Lyhyet naiset ovat aina olleet kauneimpia ja feminiinisimpiä
Todistaahan sen vaikkapa Disney-prinsessojenkin pituudet.
Lumikki - 158cm
Aurora - 167 cm
Ariel - 160cm
Tähkäpää - 154cm
Pocahontas - 165 cm
Tuhkimo - 162.5cm
Pitkät naiset ovat toki näyttäviä, ja sopivat muotilavoille, mutta sulokas ja nätti feminiinisyys edellyttää pienempää pituutta. Lyhyellä naisella on helpommin ns. tiimalasivartalo. Yalen yliopiston tutkijoiden mukaan miehet suosivat lyhyitä naisia niin paljon, että tulevaisuuden nainen on hiukan lyhyempi kuin nykynainen: luonnonvalinnan takia.
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https…
Kaikkein halutuin nainen on lyhyt:
https://www.telegraph.co.uk/news/science/science-news/3349823/Why-short…
Sen sijaan korkeasta pituudesta voi olla hyötyä työelämässä. Sekä lyhyiden miesten että naisten voi olla joskus tarpeen todistaa oma uskottavuutensa ja johtajuutensa työtehtävissä, kun taas pitkä tyyppi saa pituudesta eräänlaista etua. Mutta naiskauneuden helmi on lyhyt neito.
Kommentit (159)
Vierailija kirjoitti:
Minua miehenä ei haittaa yhtään se, että kumppanini (nainen) on minua huomattavasti pidempi. - Mutta yleisesti minua hämmästyttää miten paljon pituudesta jaksetaan vaahdota siitä minkä miitainen miehen tai naisen tulsii olla.
Kerro olevasi lyhytkasvuinen kertomatta olevasi lyhytkasvuinen.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehet eivät kestä pitkiä naisia, koska suomalaisilla miehillä on niin huono itsetunto. Lisäksi suomalaiset miehet ovat lyhyitä.
Minulla on pitkänä naisena aina riittänyt vientiä Ruotsissa, Norjassa, Hollannissa ja Jenkeissä. Kolmessa ekassa maassa on paljon pitkiä miehiä, ja Jenkeillä on hyvä itsetunto. Ei ole haitannut, vaikka mies on ollut samanpituinen tai lyhyempi.
Puutteessa kelpaa mikä vaan joillekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua miehenä ei haittaa yhtään se, että kumppanini (nainen) on minua huomattavasti pidempi. - Mutta yleisesti minua hämmästyttää miten paljon pituudesta jaksetaan vaahdota siitä minkä miitainen miehen tai naisen tulsii olla.
Kerro olevasi lyhytkasvuinen kertomatta olevasi lyhytkasvuinen.
Ei lyhytkasvuisuudessa ole mitään vikaa. Pituus ei nosta miehen arvoa millään tavalla minun silmissäni, vaikka joidenkin silmissä ilmeisesti nostaa. Minulta siitä ei kuitenkaan saa mitään pisteitä.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyet on paksuja. Paksuus ei ole naisellista.
Kauhee jos on pitkä ja paksu jättiläinen.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyet naiset periyttää lyhyyden geeniä, ette kai miehet halua että poikanne jäävät lyhyiksi? Pitkän naisen ottamalla varmistat pitkän jälkikasvun. Jos aletaan suosia parinvalinnassa lyhyitä naisia, vaikuttaa se myös miesten pituuteen ajan saatossa.
Ei muuten välttämättä periydy pituus noin:
157 cm + 184 cm -> tulos 187 cm poika(mies)
Asiat maailmassa on näin.
Lähde: disney-sadut
Vierailija kirjoitti:
Lyhyet on paksuja. Paksuus ei ole naisellista.
Jahas. Millä alalla työskentelet?
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehet eivät kestä pitkiä naisia, koska suomalaisilla miehillä on niin huono itsetunto. Lisäksi suomalaiset miehet ovat lyhyitä.
Minulla on pitkänä naisena aina riittänyt vientiä Ruotsissa, Norjassa, Hollannissa ja Jenkeissä. Kolmessa ekassa maassa on paljon pitkiä miehiä, ja Jenkeillä on hyvä itsetunto. Ei ole haitannut, vaikka mies on ollut samanpituinen tai lyhyempi.
Tietysti vientiä riittää, jos on vähänkään ok naama eikä muutenkaan suuria vikoja. Suomessakin, vaikka huomattava osa kiinnostuneista miehistä onkin jostain muualta. Itä-Euroopasta usein, myös Italia sellainen että jonkin verran niitä ja myös muualta Euroopasta, keskeltä ja lännestä.
Suomalaisistakin jotkut kiinnostuu, mutta niitä tosiaan vähemmän ja ne on yleensä itse aika pitkiä. Ja elävät vähän erilaista elämää, kuin keskiverto suomalainen.
Ei se silti sitä poista, että jos katsotaan suuria miesten massoja, niin varmasti lyhyet naiset kiinnostaa keskimäärin selvästi enemmän miehiä. Mutta tuo ei tosiaan tarkoita sitä, että jos olet pitkä, niin sitten kukaan ei tykkäisi eikä vientiä riittäisi :D
Palstamammoilla ei huolta pituudesta, kun ovat yhtä leveitä kuin pitkiäkin.
Vierailija kirjoitti:
Palstamammoilla ei huolta pituudesta, kun ovat yhtä leveitä kuin pitkiäkin.
Sanoo läski suomimies miestisseineen. Miehistähän Suomessa on ylipainoisia 72%, naisista 63%.
Olen asunut Hollannissa. Siellä on niin ihanaa, kun miehet on niin pitkiä. Ja komeita muutenkin.
Suomalaiset miehet on lyhyitä hobitteja, ja ulkonäöstä huomaa sen ruman itäperimän kasvoista heti.
Lyhyt saa olla kunhan on siro kuin pariisilaisnainen, eikä leveäperäinen itäsuomalainen maatiainen persjaloilla.
Vierailija kirjoitti:
Olen asunut Hollannissa. Siellä on niin ihanaa, kun miehet on niin pitkiä. Ja komeita muutenkin.
Suomalaiset miehet on lyhyitä hobitteja, ja ulkonäöstä huomaa sen ruman itäperimän kasvoista heti.
Makukysymys. Mun mielestä hollantilaiset ei ole erityisen hyvännäköisiä, vaikka tietysti sieltäkin löytyy komeita ja kauniita kuten kaikkialta.
Minusta on ollut jo pidempään kiinnostunut yksi mies, joka asuu osittain Hollannissa (ja muuten sitten parissa muussa maassa siinä lähellä), mutta hänen etninen tausta on Lähi-Idässä. On kyllä aika pitkä, siis sellainen pitkä ja hoikka, mutta en mitenkään ihastele ihmisen pituutta tai lyhyyttä eli ihan sama.
Hollanti on mielestäni maana jotenkin tylsä.
En voisi seurustella itseä lyhyemmän miehen kanssa.
Pääasia on, että pysytään hoikkina.
Yksi huomio pitkistä naisista jumpassa. He ovat kuin luukasoja. Raajat mahdottoman pitkiä ja ne ovat aina jonkun toisen tiellä. Eivätkä he ole mitenkään sulavia ja pehmeäliikkeisiä.
Vierailija kirjoitti:
Joo iso nainen ei ole naisellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyet naiset periyttää lyhyyden geeniä, ette kai miehet halua että poikanne jäävät lyhyiksi? Pitkän naisen ottamalla varmistat pitkän jälkikasvun. Jos aletaan suosia parinvalinnassa lyhyitä naisia, vaikuttaa se myös miesten pituuteen ajan saatossa.
Ei muuten välttämättä periydy pituus noin:
157 cm + 184 cm -> tulos 187 cm poika(mies)
Sattuman satoa.
Varmaan sinun omissa vanhemmissa on ollut joku pidempi kuin itse olet.
Isovanhempien geenit vaikuttavat myös
Näin on. Isot ja pitkät ei vetoa.