Onko totta että miehet ei pyri iskemään erityisen kauniita naisia vaan niitä joiden kanssa todennäköisimmin onnistaa?
Näin mulle on useampikin mies kertonut. Että esim. baarissa kukaan ei ala ensisijaisesti pirittää sitä naista, joka kääntää päät vaan sitä tavallisemman näköistä, joka ei anna niin todennäköisesti rukkasia. Tämä selittäisi aika monta asiaa niistä pariutumiskuvioista, joita itsekin on todistanut.
Kommentit (517)
Vierailija kirjoitti:
Miehet kyllä ainakin tuijottavat tasan sitä naista, joka naulitsee heidän katseensa. Tietenkin! Ehkä jos pitää saada kuka tahansa loppuillasta, voi olla, että heikon itsetunnon mies turvautuu lähestymään sellaista, jolta uskoo irtoavan helpoiten. Ainakin sen jälkeen, kun kuumin on antanut pakit.
Niin tuijottaa.
Olen tasan kerran nähnyt baarissa huomattavan kauniin naisen, ja kyllähän siinä päät kääntyili vähän kaikilla, mutta ei sille yksikään mitään jutellut. Eli ei sitä siellä kukaan lähestynyt, vaikka paikka oli täynnä ihan komeita, hyvässä kunnossa olevia ja itsevarman oloisia sosiaalisia miehiä jotka kyllä seurustelivat muiden naisten kanssa - sellaisten perusnättien kanssa, joita baareissa riittää. Eli hyvä kroppa, muotivaatteet, itsevarma sosiaaliperhonen, perusnätti naama, ei käännä katseita.
Tuo yksi taas oli selvästi eri levelillä kuin muut baarin naiset, siis oikeasti kaunis ja erityisen kaunis. Ei tosiaan kukaan ottanut häneen kontaktia, vaikka nainen oli ystävällisen näköinen eikä millään tavalla tympeän oloinen tai mitään. Ja kaikki sitä vaistonvaraisestikin kuikuili. Itse tarkkailin tilannetta, ja toki myös ihailin sitä kauneutta.
Mutta toki palstalaisilla taas kaikilla kaveripiirissä näitä oikein kauniita naisia :D Ei itselläni vaan ole, harvinaisia ovat.
Minulle ei ainakaan hyvännäköisenä miehenä ole ongelma lähestyä kauniita naisia. Heidän kanssa keskustelu on minulle täysin luonnollista ja tiedän ettei kaikkien kohdalla näin ole. Sen toki tunnistan että komeillekin miehille seura löytyy huomattavasti helpommin kun laskee rimaa toisen ulkonäön suhteen.
Parasta seksiä harrastan kauniiden ja hyväkroppaisten naisten kanssa. Paljon löytyy silti hienoja kokemuksia tavallisemmista tytöistä jotka ovat osoittaneet ihailua. Nostattaa kummasti itsetuntoa ja tuo hyvää oloa kun toinen on loputtoman saatavilla ja antelias tekemään fyysistä mielihyvää.
Miesten vaatimustaso laskee mitä lähemmäs pilkkua päästään
Vierailija kirjoitti:
Riippuu varmaan paikasta. Näistä pintaliitopaikoista kun ei parisuhdetta ensisijaisesti haeta, niin varmaan sit kauneimmat saa eniten huomiota. Sit noissa perushumppapaikoissa voi olla enemmän parisuhteen perässä olevia ja pyritään enemmän oman tason seuraa hakemaan.
Just toisinpäin. Pintaliitopaikoissa ollaan vain pitämässä hauskaa kavereitten kesken ja pitää olla tosi hyvä kohtaaminen, että vaivautuu miettimään muuta. Humppapaikat taas on lihatiskejä, joissa haetaan todennäköisintä saantia, naamasta ja vyötärönympäryksestä viis. Menepä esim Milliin tai Zetoriin testaamaan tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Pitää paikkansa.
Käyn kesäisin paljon lavatansseissa hyvän ystäväni kanssa. Hän on kuvankaunis nainen ja minä olen ns. tavallisen näköinen. Minua haetaan koko ajan ja hän saa aina jäädä seinäkukkaseksi. Kun minä tanssin, hän seisoskelee jossain nurkassa ikävystyneenä.
Sitten jos hän itse naisten haulla hakee jotain miestä, tämä lähes poikkeuksetta alkaa selittää että onpa yllätys että noin kaunis nainen haki minua, huomasin sinut kyllä heti kun tulit mutta en uskaltanut hakea kun ajattelin ettet kummankaan lähde
Et kummankaan lähde???? Mitä varten nainen tuli lavatansseihin ellei saadakseen tanssia?
Ainoa hyväksyttävä syy antaa pakit kun mies hakee tanssimaan on miehen ilmeinen humalatila, totaalinen epäsiisteys (haisee hieltä ja listalta kilometrin päähän) tai törkeä käytös. Miehen ulkonäkö ei ole syy kieltäytyä. Eikä se olekaan.
Kumminkaan, ei kummankaan.
Tasan tarkkaan saa kieltäytyä tanssimaan lähtemisestä omalla syyllä. Ei ole pakko tanssia yhtään kenenkään kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniin kaveria lähestytään.
Nimenomaan tämä. Se on se kauniin persevämpi sidekick jolla on eniten sutinaa.
Mikä järki tässä on? Mitä väliä iskettävän kaverilla?
Vierailija kirjoitti:
Eivät naiset yleensä uskalla poikkeuksellisen komeaa miestäkään lähestyä.
Kiitos. Vasta nyt kuusikymppisenä alan ymmärtämään, mistä on ollut kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikä ole. Kyllä se on aina ollut niin, että mun kauniita kavereita lähestytään ja harvemmin mua. Nykyään varsinkaan ei kukaan mies lähesty koska olen 45v, ylipainoinen ja kasvoiltani tavallinen. Yksin saan olla loppuelämän kun tuli avioero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu varmaan paikasta. Näistä pintaliitopaikoista kun ei parisuhdetta ensisijaisesti haeta, niin varmaan sit kauneimmat saa eniten huomiota. Sit noissa perushumppapaikoissa voi olla enemmän parisuhteen perässä olevia ja pyritään enemmän oman tason seuraa hakemaan.
Just toisinpäin. Pintaliitopaikoissa ollaan vain pitämässä hauskaa kavereitten kesken ja pitää olla tosi hyvä kohtaaminen, että vaivautuu miettimään muuta. Humppapaikat taas on lihatiskejä, joissa haetaan todennäköisintä saantia, naamasta ja vyötärönympäryksestä viis. Menepä esim Milliin tai Zetoriin testaamaan tilanne.
Samat naiset ihmettelevät, kun humppapaikan tiskiltä iskenyt mies ei olekaan kovin kelvollista parisuhdemateriaalia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää paikkansa.
Käyn kesäisin paljon lavatansseissa hyvän ystäväni kanssa. Hän on kuvankaunis nainen ja minä olen ns. tavallisen näköinen. Minua haetaan koko ajan ja hän saa aina jäädä seinäkukkaseksi. Kun minä tanssin, hän seisoskelee jossain nurkassa ikävystyneenä.
Sitten jos hän itse naisten haulla hakee jotain miestä, tämä lähes poikkeuksetta alkaa selittää että onpa yllätys että noin kaunis nainen haki minua, huomasin sinut kyllä heti kun tulit mutta en uskaltanut hakea kun ajattelin ettet kummankaan lähde
Et kummankaan lähde???? Mitä varten nainen tuli lavatansseihin ellei saadakseen tanssia?
Ainoa hyväksyttävä syy antaa pakit kun mies hakee tanssimaan on miehen ilmeinen humalatila, totaalinen epäsiisteys (haisee hieltä ja listalta kilometrin päähän) tai törkeä käytös. Miehen ulkonäkö ei ole syy kieltäytyä. E
Siis ex-poikaystävä vai?
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Minä olen tavis tai oikeastaan ruma, niin on toinen ystävänikin. Ystävämme on kaunis. Kaikki miehet yrittää iskeä sitä. Meitä ei koskaan yritetä iskeä. Olemme vain mahdollisuus lähestyä kaunotarystäväämme.
Olen huomannut jo aikaa sitten miehenä tämän kuvion ja huomasin syynkin siihen.
Se kaunein tavallaan, ehkä tietämättäänkin ratsastaa teillä miesten huomioon.
Esim. miehenä huomaan pienen naisporukan ja yksi erottuu jotenkin aina edukseen ja vaikuttaa hakevan seuraa kun nämä muut tajuamattaan painuvat taustalle tuntien ehkä huono-osaisuutta ja se jotenkin näkyy aavistuksena etteivät nämä ehkä haekaan miehiä.
Poikkeuksiakin toki on. Jossain hyvässä porukassa toinen näkyy parempana tarinankertojana ja kolmas syvällisempänä kun se ensimmäinen osoittautuukin vain hyvännäköiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikä ole. Kyllä se on aina ollut niin, että mun kauniita kavereita lähestytään ja harvemmin mua. Nykyään varsinkaan ei kukaan mies lähesty koska olen 45v, ylipainoinen ja kasvoiltani tavallinen. Yksin saan olla loppuelämän kun tuli avioero.
Ehkä ne sinun kaverisi ovat juuri niitä naapurintyttömäisen kauniita, joita miehet mielellään lähestyvät. Sitten taas mallityttömäisen kauniit ovat niitä joita useimmat miehet eivät joko uskalla tai vaivaudu lähestymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samat naiset ihmettelevät, kun humppapaikan tiskiltä iskenyt mies ei olekaan kovin kelvollista parisuhdemateriaalia
Ketkä samat naiset? Kyllä tuo on ihan yleisessä tiedossa oleva asia, siksi ne naisetkin sinne menee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ne sinun kaverisi ovat juuri niitä naapurintyttömäisen kauniita, joita miehet mielellään lähestyvät. Sitten taas mallityttömäisen kauniit ovat niitä joita useimmat miehet eivät joko uskalla tai vaivaudu lähestymään.
No löytyy kyllä kavereista mallimaisen kaunis pitkä ja näyttävä nainen. Moni mies aina kuolannut hänen perään ja monet häntä lähestyneet.
Joten en kyllä ymmärrä tuota sönkötystä, että miehet ei uskalla lähestyä kauniita naisia. Paskanvitut suoraan sanottuna. Kyllä me tavalliset naiset ollaan aina jääty seinäruusuiksi eikä meille voi edes puhua ystävällisesti kun kuolataan vain sitä kaunotarta.
Säälittäviä ketjuja.
Kauneus on katsojan silmissä. Mitään objektiivista tasoa tai kaunausihannetta ei ole olemassa. On vain ihmisiä joiden välillä on kemiaa tai ei ole.
"No löytyy kyllä kavereista mallimaisen kaunis pitkä ja näyttävä nainen. Moni mies aina kuolannut hänen perään ja monet häntä lähestyneet.
Joten en kyllä ymmärrä tuota sönkötystä, että miehet ei uskalla lähestyä kauniita naisia. Paskanvitut suoraan sanottuna. Kyllä me tavalliset naiset ollaan aina jääty seinäruusuiksi eikä meille voi edes puhua ystävällisesti kun kuolataan vain sitä kaunotarta."
OK. Hyväksytään sitten se, että sinulla on eri kokemus tästä asiasta naisena kuin minulla miehenä. Mekin tietysti edustamme vain itseämme, emme koko sukupuoltamme. 🙂
Kauneus on katsojan silmissä. Harvoin kauneimmat naiset on samoja, kuin ne ns. "näyttävimmät", eli keinotekoisesti kaunistetut ts.harva mieskään tykkää feikistä.
Itse toimin näin. En yritä yökerhon kauneinta naista, vaan niitä ns tavallisen näköisiä. Se on onkin toiminut omalla kohdallani ihan hyvällä onnistumisprosentilla.
Miehet kyllä ainakin tuijottavat tasan sitä naista, joka naulitsee heidän katseensa. Tietenkin! Ehkä jos pitää saada kuka tahansa loppuillasta, voi olla, että heikon itsetunnon mies turvautuu lähestymään sellaista, jolta uskoo irtoavan helpoiten. Ainakin sen jälkeen, kun kuumin on antanut pakit.