Onko totta että miehet ei pyri iskemään erityisen kauniita naisia vaan niitä joiden kanssa todennäköisimmin onnistaa?
Näin mulle on useampikin mies kertonut. Että esim. baarissa kukaan ei ala ensisijaisesti pirittää sitä naista, joka kääntää päät vaan sitä tavallisemman näköistä, joka ei anna niin todennäköisesti rukkasia. Tämä selittäisi aika monta asiaa niistä pariutumiskuvioista, joita itsekin on todistanut.
Kommentit (517)
Viis kauneudesta, kunhan on vetävän näköinen.
OK. Hyväksytään sitten se, että sinulla on eri kokemus tästä asiasta naisena kuin minulla miehenä. Mekin tietysti edustamme vain itseämme, emme koko sukupuoltamme. 🙂
Niin ajatella, että mulla naisena on oikeaa kokemusta siitä miten tavallisia naisia kohdellaan. Mies tässä taas kuvittelee tietävänsä kaiken ja jopa yrittää määrätä naisten omista kokemuksista. Ei jumaliste mitä paskaa. Olen kyllä mielummin ilman parisuhdetta jos tarjonta on tuota luokkaa.
Mies nyt voi sanoa, mitä haluaa.
Kauniin haluaa kaikki. Ihan niin kun nainenkin haluaa sen komeimman. Se on sitten eri asia riittääkö uskallus kokeilla.
Mikähän tämänkin tavallisen näköisten naisten lyttäysketjun tarkoitus oli?
Älä luule, että mä olisin sinua halunnut, jouduinpa nyt vain tyytymään, kun sinulta irtosi niin helposti.
Suomalaisten miesten vaimot ovat rumia suoria?
Miksi kuvitellaan, että tavallisen näköinen nainen on helpompi ja häneltä lohkeaa helpommin. Mä olen tavallisen näköinen nainen enkä todellakaan ole helppo. En huoli ketä vain ja baarista en enää huoli ketään matkaani. Ne oli nuoruuden juttuja, että kännissä pantiin jonkun puolitutun kanssa. Ei kiitos enää. Mulle riittää tällä hetkellä seksisuhde ihanan miehen kanssa ja nautin seksistä paremmin kun olen selvinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Mies nyt voi sanoa, mitä haluaa.
Kauniin haluaa kaikki. Ihan niin kun nainenkin haluaa sen komeimman. Se on sitten eri asia riittääkö uskallus kokeilla.
Määrittele kaunis. Niinpä. Se on vain sinun mielipiteesi. Ja silloinkin paljon enemmän on merkitystä sillä miltä jonkun ihmisen seurassa tuntuu olla, ei se miltä hän valokuvassa näyttää.
Ainakin isolla osalla miehistä se menee noin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuvitellaan, että tavallisen näköinen nainen on helpompi ja häneltä lohkeaa helpommin. Mä olen tavallisen näköinen nainen enkä todellakaan ole helppo. En huoli ketä vain ja baarista en enää huoli ketään matkaani. Ne oli nuoruuden juttuja, että kännissä pantiin jonkun puolitutun kanssa. Ei kiitos enää. Mulle riittää tällä hetkellä seksisuhde ihanan miehen kanssa ja nautin seksistä paremmin kun olen selvinpäin.
Eli nuorena panit estoitta vieraita miehiä ja nyt vanhempana kun sinua ei moni edes enää huolisi et yhtäkkiä muka halua tuota ja olet muuttanut tapasi.
:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli nuorena panit estoitta vieraita miehiä ja nyt vanhempana kun sinua ei moni edes enää huolisi et yhtäkkiä muka halua tuota ja olet muuttanut tapasi.
Ei, en nuorenakaan estoitta pannut ties kenen kanssa vaan olin valikoiva myös silloin. En ole koskaan huolinut ketä tahansa. Älä typerästi ja lapsellisesti oleta yhtään mitään. En ole koskaan halunnut naida ties kenen kanssa. Olet idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Kauniin kaveria lähestytään.
Suoraan Neil Straussin Pelimies- kirjasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniin kaveria lähestytään.
Suoraan Neil Straussin Pelimies- kirjasta.
No mitä tämä tapa edistää?
Minulta puuttui supliikki ja naama. Jäi kokonaan saamatta. Masensi aika paljon ja syvissä vesissä uin vuosikausia. Sitten yritin vielä netin kautta ja onneksi sieltä löytyi yksi sokea ja kuuro jolle nämä asiat eivät merkinneet mitään ja pääsin suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tuota, pitäisikö palstan miesten mukaan antaa seksiä, estoitta tietysti, niille rumemmillekin miehille vai ei? -ollako nirso vai eikö olla? Ollako hypergaminen vai eikö olla?
Niin AP:n mielestä kauniit naiset eivät ole kauniita kaikkien mielestä ja se ei riitä että on kaunis. Tai millä tavalla kaunis. Pitää olla haluja herättävän näköinen jotta esim. minä kiinnostun. Esim. missit ja mallit ovat sillä tavalla kauniita ainakin ne keitä minä olen nähnyt että kiva katsella mutta eivät herätä haluja. Eiköhän valtaosa ota itselleen naisen kenen ulkonäkö miellyttää omia silmiä.
Naisen pitää olla ulkonäöltään ja luonteeltaan mun makuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pskat. Miehet aloittaa ensin niistä kauniimmista, ja siirtyvät sitä mukaa rumepiin ja rumempiin, kun sen kaunottaren iskeminen ei onnistu.
Muistakaa, että oikeasti mies haluaa sen kaunottaren, kaikki muut naiset ovat vain varavaihtoehtoja , koska pillu ja kodinkone pitää saada.
Tämä! Onko paavi katolilainen?
Kaikki miehet haluaa kauniin naisen, muut ovat vain varavaihtoehtoja.
Riippumatta miehen omasta rumuudesta ja varsinkin siitä
Kaunista lähestytään JOS hän on lähestyttävä ja hymyileväinen, mutta jos kaunis ei vaikuta helposti lähestyttävältä, häntä ei lähestytä. Tähän tulokseen olen tullut. Kyllä kaunis nainen huomiota saa kaikkein eniten jos itse näkee yhtään vaivaa ollakseen ns saatavilla olevan oloinen. Se tuossa taitaakin olla taikasana, on sitten minkä näköinen tahansa. Asenne ja fiilis näkyy myös ulospäin ja on aistittavissa.
Jo armeijassa opetetaan olemaan ampumatta turhia.
Vaikka olisi kuinka kaunis tai ns malli, ei välttämättä ole seksikäs ja miesten makuun. Jotkut ovat sitä enemmän kuin toiset, kauneudesta viis, ja seksikkäitä naisia haluavat useimmat.
Ainoastaan niiden, joiden kanssa natsaa. Kauniiden, tai tavisten.