Asiantuntija varoittaa naisia: miehet piilottelevat rahojaan - toimi näin
Eivätkö naiset olekaan omillaan toimeen tulevia jotka lähes kaikki tienaavat miehiään enemmän?
Kommentit (424)
Huvipuistohullu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai ne miehen rahat mulle kuulu 😂
Ei kuulu liiton aikana mutta sen päätyttyä ne mielestäsi alkaa taas kuulua.
Et selvästikään tunne mua 😎
Sinulla taisi olla aspergeria tai jotain, jos muistan oikein. Kyllä sitten kuuluu molempien rahat toisellekin osapuolelle, kun on yhteinen talous. Muuten tulee tilanne, että hyväksikäytetään toista tai toisiaan.
Se, että avaa rahatilanteensa toiselle, ei tarkoita sitä, että ne rahat olisivat yhteisiä. Se vain tarkoittaa sitä, että molemmilla on tieto siitä, paljonko pelimerkkejä on pöydällä, jotta voi muodostaa oman käsityksensä niiden reilusta jakamisesta ja jos tulee riistetyksi, pitää puoliaan.
Aika avuttomalta naiset vaikuttavat, kun suhteen toivossa pyytävät aina aluksi apua. Tai ymmärtävää olkapäätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On syytä piilottaa kuin vaimolta rahat..minä piiloitin 50 000 vaimolta koska jo se pääsisi rahoihin käsiksi alkaisi mieletön tuhlaaminen shoppailuun,teattereihin ja vaatteisiin..
Viisas mies piilottaa ylimääräiset rahat vaimolta
Ei mene noin. Tuo on paskamaista.
Ei tietenkään pidä antaa omia rahoja toisen käyttöön, mutta on todella sikamaista asua yhteisessä taloudessa ja pimittää todellinen varallisuustilanne. Se on henkistä väkivaltaa, petos ja loukkaus. Se toinen muodostaa käsityksensä elämästään valheelliselle totuudelle ja taloudellinen tilanne on monelle yksi suurimmista stressitekijöistä.
Jaa että pitäisi antaa rahat vaimon haaskattavaksi..kotitaloudessa on muitakin yllättäviä ja isoja menoja kuin vaimon shoppailu...vaimo
Opettele lukemaan. Kirjoitin, ettei TIETENKÄÄN pidä antaa omia rahojaa toisen käyttöön. Sanotko nyt vielä kolmannen kerran, että ahaa, pitäisi siis antaa rahat vaimon shoppailtavaksi? Ei, ei tarvitse. Tarvitsee vain kertoa, että sellaiset rahat ovat olemassa. Ne ovat sinun, täysin sinun. Ainoastaan tieto siitä, että ne ovat olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on avioehto, joka sulkee puolison kokonaan avio-oikeuden ulkopuolelle. Silloin on ihan se ja sama, paljonko mies piilottaa rahojaan, ne eivät minulle kuulu. Ja sama päinvastoin.
Ymmärräthän, että tämä koskee vain omaisuutta joka on saavutettu ennen avioliittoa
Höpö höpö
"Puolisot saattavat hankkia omaisuutta myös yhteiseen omistukseen avioliiton aikana. Yhdessä hankittu omaisuus jaetaan tällöin yleisesti tasan puolisoiden kesken."
- Minilex
Naiset (miksei miehetkin), kun teette avioehtoa, tehkää se siihen muotoon, että siinä eritellään avioitumishetken omaisuus. Jos vastapuoli jättää jotain luettelon ulkopuolelle, avioehto ei suojaa sitä, kun sitä "ei ole olemassakaan". Tuolla keinolla saa edes vähän avoimemmat kortit.
Vierailija kirjoitti:
Ei oltu naimisissa.
33 vuotta erittäin saidan ihmisen kanssa.
Hänen vanhemmat molemmat saitoja niin poika peri tämän piirteen molemmilta.
Jämtisti maksoin puolet kaikesta, vaikka olin äityislomalla.
Lasten harrastukset, vaatteet, viikkorahat meni mun taskusta. Ulkomaanmatkat, äijä makso vaan oman reissunsa. Noutoruuat, söi kyllä hyvällä ruokahalulla.
Toi saituus paheni vuosien varrella.
Minä en kyennyt säästämän palkastani mitään.
Joskus jouduin lainaamaan häneltä rahaa kun olin äityislomalla, aina maksoin takasin.
Olin 19 vee kun mentiin yhteen, syytän nuoruuttani ja kokemattomuuttani.
En tiedä paljoko kerkes säästää näinä vuosina.
Saituus on sairautta.
Mitää ei halunnut tehdä perheen kanssa mikä makso rahaa.
Elikkä jotta lapset sitten pääsis esm huvipuistoon, eläintarhaan niin meni mun piikkiin.
Huonekalut yhteiseen kotiimme oli mun ostamat.
Olen tavallinen perusduunari.
Exällä oma firma.
Tiedän että olin kynnysmatto suhteessamme.
Mutta sai ihme huutokohtauksia jos jotain ois pitänyt ostaa.
Vit uttaa välillä koko äijä, onneksi on exä.
Vierailija kirjoitti:
Aika avuttomalta naiset vaikuttavat, kun suhteen toivossa pyytävät aina aluksi apua. Tai ymmärtävää olkapäätä.
Etsi terveitä naisia. Se on sanottu sinulle joka päivä.
En ole eläissäni elänyt yhdenkään ukon rahoilla, vaikka parisuhteissa olen ollutkin. Enkä tule koskaan elämään.
Nainen, 50 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On syytä piilottaa kuin vaimolta rahat..minä piiloitin 50 000 vaimolta koska jo se pääsisi rahoihin käsiksi alkaisi mieletön tuhlaaminen shoppailuun,teattereihin ja vaatteisiin..
Ei tietenkään pidä antaa omia rahoja toisen käyttöön, mutta on todella sikamaista asua yhteisessä taloudessa ja pimittää todellinen varallisuustilanne. Se on henkistä väkivaltaa, petos ja loukkaus. Se toinen muodostaa käsityksensä elämästään valheelliselle totuudelle ja taloudellinen tilanne on monelle yksi suurimmista stressitekijöistä.
Jaa että pitäisi antaa rahat vaimon haaskattavaksi..kotitaloudessa on muitakin yllätt
Vaimolle ei pidä antaa edes tietoa olemassa olevista rahoista koska se aiheuttaisi säröä suhteeseen jos se ei pääse niihin käsiksi....tietämättömyys on parasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samanlaiselle valheelliselle totuudelle on rakennettu monen miehen elämä, että vaimo tai tyttöystävä oikeasti tykkää sinusta juuri sellaisena. Vapaata riistaa siis molemmin puolin.
Tuokin pitäisi kertoa avoimesti ja suoraan, mutta eihän teistä psykopaateista ole siihen. Ette saisi koskaan ketään uhria.
Mä maksan meidän perheessä enemmän koska saan enemmän palkkaa mieheeni verrattuna. Miksi en maksaisi? Se joka tienaa enemmän voi ihan hyvin maksaa perheen kuluista enemmän ihan sukupuolesta riippumatta. Mies maksoi alussa enemmän, koska opiskelin ja tienasin vähemmän. Nyt jo 15 vuotta asiat olleet toisin päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on avioehto, joka sulkee puolison kokonaan avio-oikeuden ulkopuolelle. Silloin on ihan se ja sama, paljonko mies piilottaa rahojaan, ne eivät minulle kuulu. Ja sama päinvastoin.
Ymmärräthän, että tämä koskee vain omaisuutta joka on saavutettu ennen avioliittoa
Höpö höpö
"Puolisot saattavat hankkia omaisuutta myös yhteiseen omistukseen avioliiton aikana. Yhdessä hankittu omaisuus jaetaan tällöin yleisesti tasan puolisoiden kesken."
- Minilex
Ongelmahan ei ole vain avioero vaan se, miten kulut jaetaan yhteiselämän aikana. Jos molemmilla on runsaasti rahaa niin mikä siinä maksella asioita miten ikinä haluaa, tietämättä toisen tilanteesta mitään. Mutta jos toinen joutuu raatamaan, pinnistelemään tai kohtuuttomasti osallistumaan omaan rahatilanteeseensa nähden, silloin ei olla eettisesti kestävällä tiellä.
Miehet piilottelevat rahojaan sen vuoksi, että sitten kun löytyy joku uusi nainen niin ei tarvitse entisen eukon kanssa kaikkea laittaa puoliksi. Eli yksinkertaistettuna: miehet leikkivät parisuhteessa olevansa tasapuolisia, mutta eivät sitä oikeasti ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa että pitäisi antaa rahat vaimo
Vaimolle ei pidä antaa edes tietoa olemassa olevista rahoista koska se aiheuttaisi säröä suhteeseen jos se ei pääse niihin käsiksi....tietämättömyys on parasta
No, mun kanssa tulisi ero siinä vaiheessa, kun saisin tietää, että teet tuollaista ja asennoidut minuun noin.
t. Nainen, jolla on itsellään puoli milliä ja kertoo sen avoimesti suhteessa, mutta ei anna sitä avoimesti toisen käyttöön
Vierailija kirjoitti:
Mä maksan meidän perheessä enemmän koska saan enemmän palkkaa mieheeni verrattuna. Miksi en maksaisi? Se joka tienaa enemmän voi ihan hyvin maksaa perheen kuluista enemmän ihan sukupuolesta riippumatta. Mies maksoi alussa enemmän, koska opiskelin ja tienasin vähemmän. Nyt jo 15 vuotta asiat olleet toisin päin.
Tässä onkin kyse siitä, että jospa nyt saisit sitten tänään tietää, että miehelläsi on koko ajan ollut miljoonan perintö tai että hänellä oikeasti olisikin sinua suuremmat tulot. Sinä vain olet kuvitellut olevasi se varakkaampi ja siksi ottanut suuremman vastuun.
Ei vit**taisi yhtään? Jatkaisit samaa systeemiä tiedon jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Ap, joka ei ole koskaan ollut parisuhteessa ei tajua yhteistaloudesta eikä avioerosta mitään.
Jokainenhan saa pitää omat rahansa. Piilottaminen tarkoittaa sitä, että huijataan vastapuolelta rahaa eikä se ole ok, kumminkaan päin sukupuolet.
Kunnon katkeran vanhanpiian tekstiä, hyvä 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai ne miehen rahat mulle kuulu 😂
Ei kuulu liiton aikana mutta sen päätyttyä ne mielestäsi alkaa taas kuulua.
Et selvästikään tunne mua 😎
Sinulla taisi olla aspergeria tai jotain, jos muistan oikein. Kyllä sitten kuuluu molempien rahat toisellekin osapuolelle, kun on yhteinen talous. Muuten tulee tilanne, että hyväksikäytetään toista tai toisiaan.
Se, että avaa rahatilanteensa toiselle, ei tarkoita sitä, että ne rahat olisivat yhteisiä. Se vain tarkoittaa sitä, että molemmilla on tieto siitä, paljonko pelimerkkejä on pöydällä, jotta voi muodostaa oman käsityksensä niiden reilusta jakamisesta ja jos tulee riistetyksi, pitää puoliaan.
Tuo assi ny ei tähän kuulu mitenkään 😄
Mutta kyllä molemmilla olis omat rahat, jos oltais yhdessä. Onhan se nyt paljon selvempää niin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, joka ei ole koskaan ollut parisuhteessa ei tajua yhteistaloudesta eikä avioerosta mitään.
Jokainenhan saa pitää omat rahansa. Piilottaminen tarkoittaa sitä, että huijataan vastapuolelta rahaa eikä se ole ok, kumminkaan päin sukupuolet.
Kunnon katkeran vanhanpiian tekstiä, hyvä 👍
Ei. Sen verran osuit oikeaan, että olen seurannut tuollaista omassa lapsuuskotonani ja olen kestoloukkaantunut äitini puolesta. Äidin, joka kuoli ennenaikaisesti ja isäni aiheuttama stressi oli varmasti iso myötävaikuttava tekijä siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö
- Minilex
Niin. JOS PUOLISOT HANKKII YHDESSÄ YHTEISEEN OMISTUKSEEN. Etkö itse tajua mitä luet.
No minäpä kerron. Tienaan enemmän, maksan asumisen kuluista puolet ja yhteisen lapsen kuluista lähes kaikki itse. Miehen edellisen suhteen lasten kuluista puolet, toisinaan jopa enemmän jos matkustellaan. Mies valitti tuossa yksi päivä, että miksi hänen kauppalaskunsa on aina suurempi? No koska hän juo joka päivä olutta ja polttaa röökiä ja niihin menee paljon rahaa. Minä en tuhlaile tuolla tavalla. Lapsen tilille säästän yksin rahaa, mies tuhlaa lähinnä itseensä.
Mutta hyvä isä hän muutoin on, ei siinä. Mahdollistan miehen hulppeamman elämän ja röökin polton sekä kaljoittelun.