Lyhyet naiset ovat aina olleet kauneimpia ja feminiinisimpiä
Todistaahan sen vaikkapa Disney-prinsessojenkin pituudet.
Lumikki - 158cm
Aurora - 167 cm
Ariel - 160cm
Tähkäpää - 154cm
Pocahontas - 165 cm
Tuhkimo - 162.5cm
Pitkät naiset ovat toki näyttäviä, ja sopivat muotilavoille, mutta sulokas ja nätti feminiinisyys edellyttää pienempää pituutta. Lyhyellä naisella on helpommin ns. tiimalasivartalo. Yalen yliopiston tutkijoiden mukaan miehet suosivat lyhyitä naisia niin paljon, että tulevaisuuden nainen on hiukan lyhyempi kuin nykynainen: luonnonvalinnan takia.
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https…
Kaikkein halutuin nainen on lyhyt:
https://www.telegraph.co.uk/news/science/science-news/3349823/Why-short…
Sen sijaan korkeasta pituudesta voi olla hyötyä työelämässä. Sekä lyhyiden miesten että naisten voi olla joskus tarpeen todistaa oma uskottavuutensa ja johtajuutensa työtehtävissä, kun taas pitkä tyyppi saa pituudesta eräänlaista etua. Mutta naiskauneuden helmi on lyhyt neito.
Kommentit (159)
Ton takia missitkin on alle 140-senttisiä :D
Taas on ap koko päivän jutellut naisista. Tässähän nainen ihan ylpistyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ns. naisellinen vartalo ja olen suht pitkä. En oikeastaan koe, että noissa asioissa on mitään hävettävää tai ylpeydenaihetta. Minusta naisellinen ulkonäkö ei ole mikään etu tai tavoiteltava asia, eikä se että joku mies netissä tykkää sellaista vartaloa katsella, ole minulle minkään arvoinen tieto.
Luulisin että naiset haluaisi olla mieluummin upeita malleja, kuin että ovat sopivia miehen pantavaksi.
En minä ainakaan. Silmäni lepää upeissa malleissa, kun taas niitä miesten mielestä söpöjä pantavia naisia ei kiinnosta katsella kun ei niissä useinkaan ole mitään visuaalisesti stimuloivaa eikä ihailtavaa. Poikkeuksiakin tietysti on, pantavakin voi olla upea malli.
Mutta jos pitäisi nuista valita, niin itse olisin tietysti mieluummin pantava, sillä varsinkin nuorena kärsin kun olisin halunnut niin paljon seksiä ja jouduin vaan yksin masturboimaan. Se oli kamalaa. Nykyään olen onneksi tottunut enkä kärsi enää.
Enhän minä itseäni näe kun en peilin edessä elä, joten en hyötyisi upeasta ulkonäöstä mitään. Ainoastaan pantavasta olemuksesta olisin hyötynyt, kun miehet olisi himoinneet minua ja olisin saanut munaa.
Eri
Tilanteeni on muutenkin helpottanut nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Itse 160cm ja on aina sanottu naiselliseksi ja on naisellinen olo. En haluaisi vaihtaa pituutta. Tykkään olla "pieni". :) on se parempi, kun amazoni
Olen kans 160, mutten kyllä pidä itseäni lyhyenä vaan ihan normaalipituisena.
Olis kauheeta olla joku alle 165cm, jota kukaan ei ikinä ota tosissaan. Onneks oon 177cm.
Vierailija kirjoitti:
Olis kauheeta olla joku alle 165cm, jota kukaan ei ikinä ota tosissaan. Onneks oon 177cm.
Miksei lyhyitä naisia otettaisi tosissaan?
Vierailija kirjoitti:
Lyhyitä naisia tarvitaan koska on lyhyitä miehiä. Jos näen sinkkuna pitkän miehen lyhyen naisen kanssa, suorastaan raivostun. Ne on meille pitkille luotu.
Tämä se on sinun ongelma koska?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hallitseva luokka on pitkää.
Ai niinkuin Ben Zyschowitz, Ulf Kristersson, Michael Bloomberg, Petteri Orpo ja Silvio Berlusconi?
Yllättävän moni julkkis ja poliitikko todella on lyhyt, varsin kun on mies. Ehkä enemmän intoa päteä?
Olen miehenä täysin samaa mieltä aloittajan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ton takia missitkin on alle 140-senttisiä :D
Pelaatko kenties koripalloa?
Olen kyllä lyhyt nainen mutta minulla on ruma maskuliininen naama niin etten ole kaunis enkä söpö. Enkä haluakkaan olla. Haluaisin olla iso amatsoni joka vetää jalankulkijoiden käytävällä ajavia woltkuskeja pataan.Vituttaa kun kukaan ei pelkää minua eikä edes lapset väisitä kadulla Mitään romantiikkaa ei ole tässä ajassa enää muutenkaan kun on yli neljänkymmeen ja kadulla tulee vastaan vain perseileviä mamumiehiä, rääkyviä paskakakaroita ja elämässä pääasia on raha.
Tiimalasivartaloita ei paljoa enää näe. Muuta kuin vanhoissa kuvissa ja elokuvissa.
Vierailija kirjoitti:
Tiimalasivartaloita ei paljoa enää näe. Muuta kuin vanhoissa kuvissa ja elokuvissa.
Se taas ei liity pituuteen. Tiimalasi voi olla pitkä, lyhyt tai jotain siltä väliltä.
Totta, mutta jos menee paljon alle 160, niin on lyhyt tappi eikä enää mitenkään kaunis.
Pitkät miehet on komeimpia, muttei sellaiset Hessu Hopon tai maratoonarin malliset luuviulut vaan normaalin lihaksikkaat.
Kyllä se niin on, että pisimpiä ihmisiä mieluiten palkataan johtohommiinkin. Pitkien palkkataso on useita satoja kuussa korkeampi kuin lyhyiden, karvaisten länkisäärien, joita esim. Pohjois-Savo on turvoksiin asti täynnä.
Varmaan ikävä tosiasia monelle, mutta ei hätää: Etelä-Koreassa on kehittynyt plastiikkakirurgiateollisuus, jossa lyhyitä ihmisiä pidennetään katkaisemalla sääri-, pohje- ja reisiluu ja asentamalla niihin venytyslaite.
Kyllä pihatonttu 6 luunmurtumakipua muutaman kuukauden jaksaa viiden lisäsentin takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ns. naisellinen vartalo ja olen suht pitkä. En oikeastaan koe, että noissa asioissa on mitään hävettävää tai ylpeydenaihetta. Minusta naisellinen ulkonäkö ei ole mikään etu tai tavoiteltava asia, eikä se että joku mies netissä tykkää sellaista vartaloa katsella, ole minulle minkään arvoinen tieto.
Luulisin että naiset haluaisi olla mieluummin upeita malleja, kuin että ovat sopivia miehen pantavaksi.
Malleja on monen näköisiä.
Mitä tulee miehen pantavana oloon, se on täysin yliarvostettua ja perustuu miesten harhaluuloon juustokyrvän ihanuudesta. Itsehän ne siitä vain nauttivat. Ehkä ne kuvittelevat, että FleshLight nauttii myös?
Olen 157cm. Nuorena olin pieni söpöliini. Nykyään lyhyt paksu ruma nainen.
Vierailija kirjoitti:
Pitkät miehet on komeimpia, muttei sellaiset Hessu Hopon tai maratoonarin malliset luuviulut vaan normaalin lihaksikkaat.
Kyllä se niin on, että pisimpiä ihmisiä mieluiten palkataan johtohommiinkin. Pitkien palkkataso on useita satoja kuussa korkeampi kuin lyhyiden, karvaisten länkisäärien, joita esim. Pohjois-Savo on turvoksiin asti täynnä
Aloituksessa sivuttiin tätä. Lyhyet naiset ovat suosituimpia miesten keskuudessa; laajassa brittiläisessä tutkimuksessa, jossa oli yli 10 000 naista, kävi ilmi, että lyhyet naiset lisääntyvät enemmän ja saavat enemmän miehiä. Olet myös oikeassa siinä, että pituus on miehelle plussaa. Yleisesti ottaen voidaan sanoa, että miehen ja naisen keskimääräisen pituuseron takia ne miehet, jotka ylittävät keskiarvon, ja ne naiset, jotka alittavat keskiarvon, koetaan parhaiten sukupuolieroa "korostavana" eli viehätys kasvaa, mitä enemmän poikkeat vastakkaisen sukupuolen ominaisuuksista.
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https…
Malleja on monen näköisiä.