Onko totta että miehet ei pyri iskemään erityisen kauniita naisia vaan niitä joiden kanssa todennäköisimmin onnistaa?
Näin mulle on useampikin mies kertonut. Että esim. baarissa kukaan ei ala ensisijaisesti pirittää sitä naista, joka kääntää päät vaan sitä tavallisemman näköistä, joka ei anna niin todennäköisesti rukkasia. Tämä selittäisi aika monta asiaa niistä pariutumiskuvioista, joita itsekin on todistanut.
Kommentit (517)
"Ei ole yhtäkään täysin ehjää perhettä, eikä yhtäkään ongelmatonta ihmistä. Jos kuvittelee itsestään niin, niin on todella vaikeuksissa. Ja jos on onnistunut soutelemaan elämänsä läpi suojeltuna lumihiutaleena, se se vasta onkin helmi parisuhteessa."
Aikamoinen yleistys. Minä olen ehjästä perheestä ja minulla on ehjä perhe. Tunnen hyvin paljon ihmisiä, jotka ovat samassa tilanteessa.
Kommentin kirjoittaja taitaa olla elämäänsä katkeroitunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin tykkään enemmän vähemmän tällätyistä kasvoista. Yleensä ovat oikeasti kauniimpia kun näkee että ei ole vedetty överiksi esim. tekoripsillä.
Pötyä. Tekoripsillä, rakennekynsillä ja hiustenpidennyksillä jatkettu ystäväni on vastustamaton miehille. Ei olisi ilman tekohärpäkkeitä niin erityisen näköinen. Minulla ei ole mitään tekolisäkkeitä ja kukaan ei kiinnostu.
Se oman seksuaalisen arvonsa korostaminen viestittää alitajuisesti, että "Hei, minua kiinnostaa ja laitan itseni tarjolle" ihan sen perusjutun lisäksi että näyttää puoleensa vetävältä. Se on se kipinä ja toivo ettei lähetyminen ole täysin toivoton arpa.
Miksi kukaan lähestyisi jos viestität kaikella ettei sinua kiinnosta koko show. Minäkin menen autokaupassa ostattelemaan niitä vehkeitä joissa
Kiva asenne sulla. Autokaupassa. Just.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, kyllä me pulskat hiirulaiset saadaan olla koko yö rauhassa nurkkapöydässä sinne n. 3.30 asti, kunnes pilkku lähestyy ja miehet tajuaa, että heiltähän jää kohta pillu saamatta.
Juurikin näin. Olimme kerran ystävättärien kanssa Ruotsin risteilyllä, ja siellä yökerhossa. Siellä oli yksi sellainen poikkeuksellisen kaunis nainen, ihan missityyppiä. Oli siellä ystäviensä kanssa iltaa viettämässä. Miehet jonossa kävi hakemassa naista tanssimaan. Muut seurueessa saivat olla rauhassa. Seurasimme miten eräs mies koko illan keräsi rohkeutta mennä hakemaan ko naista tanssimaan. Siis koko illan. Sitten viimein uskalsi, ja sai tietysti pakit.
Ja koko yökerho oli täynnä naisia. Ja tämä mies vain keskittyi siihen yhteen naiseen.
Ruotsin risteilyt ovat kaikkein huonoimpia paikkoja havainnoida tällaisia asioita. Koska juuri tällaisissa tilanteissa - kaikki ovat satunnaisella risteilyllä eri puolita Suomea, eivät omassa kotikaupungissaan tai vakkariyökerhossaan - tehdään niitä hulluja ratkaisuja, yritetään iskeä kauneinta naista, otetaan irtiotto arjesta, ei etsitä mitään pitkäaikaista kumppania vaan koetetaan kepillä jäätä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olin parikymppisenä tosi näyttävän näköinen. Sain paljon ihailua, mutta aika vähän varsinaista lähestymistä. Tai tavallaan lähestyminen oli hyvin epäsuoraa ja helposti sellaista vähän mielistelevää.
Luulen että perussöpöllä naapurintytöllä on enemmän ihan oikeaa vientiä. Liian kaunis nainen on statusnainen, ja homma ei toimi ellei liiku statuspiireissä.Tästä jo aikaa. Väitän että nyt minua lähestyttäisiin enemmän baarissa, kun olen pyylevöitynyt keski-ikäinen, mutta silti ihan ok.
Tuttu tunne. Liian luonnonkaunista lähestytään vain korkentaan pelimiesasenteella. Mutta toki jos kauniina naisena tekee itse aloitteen, se toimii usein.
M-1965 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ja miehillehän ei pitänyt olla mitään merkitystä naisen koulutuksella ja ammatilla, vaan ainoastaan ulkonäöllä?"
No tuohan on ihan myytti. Varsinkin jos mies on itse yhtään paremmasta perheestä niin kyllä miehetkin katsovat tarkasti kehen haksahtavat.
Millä tavalla perhetausta pilaa muuten täydellisen naisen? Sen naisen kanssahan sinä seurustelet, etkä hänen sukunsa.
On kokemusta katkeroituneesta sisaruksesta, joka yrittää pilata suhteeni. Minulla löytyi sekä omalta että puolison puolelta tälläiset tapaukset aiheuttamaan parisuhteeseemme ylimääräistä draamaa ja kuormitusta.
Sinun tapauksessasi te seurustelettekin sukunne kanssa. Itse kierrän sukunsa kanssa naimisissa olevat ihmiset kaukaa, vahingosta viisastuneena.
Tottakai olen aina koettanut arvioida, onko minulla mahdollisuuksia "iskeä" tietty nainen ennenkuin sitä yritän. Enkä ole kuvitellut liikoja itsestäni, vaan jättänyt ne kaikkien piirittämät kauniina pidetyt ihan rauhaan. Ihan tavallinen mukava nainen on pidemmän päälle kiinnostavampaa seuraa kuin ylilaitettu muovinaama. Paljonko se (meikattu) kauneus mieltä piristää, jos nainen on muuten ikävä, ilkeä tai tyhmä? Toki jotkut etsivät pelkkää panokaveria, silloin ehkä ulkoisen puolen arvostamisen ymmärtää. Itse olen aina arvostanut naisessa fiksuutta ja lämpöä, enkä etsi tiettyjä mittoja.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai olen aina koettanut arvioida, onko minulla mahdollisuuksia "iskeä" tietty nainen ennenkuin sitä yritän. Enkä ole kuvitellut liikoja itsestäni, vaan jättänyt ne kaikkien piirittämät kauniina pidetyt ihan rauhaan. Ihan tavallinen mukava nainen on pidemmän päälle kiinnostavampaa seuraa kuin ylilaitettu muovinaama. Paljonko se (meikattu) kauneus mieltä piristää, jos nainen on muuten ikävä, ilkeä tai tyhmä? Toki jotkut etsivät pelkkää panokaveria, silloin ehkä ulkoisen puolen arvostamisen ymmärtää. Itse olen aina arvostanut naisessa fiksuutta ja lämpöä, enkä etsi tiettyjä mittoja.
ruma ja meikitönkin voi olla ikävä ilkeä ja tyhmä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tavallisen näköinen tyttö on hiljaa, niin se tulkitaan niin, että hän ujo tai ei ole juuri nyt mitään sanottavaa. Jos kaunis tyttö hiljaa, ajatellaan että hän on ylpeä.
Jos tavallinen tyttö on mukava ja puhelias, ajatellaan että onpa mukava tyyppi. Jos kaunis tyttö on mukava ja puhelias, ajatellaan että apua mikä superihminen.
On kauneus viime kädessä etu, mutta ei se mene aina kuten olettaisi. Miehet näkevät naisessa usein vain ulkonäön, ja sen on vähän hankalaa. No, naisilla on omat sokeat pisteensä.
Vierailija kirjoitti:
"Ei ole yhtäkään täysin ehjää perhettä, eikä yhtäkään ongelmatonta ihmistä. Jos kuvittelee itsestään niin, niin on todella vaikeuksissa. Ja jos on onnistunut soutelemaan elämänsä läpi suojeltuna lumihiutaleena, se se vasta onkin helmi parisuhteessa."
Aikamoinen yleistys. Minä olen ehjästä perheestä ja minulla on ehjä perhe. Tunnen hyvin paljon ihmisiä, jotka ovat samassa tilanteessa.
Kommentin kirjoittaja taitaa olla elämäänsä katkeroitunut.
Kirjoittaja tarkoitti, että ylimielisellä ja epäkypsällä pumpulissa kasvaneella ei ole henkisesti paljoakaan annettavaa suhteelle. Hyvä, että olet kuitenkin löytänyt kaltaistasi seuraa, joille sinäkin kelpaat siitä huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on niin pieni kalu etten uskalla yrittää kauniita. Kyllähän ne taviksetkin siitä naljailevat, mutta se ei satu kun en välitä heistä henkisellä tasolla.
Just, eli pillua pitää saada, ja reikä kun reikä kelpaa. Ja todistit jälleen sen faktan, että miehet eivät OIKEASTI voi rakastua kuin kauniisiin naisiin.
Sori, kirjoitin taas puutaheinää. En tiedä miksi tämä palsta laittaa minut aina valehtelemaan. Olen ollut 2 naisen kanssa elämässäni eikä kumpikaan ole naljaillut kalun koosta, tosin kumpikaan ei ole ollut kaunis enkä ollut heihin ihastunut.
Se on totta etten uskalla lähestyä oikeasti kiinnostavia, siis omaan silmään kauniita. Kalun kokoon se ei liity, vaan siihen että pelkään läheisen ihmissuhteen kokemusta, koska sellaista ei ole elämässäni missään vaiheessa ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tietenkin mutta jos valitsee seuransa pääosin muut asiat kuin ulkonäkö edellä niin tuskin silloin ihastuu myöskään ilkeään ja tyhmään ihmiseen.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä tiedän sen etten voi saada kaunista naista joten tyydyn iskemään niitä rumempia naisia, ne kauniit naiset haluaa miehen joka on pitkä,koulutettu,hyvätuloinen ja jännä. Itse olen keskituloinen,amk koulutettu ja tavallisen näköinen mies joten minun kuuluu iskea niitä vähän rumia naisia mutta en liian rumia naisia iske.
Tinderissä jos tykkäilen vain niistä kauniista naisista niin 0 mätsiä saan joten joudun tykkäämään melkein kaikista naisista ja saan ehkä 1 mätsin kuukaudessa.
Naiset yliarvioi tasonsa joten se vielä myös vaikeuttaa pariutumista.
Miksi naisten pitäisi tykätä epäviehättävistä miehistä jos he pärjäävät oikein hyvin yksin?
Ja miksi sun tasosi on naisten silmissä sinkkunakin parempi kuin tuon kanssa
" Ei, kyllä me pulskat hiirulaiset saadaan olla koko yö rauhassa nurkkapöydässä sinne n. 3.30 asti, kunnes pilkku lähestyy ja miehet tajuaa, että heiltähän jää kohta pillu saamatta. "
Kyllä näin on. Mutta on turha tulla juttelemaan enää siihen aikaan. On aika mennä yksin kotiin. Ei kuitenkaan haeta seksiä baarista. Mä en ainakaan.
Miksi en saisi vaatia kaunista naista. Antakaa minulle edes mahdollisuus.
T. Kilttimies
Aikaisemmassa työporukassa oli yksi aivan poikkeuksellisen upea nuori naisenalku. Häntä lähestyttiin ihan koko ajan baarissa mutta ei koskaan mukavien miesten vaan lipevien ja yli-itsevarmojen miesten toimesta. Lopulta hän lopetti baarissa käymisen kun feikkisormuskaan ei lopettanut jatkuvaa häirintää. Kerran esim kaksi jantteria otti hänen baarijakkarasta kiinni ja kantoi naisen jakkaroineen omaan pöytäänsä. Sääliksi kävi lopulta koska illat on vain jatkuvaa lähentelyä ja pakkien antamista. Meille muille tuli mukavat tavallisetkin miehet juttelemaan mutta luultavasti vain saadakseen jutella hänen kanssa. Kaikki muut kuitenkin päätyi pitkään parisuhteeseen ja hän on somen mukaan vieläkin sinkku.
Vierailija kirjoitti:
"Naisille taas kyse on enemmän siitä, että miehen korkea status on itseisarvo, joka saa pikkarit pyörimään jalassa. Tästä syystä joku juoppo artisti voi olla haluttu puoliso."
Juoppo artisti kiinnostaa tiettyä aika pientä osuutta naisista joilla on joku ylikorostunut hoiva- ja pelastusvietti. Suurinta osaa naisista he eivät innosta.
Tämä. Meidän suvussa on yksi tällainen hoivaviettinen ja muut ihan tavallisten miesten perään. En ymmärrä miksi nuo hoivaviettiset ja heidän mielenmaisema korostuu täällä. Ehkä incelit eivät saa muilta huomiota niin pitävät ainoastaan sellaisia naisia naisina ylipäätään.
Vierailija kirjoitti:
Aikaisemmassa työporukassa oli yksi aivan poikkeuksellisen upea nuori naisenalku. Häntä lähestyttiin ihan koko ajan baarissa mutta ei koskaan mukavien miesten vaan lipevien ja yli-itsevarmojen miesten toimesta. Lopulta hän lopetti baarissa käymisen kun feikkisormuskaan ei lopettanut jatkuvaa häirintää. Kerran esim kaksi jantteria otti hänen baarijakkarasta kiinni ja kantoi naisen jakkaroineen omaan pöytäänsä. Sääliksi kävi lopulta koska illat on vain jatkuvaa lähentelyä ja pakkien antamista. Meille muille tuli mukavat tavallisetkin miehet juttelemaan mutta luultavasti vain saadakseen jutella hänen kanssa. Kaikki muut kuitenkin päätyi pitkään parisuhteeseen ja hän on somen mukaan vieläkin sinkku.
Jotenkin surullinen tarina. Todellisuudessa tää hyvännäköinen oli kumminkin voittaja. Te muut jouduitte parisuhteeseen mahdollisesti sellasen kanssa joka ei teitä alunperinkään ees halunnut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Minä olen tavis tai oikeastaan ruma, niin on toinen ystävänikin. Ystävämme on kaunis. Kaikki miehet yrittää iskeä sitä. Meitä ei koskaan yritetä iskeä. Olemme vain mahdollisuus lähestyä kaunotarystäväämme.
Mutta onko ystäväsi "erityisen kaunis"? Tässä tuskin oli kyse perus hyvännäköisestä naisesta.
Kyllä ystäväni on erityisen kaunis. Ihan luonnonkaunis. Ei meikkaa, paitsi ripsiväriä käyttää.
Naisen tulkintahan tästä asiasta ei merkkaa sitten minkään vertaa.
Minä olin parikymppisenä tosi näyttävän näköinen. Sain paljon ihailua, mutta aika vähän varsinaista lähestymistä. Tai tavallaan lähestyminen oli hyvin epäsuoraa ja helposti sellaista vähän mielistelevää.
Luulen että perussöpöllä naapurintytöllä on enemmän ihan oikeaa vientiä. Liian kaunis nainen on statusnainen, ja homma ei toimi ellei liiku statuspiireissä.
Tästä jo aikaa. Väitän että nyt minua lähestyttäisiin enemmän baarissa, kun olen pyylevöitynyt keski-ikäinen, mutta silti ihan ok.