Lyhyet naiset ovat aina olleet kauneimpia ja feminiinisimpiä
Todistaahan sen vaikkapa Disney-prinsessojenkin pituudet.
Lumikki - 158cm
Aurora - 167 cm
Ariel - 160cm
Tähkäpää - 154cm
Pocahontas - 165 cm
Tuhkimo - 162.5cm
Pitkät naiset ovat toki näyttäviä, ja sopivat muotilavoille, mutta sulokas ja nätti feminiinisyys edellyttää pienempää pituutta. Lyhyellä naisella on helpommin ns. tiimalasivartalo. Yalen yliopiston tutkijoiden mukaan miehet suosivat lyhyitä naisia niin paljon, että tulevaisuuden nainen on hiukan lyhyempi kuin nykynainen: luonnonvalinnan takia.
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https…
Kaikkein halutuin nainen on lyhyt:
https://www.telegraph.co.uk/news/science/science-news/3349823/Why-short…
Sen sijaan korkeasta pituudesta voi olla hyötyä työelämässä. Sekä lyhyiden miesten että naisten voi olla joskus tarpeen todistaa oma uskottavuutensa ja johtajuutensa työtehtävissä, kun taas pitkä tyyppi saa pituudesta eräänlaista etua. Mutta naiskauneuden helmi on lyhyt neito.
Kommentit (159)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyet naiset periyttää lyhyyden geeniä, ette kai miehet halua että poikanne jäävät lyhyiksi? Pitkän naisen ottamalla varmistat pitkän jälkikasvun. Jos aletaan suosia parinvalinnassa lyhyitä naisia, vaikuttaa se myös miesten pituuteen ajan saatossa.
Ei muuten välttämättä periydy pituus noin:
157 cm + 184 cm -> tulos 187 cm poika(mies)
Aika iso pituusero, oletko vielä persjalkainen ?
Katse miehenä kääntyy pieniin ja kauniisiin, ei voi mitään.
Eilen näin pienen venuksen ylittävän kadun. Jäit mieleen.
Miten tulevaisuuden nainen olisi lyhyempi? Naisethan ovat koko ajan pidempiä ja pidempiä.
Vierailija kirjoitti:
Miten tulevaisuuden nainen olisi lyhyempi? Naisethan ovat koko ajan pidempiä ja pidempiä.
Tulevaisuudessa ei Suominainen lisäännyt kuin vahingossa. Eikä pituus muutenkaan jatkuvasti kasva kuin ei elinajanodotekaan.
Vierailija kirjoitti:
Tottahan tuo varmasti on. Mielestäni asiassa ei ole mitään dramaattista, ja jos olisin mies, niin varmaan itsekin pitäisin pieniä ja söpöjä naisia ihan eri tavalla lähestyttävinä ja pantavina. Saattaisin varmaan jollain tavalla ihastella itseni kaltaisia, mutta tuskin ihastuisin tai haluaisin panna. Katselisin eri tyyppisiä, juurikin lyhyempiä, pieniä ja söpöjä.
Itse siis olen 175cm ja usein noin 7cm tai vähän korkeammatkin korot jalassa, eli viihdyn tällaisena. Ei tarvetta olla joku miesten ykköspreferenssi, mielestäni naurettava ajatuskin olla kovin kiinnostunut siitä tykkääkö miehet. Se on vain elämää, että meitä on moneen junaan.
Siis onko pantavuus, pantavuus......aina se ykkösprioriteetti. "Voisin panna".."Ihan pantava"...aina vaan samaa. Kyllä senkin asian ratkaisee kokonaisuus ja vetovoima, eikä niinkään ulkonäkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottahan tuo varmasti on. Mielestäni asiassa ei ole mitään dramaattista, ja jos olisin mies, niin varmaan itsekin pitäisin pieniä ja söpöjä naisia ihan eri tavalla lähestyttävinä ja pantavina. Saattaisin varmaan jollain tavalla ihastella itseni kaltaisia, mutta tuskin ihastuisin tai haluaisin panna. Katselisin eri tyyppisiä, juurikin lyhyempiä, pieniä ja söpöjä.
Itse siis olen 175cm ja usein noin 7cm tai vähän korkeammatkin korot jalassa, eli viihdyn tällaisena. Ei tarvetta olla joku miesten ykköspreferenssi, mielestäni naurettava ajatuskin olla kovin kiinnostunut siitä tykkääkö miehet. Se on vain elämää, että meitä on moneen junaan.
Siis onko pantavuus, pantavuus......aina se ykkösprioriteetti. "Voisin panna".."Ihan pantava"...aina vaan samaa. Kyllä senkin asian ratkaisee kokonaisuus ja vetovoima, eikä niinkään ulkonäkö.
&n
Tietysti fyysinen vetovoima eli pantavuus ja sellainen lähestyttävyys vaikuttaa parinvalintaan, ja pitääkin vaikuttaa. Itsellänikin vaikuttaa, enhän minä sellaista miestä halua joka ei herätä himoja.
Monilla miehillä ne himot tulee nimenomaan siitä, että nainen on pieni jne. Samoin kuin monilla naisilla ne himot tulee siitä, että saa kokea olevansa PIENI JA NAISELLINEN eli miehen pitää olla naista isompi, jotta naiselle tulee tuo olo.
Itse en tosiaan toimi noin enkä kaipaa tuollaista oloa, sillä koen aina itseni naiseksi/naiselliseksi ja pieni en kuitenkaan ole, joten ei jonkun muun vartalon koko sitä tosiasiaa muuta :D Ei ole tarvetta kokea itseäni pieneksi, päinvastoin kuten kirjoitin käytän normaalisti korkkareita jne. En mieti tuota asiaa. Mutta yleisellä tasolla se on noin, kuten kirjoitin.
Mikä ihmeen pituus/lyhyysrasismi täällä kukoistaa. Miksi mesota ominaisuudella, johon itse ei aikuisena voi vaikuttaa! Sen vielä jotenkin ymmärrän, jos lihavuudesta kuittaillaan, koska on useimmiten itse aiheutettua. Itse olen melko pitkä nainen, tyytyväinen mittaani. Miksi ihmeessä minun pitäisi toivoa olevani lyhyempi!?
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen pituus/lyhyysrasismi täällä kukoistaa. Miksi mesota ominaisuudella, johon itse ei aikuisena voi vaikuttaa! Sen vielä jotenkin ymmärrän, jos lihavuudesta kuittaillaan, koska on useimmiten itse aiheutettua. Itse olen melko pitkä nainen, tyytyväinen mittaani. Miksi ihmeessä minun pitäisi toivoa olevani lyhyempi!?
Ei tietenkään pitäisi :D Parempi kysymys olisi, miksi haluaisit miellyttää suurta keskimääräisten miesten massaa?
Kyllähän kuumimmat beibet ovat lyhyitä, melkein aina. Marilyn Monroe, Armi Kuusela, Elizabeth Taylor, Tippi Hedren, Jennifer Aniston, Judy Garland, Rachel McAdams, Lindsay Lohan. Joskus kyllä voi olla vähän pidempi, kuten Audrey Hepburn. Mutta pääasiassa lyhyet rokkaa.
Näin se on. Naisen pitää olla alle 165 pitkä, pieni suippo nenä, pitkät vaaleat hiukset, solakka vartalo törötisuilla ja pienikokoinen ruusunnuppu pillu.
Vierailija kirjoitti:
Piiroshahmotko kertoo jotain todellisuudesta? Mitä?
Voiko joku oikeasti olla noin tyhmä? Siis aapee.
Aloittaja vetosi itse asiassa Yalen tutkimuksiin. Ja tottakai Disney hahmot heijastaa kauneuden ihanteita
Olen itse pitkä ja kaunis, ja olen huomannut että viehätän pitkiä ja komeita miehiä. He yleensä etsivät pitkää naista, koska kaikki on käytännössä helpompaa kun pituuseroa ei ole kuin 20-40 senttiä. Kyllä, olen ollut suhteessa 220 cm miehen kanssa! Valitsen vain yli 190 cm miehiä, pienemmät eivät vain kiinnosta, eikä ole tarvinnut heihin tyytyä.
Mielestäni pieni koko on samanlainen kauneusvirhe kuin lihavuus tai koukkunenä, mutta se on vain minun mielipide.
Minua naurattaa kun lyhyt nainen lyhyillä jaloillaan menee kovasti tai juoksee, siitä on kauneus kaukana. Itse olen 174 cm. Mieheni 178 cm ja sopivat mitat ainakin meille.
Vierailija kirjoitti:
Piiroshahmotko kertoo jotain todellisuudesta? Mitä?
Ap jumahti päiväkoti-ikään. Sekä pituudeltaan että kognitioiltaan.
Vierailija kirjoitti:
Katse miehenä kääntyy pieniin ja kauniisiin, ei voi mitään.
Ei ole minulta pois. En ottais ikinä pedoa tai epävarmaa, joten mehän kumpikin voitamme!
N 178
Minkä pituisia 7 kääpiötä ovat, 110 cm?
Ap samaistuu, pihatonttu kun on.
Miksi muka ei ole ? Mittasuhteet sen määrittävät, ei yksin pituus