Lyhyet naiset ovat aina olleet kauneimpia ja feminiinisimpiä
Todistaahan sen vaikkapa Disney-prinsessojenkin pituudet.
Lumikki - 158cm
Aurora - 167 cm
Ariel - 160cm
Tähkäpää - 154cm
Pocahontas - 165 cm
Tuhkimo - 162.5cm
Pitkät naiset ovat toki näyttäviä, ja sopivat muotilavoille, mutta sulokas ja nätti feminiinisyys edellyttää pienempää pituutta. Lyhyellä naisella on helpommin ns. tiimalasivartalo. Yalen yliopiston tutkijoiden mukaan miehet suosivat lyhyitä naisia niin paljon, että tulevaisuuden nainen on hiukan lyhyempi kuin nykynainen: luonnonvalinnan takia.
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https…
Kaikkein halutuin nainen on lyhyt:
https://www.telegraph.co.uk/news/science/science-news/3349823/Why-short…
Sen sijaan korkeasta pituudesta voi olla hyötyä työelämässä. Sekä lyhyiden miesten että naisten voi olla joskus tarpeen todistaa oma uskottavuutensa ja johtajuutensa työtehtävissä, kun taas pitkä tyyppi saa pituudesta eräänlaista etua. Mutta naiskauneuden helmi on lyhyt neito.
Kommentit (159)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyet on paksuja. Paksuus ei ole naisellista.
Jahas. Millä alalla työskentelet?
Pankkitoimihenkilö
Opettaja
Kansanedustaja
Naikkosen nätteys on katsojan silmässä. Minun silmääni kolahtaa noin 155-165 cm parhaiten.
Mies 179cm
Minusta Pocanhontas nimenomaan on prinsessoista kaunein.
Vierailija kirjoitti:
Pääasia on, että pysytään hoikkina.
Yksi huomio pitkistä naisista jumpassa. He ovat kuin luukasoja. Raajat mahdottoman pitkiä ja ne ovat aina jonkun toisen tiellä. Eivätkä he ole mitenkään sulavia ja pehmeäliikkeisiä.
Totta usein. Mutta lyhyet naiset juoksevat hassusti, pitkät sulavasti. Ja esim. baletissa suositaan nykyään pidempiä, pitkäraajaisia naisia, kummasti kehittyy näyttäviä ja sulavaliikkeisiä ammattitanssijoita, joita kestää katsella vielä yli 40-vuotiainakin.
Kyllä lyhyet on lähtökohtaisesti söpömpiä, ja miehet keskimäärin viehättyy söpöydestä, ei kauneudesta tai mistään mallimaisuudesta.
Tämä ei tietenkään tarkoita sitä, etteikö kauniit ja mallimaiset kääntäisi päitä ja herättäisi ihailua.
Mmm. On lyhyet ihania.
Sanottu naiselliseksi 😆. 175 cm ja sanottu mm. näyttäväksi ja urheilulliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Naikkosen nätteys on katsojan silmässä. Minun silmääni kolahtaa noin 155-165 cm parhaiten.
Mies 179cm
Ymmärrän. Mun mies on 197cm ja minä 184 cm.
Lyhyet naiset herättävät suojeluvaiston. Pitkät naiset ovat liian miesmäistä väkeä.
Vierailija kirjoitti:
Sanottu naiselliseksi 😆. 175 cm ja sanottu mm. näyttäväksi ja urheilulliseksi.
Minua on sanoneet naiset näyttäväksi, miehet ei muistaakseni koskaan. Miehet sanoo välillä kauniiksi tai kehuu tyyliäni, mutta ei muuten hirveästi ulkonäköä kommentoi. Useimmiten juurikin tyyliä jos jotain.
Yhdellä minuun ihastuneella miehellä oli tapana sanoa minua pikkuiseksi mikä oli mielestäni aika huvittavaa, kun enhän minä mitenkään pikkuinen ole eikä hänkään ollut iso. Siis varmaan joku 182cm ja hoikka. Ja itse 175cm.
Kuinka moni mies muistuttaa Disneyn prinssejä? Jokainen prinssi on pitkä, solakka ja komeat kasvot kuin kreikkalaisella patsaalla. Hiukset on päässä eikä ole rillejäkään.
Mulla on ns. naisellinen vartalo ja olen suht pitkä. En oikeastaan koe, että noissa asioissa on mitään hävettävää tai ylpeydenaihetta. Minusta naisellinen ulkonäkö ei ole mikään etu tai tavoiteltava asia, eikä se että joku mies netissä tykkää sellaista vartaloa katsella, ole minulle minkään arvoinen tieto.
Minä olen 158 cm ja 88 kiloa eli juuri ja juuri normaalin alarajoilla.
AP
No täällä pieni 156cm nainen, jolla on 183cm mies.
Veljelläni (167cm) on pitkä seurustelukumppani (178cm), mutta broidi onkin niin itseään täynnä että löytää helposti naisia pituudestaan huolimatta. :D
Ja kumpaakaan ei kiinnostanut kumppanin pituus loppupeleissä, vaan kemiat on näiden kumppaneiden kanssa on kohdanneet.
Mun olisi luultavasti vaikea löytää itseäni lyhyempää miestä, joten mulle kaikki miehet ovat pitkiä. Oman miehen pituus on vielä ok, emme näytä aivan idioottimaisilta yhdessä.
Ja mitä tulee tuohon onko lyhyt nainen kauniimpi niin ei kyllä todellakaan aina ole, mutta ehkä lyhyt nainen on pienellä ylipainollakin edelleen "pieni". Mutta jos vyötärö katoaa niin sitten onkin pieni pallukka.
EVOLUUTIO suosii lyhyitä ja ei liian laihoja naisia
https://macleans.ca/society/health/natural-selection-is-still-at-work/
Aloittaja on täysin oikeassa. Unelmapari on vain sellainen kuin Sinkkuelämän Carrie ja Mr. Big. Siis pituuksien puolesta. Tällaiset parit ovat klassikko länsimaisessa kuvastossa.
Lyhyt mies voi tuntea kiusaantumista pidemmän naisen kanssa. Naiset tietää tämän. Miten hyvin miehet kykenee analysoimaan mieltymystensä todellisia motiiveja, on yksilökohtaista. Lyhyelle naiselle ylettömän pitkä mies ei sekään ole kovin mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ns. naisellinen vartalo ja olen suht pitkä. En oikeastaan koe, että noissa asioissa on mitään hävettävää tai ylpeydenaihetta. Minusta naisellinen ulkonäkö ei ole mikään etu tai tavoiteltava asia, eikä se että joku mies netissä tykkää sellaista vartaloa katsella, ole minulle minkään arvoinen tieto.
Luulisin että naiset haluaisi olla mieluummin upeita malleja, kuin että ovat sopivia miehen pantavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt mies voi tuntea kiusaantumista pidemmän naisen kanssa. Naiset tietää tämän. Miten hyvin miehet kykenee analysoimaan mieltymystensä todellisia motiiveja, on yksilökohtaista. Lyhyelle naiselle ylettömän pitkä mies ei sekään ole kovin mukavaa.
Pituus tulkitaan epähedelmälliseksi piirteeksi naisessa. Se on se syy
Ai niinkuin Ben Zyschowitz, Ulf Kristersson, Michael Bloomberg, Petteri Orpo ja Silvio Berlusconi?