palstan ja joidenkin arkikokemusten perustella kipupiste.
Seksinhimoinen huippukaunotar juristi ei siis ole riittävän tasokas, jos ei ole tarpeeksi "hyvästä perheestä"?
Ja miehillehän ei pitänyt olla mitään merkitystä naisen koulutuksella ja ammatilla, vaan ainoastaan ulkonäöllä?
Tottakai koulutuksella ja ammatilla on väliä, mutta niiden yhteys kiinnostavuuteen on eri kuin naisella. Nainen, joka pystyy elättämään itsensä ja jolla on järkeä päässä on parempi kumppani ja äiti kuin hitaalla käyvä lompakkoloinen. Eli ei niinkään tunneasia kuin pragmaattinen arkiasia.
Naisille taas kyse on enemmän siitä, että miehen korkea status on itseisarvo, joka saa pikkarit pyörimään jalassa. Tästä syystä joku juoppo artisti voi olla haluttu puoliso.
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin tykkään enemmän vähemmän tällätyistä kasvoista. Yleensä ovat oikeasti kauniimpia kun näkee että ei ole vedetty överiksi esim. tekoripsillä.
Pötyä. Tekoripsillä, rakennekynsillä ja hiustenpidennyksillä jatkettu ystäväni on vastustamaton miehille. Ei olisi ilman tekohärpäkkeitä niin erityisen näköinen. Minulla ei ole mitään tekolisäkkeitä ja kukaan ei kiinnostu.
Aina ennemmin kuuma yö oikean miehen kanssa kuin karsea loppuelämä kilttiksen kanssa.