Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lyhyet naiset ovat aina olleet kauneimpia ja feminiinisimpiä

Vierailija
30.03.2025 |

Todistaahan sen vaikkapa Disney-prinsessojenkin pituudet.

Lumikki - 158cm

Aurora - 167 cm

Ariel - 160cm

Tähkäpää - 154cm

Pocahontas - 165 cm

Tuhkimo - 162.5cm

Pitkät naiset ovat toki näyttäviä, ja sopivat muotilavoille, mutta sulokas ja nätti feminiinisyys edellyttää pienempää pituutta. Lyhyellä naisella on helpommin ns. tiimalasivartalo. Yalen yliopiston tutkijoiden mukaan miehet suosivat lyhyitä naisia niin paljon, että tulevaisuuden nainen on hiukan lyhyempi kuin nykynainen: luonnonvalinnan takia.

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https…

Kaikkein halutuin nainen on lyhyt:

https://www.telegraph.co.uk/news/science/science-news/3349823/Why-short…

Sen sijaan korkeasta pituudesta voi olla hyötyä työelämässä. Sekä lyhyiden miesten että naisten voi olla joskus tarpeen todistaa oma uskottavuutensa ja johtajuutensa työtehtävissä, kun taas pitkä tyyppi saa pituudesta eräänlaista etua. Mutta naiskauneuden helmi on lyhyt neito.

Kommentit (159)

Vierailija
61/159 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottahan tuo varmasti on. Mielestäni asiassa ei ole mitään dramaattista, ja jos olisin mies, niin varmaan itsekin pitäisin pieniä ja söpöjä naisia ihan eri tavalla lähestyttävinä ja pantavina. Saattaisin varmaan jollain tavalla ihastella itseni kaltaisia, mutta tuskin ihastuisin tai haluaisin panna. Katselisin eri tyyppisiä, juurikin lyhyempiä, pieniä ja söpöjä. 

Itse siis olen 175cm ja usein noin 7cm tai vähän korkeammatkin korot jalassa, eli viihdyn tällaisena. Ei tarvetta olla joku miesten ykköspreferenssi, mielestäni naurettava ajatuskin olla kovin kiinnostunut siitä tykkääkö miehet. Se on vain elämää, että meitä on moneen junaan. 

Siis onko pantavuus, pantavuus......aina se ykkösprioriteetti. "Voisin panna".."Ihan pantava"...aina vaan samaa. Kyllä senkin asian ratkaisee kokonaisuus ja

Ai naisen himot herää kun saa olla pieni ja naisellinen.. Aika outo ajatusmalli, jota en itse ainakaan allekirjoita vaikka kooltani suhteellisen pieni olenkin. Enkä kyllä ole kuullut kenenkään muunkaan naisen suusta tuollaista. 

Vierailija
62/159 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitää olla vähintään 180 cm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/159 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän kuumimmat beibet ovat lyhyitä, melkein aina. Marilyn Monroe, Armi Kuusela, Elizabeth Taylor, Tippi Hedren, Jennifer Aniston, Judy Garland, Rachel McAdams, Lindsay Lohan. Joskus kyllä voi olla vähän pidempi, kuten Audrey Hepburn. Mutta pääasiassa lyhyet rokkaa.

Näin ei voi ajatella, vaan pitää miettiä KAHDEN ihmisen yhteensopivuutta. Pitkänä miehenä en ole kiinnostunut lapsen kokoisista naisista, joita pussaamaan pitää kumartua polvenkorkeudelle.. Se ei vain ole minusta kuumaa tai muutenkaan sellaista, mitä haluaisin tehdä. Näyttääkin naurettavalta.. Todella pitkiä naisia on vain vaikea löytää, joten jos nainen on edes 175 cm, niin hyvä alku on.. Tunnen miehiä, jotka pitävät pienistä, mutta he ovat omassa kaveripiirissä poikkeus, enemmän pieniin tyydytään.

Vierailija
64/159 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama ! 150cm tai 200cm - no myönnetään n. 2 metrinen blondi oli hämmentävämpi 

t:  mies 185cm

Vierailija
65/159 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottahan tuo varmasti on. Mielestäni asiassa ei ole mitään dramaattista, ja jos olisin mies, niin varmaan itsekin pitäisin pieniä ja söpöjä naisia ihan eri tavalla lähestyttävinä ja pantavina. Saattaisin varmaan jollain tavalla ihastella itseni kaltaisia, mutta tuskin ihastuisin tai haluaisin panna. Katselisin eri tyyppisiä, juurikin lyhyempiä, pieniä ja söpöjä. 

Itse siis olen 175cm ja usein noin 7cm tai vähän korkeammatkin korot jalassa, eli viihdyn tällaisena. Ei tarvetta olla joku miesten ykköspreferenssi, mielestäni naurettava ajatuskin olla kovin kiinnostunut siitä tykkääkö miehet. Se on vain elämää, että meitä on moneen junaan. 

Siis onko pantavuus, pantavuus......aina se ykkösprioriteetti. "Voisin panna".."Ihan pantava"...aina vaan samaa. Kyllä senkin asian ratkaisee kokonaisuus ja vetovoima, eikä niinkään ulkonäkö.

&n

Nuo panijat ei ikinä ole panneet ketään. Ne toki kuvittelevat  mutta oma käsi on ainut mitä ne oikeasti voi panna. Epävarmoja kun ovat.

Vierailija
66/159 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai naisen himot herää kun saa olla pieni ja naisellinen.. Aika outo ajatusmalli, jota en itse ainakaan allekirjoita vaikka kooltani suhteellisen pieni olenkin. Enkä kyllä ole kuullut kenenkään muunkaan naisen suusta tuollaista. 

Minä taas olen kuullut kyllästymiseen asti, sekä netissä että livenä. Ja ihan fiksuilta, koulutetuilta milleniaali- ja Gen Z-naisilta. Tuntuu olevan suorastaan normi, joka ei itseäni koske. 

Vierailija
67/159 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyt naiset on kauneimpia

Sanoo pätkä mies😄

Vierailija
68/159 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyitä ihmisiä pidennetään Aasiassa katkaisemassa sääri-, pohje- ja reisiluu ja asentamalla niihin venytyslaite.

Vierailija
69/159 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyet naiset periyttää lyhyyden geeniä, ette kai miehet halua että poikanne jäävät lyhyiksi? Pitkän naisen ottamalla varmistat pitkän jälkikasvun. Jos aletaan suosia parinvalinnassa lyhyitä naisia, vaikuttaa se myös miesten pituuteen ajan saatossa. 

Lisääntyminen on vanhanaikaista. 

Vierailija
70/159 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta ap, lyhyet naiset ovat paljon kauniimpia kuin pitkät

175cm/55kg/malli, blondi

Vierailija
71/159 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän kuumimmat beibet ovat lyhyitä, melkein aina. Marilyn Monroe, Armi Kuusela, Elizabeth Taylor, Tippi Hedren, Jennifer Aniston, Judy Garland, Rachel McAdams, Lindsay Lohan. Joskus kyllä voi olla vähän pidempi, kuten Audrey Hepburn. Mutta pääasiassa lyhyet rokkaa.

Näin ei voi ajatella, vaan pitää miettiä KAHDEN ihmisen yhteensopivuutta. Pitkänä miehenä en ole kiinnostunut lapsen kokoisista naisista, joita pussaamaan pitää kumartua polvenkorkeudelle.. Se ei vain ole minusta kuumaa tai muutenkaan sellaista, mitä haluaisin tehdä. Näyttääkin naurettavalta.. Todella pitkiä naisia on vain vaikea löytää, joten jos nainen on edes 175 cm, niin hyvä alku on.. Tunnen miehiä, jotka pitävät pienistä, mutta he ovat omassa kaveripiirissä poikkeus, enemmän pieniin tyydytään.

Pitkien miesten mielestä 175cm ei tosiaan ole edes pitkä nainen. 

Yksi keskimittainen (noin 165cm) kaverini joskus mietti ääneen, että oletkohan siksi sinkku kun olet niin pitkä, ja sitten kun otin tuon puheeksi 193cm veljeni ja hänen samaa pituusluokkaa olevien ystäviensä kanssa, niin olivat hämmästyneitä: häh, ethän sä ole edes pitkä??

Vierailija
72/159 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olen kuullut kyllästymiseen asti, sekä netissä että livenä. Ja ihan fiksuilta, koulutetuilta milleniaali- ja Gen Z-naisilta. Tuntuu olevan suorastaan normi, joka ei itseäni koske. 

Oudossa seurassa olet. Yksikään minun tuntemani nainen ei halua olla lyhyt.

Pituus on statusta.

Vierailija
73/159 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyitä naisia tarvitaan koska on lyhyitä miehiä. Jos näen sinkkuna pitkän miehen lyhyen naisen kanssa, suorastaan raivostun. Ne on meille pitkille luotu. 

Vierailija
74/159 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitseva luokka on pitkää. Puskajuntit on lyhyitä, karvaisia kääpiöitä.

Vierailija
75/159 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta ap, lyhyet naiset ovat paljon kauniimpia kuin pitkät

175cm/55kg/malli, blondi

Kyllä lyhyet on lähtökohtaisesti söpömpiä, ja miehet keskimäärin viehättyy söpöydestä, ei kauneudesta tai mistään mallimaisuudesta. 

Tämä ei tietenkään tarkoita sitä, etteikö kauniit ja mallimaiset kääntäisi päitä ja herättäisi ihailua. 

Vierailija
76/159 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oudossa seurassa olet. Yksikään minun tuntemani nainen ei halua olla lyhyt.

Pituus on statusta.

Missä kirjoitin, että haluaisivat olla lyhyitä? En missään.

Kyse oli siitä, että haluavat miehen olevan heitä isompi ja pidempi, jotta heille tulee pieni ja naisellinen olo..

Vierailija
77/159 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vielä ajelee karvansa, on kuin pikkulasta pabisi.  

Vierailija
78/159 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkien miesten mielestä 17

Vertaavatko nämä miehet naista itseensä vai naisiin? Jos naisiin, niin asiasta ei voi kiistellä, jos keskipituus on 165 cm luokkaa, ja Suomessa on maailman pisimpiä ihmisiä.. Voin kokemuksesta sanoa, että yli 180 cm naisia on todella vähän, ja 175 cm on jo aika pitkä, jos vertaat vaikka töissä tai baarissa havaitsemaasi ihmisten keskipituuteen. Siskoni on lähes 180 cm, ja hänellä on ollut lyhyempiä miehiä ja omassa kaveripiirissä moni mies on siskoa lyhyempi. Joten kyllä se yleisajatus on, että pitkä olet. 

Vierailija
79/159 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on suhteellista, lyhyemmän naisen kanssa kalu näyttää pidemmältä.

Vierailija
80/159 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä myönnän myös, että ihastukseni kohteet ovat tyypillisesti olleet itseäni lyhyempiä. Sille on kuitenkin ihan tilastollinenkin selitys: lyhyempiä on valtavasti enemmän kuin pidempiä. Se ei kuitenkaan ole koko totuus, vaan ei minua ole esimerkiksi naisten sääret ikinä viehättäneet. Katson enemmänkin reisistä ylöspäin.