Onko totta että miehet ei pyri iskemään erityisen kauniita naisia vaan niitä joiden kanssa todennäköisimmin onnistaa?
Näin mulle on useampikin mies kertonut. Että esim. baarissa kukaan ei ala ensisijaisesti pirittää sitä naista, joka kääntää päät vaan sitä tavallisemman näköistä, joka ei anna niin todennäköisesti rukkasia. Tämä selittäisi aika monta asiaa niistä pariutumiskuvioista, joita itsekin on todistanut.
Kommentit (517)
Miten naisia "isketään"?Halolla päähän? Lähestyn vain naisia ketkä tuntuu kiinnostavalta.
Riippuu varmaan paikasta. Näistä pintaliitopaikoista kun ei parisuhdetta ensisijaisesti haeta, niin varmaan sit kauneimmat saa eniten huomiota. Sit noissa perushumppapaikoissa voi olla enemmän parisuhteen perässä olevia ja pyritään enemmän oman tason seuraa hakemaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten naisia "isketään"?Halolla päähän? Lähestyn vain naisia ketkä tuntuu kiinnostavalta.
Mikä herättää kiinnostuksen tuntemattomassa naisessa?
Vierailija kirjoitti:
Kauniin kaveria lähestytään.
Nimenomaan tämä. Se on se kauniin persevämpi sidekick jolla on eniten sutinaa.
Riippuu varmasti hyvin paljon miehen itseluottamuksesta yms.
En minä ainakaan nuorempana baareissa yrittänyt kauneimpia, vaan pidin tolkun mukana. En tietysti sellaisiakaan yrittänyt jotka omaan silmääni olivat rumia.
Riippuu miehestä ja naisesta. Jos miehellä on hyvä itsetunto, voi yrittää kaunistakin naista. Heitä kyllä riittää, todella paljon. Myös narsistit yrittävät helposti sitä kaikista kauneinta. Tunnen kolme naista, jotka ovat erittäin hyvän näköisiä, en nyt tarkoita perus kauniita, vaan harvinaisen kauniita, sellaisia mitä näkee leffojen päätähtinä. Monet naiset kohtelevat heitä todella törkeästi, ja varsinkin yksi heistä, joka näyttää aivan nuorelta Megan Foxilta, on kunnon narsistimagneetti. Nämä narsistit vain unohtavat, että näillä naisilla on itsetunto kunnossa, eivätkä helposti sorru.
Näin Freukkarit asiasta opetti:
Vaik en koskaan mene sänkyyn ruman...
Yksi syy voi myös löytyä siitä että kaikissa suosituissa yökerhoissa käy jonkun verran kaunottaria jotka eivät ole siellä lämpeämässä yhtään kenellekään. Pointti ilmeisesti vaan fiilistellä ihailevia katseita tai vertailla itseään muihin ja kokea että kuuluu paikan parhaimmannäköiseen eliittiin. Moni mies tunnistaa nämä tapaukset ja jättää rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä herättää kiinnostuksen tuntemattomassa naisessa?
Se ei ole koskaan sama asia omalla kohdallani, yksilöt ovat sen verran erilaisia kokonaisuuksia.
Minä yritin alkuillasta kauniita naisia, mutta valomerkin jälkeen melkein mikä tahansa nainen kelpasi.
Sehän on helppo nähdä miten asiat menee.
Mitä lähempänä valomerkki,sitä huonommat&lihavemmat naiset käy miehille,ainaki saanti taattua .
Kysypä ap sun äipältä asiaa.
Mee ny jo pirtin puolelle. Äitylillä on iha kohta valmiina mannavelli sinulle.
Illalla saat nisua.
Vierailija kirjoitti:
Kysypä ap sun äipältä asiaa.
Mee ny jo pirtin puolelle. Äitylillä on iha kohta valmiina mannavelli sinulle.
Illalla saat nisua.
Voi kun on kerta kaikkiaan timanttista kuittailua. Not. Tämä on keskustelupalsta. Jos sulla ei ole tarjota keskusteluun mitään tuon parempaa, poistu.
Riippuu miehestä ja naisesta. Jos mies on tottunut kauniiden naisten seuraan tai ei ole epävarma, todennäköisesti lähestyy sitä ketä oikeasti haluaa lähestyä. Jos nainen on avoin kehonkieleltään, miehiä yleensä tulee melkein ulkonäöstä riippumatta. Sitä kaunista, mutta hapanta sitruunaa ei välttämättä lähestytä.
Olen entinen malli. Ei mua miehet mitenkään erityisemmin lähestyneet baareissa sillon kun vielä yöelämässä pörräsin. Yleensä ne tuli jututtamaan mun tavallisemman näköistä kaveria.
Vierailija kirjoitti:
Olen entinen malli. Ei mua miehet mitenkään erityisemmin lähestyneet baareissa sillon kun vielä yöelämässä pörräsin. Yleensä ne tuli jututtamaan mun tavallisemman näköistä kaveria.
Niin, entinen malli...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, entinen malli...
Niin. Ymmärsitkö, että koko tarina oli tosiaan imperfektissä? Mikä osa tuottaa vaikeuksia? Mallitkin tosiaan vanhenevat ja siirtyvät yleensä muihin ammatteihin.
Vierailija kirjoitti:
Tässä käsityksessä olen. Mulla on ollut eri ikävaiheissa kaksikin kaveria, jotka oli molemmat sellaisia ihan perusnättejä mutta eivät todellakaan mitenkään ihmeellisiä, ja molemmilla tuntui olevan aina ihan käsittämättömästi tarjontaa miesseuran suhteen. Aina kun oli jotkut bileet tai baarireissu tai mitkä tahansa kissanristiäiset niin niitä oli saman tien joku jututtamassa. Ihmettelin tätä kerran ääneen poikaystävälleni, joka kans sanoi että se on strategista ajattelua eli miehet ei tähtää liian korkealle. Sellanen perussöpö, vähän pyylevä ja sympaattisen oloinen mirkku on se jota useimmat kokeilee.
Moisen paljastuksen jälkeen voisi itsellä tulle mieleen mahdanko olla poikaystävän mielestä se perussöpö & vähän pyylevä mirkku vai unelmien hottis.
Ei.
Parhaimman näköisiä yrittävät siitä huolimatta, miltä he itse näyttävät.
Arvostan huumorintajuaan.