Onko totta että miehet ei pyri iskemään erityisen kauniita naisia vaan niitä joiden kanssa todennäköisimmin onnistaa?
Näin mulle on useampikin mies kertonut. Että esim. baarissa kukaan ei ala ensisijaisesti pirittää sitä naista, joka kääntää päät vaan sitä tavallisemman näköistä, joka ei anna niin todennäköisesti rukkasia. Tämä selittäisi aika monta asiaa niistä pariutumiskuvioista, joita itsekin on todistanut.
Kommentit (517)
Vierailija kirjoitti:
Pskat. Miehet aloittaa ensin niistä kauniimmista, ja siirtyvät sitä mukaa rumepiin ja rumempiin, kun sen kaunottaren iskeminen ei onnistu.
Muistakaa, että oikeasti mies haluaa sen kaunottaren, kaikki muut naiset ovat vain varavaihtoehtoja , koska pillu ja kodinkone pitää saada.
Voi kiesus tämän palstan tyhmyyden paljoutta.
Että oikein avioliitto ja rakastuminenkin olis kauneuskilpailu.
Miehetkin ovat vain ihmisiä. Ja naisetkin ovat vain ihmisiä.
Jos on hakusessa pysyvä kumppani, niin tunteet siinä ykkösenä.
Eri asia sinkuilla ja pettävilä miehillä, jotka etenkin haluavat kaataa mahdollisimman montaa hyvännäköistä naista. Siinä on seksi pelissä.
Vierailija kirjoitti:
Pitää paikkansa.
Käyn kesäisin paljon lavatansseissa hyvän ystäväni kanssa. Hän on kuvankaunis nainen ja minä olen ns. tavallisen näköinen. Minua haetaan koko ajan ja hän saa aina jäädä seinäkukkaseksi. Kun minä tanssin, hän seisoskelee jossain nurkassa ikävystyneenä.
Sitten jos hän itse naisten haulla hakee jotain miestä, tämä lähes poikkeuksetta alkaa selittää että onpa yllätys että noin kaunis nainen haki minua, huomasin sinut kyllä heti kun tulit mutta en uskaltanut hakea kun ajattelin ettet kummankaan lähde
Et kummankaan lähde???? Mitä varten nainen tuli lavatansseihin ellei saadakseen tanssia?
Ainoa hyväksyttävä syy antaa pakit kun mies hakee tanssimaan on miehen ilmeinen humalatila, totaalinen epäsiisteys (haisee hieltä ja listalta kilometrin päähän) tai törkeä käytös. Miehen ulkonäkö ei ole syy kieltäytyä. Eikä se olekaan.
No voi hellantuutelis kumminkin.
Miehenä sen oppii hyvin nopeasti, että todellakaan ketä vaan ei sovi hakea tanssiin.
Tämä on itseasiassa se toinen oppi tanssimaan oppimisen jälkeen.
Minä ainakin lähestyn niitä, jotka vaikuttavat mukavilta. Toki ihan tuntemattomien kanssa ulkoapäin saatu ensivaikutelma on ratkaiseva, kun muutakaan kriteeriä ei ole. Näitä tekijöitä on paljon muutakin kuin "kauneus". Kehonkieli on merkittävä, eleet, tilaisuuteen sopiva muttei yliampuva pukeutuminen, kasvojen ilmeet.... kyllä se kokonaisvaikutelma ratkaisee enemmän kuin kauneus.
Vierailija kirjoitti:
Jo armeijassa opetetaan olemaan ampumatta turhia.
Opetetaanko sikamiesten tavat juuri siellä? 🐷
Vierailija kirjoitti:
Riippuu varmasti hyvin paljon miehen itseluottamuksesta yms.
En minä ainakaan nuorempana baareissa yrittänyt kauneimpia, vaan pidin tolkun mukana. En tietysti sellaisiakaan yrittänyt jotka omaan silmääni olivat rumia.
Heikkoitsetuntoisilla suurin epätoivo ja siksi pahimmat harhat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniin kaveria lähestytään.
Nimenomaan tämä. Se on se kauniin persevämpi sidekick jolla on eniten sutinaa.
Persevä? Siis sehän on naisellista.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu miehestä ja naisesta. Jos miehellä on hyvä itsetunto, voi yrittää kaunistakin naista. Heitä kyllä riittää, todella paljon. Myös narsistit yrittävät helposti sitä kaikista kauneinta. Tunnen kolme naista, jotka ovat erittäin hyvän näköisiä, en nyt tarkoita perus kauniita, vaan harvinaisen kauniita, sellaisia mitä näkee leffojen päätähtinä. Monet naiset kohtelevat heitä todella törkeästi, ja varsinkin yksi heistä, joka näyttää aivan nuorelta Megan Foxilta, on kunnon narsistimagneetti. Nämä narsistit vain unohtavat, että näillä naisilla on itsetunto kunnossa, eivätkä helposti sorru.
Kauneus ja hyvä itsetuntohan kulkee käsikädessä. Harvoin kauniit naiset on masentuneita itseinhoajia.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Minä olen tavis tai oikeastaan ruma, niin on toinen ystävänikin. Ystävämme on kaunis. Kaikki miehet yrittää iskeä sitä. Meitä ei koskaan yritetä iskeä. Olemme vain mahdollisuus lähestyä kaunotarystäväämme.
Huomannut saman.
Meidän kaverilla on yks iso ns ongelma. Hän on todella kaunis ja sitä tietenkin lähestytään joka paikassa. Hän ei lämpene iskuyrityksille yhtään. Sitten kun hän itse lähestyy joskus harvoin jotain mikä miellyttää silmään ja tekee alouksen, niin hän saa pakit aina. Olin viimeksi viereisessä pöydässä todistamassa, kun mies sanoi hänelle, että olet ihan liian kaunis nainen, että en ala stressaamaan sinusta jne jne. Se mies sanoi, eikä millään pahalla enkä halua loukata sinua, mutta niin se on. Sekin mies oli huomannut varmasti, että baarissa miehet hääri kaverin ympärillä jne. Ymmärsin sitä miestä kyllä. Ajattelin, että jos naiset pyörisi miehen ympärillä ja mies tulisi minua iskemään, niin en minä lähtis sen mukaan. Vaikka oma itsetunto on hyvä, mutta voisko luottaa, kun kaikki pyörii kimpussa.
Eikä minun kaveri ole todellakaan mikään jakorasia eikä flirttaile ympäriinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu varmasti hyvin paljon miehen itseluottamuksesta yms.
En minä ainakaan nuorempana baareissa yrittänyt kauneimpia, vaan pidin tolkun mukana. En tietysti sellaisiakaan yrittänyt jotka omaan silmääni olivat rumia.
Heikkoitsetuntoisilla suurin epätoivo ja siksi pahimmat harhat.
Olet ymmärtänyt väärin.
Kun et ole naisista kiinnostava, niin silloin voit ihan vapaasti pokailla ketä vaan ja ihan millä tyylillä vaan.
Ei se tilanne siitä huonone.
Vierailija kirjoitti:
Eivät naiset yleensä uskalla poikkeuksellisen komeaa miestäkään lähestyä.
Eikö kaikki miehet täällä valita että naiset lähestyvät vain niitä kaikkein komeimpia?
Eli tuon perusteella olenkin sitten kaunis. Jos mennään johonkin pubiin erään kaverini kanssa, miehet tulevat hänen luokse, ehkä ne jotain minullekin toki siinä juttelee. Ja tämä kaveri on ihan tavis tai voisi ehkä sanoa räväkkä. Lyhyt ja pyöreä, värjätyt hiukset. Avonainen paita tms. Itse taas olen hoikka, en kovin pitkä minäkään. Yleensä farkut ja joku paita, ei liian avoin, mutta ei kuitenkaan mikään huppari tms. Pitkät hiukset ja oman väriset. En juuri meikkaa. Ja olen itseäni kyllä pitänyt ihan taviksena. En mikään kaunotar, kuulemma söpö. Just sellainen kuin täällä mainitaan miesten suusta, että on unelmien nainen, naapurin tyttömäinen. Mutta ei mua kukaan yleensä lähesty. Olen toki vähän ujo, mutta jos minulle jutellaan, puhun kyllä takaisin. Tinderissäkin tulee tykkäyksiä ja matcheja, mutta hyvin äkkiä miehet hiljenee. Että ota tässä nyt selvää.
Itse olen lähestynyt niitä, jotka kiinnostaa. En näe että kukaan olisi yläpuolellani, kun toitotetaanhan täälläkin, ettei naisia edes kiinnosta esim. miehen ulkonäkö tai lähes mikään muukaan, kuin käytöstavat, niin miksei yrittäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniin kaveria lähestytään.
Nimenomaan tämä. Se on se kauniin persevämpi sidekick jolla on eniten sutinaa.
Mulle sopii tuo. Tykkään heittä läppää ja flirttailla ja se siitä. Kaveri saa hoidella sitten likaisen ja limaisen osuuden :DDDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu miehestä ja naisesta. Jos miehellä on hyvä itsetunto, voi yrittää kaunistakin naista. Heitä kyllä riittää, todella paljon. Myös narsistit yrittävät helposti sitä kaikista kauneinta. Tunnen kolme naista, jotka ovat erittäin hyvän näköisiä, en nyt tarkoita perus kauniita, vaan harvinaisen kauniita, sellaisia mitä näkee leffojen päätähtinä. Monet naiset kohtelevat heitä todella törkeästi, ja varsinkin yksi heistä, joka näyttää aivan nuorelta Megan Foxilta, on kunnon narsistimagneetti. Nämä narsistit vain unohtavat, että näillä naisilla on itsetunto kunnossa, eivätkä helposti sorru.
Kauneus ja hyvä itsetuntohan kulkee käsikädessä. Harvoin kauniit naiset on masentuneita itseinhoajia.
Ei masennus liity ulkonäköön yhtään mitenkään!
Ei pidä paikkaansa. Kaunotar ystäväni vie aina kaikkien miesten huomion, minä olen taviksena seinäruusu, jolle vain kehutaan kuinka kaunis tuo kaverisi onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olisi kuinka kaunis tai ns malli, ei välttämättä ole seksikäs ja miesten makuun. Jotkut ovat sitä enemmän kuin toiset, kauneudesta viis, ja seksikkäitä naisia haluavat useimmat.
Miehet pitävät yleensä enemmän sievästä ja luonnollisesta naapurintytöstä kuin vahvasti meikatusta "seksikkäästä".
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin lähestyn niitä, jotka vaikuttavat mukavilta. Toki ihan tuntemattomien kanssa ulkoapäin saatu ensivaikutelma on ratkaiseva, kun muutakaan kriteeriä ei ole. Näitä tekijöitä on paljon muutakin kuin "kauneus". Kehonkieli on merkittävä, eleet, tilaisuuteen sopiva muttei yliampuva pukeutuminen, kasvojen ilmeet.... kyllä se kokonaisvaikutelma ratkaisee enemmän kuin kauneus.
Tää kuvaus on 99% Suomen miehistä. Aina mukavuusalueella. Eli poikkeavan kauniita ei lähestytä, koska lähtökohtaisesti tavoite on saada nainen, joka täyttää sen toivotun vaimon funktion - sellainen, joka alistuu ja mukautuu miehen maailmaan, eikä ole älyllisesti tai muutenkaan liian haastava. Tasapaksua, keskinkertaista keskiluokkaisuutta - sitä suomalainen mies rakastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateellisten naisten jatkuva kiusaaminen voi ajan kanssa ajaa kauniinkin masennukseen.
Ap, arvaa mitä: Ei ole totta.
Katsos kun rkastuminen ja rakkaus eivät riipu ulkonäöstä.
Katsele ihmisiä matkoilla, hoteieissa, ravintoloissa, katukuvassa, kaupoiissa. Joka puolella.
Sataprosenttisen varmasti huomaat, että ihan tavallisen näköisellä miehellä on kaunis / tosi hyvännäköinen vaimo.
Ja tietenkin myös toisin päinkin.
Ei pelkkään ulköonäköön rakastuta. Vaan ihmisen koko olemukseen. PERSOONAAN.
Joillakin ihmisillä ne kemiat vaan kohtaa syvästi. Eikä siihen mahdu ketään muita väliin.