Asiantuntija varoittaa naisia: miehet piilottelevat rahojaan - toimi näin
Eivätkö naiset olekaan omillaan toimeen tulevia jotka lähes kaikki tienaavat miehiään enemmän?
Kommentit (424)
Vierailija kirjoitti:
Naisen ja demarin käsi on aina toisen taskussa ;)
Ja miehen naisen housuissa. Joten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle selvisi erotessa, että tuleva ex-mies oli kymmenen vuotta aikaisemmin voittanut vakioveikkauksessa yli 200 000 euroa ja sijoitettuna se oli kasvanut vielä huiman summan korkoa. Tein itse tuolloin kun voitto oli ollut ja monta vuotta sen jälkeenkin kahta työtä jotta saataisiin asuntolaina maksettua, ja kituutettiin monella muullakin tavalla. Mies ulisi ja valitti aina rahasta ja istui samaan aikaan veikkausvoittonsa päällä. No, avioehtoa ei ollut enkä alkanut sitä avioliittomme viimeisinä vuosina enää allekirjoittamaan, vaikka mies yritti painostaa. Mun juristi tuon asian sitten paljasti. Olin järkyttynyt ja niin oli kyllä appi ja anoppikin.
Tämä ei ole mitenkään mahdollista koska puolisot näkevät toistensa tulot verotuspäätöksestä.
Avaatko useinkin puolisosi postia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle selvisi erotessa, että tuleva ex-mies oli kymmenen vuotta aikaisemmin voittanut vakioveikkauksessa yli 200 000 euroa ja sijoitettuna se oli kasvanut vielä huiman summan korkoa. Tein itse tuolloin kun voitto oli ollut ja monta vuotta sen jälkeenkin kahta työtä jotta saataisiin asuntolaina maksettua, ja kituutettiin monella muullakin tavalla. Mies ulisi ja valitti aina rahasta ja istui samaan aikaan veikkausvoittonsa päällä. No, avioehtoa ei ollut enkä alkanut sitä avioliittomme viimeisinä vuosina enää allekirjoittamaan, vaikka mies yritti painostaa. Mun juristi tuon asian sitten paljasti. Olin järkyttynyt ja niin oli kyllä appi ja anoppikin.
Miksi et olisi maksanut omaa osuuttasi asunnosta?
Aviossa ei ole mitään miehen omaa ja naisen omaa. On meidän rahat ja meidän koti, meidän perhe.
Kumma juttu kun suomeen eisynny lapsiak un miehet kuppaavat ja riistävät jopa omia vaimojaan. Häpeäisitte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo väittämäsi ei edes tilastollisesti pidä paikkaansa, kaikki naiset eivät suinkaan tienaa miestään enempää. Jotkut kylläkin.
Palstan mukaan miehet ovat pelkkiä kouluttautumattomia luusereita joilla ei ole edes rahaa jota naiset voisivat viedä häneltä.
Nyt kuitenkin tuollainen uutinen lehdessä... miten mahdollista?
Miehet, jotka ovat sinkkuja ja haukkuvat täällä naisia, jotka eivät ymmärrä miesten ongelmia deittisaiteilla. Normaalit miehet ovat normaaleja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin tuon jutun ja ihmettelin, että yhät vuonna 2025 mediassa naisia pidetään tyhminä elätteinä, jotka miehen pakottamina tekevät lyhennettyä työpäivää ja elävät vain lapsilleen. Mies maksaa yksin asumiskulut, vakuutukset, auton kulut ja nainen ruuat ja lasten kulut ja sitten erossa katsoo, että puolet miehen omaisuudesta kuuluu naiselle (ja koko naisen omaisuus naiselle, koska hänhän on yksin sen hankkinut).
Yllättävän iso osa ajattelee edelleen näin. Esimerkiksi uutisoiduissa oikeuden päätöksissä naiset kuvataan usein yksinkertaisina ja avuttomina, jotka eivät kykene itsenäisesti mihinkään tekoon ja mies stereotyyppisesti pahana.
Yllättävän iso osa ihmisistä ajattelee kaiken kuten lehdissä lukee. Mistä lie saavat vaikutteensa?
Vierailija kirjoitti:
Siis omia rahojaan? Mikä ongelma tässä on?
Naisia harmittaa kun eivät pääse käsiksi miehen rahoihin
Vierailija kirjoitti:
Onneksi minulla on ulkomaalainen mies. Hän haluaa maksaa elämisen , vaikka minulla on tuloja. Ulkona syömiset yms. Hänelle olis lähinnä noloa , jos minä maksaisin edes oman ruuan. Hän haluaa ostaa matkoja. Minä maksan hänelle ja meille kaikkea kivaa myös. Mutta on todella ihana kun kumpikin ajattelee toista.
No tiedän että alapeukkuja sataa.
Hienoa. Kyllä saat olla kiitollinen itsellesi, että sinulla on ulkomaalainen mies. Voi että. Ihan ulkomaalainen. Kaikki ovat nyt kateudesta vihreinä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on niin törkeää. Mielestäni tuollaisesta pitäisi määrätä vielä joku petoskorvaus menetetystä ajasta ja mielenrauhasta. Tosin, miksi mies ei tehnyt kahta työtä vai tekikö?
Vierailija kirjoitti:
Onneksi minulla on ulkomaalainen mies. Hän haluaa maksaa elämisen , vaikka minulla on tuloja. Ulkona syömiset yms. Hänelle olis lähinnä noloa , jos minä maksaisin edes oman ruuan. Hän haluaa ostaa matkoja. Minä maksan hänelle ja meille kaikkea kivaa myös. Mutta on todella ihana kun kumpikin ajattelee toista.
Saa kai sitä ajatella toista ja haluta maksaa vaikka mitä, mutta se on sitten eri asia, mitä pystyy realistisesti maksamaan.
-Ei alapeukuttaja
Vierailija kirjoitti:
Meillä on avioehto, joka sulkee puolison kokonaan avio-oikeuden ulkopuolelle. Silloin on ihan se ja sama, paljonko mies piilottaa rahojaan, ne eivät minulle kuulu. Ja sama päinvastoin.
Ymmärräthän, että tämä koskee vain omaisuutta joka on saavutettu ennen avioliittoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole mitenkään mahdollista koska puolisot näkevät toistensa tulot verotuspäätöksestä.
Kommentissa puhutaan veikkausvoitosta. Joskus kauan sitten oli mahdollista nostaa veikkausvoitto käteisenä. Eräs veikkauksen työntekijä kertoi sanmalehdessäkin, miten heidän konttoriinsa oli tullut iloinen voittaja kassin kanssa, johon rahat pakattiin. Omaisuutta on voinut suhteellisen helposti piilottaa (salata) puolislta. Edesmennyt asianajaja Markku Salo kertoi tällaisista tapauksista kirjoittamassaan kirjassa.
Vierailija kirjoitti:
Vain naisen rahat ovat omia rahoja, miehen rahat ovat yhteisiä. Eikös joku asiantija neuvonut toimimaan näinkin, miten nainen saa kätkettyä omat rahansa perheen yhteiseltä elatukselta.
Vierailija kirjoitti:
Missäs muussa asioissa mies on vanhakantainen? Sellaista kulttuuria ei olekaan missä on suomalainen tasa-arvokäsitys ja kuitenkin mies passaa ja palvoo naista. Asioilla on aina puolensa. Niin myös machokulttuureissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska nainen on lokki ja tulee osingoille vasta kun omaisuutta jaetaan.
Vierailija kirjoitti:
Varmaankin se että säästelee omia rahojaan ja maksattaa enemmän yhteisiä kuluja ja ostoksia naisella.
Vierailija kirjoitti:
Ap, joka ei ole koskaan ollut parisuhteessa ei tajua yhteistaloudesta eikä avioerosta mitään.
Jokainenhan saa pitää omat rahansa. Piilottaminen tarkoittaa sitä, että huijataan vastapuolelta rahaa eikä se ole ok, kumminkaan päin sukupuolet.
Miksi mitään pitäisi piilottaa jos saa pitää omansa? Kyllä ne nimenomaan on miehen rahoja, joita joutuu piilottamaan
On se jännä juttu, et naiset haluaa moderniin tyyliin 50-50 kaikissa muissa asioissa, mutta "yhteistaloudesta" ei vielä tänä päivänä haluta luopua, sillä kun pääsee hyötymään toisesta. Sitä en ymmärrä miksi miehet tuohon suostuu. Eihän se ole kuin lakimuutoksen päässä, että oikeus toteutuisi
Ohis, nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä vartenhan sitä parisuhteessa ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli jokainen nainen on maksullinen prostituutti. Jos, jos pelkkää seksiä ajattelee, parisuhteessa se tulee kalleimmaksi ja loppuu kuitenkin jossain vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on avioehto, joka sulkee puolison kokonaan avio-oikeuden ulkopuolelle. Silloin on ihan se ja sama, paljonko mies piilottaa rahojaan, ne eivät minulle kuulu. Ja sama päinvastoin.
Tämän pitäisi olla pääsääntö nykyään kun erot on niin yleisiä.
Jos haluaa sopia toisin, voisi halutessaan niin tehdä.