Lyhyet naiset ovat aina olleet kauneimpia ja feminiinisimpiä
Todistaahan sen vaikkapa Disney-prinsessojenkin pituudet.
Lumikki - 158cm
Aurora - 167 cm
Ariel - 160cm
Tähkäpää - 154cm
Pocahontas - 165 cm
Tuhkimo - 162.5cm
Pitkät naiset ovat toki näyttäviä, ja sopivat muotilavoille, mutta sulokas ja nätti feminiinisyys edellyttää pienempää pituutta. Lyhyellä naisella on helpommin ns. tiimalasivartalo. Yalen yliopiston tutkijoiden mukaan miehet suosivat lyhyitä naisia niin paljon, että tulevaisuuden nainen on hiukan lyhyempi kuin nykynainen: luonnonvalinnan takia.
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https…
Kaikkein halutuin nainen on lyhyt:
https://www.telegraph.co.uk/news/science/science-news/3349823/Why-short…
Sen sijaan korkeasta pituudesta voi olla hyötyä työelämässä. Sekä lyhyiden miesten että naisten voi olla joskus tarpeen todistaa oma uskottavuutensa ja johtajuutensa työtehtävissä, kun taas pitkä tyyppi saa pituudesta eräänlaista etua. Mutta naiskauneuden helmi on lyhyt neito.
Kommentit (159)
Vierailija kirjoitti:
Lyhyitä naisia tarvitaan koska on lyhyitä miehiä. Jos näen sinkkuna pitkän miehen lyhyen naisen kanssa, suorastaan raivostun. Ne on meille pitkille luotu.
Minusta taas näyttävät söpöltä. En tarvi niiden miehiä :D
Aika naurettavia viestejä tässä ketjussa, mutta varmaan vaan trollaatte. Ylipäätään naurattaa ajatus siitä, että on olemassa aikuisia naisia, jotka loukkaantuvat siitä, etteivät Juuri He edusta jotain kaikista feminiinisimmän ja viehättävimmän naistyypin kärkeä.
Naurattaa, jos jollain on sellainen ajatus, että hänen ominaisuuksiensa pitäisi olla kaikista feminiinisimpiä ja kaikista kauneimpia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta ap, lyhyet naiset ovat paljon kauniimpia kuin pitkät
175cm/55kg/malli, blondiKyllä lyhyet on lähtökohtaisesti söpömpiä, ja miehet keskimäärin viehättyy söpöydestä, ei kauneudesta tai mistään mallimaisuudesta.
Tämä ei tietenkään tarkoita sitä, etteikö kauniit ja mallimaiset kääntäisi päitä ja herättäisi ihailua.
Tarkoitat ne eivät viehäty joilla on HUONO ITSETUNTO. Kyllä mulle malli kelpaisi, jos kelpaisin mallille. Yrittäisin ainakin rohkeasti.
On hieman harmillista saada lyhyitä poikia lyhyen daamin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
On hieman harmillista saada lyhyitä poikia lyhyen daamin kanssa.
Niin, meillä onneksi pojat perineet isänsä geenit, ja itsekin olen keskimittainen sentään.
Lyhyen naisen kannattaa ottaa pitkä mies ja lyhyen miehen pitkä nainen niin pituuserot tasottuu xD
Mihin ne pienet katosivat? Putositteko jakkaralta?
Vertaavatko nämä miehet naista itseensä vai naisiin? Jos naisiin, niin asiasta ei voi kiistellä, jos keskipituus on 165 cm luokkaa, ja Suomessa on maailman pisimpiä ihmisiä.. Voin kokemuksesta sanoa, että yli 180 cm naisia on todella vähän, ja 175 cm on jo aika pitkä, jos vertaat vaikka töissä tai baarissa havaitsemaasi ihmisten keskipituuteen. Siskoni on lähes 180 cm, ja hänellä on ollut lyhyempiä miehiä ja omassa kaveripiirissä moni mies on siskoa lyhyempi. Joten kyllä se yleisajatus on, että pitkä olet.
Varmaan itseensä, kun omasta kokemuksesta puhuivat eli heidän mielestään koko ajatus siitä, että olisin pitkä, oli ensireaktiona hämmentävä. Että ethän sä edes ole. Enkä heidän silmissä tietenkään olekaan, kun ovat itse pidempiä.
En kyllä itsekään koe itseäni mitenkään pitkäksi, aina hätkähdyttää jos joku kokee niin. Toki tiedän olevani kymmenisen senttiä keskipituista naista pidempi, mutta minusta se ei ole kovin pitkä eikä minulla ole pitkän identiteettiä. En pidä myöskään itseni pituista eli 175cm miestä lyhyenä, kuten jotkut itseäni lyhyemmät naiset. Minusta 175cm on normimitta, ei pitkä eikä lyhyt. En itse mieti pituuttani juuri koskaan muulloin kuin näitä palstakeskusteluita lukiessani. Useat naispuoliset kaverini ja tuttuni ovat 170-180cm, ja tapaan viikottain ammattimalleja. Muutenkin ympärillä jatkuvasti samaa pituusluokkaa olevia naisia, eli mitenkään erikoinen en ole.
Itse 160cm ja on aina sanottu naiselliseksi ja on naisellinen olo. En haluaisi vaihtaa pituutta. Tykkään olla "pieni". :) on se parempi, kun amazoni
Vierailija kirjoitti:
Osa nousta prinsessoista on teinejä eli yhä kasvuvaiheessa
Tämäpä se tämä. Googletin pikaisesti.
Lumikki 14v, Tuhkimo 16-19v, Ariel 16v, Jasmine 17v, Belle 17-21v, Pocahontas 17v, Elsa 21v, Tähkäpää 18v.
Kyllä tuntuu taas niin pahalta, että oikein Tähkäpääkin on minua kauniimpi!
N 173 cm
Kyllä pieni ja nätti on parempi kuin iso ja ruma
Vierailija kirjoitti:
Itse 160cm ja on aina sanottu naiselliseksi ja on naisellinen olo. En haluaisi vaihtaa pituutta. Tykkään olla "pieni". :) on se parempi, kun amazoni
Olen sua pari senttiä pitempi ja ihan sinut pituuteni kanssa. Olisin silti mieluusti vähän pitempi. Kaupoissa en yllä ylähyllyille ja osa vaatteista pitää ostaa lastenosastolta.
Jos sä olisit sinut pituutesi kanssa, sun ei tarttisi dissata pitempiä naisia, eikö?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuntuu taas niin pahalta, että oikein Tähkäpääkin on minua kauniimpi!
N 173 cm
Itse olen aina 'kadehtinut' Tähkäpään paksuja hiuksia. Pituudesta en osaa olla kateellinen.
Joku lyhyysongelmaunen mies jaksaa spämmiä näitä lyhytpitkädiipadaapa- juttujaan loputtomasti.
Vierailija kirjoitti:
Joku lyhyysongelmaunen mies jaksaa spämmiä näitä lyhytpitkädiipadaapa- juttujaan loputtomasti.
En usko, että on lyhyiden miesten juttuja. Mun kokemuksen mukaan lyhyet miehet ei ole tuollaisia.
Tunnen muutenkin sympatiaa lyhyitä miehiä kohtaan, koska miesten pituutta ihaillaan niin voimakkaasti, miesten maailma on fyysisesti paljon raaempi eivätkä lyhyet miehet ole pituuttaan itse valinneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa nousta prinsessoista on teinejä eli yhä kasvuvaiheessa
Tämäpä se tämä. Googletin pikaisesti.
Lumikki 14v, Tuhkimo 16-19v, Ariel 16v, Jasmine 17v, Belle 17-21v, Pocahontas 17v, Elsa 21v, Tähkäpää 18v.
Juu, siksi onkin luonnollista, että tytöillä on se prinsessavaihe pienenä jos on. Itsekin olen noin 3-4-vuotiaana tykännyt Disneyn prinsessoista, etenkin Aurorasta.
Aikuinen nainen vertailemassa itseään prinsessoihin tai aikuinen mies haaveilemassa prinsessoista on vähän outo.
Huhhuh, kaikenlaisii fetissejä sitä onkin.
Oletko töihin menoa ehtinyt ajatella?
Asiasta on useita pitkiäkin tutkimuksia, joissa on seurattu väestöä kymmeniä vuosia. Tällä palstalla ihmiset tykkäävät raivota ja haukkua. Kyllä pitkätkin naiset ovat kauniita. Mutta pitkittäistutkimuksissa on todettu, että lyhyet naiset saavat enemmän miehiä ja lisääntyvät enemmän. Ihmeellistä, että se aiheuttaa tällaisia kiukkureaktioita.
https://www.newscientist.com/article/dn2667-short-women-more-successful…
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni pieni koko on samanlainen kauneusvirhe kuin lihavuus tai koukkunenä, mutta se on vain minun mielipide.
Lyhyet naiset (alle keskipituuden) tekevät enempi lapsia kuin pitkät. https://www.newscientist.com/article/dn2667-short-women-more-successful…
Osa nousta prinsessoista on teinejä eli yhä kasvuvaiheessa.