Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 5. kausi OFFICIAL

Vierailija
27.03.2025 |

Kuka aikoo katsoa? 14. huhtikuuta alkaa taas.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (8799)

Vierailija
5861/8799 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa Peppiina ja Emilia on paksuhkoja. Katsokaa tuon pissis emilian sellureisiä ja takapuolta. Nuori tyttö ja tossa kondiksessa, huhhuh. 

Vierailija
5862/8799 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa Peppiina ja Emilia on paksuhkoja. Katsokaa tuon pissis emilian sellureisiä ja takapuolta. Nuori tyttö ja tossa kondiksessa, huhhuh. 

Miksi taas valehtelet itsellesi? Olet varmaan mun anoppi, jonka mielestä kaikki maailman naiset ovat läskejä, lihavia ja rumia :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5863/8799 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika kuinka kaunis napa tuolla Julialla on. Tosi kaunis. Ja iho sen ympärillä.

Vierailija
5864/8799 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emilia vaikuttaa loukkaantuvan joka asiasta

Vierailija
5865/8799 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi taas valehtelet itsellesi? Olet varmaan mun anoppi, jonka mielestä kaikki maailman naiset ovat läskejä, lihavia ja rumia :D

Ei vaan ihan aidosti. Katso Emilian takamusta ja reisiä. Väitätkö kirkkain silmin ettei niissä ole ylimääräistä? Toistan, katso. Järkyttävää. Peppiina taas ei ole lihava lihava, vaan pikemminkin rotevarakenteinen ja sporttinen.

Vierailija
5866/8799 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin ei ole mitään muuta sanottavaa  kuin jankuttaa osallistujien ulkonäköä. Kyllä me muutkin heidät näemme. Onko pakko toitottaa jonkun reisistä ja takapuolesta? Me näemme ne. Ei ole suurimmalla osalla mitään tarvetta jankuttaa niistä sanaakaan. Meillekö te jankutatte? Ei kiinnosta yhtään lukea teidän typeryyksiänne.  On paljon mielenkiintoisempaa puhua ihmisten välisistä kemioista, arvella, muten tässä 'ihmiskokeessa' lopulta käy. Löysivätkö ihmiset toisensa, ketkä voisivat sopia yhteen yms.

Vierailija
5867/8799 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sielun köyhyyttä, mielen kehittymättömyyttä ja käytöksen sivistymättömyyttä on arvostella ihmisten ulkonäköä. 

Vierailija
5868/8799 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin joutuuhan sitä jankuttamaan, jos joku koittaa vääntää totuutta toiseksi. :D lihava ei ole laiha, vaikka kuinka uskottelisi.

Vierailija
5869/8799 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa. Miltä tuntui tulla syytetyksi valehtelusta, vaikka omasta mielestäsi olet vain rehti keskustelija ja vääryksien oikoja?

Vai onko täällä kaksi miestä?

Ei nyt kovin ihmeelliseltä tuntunut. Lähinnä heräsi uteliaisuus, että uskoitko ihan aidosti mun vastailleen omiin viesteihin. Nyt kun selvisi, että yritit vain loukata minua tuollaisilla väitteillä, niin uteliaisuuskin tuli tyydytetyksi. Kiitoksia vain.

Vierailija
5870/8799 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies: Mä saan panna vapaasti mut sä et.

Miten noloa ja vähä-älyistä olis sanoa tuo :D Netissä saatte jupista, eipä se haittaa.

Totta kai nainen saa panna ihan niin vapaasti kuin mieskin. Mutta valinnoilla on usein elämässä seurauksensa. 

Tää "miten noloa ois sanoa noin julkisesti" heitto on vähän samaa sarjaa kuin se miten monet (kenties jopa enemmistö heistä) valkoiset naiset eivät halua lapsilleen isäksi tumaa miestä, mutta eiväthän ne valkoiset naiset sitä tietenkään ääneen julkisesti myönnä, mutta eivät sitten vain valitse näitä tummia miehiä sänkyynsä.  

Vierailija
5871/8799 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan ihan aidosti. Katso Emilian takamusta ja reisiä. Väitätkö kirkkain silmin ettei niissä ole ylimääräistä? Toistan, katso. Järkyttävää. Peppiina taas ei ole lihava lihava, vaan pikemminkin rotevarakenteinen ja sporttinen.

Kyllä Peppinan maha hytisi ja hyllyi hänen juostessaan kakkukisaan. Ei ollut kovinkaan sporttisen näköinen. Melkoinen emäntä on Pepsi. Kaulin vaan puuttuu kädestä.

Vierailija
5872/8799 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillakin ei ole mitään muuta sanottavaa  kuin jankuttaa osallistujien ulkonäköä. Kyllä me muutkin heidät näemme. Onko pakko toitottaa jonkun reisistä ja takapuolesta? Me näemme ne. Ei ole suurimmalla osalla mitään tarvetta jankuttaa niistä sanaakaan. Meillekö te jankutatte? Ei kiinnosta yhtään lukea teidän typeryyksiänne.  On paljon mielenkiintoisempaa puhua ihmisten välisistä kemioista, arvella, muten tässä 'ihmiskokeessa' lopulta käy. Löysivätkö ihmiset toisensa, ketkä voisivat sopia yhteen yms.

Miksi itse kiellät kaiken ulkonäköön liittyvän. Ulkonäkö on tärkeä osa parinmuodostusta, vaikka kuinka yrität muuta väittää. Ilmeisesti ulkonäköasiat ovat sinulle ongelma, mutta anna meidän muiden ruotia niitä täällä ihan rauhassa keskenämme.

Vierailija
5873/8799 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emilia on todella lapsellinen ja huono häviäjä. Miten voi suuttua muille siitä että ei osannut pitää itse parasta puhetta. Jos joku toinen osaa vedota paremmin tunteisiin, niin saa syyttää itseään ja omia taitojaan. 

On ollut monia hetkiä, kun Emilia on käyttäytynyt lapsellisesti, kateellisesti tai mustasukkaisesti. Vielä on kasvamista aikuiseksi. 

Silloinkin, kun vaihtoi miehiä villalla, hän teki sen kertomatta suoraan mikä tilanne: hän vain lopetti toiselle miehelle puhumisen. 

Eikös tämä ole ihan vallitseva trendi nuorten naisten keskuudessa nykyään? Tinderissä ja Whatsappissa vain lopetetaan keskustelut miesten kanssa eli ghostataan ja se on siinä, ei ongelmia. Sitten vain hypätään seuraavan mieheen ja karuselli jatkaa kyytiään. 

Vierailija
5874/8799 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sielun köyhyyttä, mielen kehittymättömyyttä ja käytöksen sivistymättömyyttä on arvostella ihmisten ulkonäköä. 

Näin uskottelevat yleensä itselleen (ja yrittävät uskotella muilla) ulkomuodoltaan rujot ja rumat, jotka ovat jääneet liian monta kertaa rannalle ruikuttamaan elämän varrella mitä tulee seurusteluun ja pariutumiseen.

Vierailija
5875/8799 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin joutuuhan sitä jankuttamaan, jos joku koittaa vääntää totuutta toiseksi. :D lihava ei ole laiha, vaikka kuinka uskottelisi.

Kuka on sanonut laihaksi :O ? Toisekseen, miksi kaikkien pitäisi olla laihoja?

Vierailija
5876/8799 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Verneri sai minussa oksennusrefleksin aikaan. Ilmankos kukaan ei hänestä innostukaan

Minulle saman aiheuttaa Patrik. En tajua mitä kukaan hänessä näkee. Täydellisen vastenmielinen kaikilla tavoin minun makuuni.

Minulle taas Benkku. Mutta aikuisena ymmärrän, että minulla on minun silmät ja muilla omansa. Toisten erilaisten makujen pöyriminen on turhaa.

Tuota noin, meinasitko siis faktoista alkaa kiistelemään? Eikös juuri näistä makuasioista väitteleminen ole ainoa tapa miten yleensäkään voi kiistellä erilaisista asioista ihmisten kesken?

Vierailija
5877/8799 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miki saattaa olla parempi sängyssä kuin tuo jyystäjä joka polkee kuin singerin ompelukone."

Paljastit syyn katkeruuteesi, panitte Paten kanssa mutta hän ei ollut sen enempää sinusta kiinnostunut. Ymmärrän!

Yritä ymmärtää, että Paten mikromunaa ei kukaan havittele. Korkeintaan sinä itse unelmissasi. Ohis, over and out.

Raiskaako Pate Emiliaa siis väkisin? Kun kerroit ettei Patrikin munaa havittele kukaan. 

Vierailija
5878/8799 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko muita joita voi häiritä potentiaalisen kumppanin syömistyyli? Esim. miten Patrik haukkoi voileivät kolmella suullisella menemään, on minulle aika luotaantyöntävä tapa syödä. Hotkiminen ja suu auki mässytys ovat hyvin ei-viehättäviä tapoja. Samoin tuo ruokailuvälineestä nyrkkiotteella kiinni pitäminen. Kömpelyys ei sytytä.

Tämä tuntuu olevan joillekin nykynuorille ongelma. Odotetaan että se toinen "sytyttää" olemalla täydellinen. Elämälle vierasta, koska vikamme on meissä jokaisessa, sinussakin. Ehkä kyse on vähän defenssistäkin: kyllähän minä muuten olisin parisuhteessa, mutta kun tämä miljoonan kohdan turn on-lista ei vaan täyty kenenkään kohdalla...

Samaa mieltä. En voisi kuvitella, että ihmiset 50-luvulla, 70-luvulla tai 90-luvulla olisivat kiinnit

Äläpä kaunistele menneisyyttä. Aika julmaa on ollut 50-luvullakin. Rumat olivat rumia ja kauniit kauniita. Moneen taloon vaan varmasti tarvittiin riuska emäntä ja semmoinen otettiin sitten vaikka naapurista, jos ei muuta ollut saatavilla. Ei ollut kaikilla mahdollisuuksia käydä kauempana etsiskelemässä täydellistä kumppania, mutta varmasti olisivat mielellään semmoista valikoineet, jos olisi tilaisuus suotu.

Vierailija
5879/8799 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies: Mä saan panna vapaasti mut sä et.

Miten noloa ja vähä-älyistä olis sanoa tuo :D Netissä saatte jupista, eipä se haittaa.

Totta kai nainen saa panna ihan niin vapaasti kuin mieskin. Mutta valinnoilla on usein elämässä seurauksensa. 

Tää "miten noloa ois sanoa noin julkisesti" heitto on vähän samaa sarjaa kuin se miten monet (kenties jopa enemmistö heistä) valkoiset naiset eivät halua lapsilleen isäksi tumaa miestä, mutta eiväthän ne valkoiset naiset sitä tietenkään ääneen julkisesti myönnä, mutta eivät sitten vain valitse näitä tummia miehiä sänkyynsä.  

Mitä, eikö naiset nimenomaan halua tummia miehiä sänkyynsä? Päätä jo.

Fiksu mies kyllä ymmärtää, että ei hän voi itse tehdä sellaista, mitä ei suo naiselle.  Ettei jäädä siihen alkukantaiseen intuitioon, vaan siirrytään ajattelun puolelle. Toimitaan niin kuin opetetaan, eli mieskin voi harjoitella odottamista, jos toivoo samaa naiselta.

Vierailija
5880/8799 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hotkiminen ja suu auki mässytys ovat hyvin ei-viehättäviä tapoja. 

älä poistu Suomesta. Voi tulla järkytyksiä. 

Juu ei ole onneksi ollut ikinä mitään kutinaa lähteä Kaukoitää tutkiskelemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä