Onko totta että miehet ei pyri iskemään erityisen kauniita naisia vaan niitä joiden kanssa todennäköisimmin onnistaa?
Näin mulle on useampikin mies kertonut. Että esim. baarissa kukaan ei ala ensisijaisesti pirittää sitä naista, joka kääntää päät vaan sitä tavallisemman näköistä, joka ei anna niin todennäköisesti rukkasia. Tämä selittäisi aika monta asiaa niistä pariutumiskuvioista, joita itsekin on todistanut.
Kommentit (517)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli laihduta 60 kiloa .. sittenkö kelpaan.. mua pidettiin silloin säälipanona vain. Että miks vaivautua.
voisko olla ettei se sun luonne ookkaan mitään niin päätähuumaavaa. kun kerta ihan tavallisen näköisiä, ylipainoisiakin naisia suhteissa näkee
Rannikkokaupungissa on usein ulkomaalaisia merimiehiä. Joskus olin tanssimassa ja ihan väkisin minun kanssani olisi halunnut tanssia 155 cm filippiiniläinen merimies. Ei edes komea. Se meni liian pitkälle.
jooh, vaikutat todella mukavalta luonteeltas.
Itse asiassa olen. Mutta se tyyppi oli kyllä tosi kaukana mun tasosta. Hymyilin sille ja se innostui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavismiehet lähestyy taviksen näköisiä naisia.
Kyllä 168 cm kaljuuntuva pallomahainen taksikuski ymmärtää olla iskemättä sitä missin näköistä.
Mä olen alle tavistason ja antaisin pakit tuollaiselle lyhyelle pallomahaiselle. En ees miettis
Miksi naisille ei kelpaa oman tasoinen kiltti tavismies !
T. Kilttimies
Palstatrolleille ei ole kysyntää. Niitä mahtuu tusinaan kolmetoista.
M60
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vain kokemusta siitä, että istun yökerhossa yksin syrjässä. En tiedä sosiaalisesta pelistä mitään. Aina on tullut joku mies juttelemaan. Hyvännäköisiäkin. Ei mitään iskemistä.
Aina välillä olen itse mennyt iskemään miehen. Sanonut, että nyt minä tulen istumaan sinun pöytääsi juttelemaan. Eivät ole hangoitelleet vastaan.Ihan komeita ja rikkaitakin. Monet naiset antaisivat vaikka vasemman kätensä sellaisista miehistä. Salaisuus on, että ei kannata pakolla tehdä mitään.
Rakkaus tulee pakottamatta sun luo, jos on tullakseen.
Rumien ei kannata yrittää. Mutta sitten pitää näiden äijien muistaa älkää lähestykö tälläisiä. Jos ei yhtään nappaa sitten jätetään kusettamatta ja runkataan yksin. Ei se niin pidä mennä että naisille on ok nauraa kun hahah toi kuvittelee itsestään jtn jos oot ite menny sille valehtelemaan ja buustaamaan itsetuntoa.. tätä hyväntekeväisyyttä jotkut harrastavat pannaan nyt tätä kun ei muutenkaan saa. Eikö nyt olis kiva että edes joskus saisit. ..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli laihduta 60 kiloa .. sittenkö kelpaan.. mua pidettiin silloin säälipanona vain. Että miks vaivautua.
voisko olla ettei se sun luonne ookkaan mitään niin päätähuumaavaa. kun kerta ihan tavallisen näköisiä, ylipainoisiakin naisia suhteissa näkee
Rannikkokaupungissa on usein ulkomaalaisia merimiehiä. Joskus olin tanssimassa ja ihan väkisin minun kanssani olisi halunnut tanssia 155 cm filippiiniläinen merimies. Ei edes komea. Se meni liian pitkälle.
Itse asiassa olen. Mutta se tyyppi oli kyllä tosi kaukana mun tasosta. Hymyilin sille ja se innostui.
Kuka aikuinen edes miettii tasoja? Ellei sitten ole jämähtänyt johonkin teinin tasolle henkisesti
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalinen peli on säälittävää. Epävarmat harrastaa sitä. Minä en mitään pelaa. Se on siinä tai ei ole.
Muut naiset inhoaa mua, kun saan kenet vain. En pelaa millään yhteisillä säännöillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä 168 cm kaljuuntuva pallomahainen taksikuski ymmärtää olla iskemättä sitä missin näköistä.
Mä olen alle tavistason ja antaisin pakit tuollaiselle lyhyelle pallomahaiselle. En ees miettis
T. Kilttimies
Koska naisen ei ole pakko ottaa ällötystä. Voi olla ihan ilman ennemmin kuin jonkun kuvottavan kanssa seksittömässä suhteessa
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaa sitä, että henkilön kanssa pystyy keskustelemaan vaihtelevasti eri aiheista ilman valtavaa määrää taustoittamista, rautalankaa ja väärien tietojen oikomista. Miehillä on tosi suuret luulot omasta älystään vaikka monilla on ihan yleistiedossa suuria puutteita. Sellaisen kanssa on raskasta jutella
noniin tulihan se sieltä, "yleistieto". eli toisin sanoen haluat ihmisen joka on kiinnostunut samoista asioista kuin sinä ja siksi pystyy niistä kanssasi keskustelemaan. ei se älykkyyteen juuri mitenkään liity
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Kilttimies
Koska naisen ei ole pakko ottaa ällötystä. Voi olla ihan ilman ennemmin kuin jonkun kuvottavan kanssa seksittömässä suhteessa
Jos osaa olla yksin, niin on parempi.
Vierailija kirjoitti:
Rumien ei kannata yrittää. Mutta sitten pitää näiden äijien muistaa älkää lähestykö tälläisiä. Jos ei yhtään nappaa sitten jätetään kusettamatta ja runkataan yksin. Ei se niin pidä mennä että naisille on ok nauraa kun hahah toi kuvittelee itsestään jtn jos oot ite menny sille valehtelemaan ja buustaamaan itsetuntoa.. tätä hyväntekeväisyyttä jotkut harrastavat pannaan nyt tätä kun ei muutenkaan saa. Eikö nyt olis kiva että edes joskus saisit. ..
Kuulostaa siltä, että sulla on paljon käsittelemättömiä henkisen puolen ongelmia. Suosittelen niihin hankkimaan apua, mutta ei niin, että yleistäisi ne koskemaan kaikkia ilmiöitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tollanen pilkallinen halveksuva suhtautuminen kanssaihmisiin pelkän ulkonäön perusteella on kyllä ihan hyvän luonteen perusmerkki juu
En tiedä. En (enää) edes yritä. Joka kerta lopputulos on toinen kahdesta. Joko reagoi ylimielisesti (eli kokee minut ala-arvoiseksi itselleen - tai itsensä liian hyväksi minulle) tai jää (täysin) hiljaiseksi - jos edes yrittää jatkaa keskustelua, tulee automaattinen puolustusreaktio. Tai puhdas aggressio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaa sitä, että henkilön kanssa pystyy keskustelemaan vaihtelevasti eri aiheista ilman valtavaa määrää taustoittamista, rautalankaa ja väärien tietojen oikomista. Miehillä on tosi suuret luulot omasta älystään vaikka monilla on ihan yleistiedossa suuria puutteita. Sellaisen kanssa on raskasta jutella
noniin tulihan se sieltä, "yleistieto". eli toisin sanoen haluat ihmisen joka on kiinnostunut samoista asioista kuin sinä ja siksi pystyy niistä kanssasi keskustelemaan. ei se älykkyyteen juuri mitenkään liity
Lue kunnolla. Vaihtelevasti eri aiheista, ei mistään tietyistä kiinnostuksen kohteista. Juuri tätä tarkoitin - vähemmän älykkään henkilön kanssa on raskasta jutella, kun pitää kaikki vääntää rautalangasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Kilttimies
Jos osaa olla yksin, niin on parempi.
Jos ei osaa, kannattaa ennemmin mennä terapiaan kuin ottaa joku itselle vastenmielinen seuraksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että sulla on paljon käsittelemättömiä henkisen puolen ongelmia. Suosittelen niihin hankkimaan apua, mutta ei niin, että yleistäisi ne koskemaan kaikkia ilmiöitä
Menis ne hakemaan apua jotka käyttää hyväkseen ihmisiä joista ei ole kiinnostunut
Vierailija kirjoitti:
Miehenä tiedän sen etten voi saada kaunista naista joten tyydyn iskemään niitä rumempia naisia, ne kauniit naiset haluaa miehen joka on pitkä,koulutettu,hyvätuloinen ja jännä. Itse olen keskituloinen,amk koulutettu ja tavallisen näköinen mies joten minun kuuluu iskea niitä vähän rumia naisia mutta en liian rumia naisia iske.
Tinderissä jos tykkäilen vain niistä kauniista naisista niin 0 mätsiä saan joten joudun tykkäämään melkein kaikista naisista ja saan ehkä 1 mätsin kuukaudessa.
Naiset yliarvioi tasonsa joten se vielä myös vaikeuttaa pariutumista.
Jaa, no ilmankos kukaan pitkä mies ei minua koskaan lähestynyt ENNEN KUIN menin naimisiin lyhyen miehen kanssa. Nyt hänen kavereista jokainen on vihjaillut vuosien mittaan kiinnostustaan ja kokeillut kepillä jäätä. Pyörittiin samoissa piireissä jo aiemmin, mutta silloin ei uskallettu lähestyä.
Eli KUVITTELIVAT minun antavan pakit ja nyt kun "yllättäen" en ollutkaan kranttu äm mä vaan otinkin sen lyhyen, niin yrittävät viedä kaveriltaan naisen. Aika toksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai minäkin saan pitää jotain tasoa? Tuollainen satamasta satamaan kulkeva pingviini ei ole minun makuuni.
Vierailija kirjoitti:
Kaunista lähestytään JOS hän on lähestyttävä ja hymyileväinen, mutta jos kaunis ei vaikuta helposti lähestyttävältä, häntä ei lähestytä. Tähän tulokseen olen tullut. Kyllä kaunis nainen huomiota saa kaikkein eniten jos itse näkee yhtään vaivaa ollakseen ns saatavilla olevan oloinen. Se tuossa taitaakin olla taikasana, on sitten minkä näköinen tahansa. Asenne ja fiilis näkyy myös ulospäin ja on aistittavissa.
Joo, mulla oli opiskeluaikana kaveri, joka oli ihan mielettömän kaunis, muistutti hyvin paljon nuorta Monica Belluccia. Mutta hän oli erittäin introvertti ja sulkeutunut, ehkä vähän autistipiirteinenkin, ja ihmiset tulkitsivat sen näköisen naisen sulkeutuneisuuden ylimielisyydeksi ja torjuvaksi käytökseksi. Hän sitten uskoi, että on liian ruma kelpaamaan kenellekään ja yritti esim. enemmällä laittautumisella parantaa tilannetta. Mutta jos se jotain vaikutti, niin vähensi lähestymisiä entisestään koska näytti vielä saavuttamattomammalta voimakkaassa meikissä ja laitettuna. Silti aina oletin, että jossain vaiheessa sen näköinen nainen löytää väkisinkin miehen, työelämästä jos ei yöelämästä... Hän kun oli oikeasti tosi mukavakin, sellaisella ovelan nörttimäisellä tavalla hauska. Oli yllätys kun satuin törmäämään häneen vuosi sitten, nyt kun ollaan jo molemmat yli nelikymppisiä, ja hänellä ei ole miestä eikä lapsia lainkaan. Kun emme ole enää olleet aikoihin tekemisissä, en kehdannut kysyä onko oma valinta, mutta silloin opiskeluaikana hän ei mistään niin haaveillut kuin naimisiinmenosta ja perinteisestä perhe-elämästä.
Vierailija kirjoitti:Kai minäkin saan pitää jotain tasoa? Tuollainen satamasta satamaan kulkeva pingviini ei ole minun makuuni.
et siis edes tajua että tuossa viitattiin siihen kuinka puhut muista ihmisistä?
Ihan komeita ja rikkaitakin. Monet naiset antaisivat vaikka vasemman kätensä sellaisista miehistä. Salaisuus on, että ei kannata pakolla tehdä mitään.