Love Island Suomi 5. kausi OFFICIAL
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8799)
Emilia ja PAte asuvat nykyään kuulemma avoliitossa. Onnea vaan heille!
Patrik seurusteli vaikuttaja Aada Länsiluodon kanssa, kun Aada oli 16 ja P 22. Olivat poikien reissulla, jossa P lirkutteli Aadaa nuoremmalle tytylle
Mitä, eikö naiset nimenomaan halua tummia miehiä sänkyynsä? Päätä jo.
Fiksu mies kyllä ymmärtää, että ei hän voi itse tehdä sellaista, mitä ei suo naiselle. Ettei jäädä siihen alkukantaiseen intuitioon, vaan siirrytään ajattelun puolelle. Toimitaan niin kuin opetetaan, eli mieskin voi harjoitella odottamista, jos toivoo samaa naiselta.
Eivät naisten enemmistö mitään tummia miehiä halua sänkyynsä. Tuo on joidenkin incelien copetusta. Kyllä jotkut naiset toki, mutta väitän ettei suurin osa lähellekään. Sama koskee arabeja ja intialaisia ynnä muita sen kolkan asuttajia.
Fiksu mies on sellainen, joka ei ääneen julkisesti näitä asioita sano, mutta tekee naisten sanomisista ja tekemisistä omat johtopäätöksensä.
Toisaalta tämä aihe on juntattu niin syvälle miehen alitajuntaan, että siitä on vaikea ihan vain "päättämällä" päästä eroon. Katsotaan asiaa tuhansien ja taas tuhansien vuosien päästä uudelleen. Kyllähän eläimet (ihmisnisäkäs niiden mukana) muuttuu ajan saatossa ja sitä kutsutaan evoluutioksi.
Tämän palstan peukkujakaumat eivät mieltäni hetkauta. Aika heikkoluontoista, jos välittää mitään muiden mielipiteistä ylipäätään. Uskallan olla sitä mieltä mitä olen ja aivan sama tuleeko ylä- vai alapeukaloa tai ei peukaloa ollenkaan. Suosittelen muillekin ;).
En minä sellaista väittänytkään, että sun pitäisi muuttaa mielipidettäsi. Se tuskin on nimittäin muutettavissakaan. Pidä tunkkisi.
Lähinnä se mun pointti oli siinä, että olet naisten populaatiossa todellinen super harvinaisuus tämän nännifetissisi kanssa. Ja saat toki olla, mutta ei sun myöskään kannata elätellä mitään harhakuvitelmia "teidän" määrästä. Mahtaako edes yhden käden sormia suurempi lukumäärä löytyä Suomesta?
Vierailija kirjoitti:
Patrik seurusteli vaikuttaja Aada Länsiluodon kanssa, kun Aada oli 16 ja P 22. Olivat poikien reissulla, jossa P lirkutteli Aadaa nuoremmalle tytylle
Lähde? Huomioi lähdekritiikki. Lähteeksi ei kelpaa sinun oma mielikuvitus, ei vauvapalsta eikä seiska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa Peppiina ja Emilia on paksuhkoja. Katsokaa tuon pissis emilian sellureisiä ja takapuolta. Nuori tyttö ja tossa kondiksessa, huhhuh.
Miksi taas valehtelet itsellesi? Olet varmaan mun anoppi, jonka mielestä kaikki maailman naiset ovat läskejä, lihavia ja rumia :D
Miksi on niin vaikea myöntää, että joku on ylipainoinen? Osuuko omalle kohdalle liian kipeästi?
En usko että on monellekaan vaikea myöntää Emilian ja Peppinan olevan ylipainoisia.
Sen sijaan "läski, lihava ja ruma, possu ja sinappihuntu päälle" on wt-puhetta, jota aika moni haluaa vastustaa.
Kumpikaan ei ole ylipainoinen. Emilialla on peppu justi
Molemmat ovat reippaasti ylipainon puolella. Näkee ihan silmämääräisesti arvioituna.
Kumpikaan ei ole ylipainoinen. Emilialla on peppu justiinsa sellainen mistä miehet tykkää. Peppiinalla juuri sellainen vahva yläosa joka on kaikilla joilla sama laji harrastuksena.
Olen mies ja minun makuuni Emilian peppu on aivan liian iso ja löysä. Peppinan vartalo taas on sellainen kiekonheittäjän tyylinen ja ei myöskään minua miehenä juurikaan kiehdo.
Eli eivät kaikki miehet näistä kahdesta innostu. Jotkut toki ihan varmasti, kuten villallakin voimme nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka lahopää vielä vertaa sukuelimiä lukkoihin ja avaimiin 😅 Ihmiset eivät ole ovia tai ikkunoita, eivätkä varsinkaan jotain mekaanisia esineitä. Täysin järjetön vertauskuva. Sinun munasi ei ole avain, vaikka muoto ja koko sitä vähän muistuttaakin.
Se nyt vain on vertauskuva. Ei enempää eikä vähempää. Vähän sellainen samaa tyyliä "kyllä luonto tikanpojan puuhun ajaa" sananlaskun kanssa.
Oikeastihan se syy miesten negatiiviseen suhtautumiseen löytyy evoluutiobiologiasta, mutta tuo lukkovertaus on lyhyempi ja humoristisempi ja sen takia varmasti jäänyt elämään monellakin eri kielellä ympäri maailmaa. Ei savua ilman tulta, sitä sanotaan.
Ja muutenkin tämä asia on sellainen mistä miehet päättävät oman suhtautumisensa ja naiset voivat vinkua ihan miten paljon haluavat, sillä ei ole merkitystä.
No se kyllä kertoo miehestä kaiken tarpeellisen, jos vertaa naista lukkoon tai autoon.
Vierailija kirjoitti:
Vera on uskomattoman kaunis ja viehättävä nainen. Hänen polvisaappaansa tekivät vaikutuksen! Haluaisin samanlaiset! 😍
Järkyttävä haahka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillakin ei ole mitään muuta sanottavaa kuin jankuttaa osallistujien ulkonäköä. Kyllä me muutkin heidät näemme. Onko pakko toitottaa jonkun reisistä ja takapuolesta? Me näemme ne. Ei ole suurimmalla osalla mitään tarvetta jankuttaa niistä sanaakaan. Meillekö te jankutatte? Ei kiinnosta yhtään lukea teidän typeryyksiänne. On paljon mielenkiintoisempaa puhua ihmisten välisistä kemioista, arvella, muten tässä 'ihmiskokeessa' lopulta käy. Löysivätkö ihmiset toisensa, ketkä voisivat sopia yhteen yms.
Miksi itse kiellät kaiken ulkonäköön liittyvän. Ulkonäkö on tärkeä osa parinmuodostusta, vaikka kuinka yrität muuta väittää. Ilmeisesti ulkonäköasiat ovat sinulle ongelma, mutta anna meidän muiden ruotia niitä täällä ihan rauhassa keskenämme.
Et sinä ole muodostamassa paria kenenkään osallistujan kanssa. Jos pareja on muodostunut, eli ulkonäkö on hyväksytty ja sinä vain jauhat ja jankkaat loputtomiin, niin kysyn sinulta: mikä parinmuodostus on nyt näissä kommenteissasi meneillään?
No se kyllä kertoo miehestä kaiken tarpeellisen, jos vertaa naista lukkoon tai autoon.
Ok. Se on sun päätettävissä oleva asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähde? Huomioi lähdekritiikki. Lähteeksi ei kelpaa sinun oma mielikuvitus, ei vauvapalsta eikä seiska.
No olisko se lähde vaikka Aada Länsiluoto? :O Hän on tehnyt Tiktokin tästä, mene sieltä katsomaan.
Mitä vikaa muuten Seiskassa lähteenä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumakauta mikä cry baby tuo paksu tyttö on! Ei oo totta!! Järjetöntä! Patrick pakene!!
Paksu?? Talossa ei ole ketään paksua ihmistä, ihan ovat normaaleja kaikki. Miksi valehtelet itsellesi?
Tottakai on lihavia ihmisiä talossa. Kukaan muu ei tässä valehtele itselleen kuin sinä. Kaksi naista ainakin ovat reippaasti ylipainon puolella. Sä oot just niitä "lihavuus ei ole oma valinta" -tyyppejä, joille ei mene jakeluun että kun syö yli oman kulutuksen -> paino nousee. Abrakadabra!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olisko se lähde vaikka Aada Länsiluoto? :O Hän on tehnyt Tiktokin tästä, mene sieltä katsomaan.
En mene, jos et itse kykene sitä tähän laittamaan, lähde on mielikuvitustasi. Seiska ei ole luotettava lähde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mene, jos et itse kykene sitä tähän laittamaan, lähde on mielikuvitustasi. Seiska ei ole luotettava lähde.
Miksi laittaisin? Luuletko että tiktok videoita voi edes postata keskustelupalstalle? Ei tässä ole video-ominaisuutta. Mutta siellä se on. Ei kauheasti kiinnosta ajatteletko sen olevan mielikuvitusta vai en. Aikamoinen tyyppi saiski olla jos tollasen keksis ja väittäis vielä aika suositun vaikuttajan sen keksineen. Seiskakin on ihan luotettava lähde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sielun köyhyyttä, mielen kehittymättömyyttä ja käytöksen sivistymättömyyttä on arvostella ihmisten ulkonäköä.
Näin uskottelevat yleensä itselleen (ja yrittävät uskotella muilla) ulkomuodoltaan rujot ja rumat, jotka ovat jääneet liian monta kertaa rannalle ruikuttamaan elämän varrella mitä tulee seurusteluun ja pariutumiseen.
No ei kyllä pidä paikkansa. Ikäväluonteiset ei saa parisuhdetta. Suurin osa ihmisistä on ihan taviksia ja ovat parisuhteessa.
Toki toki, tavikset pariutuvat toisten tavisten kanssa, kauniit komeiden kanssa, rumat rumien kanssa ja niin edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa Peppiina ja Emilia on paksuhkoja. Katsokaa tuon pissis emilian sellureisiä ja takapuolta. Nuori tyttö ja tossa kondiksessa, huhhuh.
Miksi taas valehtelet itsellesi? Olet varmaan mun anoppi, jonka mielestä kaikki maailman naiset ovat läskejä, lihavia ja rumia :D
Miksi on niin vaikea myöntää, että joku on ylipainoinen? Osuuko omalle kohdalle liian kipeästi?
En usko että on monellekaan vaikea myöntää Emilian ja Peppinan olevan ylipainoisia.
Sen sijaan "läski, lihava ja ruma, possu ja sinappihuntu päälle" on wt-puhetta, jota aika moni haluaa vastustaa.
Vahvuuteen ei tarvita paksua rasvakerrosta. Jännää, että esim. Peppinalla rinnat puuttuvat, mutta muuten rasvaa riittää runsaasti ympäri kehoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mustat miehet tykkää Emilian tyylisestä jättiperseestä. Henry on siitä poikkeava, että on ollut hoikkien naisten parina. Luulisi, että hän olisi innoissaan Emilian perään.
Vierailija kirjoitti:
Tämän palstan peukkujakaumat eivät mieltäni hetkauta. Aika heikkoluontoista, jos välittää mitään muiden mielipiteistä ylipäätään. Uskallan olla sitä mieltä mitä olen ja aivan sama tuleeko ylä- vai alapeukaloa tai ei peukaloa ollenkaan. Suosittelen muillekin ;).
En minä sellaista väittänytkään, että sun pitäisi muuttaa mielipidettäsi. Se tuskin on nimittäin muutettavissakaan. Pidä tunkkisi.
Lähinnä se mun pointti oli siinä, että olet naisten populaatiossa todellinen super harvinaisuus tämän nännifetissisi kanssa. Ja saat toki olla, mutta ei sun myöskään kannata elätellä mitään harhakuvitelmia "teidän" määrästä. Mahtaako edes yhden käden sormia suurempi lukumäärä löytyä Suomesta?
En tarvitse tukijoukkoja, uskallan olla ihan yksin mielipiteineni, jos niikseen tulee. Keskustelu jatkukoon ja kaikki mielipiteet tervetulleita!
Leirielämää
Vanhemmilla on hiukan tiukkaa aikaa "aikuisen" lastensa kanssa.
Apuun tulee reality ohjelmat, kuten love island, temptation island, Big Brother ...
Sen kun kuskaat muksut lentokentälle ja itse pääse hetkeksi hengähtämään.
Näillä leireillä lapsilla on täysylläpito. Matkat on maksettu, ruoat on hankittu, aikataulut laadittu, lukuisat kamerat valvovat 24h, jotta lapsukaiset ovat varmasti turvassa.
Leirillä lapsukaiset tottelevat sokeasti viestejä, joita aika-ajoin tupsahtaa puhelimeen. Kun viesti kilahtaa, kaikki hihkuvat ja ovat tosi onnellisia, ympäri mökkiä kuuluu innostuneita huutoja "viesti, viesti, viesti... Kaikki kirmaavat kuuntelemaan mitä viestissä kerrotaan.
Leiriltä palattuaan lapset innoissaan tutkivat montako seuraajaa saivat, unhoon jää leirirakkaudet. Nyt googlaillaan jo mille leirille seuraavaksi hakisi....