Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 5. kausi OFFICIAL

Vierailija
27.03.2025 |

Kuka aikoo katsoa? 14. huhtikuuta alkaa taas.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (8799)

Vierailija
5881/8799 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa Peppiina ja Emilia on paksuhkoja. Katsokaa tuon pissis emilian sellureisiä ja takapuolta. Nuori tyttö ja tossa kondiksessa, huhhuh. 

Ei muuta kuin sinappihuntua päälle ja uuniin.

Vierailija
5882/8799 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillakin ei ole mitään muuta sanottavaa  kuin jankuttaa osallistujien ulkonäköä. Kyllä me muutkin heidät näemme. Onko pakko toitottaa jonkun reisistä ja takapuolesta? Me näemme ne. Ei ole suurimmalla osalla mitään tarvetta jankuttaa niistä sanaakaan. Meillekö te jankutatte? Ei kiinnosta yhtään lukea teidän typeryyksiänne.  On paljon mielenkiintoisempaa puhua ihmisten välisistä kemioista, arvella, muten tässä 'ihmiskokeessa' lopulta käy. Löysivätkö ihmiset toisensa, ketkä voisivat sopia yhteen yms.

Miksi itse kiellät kaiken ulkonäköön liittyvän. Ulkonäkö on tärkeä osa parinmuodostusta, vaikka kuinka yrität muuta väittää. Ilmeisesti ulkonäköasiat ovat sinulle ongelma, mutta anna meidän muiden ruotia niitä täällä ihan rauhassa keskenämme.

? Ruotijallehan se ulkonäkö on ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5883/8799 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa Peppiina ja Emilia on paksuhkoja. Katsokaa tuon pissis emilian sellureisiä ja takapuolta. Nuori tyttö ja tossa kondiksessa, huhhuh. 

Miksi taas valehtelet itsellesi? Olet varmaan mun anoppi, jonka mielestä kaikki maailman naiset ovat läskejä, lihavia ja rumia :D

Miksi on niin vaikea myöntää, että joku on ylipainoinen? Osuuko omalle kohdalle liian kipeästi?

Vierailija
5884/8799 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Verneri sai minussa oksennusrefleksin aikaan. Ilmankos kukaan ei hänestä innostukaan

Minulle saman aiheuttaa Patrik. En tajua mitä kukaan hänessä näkee. Täydellisen vastenmielinen kaikilla tavoin minun makuuni.

Minulle taas Benkku. Mutta aikuisena ymmärrän, että minulla on minun silmät ja muilla omansa. Toisten erilaisten makujen pöyriminen on turhaa.

Tuota noin, meinasitko siis faktoista alkaa kiistelemään? Eikös juuri näistä makuasioista väitteleminen ole ainoa tapa miten yleensäkään voi kiistellä erilaisista asioista ihmisten kesken?

Makuasioista ei kannata kiistellä.

Vierailija
5885/8799 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka lahopää vielä vertaa sukuelimiä lukkoihin ja avaimiin 😅 Ihmiset eivät ole ovia tai ikkunoita, eivätkä varsinkaan jotain mekaanisia esineitä. Täysin järjetön vertauskuva. Sinun munasi ei ole avain, vaikka muoto ja koko sitä vähän muistuttaakin.

Se nyt vain on vertauskuva. Ei enempää eikä vähempää. Vähän sellainen samaa tyyliä "kyllä luonto tikanpojan puuhun ajaa" sananlaskun kanssa.

Oikeastihan se syy miesten negatiiviseen suhtautumiseen löytyy evoluutiobiologiasta, mutta tuo lukkovertaus on lyhyempi ja humoristisempi ja sen takia varmasti jäänyt elämään monellakin eri kielellä ympäri maailmaa. Ei savua ilman tulta, sitä sanotaan.

Ja muutenkin tämä asia on sellainen mistä miehet päättävät oman suhtautumisensa ja naiset voivat vinkua ihan miten paljon haluavat, sillä ei ole merkitystä.

Vierailija
5886/8799 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko muita joita voi häiritä potentiaalisen kumppanin syömistyyli? Esim. miten Patrik haukkoi voileivät kolmella suullisella menemään, on minulle aika luotaantyöntävä tapa syödä. Hotkiminen ja suu auki mässytys ovat hyvin ei-viehättäviä tapoja. Samoin tuo ruokailuvälineestä nyrkkiotteella kiinni pitäminen. Kömpelyys ei sytytä.

Tämä tuntuu olevan joillekin nykynuorille ongelma. Odotetaan että se toinen "sytyttää" olemalla täydellinen. Elämälle vierasta, koska vikamme on meissä jokaisessa, sinussakin. Ehkä kyse on vähän defenssistäkin: kyllähän minä muuten olisin parisuhteessa, mutta kun tämä miljoonan kohdan turn on-lista ei vaan täyty kenenkään kohdalla...

Samaa mieltä. En voisi kuvitella, että ihmiset 50

Sinä uskot, että on olemassa täydellinen kumppani? Onnea etsintöihin!

Vierailija
5887/8799 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miki saattaa olla parempi sängyssä kuin tuo jyystäjä joka polkee kuin singerin ompelukone."

Paljastit syyn katkeruuteesi, panitte Paten kanssa mutta hän ei ollut sen enempää sinusta kiinnostunut. Ymmärrän!

Yritä ymmärtää, että Paten mikromunaa ei kukaan havittele. Korkeintaan sinä itse unelmissasi. Ohis, over and out.

Raiskaako Pate Emiliaa siis väkisin? Kun kerroit ettei Patrikin munaa havittele kukaan. 

Tässä kohtaa ketunpoika ei pääse edes koloon, hyvä jos huulille.

Vierailija
5888/8799 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joosualla on kaiken muun hyvän lisäksi myös ihana ääni.

Diggaatko tummista nännipihoista myös?

Tää on tosi erikoista, kun täältä oon lukenut jo useamman kommentin näistä, mutta itse en ole edes kiinnittänyt niihin mitään huomiota! Eli vastaus on kaiketi että tuollainen yksityiskohta ei häiritse, eli jos jonkun mielestä on liian tummat nännipihat niin aivan sama.

Niin, sinua ei häiritse, mutta jotakuta muuta häiritsee. Näin se on monien muidenkin ulkonäköseikkojen kanssa, vaikka kovasti haluaisimme muuta itsellemme (ja toisillemme) uskotella. Ihan normaalia. Kaikki ei tykkää kaikista eikä kaikesta.

Kröhöm, oletko huomannut sun viestien peukkujakaumaa? Ne on aika tyrmääviä sun mielipidettäsi vastaan. Siitä voi kyllä tehdä melko hyvin päätelmiä, että tämä nänniasia on sulle hyvin henkilökohtainen ja tärkeä, mutta 99% muusta väestöstä ei jaa samaa mielipidettä. 

Ja kyllä, jokaisella saa silti sellainen mielipide olla. Eli tsekkaa toki AINA ensin ne nänninpihat kun meet treffeille. Tai pyydä kuva jo etukäteen, niin vältyt vielä paremmin turhilta treffeiltä.

Vierailija
5889/8799 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miki saattaa olla parempi sängyssä kuin tuo jyystäjä joka polkee kuin singerin ompelukone."

Paljastit syyn katkeruuteesi, panitte Paten kanssa mutta hän ei ollut sen enempää sinusta kiinnostunut. Ymmärrän!

Yritä ymmärtää, että Paten mikromunaa ei kukaan havittele. Korkeintaan sinä itse unelmissasi. Ohis, over and out.

Raiskaako Pate Emiliaa siis väkisin? Kun kerroit ettei Patrikin munaa havittele kukaan. 

Siis ohjelmassahan on jo näytetty, kun he panevat yökamerassa sohvalla. Asiasta ei ole kuitenkaan juteltu tai siis mukaan ei ole editoitu aiheesta käytyjä keskusteluja, mikä onkin ihan ok ratkaisu. Jotain rajaa näköjään tuotannollakin. Toki voi olla, että P ja E ovat sopineet, etteivät kerro muille. Silloin ei herää jubailuntarvettakaan.

Vierailija
5890/8799 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on tosi erikoista, kun täältä oon lukenut jo useamman kommentin näistä, mutta itse en ole edes kiinnittänyt niihin mitään huomiota! Eli vastaus on kaiketi että tuollainen yksityiskohta ei häiritse, eli jos jonkun mielestä on liian tummat nännipihat niin aivan sama.

Niin, sinua ei häiritse, mutta jotakuta muuta häiritsee. Näin se on monien muidenkin ulkonäköseikkojen kanssa, vaikka kovasti haluaisimme muuta itsellemme (ja toisillemme) uskotella. Ihan normaalia. Kaikki ei tykkää kaikista eikä kaikesta.

Kröhöm, oletko huomannut sun viestien peukkujakaumaa?

Avaan nännipihagaten lisäksi vielä napagaten. Pitääkin ottaa jaksot uuteen syyniin. Napa on nimittäin ihmisen vastenmielisin ruumiinosa. Yleensä kaikissa muodoissaan.

Vierailija
5891/8799 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kröhöm, oletko huomannut sun viestien peukkujakaumaa?

Tämän palstan peukkujakaumat eivät mieltäni hetkauta. Aika heikkoluontoista, jos välittää mitään muiden mielipiteistä ylipäätään. Uskallan olla sitä mieltä mitä olen ja aivan sama tuleeko ylä- vai alapeukaloa tai ei peukaloa ollenkaan. Suosittelen muillekin  ;).

Vierailija
5892/8799 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

OIkeasti tämä ohjelma menee aina tylsäksi sen jälkeen, kun "rakkausparit" on lyöty lukkoon eikä ole luvassa enää kuin rakkauslässytyksiä, imeliä deittejä ja sitten "loppuhuipennus" eli rahapalkinnon jako. Aikaiset vaiiheet ovat hauskimpia ja viihdyttävimpiä, kun voi tapahtua muutoksia ja tutustutaan uusiin saarelaisiin jne. Jätän yleensä loppujaksot katsomatta myös ulkkisversioista, koska ne ovat niin puuduttavia eikä oikeastaan kiinnosta voittaja, vaan draama matkan varrella.

Joo, tylsäähän tämä on, kun suhteet on lyöty lukkoon. En tiedä onko oikeasti katsojia, jotka sydän syrjällään odottaa kuulevansa näistä suhteen kehitysvaiheista, kuten milloin heitetään i-pommi, r-pommi, jne? Ensin on kiinnostusta, sitten ollaan ihastu-massa, sitten kerrotaan, että on ihastunut, sitten "suljetaan ovet" muilta, sitten ollaan rakastu-massa, sitten juuri ennen finaalia julistetaan, että nyt olen rakastunut. Tähän kuuluu tietysti jännittäminen, onko myös suhteen toisen osapuoli samassa vaiheessa. Onko tämä tunteiden sanoittamisen kehityskaari oikeasti kiinnostavaa seurattavaa? :D

Näissä viesteissä taitaa tiivistyä se minkä vuoksi ns. jännämiehet ovat kovasti naisten makuun: ei tuu ainakaan tylsää suhdetta ja se on pahinta myrkkyä naisille.

Vierailija
5893/8799 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi taas valehtelet itsellesi? Olet varmaan mun anoppi, jonka mielestä kaikki maailman naiset ovat läskejä, lihavia ja rumia :D

Miksi on niin vaikea myöntää, että joku on ylipainoinen? Osuuko omalle kohdalle liian kipeästi?

En usko että on monellekaan vaikea myöntää Emilian ja Peppinan olevan ylipainoisia.

Sen sijaan "läski, lihava ja ruma, possu ja sinappihuntu päälle" on wt-puhetta, jota aika moni haluaa vastustaa.

Vierailija
5894/8799 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ohjelmassahan on jo näytetty, kun he panevat yökamerassa sohvalla. Asiasta ei ole kuitenkaan juteltu tai siis mukaan ei ole editoitu aiheesta käytyjä keskusteluja, mikä

Patrik kuvittelee panevansa, kun nylk yttää rutt urusin aansa Emilian hä pyä vasten. Emilia varmaan nukkuu.

Vierailija
5895/8799 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sais tulla jaksot viikonloppunakin. Niin 1900-lukua tälläinen odotuttaminen.

Vierailija
5896/8799 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin joutuuhan sitä jankuttamaan, jos joku koittaa vääntää totuutta toiseksi. :D lihava ei ole laiha, vaikka kuinka uskottelisi.

Kuka on sanonut laihaksi :O ? Toisekseen, miksi kaikkien pitäisi olla laihoja?

Korjataan vaikka sanamuoto laiha " normaaliksi "

Vierailija
5897/8799 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sielun köyhyyttä, mielen kehittymättömyyttä ja käytöksen sivistymättömyyttä on arvostella ihmisten ulkonäköä. 

Näin uskottelevat yleensä itselleen (ja yrittävät uskotella muilla) ulkomuodoltaan rujot ja rumat, jotka ovat jääneet liian monta kertaa rannalle ruikuttamaan elämän varrella mitä tulee seurusteluun ja pariutumiseen.

No ei kyllä pidä paikkansa. Ikäväluonteiset ei saa parisuhdetta. Suurin osa ihmisistä on ihan taviksia ja ovat parisuhteessa.

Vierailija
5898/8799 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko muita joita voi häiritä potentiaalisen kumppanin syömistyyli? Esim. miten Patrik haukkoi voileivät kolmella suullisella menemään, on minulle aika luotaantyöntävä tapa syödä. Hotkiminen ja suu auki mässytys ovat hyvin ei-viehättäviä tapoja. Samoin tuo ruokailuvälineestä nyrkkiotteella kiinni pitäminen. Kömpelyys ei sytytä.

Tämä tuntuu olevan joillekin nykynuorille ongelma. Odotetaan että se toinen "sytyttää" olemalla täydellinen. Elämälle vierasta, koska vikamme on meissä jokaisessa, sinussakin. Ehkä kyse on vähän defenssistäkin: kyllähän minä muuten olisin parisuhteessa, mutta kun tämä miljoonan kohdan turn on-lista ei vaan täyty kenenkään kohdalla...

Korjaus: Tämä tuntuu olevan joillekin NYKYNAISILLE ongelma. Odotetaan että MIES "sytyttää" olemalla täydellinen. Elämälle vierasta, koska vikamme on meissä jokaisessa, sinussakin. Ehkä kyse on vähän defenssistäkin: kyllähän minä muuten olisin parisuhteessa, mutta kun tämä miljoonan kohdan turn on-lista ei vaan täyty kenenkään MIEHEN kohdalla...

...paitsi niiden chadien, mutta ne käyttää nykynaisia vain patjoinaan.

Vierailija
5899/8799 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että on monellekaan vaikea myöntää Emilian ja Peppinan olevan ylipainoisia.

Sen sijaan "läski, lihava ja ruma, possu ja sinappihuntu päälle" on wt-puhetta, jota aika moni haluaa vastustaa.

Kumpikaan ei ole ylipainoinen. Emilialla on peppu justiinsa sellainen mistä miehet tykkää. Peppiinalla juuri sellainen vahva yläosa joka on kaikilla joilla sama laji harrastuksena.

Vierailija
5900/8799 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän todella tyhminä näitä keskenkasvuisia riiteliöitä jotka eivät tajua miltä  nuo mustasukkaisuusdraamat näkyvät katselijoille. Ei ne ainakaan voittoa tuo.

Muut asukkaat eivät puutu asiaan, kun tietävät pisteiden laskevan ja se on heille vain eduksi. Kukaan ei sano mitään, mutta varsinkin naiset ryntäävät tuota vollottavaa kippuranokkaa halaamaan. Naurettavaa!

Miehet voisivat mielestäni ohjeistaa tuota lapsellista ja itsekeskeistä Patrikia, että eikö kannattaisi avata silmänsä sillä tuo ulisija on pilannut hänen pelinsä jo aikaa sitten. Ei olisi kannattanut sokeutua tuohon jalkojensa levittäjään.

Mikäs sun mielestä siis tekee tuosta Patrikista lapsellisen ja itsekeskeisen? Osaatko sanoittaa?

Ja ei, halu seksiin ei ole lapsellista tai itsekeskeistä miehellä. 

Ja ei, intensiivinen katse ei myöskään ole lapsellisesta. Eikä myöskään pierun päästäminen. Eikä ulkonäköön liittyvät asiat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän