Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko totta että miehet ei pyri iskemään erityisen kauniita naisia vaan niitä joiden kanssa todennäköisimmin onnistaa?

Vierailija
30.03.2025 |

Näin mulle on useampikin mies kertonut. Että esim. baarissa kukaan ei ala ensisijaisesti pirittää sitä naista, joka kääntää päät vaan sitä tavallisemman näköistä, joka ei anna niin todennäköisesti rukkasia. Tämä selittäisi aika monta asiaa niistä pariutumiskuvioista, joita itsekin on todistanut. 

Kommentit (517)

Vierailija
241/517 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet aloittavat kaunottarista ja etenevät rumempaan naiseen. Kaikki reiät kelpaa heille.

Hevonpaskat molempaan. Saa olla aika surkimus jos kaikki käy ja kaikkia kokeillaan.

-Mies

Vierailija
242/517 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin tykkään enemmän vähemmän tällätyistä kasvoista. Yleensä ovat oikeasti kauniimpia kun näkee että ei ole vedetty överiksi esim. tekoripsillä. 

Pötyä. Tekoripsillä, rakennekynsillä ja hiustenpidennyksillä jatkettu ystäväni on vastustamaton miehille. Ei olisi ilman tekohärpäkkeitä niin erityisen näköinen. Minulla ei ole mitään tekolisäkkeitä ja kukaan ei kiinnostu. 

Tuosta hyvästä perheestä vielä. En tarkoittanut sillä niinkään, että perhe kylpisi rahassa vaan sitä, että on ehjä perhetausta. Harvaa miestä kiinnostaa nainen, jolla on joku isäsuhdeongelma, jota projisoidaan kaikkiin miehiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/517 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on niin pieni kalu etten uskalla yrittää kauniita. Kyllähän ne taviksetkin siitä naljailevat, mutta se ei satu kun en välitä heistä henkisellä tasolla.

Vierailija
244/517 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ja miehillehän ei pitänyt olla mitään merkitystä naisen koulutuksella ja ammatilla, vaan ainoastaan ulkonäöllä?"

No tuohan on ihan myytti. Varsinkin jos mies on itse yhtään paremmasta perheestä niin kyllä miehetkin katsovat tarkasti kehen haksahtavat.

Millä tavalla perhetausta pilaa muuten täydellisen naisen? Sen naisen kanssahan sinä seurustelet, etkä hänen sukunsa.

Vierailija
245/517 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin tykkään enemmän vähemmän tällätyistä kasvoista. Yleensä ovat oikeasti kauniimpia kun näkee että ei ole vedetty överiksi esim. tekoripsillä. 

Pötyä. Tekoripsillä, rakennekynsillä ja hiustenpidennyksillä jatkettu ystäväni on vastustamaton miehille. Ei olisi ilman tekohärpäkkeitä niin erityisen näköinen. Minulla ei ole mitään tekolisäkkeitä ja kukaan ei kiinnostu. 

Eri, mutta myös minä kierrän tekohärpäkenaiset kaukaa. Toki se ei tarkoita sitä, että vanhoillislestalta näyttävä sytyttäisi sen enempää. Eli joku tasapaino pitäisi olla.

Vierailija
246/517 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oman seksuaalisen arvonsa korostaminen viestittää alitajuisesti, että "Hei, minua kiinnostaa ja laitan itseni tarjolle" ihan sen perusjutun lisäksi että näyttää puoleensa vetävältä. Se on se kipinä ja toivo ettei lähetyminen ole täysin toivoton arpa.

Miksi kukaan lähestyisi jos viestität kaikella ettei sinua kiinnosta koko show. Minäkin menen autokaupassa ostattelemaan niitä vehkeitä joissa riippuu myyntilaput, en niitä asiakkaiden autoja jotka seisoo loskaisina parkkipaikalla. Mutta pesaiseppa, vahaa ja fiksaile se vaihtoauto ja laita lappu ikkunaan niin sittenpä minä painun sitä ihmettelemään. 

Vierailija
247/517 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ja miehillehän ei pitänyt olla mitään merkitystä naisen koulutuksella ja ammatilla, vaan ainoastaan ulkonäöllä?"

No tuohan on ihan myytti. Varsinkin jos mies on itse yhtään paremmasta perheestä niin kyllä miehetkin katsovat tarkasti kehen haksahtavat.

Millä tavalla perhetausta pilaa muuten täydellisen naisen? Sen naisen kanssahan sinä seurustelet, etkä hänen sukunsa.

Tulee kaikenlaista henkistä kuormaa ja tauhkaa mukana. Myös luokkanäkökulmasta työväenluokan asenneilmasto on vieraan tuntoinen.

Vierailija
248/517 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noista laitetuista kiinnostuu pinnalliset miehet, mulle ei uppoa ylilaitetut naiset. 

Vierailija
249/517 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, kyllä me pulskat hiirulaiset saadaan olla koko yö rauhassa nurkkapöydässä sinne n. 3.30 asti, kunnes pilkku lähestyy ja miehet tajuaa, että heiltähän jää kohta pillu saamatta. 

Juurikin näin. Olimme kerran ystävättärien kanssa Ruotsin risteilyllä, ja siellä yökerhossa. Siellä oli yksi sellainen poikkeuksellisen kaunis nainen, ihan missityyppiä. Oli siellä ystäviensä kanssa iltaa viettämässä. Miehet jonossa kävi hakemassa naista tanssimaan. Muut seurueessa saivat olla rauhassa. Seurasimme miten eräs mies koko illan keräsi rohkeutta mennä hakemaan ko naista tanssimaan. Siis koko illan. Sitten viimein uskalsi, ja sai tietysti pakit.

Ja koko yökerho oli täynnä naisia. Ja tämä mies vain keskittyi siihen yhteen naiseen. 

Vierailija
250/517 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, kyllä me pulskat hiirulaiset saadaan olla koko yö rauhassa nurkkapöydässä sinne n. 3.30 asti, kunnes pilkku lähestyy ja miehet tajuaa, että heiltähän jää kohta pillu saamatta. 

Entä se nurkkapöydän kilttimies, joka joka on katsellut sinua koko illan - miksi et ole huomannut häntä? Pieni hyväksyvä ele hänen suuntaan, niin olisit saanut seuraa 🤗

Mikset taaskaan lukenut loppuun asti? Hänhän kertoi saavansa lopulta seuraa, ihan niistä oikeistakin miehistä. Turhaan olis haaskannut aikaa suhun

Mutta minun kanssani hän olisi saanut oikean suhteen. Jännämieheltä vain yhden yön.

T. Kilttimies

Et sinä sitä voi ennalta tietää olisiko se suhde toiminut.

Näissä kilttihenkilöissä on juuri tuo vaaranpaikka, että ovat jo päättäneet että ensimmäisen tarjolle tulevan naisen kanssa aletaan suhteeseen, oltiinpa toisillemme sopivat tai ei.

Vierailija
251/517 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta hyvästä perheestä vielä. En tarkoittanut sillä niinkään, että perhe kylpisi rahassa vaan sitä, että on ehjä perhetausta. Harvaa miestä kiinnostaa nainen, jolla on joku isäsuhdeongelma, jota projisoidaan kaikkiin miehiin.

Ei ole yhtäkään täysin ehjää perhettä, eikä yhtäkään ongelmatonta ihmistä. Jos kuvittelee itsestään niin, niin on todella vaikeuksissa. Ja jos on onnistunut soutelemaan elämänsä läpi suojeltuna lumihiutaleena, se se vasta onkin helmi parisuhteessa.

Vierailija
252/517 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on niin pieni kalu etten uskalla yrittää kauniita. Kyllähän ne taviksetkin siitä naljailevat, mutta se ei satu kun en välitä heistä henkisellä tasolla.

Just, eli pillua pitää saada, ja reikä kun reikä kelpaa. Ja todistit jälleen sen faktan, että miehet eivät OIKEASTI voi rakastua kuin kauniisiin naisiin. 

Vierailija
253/517 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurikin näin. Olimme kerran ystävättärien kanssa Ruotsin risteilyllä, ja siellä yökerhossa. Siellä oli yksi sellainen poikkeuksellisen kaunis nainen, ihan missityyppiä. Oli siellä ystäviensä kanssa iltaa viettämässä. Miehet jonossa kävi hakemassa naista tanssimaan. Muut seurueessa saivat olla rauhassa. Seurasimme miten eräs mies koko illan keräsi rohkeutta mennä hakemaan ko naista tanssimaan. Siis koko illan. Sitten viimein uskalsi, ja sai tietysti pakit.

Ja koko yökerho oli täynnä naisia. Ja tämä mies vain keskittyi siihen yhteen naiseen. 

No tämä. Sitten nämä ns. kiltit miehet kiukuttelee täällä palstalla, kun naisia ei kiinnosta.

254/517 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kokemusta katkeroituneesta sisaruksesta, joka yrittää pilata suhteeni. Minulla löytyi sekä omalta että puolison puolelta tälläiset tapaukset aiheuttamaan parisuhteeseemme ylimääräistä draamaa ja kuormitusta.

M60

Vierailija
255/517 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä silloin monet elämänarvot ja kokemusmaailma ovat aika erilaisia jos ollaan ihan eri taustoista. Ei se toinen silloin ole minulle täydellinen.

Vierailija
256/517 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuosta hyvästä perheestä vielä. En tarkoittanut sillä niinkään, että perhe kylpisi rahassa vaan sitä, että on ehjä perhetausta. Harvaa miestä kiinnostaa nainen, jolla on joku isäsuhdeongelma, jota projisoidaan kaikkiin miehiin."

"Tulee kaikenlaista henkistä kuormaa ja tauhkaa mukana. Myös luokkanäkökulmasta työväenluokan asenneilmasto on vieraan tuntoinen."

Oletpa ennakkoluuloinen ja yksioikoinen. Avioeroperhe ei tarkoita automaattisesti isäsuhdeongelmia. Eivätköhän ihmiset saa sitäpaitsi jossain vaiheessa elämää ongelmansa käsiteltyä ja henkisen kuormansa jätettyä taakse. Mutta sinulle avioeroperheestä tai muuten "huonosta" taustasta tuleva nainen on ikuisesti damaged goods. Kaikki työväenluokkaisesta taustasta tulevat ihmiset eivät jaa perheensä asenneilmastoa. Mutta ethän sitä voi tietää, kun jo etukäteen kieltäydyt tutustumasta. 

Vierailija
257/517 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oman seksuaalisen arvonsa korostaminen viestittää alitajuisesti, että "Hei, minua kiinnostaa ja laitan itseni tarjolle" ihan sen perusjutun lisäksi että näyttää puoleensa vetävältä. Se on se kipinä ja toivo ettei lähetyminen ole täysin toivoton arpa.

Tämä. Se laittautuminen on mainos, että sopii tulla yrittämään. Joku laittautumaton vaikuttaa siltä, että on vain kavereiden kanssa vetämässä lärvit tai sitten niin masentunut, ei edes usko kelpaavansa kenellekään.

Vierailija
258/517 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naisille taas kyse on enemmän siitä, että miehen korkea status on itseisarvo, joka saa pikkarit pyörimään jalassa. Tästä syystä joku juoppo artisti voi olla haluttu puoliso."

Juoppo artisti kiinnostaa tiettyä aika pientä osuutta naisista joilla on joku ylikorostunut hoiva- ja pelastusvietti. Suurinta osaa naisista he eivät innosta.

Vierailija
259/517 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti miehet yrittävät lähestyä niitä naisia, joiden ulkonäöstä pitävät. Mutta tämä ei ole ainut syy, miksi jotakuta naista lähestytään.

Jotkut naiset saattavat miesten mielestä olla kauniita, mutta vaikeasti lähestyttävän näköisiä. Ei kai kukaan halua sellaista lopputulosta, jossa nainen nöyryyttää tai asettaa miehen naurunalaiseksi. Myös miehet arvioivat usein asiallisesti oman ulkonäkönsä, ja jos ovat ns. tosissaan liikkeellä, lähestyvät lähinnä sellaisia naisia, jotka eivät arvioi kovinkaan paljon itseään vetävämmiksi. 

Toiset naiset vaan ovat helposti lähestyttävän oloisia! Pilke silmäkulmassa, vaikuttavat ulospäin mukavilta, hymyilevät, ei ole naamalla mikään "resting bitch face" tai ei muutenkaan tule sellaisia viboja, että tuo saattaisi läväyttää avokämmenellä päin naamaa.

Vierailija
260/517 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan lähestyisi jos viestität kaikella ettei sinua kiinnosta koko show. Minäkin menen autokaupassa ostattelemaan niitä vehkeitä joissa

Ihmisten käsitykset showsta eroavat aika paljon. Minun elämässäni pariutuminen ei edellytä mitään loputonta puunaamista vaan kiinnostusta muillakin kriteereillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi