Asiantuntija varoittaa naisia: miehet piilottelevat rahojaan - toimi näin
Eivätkö naiset olekaan omillaan toimeen tulevia jotka lähes kaikki tienaavat miehiään enemmän?
Kommentit (424)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle selvisi erotessa, että tuleva ex-mies oli kymmenen vuotta aikaisemmin voittanut vakioveikkauksessa yli 200 000 euroa ja sijoitettuna se oli kasvanut vielä huiman summan korkoa. Tein itse tuolloin kun voitto oli ollut ja monta vuotta sen jälkeenkin kahta työtä jotta saataisiin asuntolaina maksettua, ja kituutettiin monella muullakin tavalla. Mies ulisi ja valitti aina rahasta ja istui samaan aikaan veikkausvoittonsa päällä. No, avioehtoa ei ollut enkä alkanut sitä avioliittomme viimeisinä vuosina enää allekirjoittamaan, vaikka mies yritti painostaa. Mun juristi tuon asian sitten paljasti. Olin järkyttynyt ja niin oli kyllä appi ja anoppikin.
Miksi et olisi maksanut omaa osuuttasi asunnosta?
Aviossa ei ole mitään miehen omaa ja naisen omaa. On meidän rahat ja meidän koti, meidän perhe.
Kumma juttu kun suomeen eisynny lapsiak un miehet kuppaavat ja riistävät jopa omia vaimojaan. Häpeäisitte.
Paitsi että tässäkin ketjussa naiset kertovat kuinka tienaavat miehiään enemmän ja käyttävät rahat itseensä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi minulla on ulkomaalainen mies. Hän haluaa maksaa elämisen , vaikka minulla on tuloja. Ulkona syömiset yms. Hänelle olis lähinnä noloa , jos minä maksaisin edes oman ruuan. Hän haluaa ostaa matkoja. Minä maksan hänelle ja meille kaikkea kivaa myös. Mutta on todella ihana kun kumpikin ajattelee toista.
No tiedän että alapeukkuja sataa.
Saa kai sitä ajatella toista ja haluta maksaa vaikka mitä, mutta se on sitten eri asia, mitä pystyy realistisesti maksamaan.
-Ei alapeukuttaja
Asennehan se on mikä ratkaisee. Toiset ovat ankeuttajia ja itsekkäitä pimittäjiä ja toiset ovat anteliaita ja vastavuoroisia.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi minulla on ulkomaalainen mies. Hän haluaa maksaa elämisen , vaikka minulla on tuloja. Ulkona syömiset yms. Hänelle olis lähinnä noloa , jos minä maksaisin edes oman ruuan. Hän haluaa ostaa matkoja. Minä maksan hänelle ja meille kaikkea kivaa myös. Mutta on todella ihana kun kumpikin ajattelee toista.
Tuota et usko itsekään.
On syytä piilottaa kuin vaimolta rahat..minä piiloitin 50 000 vaimolta koska jo se pääsisi rahoihin käsiksi alkaisi mieletön tuhlaaminen shoppailuun,teattereihin ja vaatteisiin..
Viisas mies piilottaa ylimääräiset rahat vaimolta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa. Kyllä saat olla kiitollinen itsellesi, että sinulla on ulkomaalainen mies. Voi että. Ihan ulkomaalainen. Kaikki ovat nyt kateudesta vihreinä.
Sitten voidaan ihmetellä kun iskee jokin draama kun nainen yrittää eroa
Ei kai ne miehen rahat mulle kuulu 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on avioehto, joka sulkee puolison kokonaan avio-oikeuden ulkopuolelle. Silloin on ihan se ja sama, paljonko mies piilottaa rahojaan, ne eivät minulle kuulu. Ja sama päinvastoin.
Ymmärräthän, että tämä koskee vain omaisuutta joka on saavutettu ennen avioliittoa
Höpö höpö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle selvisi erotessa, että tuleva ex-mies oli kymmenen vuotta aikaisemmin voittanut vakioveikkauksessa yli 200 000 euroa ja sijoitettuna se oli kasvanut vielä huiman summan korkoa. Tein itse tuolloin kun voitto oli ollut ja monta vuotta sen jälkeenkin kahta työtä jotta saataisiin asuntolaina maksettua, ja kituutettiin monella muullakin tavalla. Mies ulisi ja valitti aina rahasta ja istui samaan aikaan veikkausvoittonsa päällä. No, avioehtoa ei ollut enkä alkanut sitä avioliittomme viimeisinä vuosina enää allekirjoittamaan, vaikka mies yritti painostaa. Mun juristi tuon asian sitten paljasti. Olin järkyttynyt ja niin oli kyllä appi ja anoppikin.
Aviossa ei ole mitään miehen omaa ja naisen omaa. On meidän rahat ja meidän koti, meidän perhe.
Kumma jutt
Molemmat omistavat omat omaisuutensa avioliiton keston ajan. Elatusvelvollisuus tosin on.
Minä elin avoliitossa exän kanssa 25 vuotta, meillä on kolme yhteistä ja nyt jo aikuista lasta. En koskaan kertonut hänelle ja lapsillekin kerroin vasta eron jälkeen osakesalkustani, jonka isovanhempani minulle aloittivat ollessani vauva. En kertonut myöskään muista sijoituksistani enkä ylipäätään todellisesta varallisuudestani.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Ei kuulu liiton aikana mutta sen päätyttyä ne mielestäsi alkaa taas kuulua.
Vierailija kirjoitti:
Ap, joka ei ole koskaan ollut parisuhteessa ei tajua yhteistaloudesta eikä avioerosta mitään.
Jokainenhan saa pitää omat rahansa. Piilottaminen tarkoittaa sitä, että huijataan vastapuolelta rahaa eikä se ole ok, kumminkaan päin sukupuolet.
T. Vahva itsenäinen nainen ja I don't need no man
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa. Kyllä saat olla kiitollinen itsellesi, että sinulla on ulkomaalainen mies. Voi että. Ihan ulkomaalainen. Kaikki ovat nyt kateudesta vihreinä.
Mistäpäin ulkomaita tämä mies on, kun ei ole oppinut mitään pohjoismaisista tasa-arvosta vai Asutteko peräti siellä ulkomaassa, missä kaikki on Suomea paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumma jutt
Ketkähän oikein kuppaa!? 😄 Miehet tuo tilastollisesti enemmän rahaa ja tekee enemmän ansiotyötä. Silti pitäis jakaa kaikki muutkin velvollisuudet elämässä viivottimella. Mutta toki naiselle kuuluu oikeus päästä hyötymään rahoista.
Eikö hävetä?!
Ei miesten kannata mennä naimisiin. Tai kunnon avioehto sitten.
Vierailija kirjoitti:
On syytä piilottaa kuin vaimolta rahat..minä piiloitin 50 000 vaimolta koska jo se pääsisi rahoihin käsiksi alkaisi mieletön tuhlaaminen shoppailuun,teattereihin ja vaatteisiin..
Ei mene noin. Tuo on paskamaista.
Ei tietenkään pidä antaa omia rahoja toisen käyttöön, mutta on todella sikamaista asua yhteisessä taloudessa ja pimittää todellinen varallisuustilanne. Se on henkistä väkivaltaa, petos ja loukkaus. Se toinen muodostaa käsityksensä elämästään valheelliselle totuudelle ja taloudellinen tilanne on monelle yksi suurimmista stressitekijöistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänestä olisi noloa jos maksaisit hänen vastuitaan, nyt on ainoastaan epäselvää miksi sinusta ei ole noloa että hän maksaa?
Olen eri. Minun suomalainen miesystäväni tykkää tarjota kaikenlaista. Se on hänen luonteensa. Se saa hänet tuntemaan itsensä mieheksi mikä nyt varmaan oli parisuhteen keskeisimpiä funktioita.
Suomalaisten ongelma on liian usein se, ettei osata ottaa vastaan. Ei tarjottavia asioita eikä kohteliaisuuksia. Toki niitä pitää osata myös antaa.
Ei oltu naimisissa.
33 vuotta erittäin saidan ihmisen kanssa.
Hänen vanhemmat molemmat saitoja niin poika peri tämän piirteen molemmilta.
Jämtisti maksoin puolet kaikesta, vaikka olin äityislomalla.
Lasten harrastukset, vaatteet, viikkorahat meni mun taskusta. Ulkomaanmatkat, äijä makso vaan oman reissunsa. Noutoruuat, söi kyllä hyvällä ruokahalulla.
Toi saituus paheni vuosien varrella.
Minä en kyennyt säästämän palkastani mitään.
Joskus jouduin lainaamaan häneltä rahaa kun olin äityislomalla, aina maksoin takasin.
Olin 19 vee kun mentiin yhteen, syytän nuoruuttani ja kokemattomuuttani.
En tiedä paljoko kerkes säästää näinä vuosina.
Saituus on sairautta.
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Ei kuulu liiton aikana mutta sen päätyttyä ne mielestäsi alkaa taas kuulua.
Et selvästikään tunne mua 😎
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään pidä antaa omia rahoja toisen käyttöön, mutta on todella sikamaista asua yhteisessä taloudessa ja pimittää todellinen varallisuustilanne. Se on henkistä väkivaltaa, petos ja loukkaus. Se toinen muodostaa käsityksensä elämästään valheelliselle totuudelle ja taloudellinen tilanne on monelle yksi suurimmista stressitekijöistä.
Samanlaiselle valheelliselle totuudelle on rakennettu monen miehen elämä, että vaimo tai tyttöystävä oikeasti tykkää sinusta juuri sellaisena. Vapaata riistaa siis molemmin puolin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa että pitäisi antaa rahat vaimon haaskattavaksi..kotitaloudessa on muitakin yllättäviä ja isoja menoja kuin vaimon shoppailu...vaimo tuhlaisi koko varakassan joka joutuisi hätätilanteessa paikkaamaan sitten jollain pikavipeillä
Hänestä olisi noloa jos maksaisit hänen vastuitaan, nyt on ainoastaan epäselvää miksi sinusta ei ole noloa että hän maksaa?