Onko totta että miehet ei pyri iskemään erityisen kauniita naisia vaan niitä joiden kanssa todennäköisimmin onnistaa?
Näin mulle on useampikin mies kertonut. Että esim. baarissa kukaan ei ala ensisijaisesti pirittää sitä naista, joka kääntää päät vaan sitä tavallisemman näköistä, joka ei anna niin todennäköisesti rukkasia. Tämä selittäisi aika monta asiaa niistä pariutumiskuvioista, joita itsekin on todistanut.
Kommentit (517)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu miehestä ja naisesta. Jos miehellä on hyvä itsetunto, voi yrittää kaunistakin naista. Heitä kyllä riittää, todella paljon. Myös narsistit yrittävät helposti sitä kaikista kauneinta. Tunnen kolme naista, jotka ovat erittäin hyvän näköisiä, en nyt tarkoita perus kauniita, vaan harvinaisen kauniita, sellaisia mitä näkee leffojen päätähtinä. Monet naiset kohtelevat heitä todella törkeästi, ja varsinkin yksi heistä, joka näyttää aivan nuorelta Megan Foxilta, on kunnon narsistimagneetti. Nämä narsistit vain unohtavat, että näillä naisilla on itsetunto kunnossa, eivätkä helposti sorru.
Kauneus ja hyvä itsetuntohan kulkee käsikädessä. Harvoin kauniit naiset on masentuneita itseinhoajia.
Kateellisten naisten jatkuva kiusaaminen voi ajan kanssa ajaa kauniinkin masennukseen.
Masennus johtuu aivokemioista. Serotoniini ym. voi puuttua minkä näköiseltä tahansa, huolimatta siitä, kuinka sitä on muut kohdelleet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu varmasti hyvin paljon miehen itseluottamuksesta yms.
En minä ainakaan nuorempana baareissa yrittänyt kauneimpia, vaan pidin tolkun mukana. En tietysti sellaisiakaan yrittänyt jotka omaan silmääni olivat rumia.
Heikkoitsetuntoisilla suurin epätoivo ja siksi pahimmat harhat.
Mihin harhoihin viittaat?
Itsetuntokin luultavasti noudattaa ihmispopulaatiossa suurinpiirtein normaalijakaumaa. Jos mennään ihan ääripäihin, niin varmaan siellä jonkinlaista harhaisuutta ja häiriöitä esiintyy.
Minä otin baarista usein sen pyylevän tyttelin jo hyvissä ajoin. Jos lähdet hakemaan parempia, niin voi jäädä pimpsloora saamatta ku joku muu vie sen pyylevän sillä välin ku yrität metsästää parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää paikkansa.
Käyn kesäisin paljon lavatansseissa hyvän ystäväni kanssa. Hän on kuvankaunis nainen ja minä olen ns. tavallisen näköinen. Minua haetaan koko ajan ja hän saa aina jäädä seinäkukkaseksi. Kun minä tanssin, hän seisoskelee jossain nurkassa ikävystyneenä.
Ainoa hyväksyttävä syy antaa pakit kun mies hakee tanssimaan on miehen ilmeinen humalatila, totaalinen epäsiisteys (haisee hieltä ja listalta kilometrin päähän) tai törkeä käytös. Miehen ulkonäkö ei ole syy kieltäytyä. E
No voi hellantuutelis kumminkin.
Miehenä sen oppii hyvin nopeasti, että todellakaan ketä vaan ei sovi hakea tanssiin.
Tämä on itseasiassa se toinen oppi tanssimaan oppimisen jälkeen.
Baarissa joo. Lavatanssietiketissä sen sijaan tanssikutsusta kieltäytyminen muissa kuin edellä mainituissa tilanteissa on about ruokapöydässä pieremiseen verrattavaa törppöä käytöstä.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuvitellaan, että tavallisen näköinen nainen on helpompi ja häneltä lohkeaa helpommin. Mä olen tavallisen näköinen nainen enkä todellakaan ole helppo. En huoli ketä vain ja baarista en enää huoli ketään matkaani. Ne oli nuoruuden juttuja, että kännissä pantiin jonkun puolitutun kanssa. Ei kiitos enää. Mulle riittää tällä hetkellä seksisuhde ihanan miehen kanssa ja nautin seksistä paremmin kun olen selvinpäin.
Miksi siltä kauniilta peruspertille lohkeaisi. Rumalta voi lohjetakin.
"Masennus johtuu aivokemioista. Serotoniini ym. voi puuttua minkä näköiseltä tahansa, huolimatta siitä, kuinka sitä on muut kohdelleet."
Mutta masennuksen usein laukaisee negatiiviset elämäntapahtumat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu varmasti hyvin paljon miehen itseluottamuksesta yms.
En minä ainakaan nuorempana baareissa yrittänyt kauneimpia, vaan pidin tolkun mukana. En tietysti sellaisiakaan yrittänyt jotka omaan silmääni olivat rumia.
Heikkoitsetuntoisilla suurin epätoivo ja siksi pahimmat harhat.
Mihin harhoihin viittaat?
Itsetuntokin luultavasti noudattaa ihmispopulaatiossa suurinpiirtein normaalijakaumaa. Jos mennään ihan ääripäihin, niin varmaan siellä jonkinlaista harhaisuutta ja häiriöitä esiintyy.
harha siitä, että kannattaa mahdollisimman upeita yrittää suurella ikäerolla yms. ja olla uskomatta kun toista ei kiinnosta. Kuk saisivat niin ison nosteen mielestään siitä itsetunnolleen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olisi kuinka kaunis tai ns malli, ei välttämättä ole seksikäs ja miesten makuun. Jotkut ovat sitä enemmän kuin toiset, kauneudesta viis, ja seksikkäitä naisia haluavat useimmat.
Miehet pitävät yleensä enemmän sievästä ja luonnollisesta naapurintytöstä kuin vahvasti meikatusta "seksikkäästä".
Seksikäs ei liity meikkaamiseen välttämättä ollenkaan. Voi olla ilman tai ei, luultavasti kokonaan ilman meikkiä kuka tahansa kaunotar jää vaikkapa yöelämässä edes hieman meikanneiden jalkoihin näyttävyydessä. Kukaan ei ole superkaunis ilman yhtään pisaraa meikkiä.
Vierailija kirjoitti:
"Masennus johtuu aivokemioista. Serotoniini ym. voi puuttua minkä näköiseltä tahansa, huolimatta siitä, kuinka sitä on muut kohdelleet."
Osalle kyllä, osalle ei. Eikä liity ulkonäköön mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Tähän häiriköt ja vainoajat tähtää. Aiheuttaa niin paljon ahdistusta, että lopulta masentuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olisi kuinka kaunis tai ns malli, ei välttämättä ole seksikäs ja miesten makuun. Jotkut ovat sitä enemmän kuin toiset, kauneudesta viis, ja seksikkäitä naisia haluavat useimmat.
Miehet pitävät yleensä enemmän sievästä ja luonnollisesta naapurintytöstä kuin vahvasti meikatusta "seksikkäästä".
Seksikäs ei liity meikkaamiseen välttämättä ollenkaan. Voi olla ilman tai ei, luultavasti kokonaan ilman meikkiä kuka tahansa kaunotar jää vaikkapa yöelämässä edes hieman meikanneiden jalkoihin näyttävyydessä. Kukaan ei ole superkaunis ilman yhtään pisaraa meikkiä.
Se ei ole oikeasti kaunis, joka ei ole sitä myös ilman sotamaalausta. Rumasta ei saa kaunista millään meikillä.
"Miehenä sen oppii hyvin nopeasti, että todellakaan ketä vaan ei sovi hakea tanssiin."
Montako kertaa on tullut pakit kun hakurivistä olet kauniin naisen pyytänyt tanssimaan? Ehkä teidän lavoillanne on naisilla varaa jäädä odottelemaan "parempaa" tarjokasta. Täällä sen sijaan voi olla parikymmentä naista jotka jäävät ilman tanssiparia.
Toki jos hakurivissä on kilpatanssijoita niin ne menevät mieluummin keskenään mutta kaunis ulkonäkö ei ole silloin tunnistukseen kelpaava merkki asiasta.
M60
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää paikkansa.
Käyn kesäisin paljon lavatansseissa hyvän ystäväni kanssa. Hän on kuvankaunis nainen ja minä olen ns. tavallisen näköinen. Minua haetaan koko ajan ja hän saa aina jäädä seinäkukkaseksi. Kun minä tanssin, hän seisoskelee jossain nurkassa ikävystyneenä.
Ainoa hyväksyttävä syy antaa pakit kun mies hakee tanssimaan on miehen ilmeinen humalatila, totaalinen epäsiisteys (haisee hieltä ja listalta kilometrin päähän) tai törkeä käytös. Miehen ulkonäkö ei ole syy kieltäytyä. E
No voi hellantuutelis kumminkin.
Miehenä sen oppii hyvin nopeasti, että todellakaan ketä vaan ei sovi hakea tanssiin.
Tämä on itseasiassa se toinen oppi tanssimaan oppimisen jälkeen.
Baarissa joo. Lavatanssietiketissä sen sijaan tanssikutsusta kieltäytymi
Tuon takia en menisi ikinä lavatansseihin. En halua tanssia itselleni vastenmielisen ihmisen kanssa, vaikka kuinka olisi etiketin mukaan siisti ja tanssitaitoinen.
Tää on se syy etten koskaan halua tutustua. Joutuisin tyytymään johonkin kauheaan. Ei kiinnosta enää.
Sellaista se on kun on kohteliaisuutta ja sosiaalisia taitoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet kyllä ainakin tuijottavat tasan sitä naista, joka naulitsee heidän katseensa. Tietenkin! Ehkä jos pitää saada kuka tahansa loppuillasta, voi olla, että heikon itsetunnon mies turvautuu lähestymään sellaista, jolta uskoo irtoavan helpoiten. Ainakin sen jälkeen, kun kuumin on antanut pakit.
Niin tuijottaa.
Olen tasan kerran nähnyt baarissa huomattavan kauniin naisen, ja kyllähän siinä päät kääntyili vähän kaikilla, mutta ei sille yksikään mitään jutellut. Eli ei sitä siellä kukaan lähestynyt, vaikka paikka oli täynnä ihan komeita, hyvässä kunnossa olevia ja itsevarman oloisia sosiaalisia miehiä jotka kyllä seurustelivat muiden naisten kanssa - sellaisten perusnättien kanssa, joita baareissa riittää. Eli hyvä kroppa, muotivaatteet, itsevarma sosiaaliperhonen, perusnätti naama, ei käännä katseita.
Tuo yksi taas oli selvästi eri level
Baarit ei kyllä ole täynnä hyväkroppasia naisia, eikä hyväkroppanen nainen ole vain perusnätti.
Vierailija kirjoitti:
Mies nyt voi sanoa, mitä haluaa.
Kauniin haluaa kaikki. Ihan niin kun nainenkin haluaa sen komeimman. Se on sitten eri asia riittääkö uskallus kokeilla.
Olen nainen enkä halua sitä komeinta. Haluan söpön ja miellyttävännäköisen tietty, mutta mallimiehet ei ole mun makuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet kyllä ainakin tuijottavat tasan sitä naista, joka naulitsee heidän katseensa. Tietenkin! Ehkä jos pitää saada kuka tahansa loppuillasta, voi olla, että heikon itsetunnon mies turvautuu lähestymään sellaista, jolta uskoo irtoavan helpoiten. Ainakin sen jälkeen, kun kuumin on antanut pakit.
Niin tuijottaa.
Olen tasan kerran nähnyt baarissa huomattavan kauniin naisen, ja kyllähän siinä päät kääntyili vähän kaikilla, mutta ei sille yksikään mitään jutellut. Eli ei sitä siellä kukaan lähestynyt, vaikka paikka oli täynnä ihan komeita, hyvässä kunnossa olevia ja itsevarman oloisia sosiaalisia miehiä jotka kyllä seurustelivat muiden naisten kanssa - sellaisten perusnättien kanssa, joita baareissa riittää. Eli hyvä kroppa, muotivaatteet, itsevarma sosiaaliperhonen, perusnätti naama, ei käännä katseita
Taitaa olla enimmäkseen tarjolla sotamursua 3 nroa liian pienissä minimekoissa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies nyt voi sanoa, mitä haluaa.
Kauniin haluaa kaikki. Ihan niin kun nainenkin haluaa sen komeimman. Se on sitten eri asia riittääkö uskallus kokeilla.
Olen nainen enkä halua sitä komeinta. Haluan söpön ja miellyttävännäköisen tietty, mutta mallimiehet ei ole mun makuun.
Mallimiehet ovat hinteliä, itseään täynnä olevia paskapäitä.
Mä kans kysyin jo pari sivua sitten, että mikä vitsin järki tuossakin taas on :D Se kun sä lähestyt jotakuta naista baarissa niin kaikki sen nähneet naiset on sittemmin sulle saavuttamattomia, koska kukaan ei huoli toisen jämiä