Love Island Suomi 5. kausi OFFICIAL
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8799)
OIkeasti tämä ohjelma menee aina tylsäksi sen jälkeen, kun "rakkausparit" on lyöty lukkoon eikä ole luvassa enää kuin rakkauslässytyksiä, imeliä deittejä ja sitten "loppuhuipennus" eli rahapalkinnon jako. Aikaiset vaiiheet ovat hauskimpia ja viihdyttävimpiä, kun voi tapahtua muutoksia ja tutustutaan uusiin saarelaisiin jne. Jätän yleensä loppujaksot katsomatta myös ulkkisversioista, koska ne ovat niin puuduttavia eikä oikeastaan kiinnosta voittaja, vaan draama matkan varrella.
Vierailija kirjoitti:
Jumakauta mikä cry baby tuo paksu tyttö on! Ei oo totta!! Järjetöntä! Patrick pakene!!
Paksu?? Talossa ei ole ketään paksua ihmistä, ihan ovat normaaleja kaikki. Miksi valehtelet itsellesi?
Vierailija kirjoitti:
Peppina ja Evelina on molemmat aivan liian nuoria / epäkypsiä tällaiseen leikkisään ohjelmaan.
Kaikkihan tuolla pelaa ja haluaa "voittaa".
Kuka Evelina? Kuuluuko samaan spin offiin, joka näkyy Ruutu plu plus -katsojille?
Vierailija kirjoitti:
OIkeasti tämä ohjelma menee aina tylsäksi sen jälkeen, kun "rakkausparit" on lyöty lukkoon eikä ole luvassa enää kuin rakkauslässytyksiä, imeliä deittejä ja sitten "loppuhuipennus" eli rahapalkinnon jako. Aikaiset vaiiheet ovat hauskimpia ja viihdyttävimpiä, kun voi tapahtua muutoksia ja tutustutaan uusiin saarelaisiin jne. Jätän yleensä loppujaksot katsomatta myös ulkkisversioista, koska ne ovat niin puuduttavia eikä oikeastaan kiinnosta voittaja, vaan draama matkan varrella.
Joo, tylsäähän tämä on, kun suhteet on lyöty lukkoon. En tiedä onko oikeasti katsojia, jotka sydän syrjällään odottaa kuulevansa näistä suhteen kehitysvaiheista, kuten milloin heitetään i-pommi, r-pommi, jne? Ensin on kiinnostusta, sitten ollaan ihastu-massa, sitten kerrotaan, että on ihastunut, sitten "suljetaan ovet" muilta, sitten ollaan rakastu-massa, sitten juuri ennen finaalia julistetaan, että nyt olen rakastunut. Tähän kuuluu tietysti jännittäminen, onko myös suhteen toisen osapuoli samassa vaiheessa. Onko tämä tunteiden sanoittamisen kehityskaari oikeasti kiinnostavaa seurattavaa? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julia vaikuttaa vähän jämähteneensä kumppaniinsa, ensin Mickey, sitten Henri. Keskusteleeko edes muiden villan miesten kanssa? Ei.
Toisaalta meille näytetään äärimmäisen vähän, eli oletan että myös hiljainen Julia puhuu muidenkin kanssa. Ehkä van on niin tylsää materiaalia ettei näytetä.
Niinpä, eihän katsojille pystytä näyttämään juuri mitään tuolta. Esim Jasmine kertoi Nikotellenissa että hän ei jäänyt kaipaamaan miesten ainaisia pieru-, kakka- ja suolistovitsejä ja tarinoita.. näistäkään keskusteluista ei ole näytetty meille sekuntiakaan. Onneksi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omasta mielestä tuo selostaja on ihan ok ja eniten tykkään, kun ihan vilpittömästi sanoo pudonneista aina jotain kaunista ja tsemppaavaa. Sitä en ole huomannut muiden maiden versioista ja tästä pidän.
Samaa mieltä. Niko hehkutusta en taas ymmärrä. Mies on kuin vihainen rautakangen niellyt puu-ukko.
Tässä formaatissa juontajan pitää olla dramaattinen, vihainen, tuima. Tuotanto vaatii näin. Niko yrittää parhaansa.
Eipä aiemmin ole moista vaatimusta nähty juontajissa. Niko on ensimmäinen kireä ja vihainen rautakanki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuo Julia juurikaan koskaan puhu mitään naisten aamuchateissakaan, tuijottelee vain ilmeettömänä. On niin hiljainen ja estynyt puhumaan tunteistaan tai yleensäkään mistään, jotenkin niin lukossa, että tekisi mieli vähän ravistella - vähän enemmän eforttia nyt peliin, tämähän on viihdeohjelma.
Itse taas arvostan juuri Julian kaltaisia ihmisiä ja olen iloinen, että heitäkin näkyy telkkarissa. Ovat hillittyjä ja elegantteja. Ja tarpeen tullen napakkuutta löytyy. Onhan tuolla näytetty pätkiä, joissa Julia sanoo painokkaasti ja itsevarmasti mielipiteensä johonkin villan draamaan tai parisuhdeasiaan. Ei todellakaan ole mikään anteeksipyytelevä vässykkä. Omanarvontunteva neito, jolla vaan ei ole tarvetta olla koko ajan suuna päänä huomion keskipisteenä. Julia <3
Mäkin olen ihan Team Julia, ihana fiksu nuori nainen!
Kaikkein kiinnostavinta on Joosuan kaltainen, joka vasta nyt on löytänyt itselleen mieluisan naisen. Joosua ja Pirita voisivat vaikka voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Älkää vastailko tuolle öyhööjä-trollille! Keskustellaan ohjelmasta!
Eikä kannata peukuttaa mihinkään suuntaan. En tajua miten joku jaksaa vastailla hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julia vaikuttaa vähän jämähteneensä kumppaniinsa, ensin Mickey, sitten Henri. Keskusteleeko edes muiden villan miesten kanssa? Ei.
Toisaalta meille näytetään äärimmäisen vähän, eli oletan että myös hiljainen Julia puhuu muidenkin kanssa. Ehkä van on niin tylsää materiaalia ettei näytetä.
Niinpä, eihän katsojille pystytä näyttämään juuri mitään tuolta. Esim Jasmine kertoi Nikotellenissa että hän ei jäänyt kaipaamaan miesten ainaisia pieru-, kakka- ja suolistovitsejä ja tarinoita.. näistäkään keskusteluista ei ole näytetty meille sekuntiakaan. Onneksi :D
Nämä pitäisi juuri näyttää yleisölle, niin tulisi realistinen kuva saarelaisista. Haluan sensuroimattoman 24/7 -version heti ja nyt. Sarjan teennäisyys ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs tämäkin keskusteluketju on mennyt ankeaksi, ei pysty eikä jaksa lukea enää tätä jatkuvaa märinää ja valitusta :D
Jeep...
Love island: aurinkoa, kauniita ihmisiä, leikkimielistä kisailua, flirttiä ja alkavaa rakkautta.
Love island ketju: valitusta, ulkonäön haukkumista, pakkomielteistä vääntöä, kettuilua ja perusteetonta vihaa.
Tämä!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumakauta mikä cry baby tuo paksu tyttö on! Ei oo totta!! Järjetöntä! Patrick pakene!!
Paksu?? Talossa ei ole ketään paksua ihmistä, ihan ovat normaaleja kaikki. Miksi valehtelet itsellesi?
Onneton ihminen, kenties syömishäiriötaustaa itsellä. Vahtaa muiden grammoja hysteerisesti, ja saa hetkeksi ahdistuneen mielensä tasapainoon siirtämällä negan muihin (projektio + projisointi). Tai siis luulee että nälviminen auttaa, eihän se oikeasti montaa hetkeä kestä ja sitten on taas päästävä haukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joosualla on kaiken muun hyvän lisäksi myös ihana ääni.
Diggaatko tummista nännipihoista myös?
Tää on tosi erikoista, kun täältä oon lukenut jo useamman kommentin näistä, mutta itse en ole edes kiinnittänyt niihin mitään huomiota! Eli vastaus on kaiketi että tuollainen yksityiskohta ei häiritse, eli jos jonkun mielestä on liian tummat nännipihat niin aivan sama.
Mua tökkii tuo luomi tai näppylä Piritan poskessa. En saa sitä häivytettyä näkökentästä millään.
Monilla kuuluisilla kaunottarilla on kauneuspilkku, esim Marilyn Monroe ja Cindy Crawford. Piritan näköisellä Heidi Krohnilla oli myös kauneuspilkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä Niko repii palkkansa?
Tuotanto lähettää tekstiviestejä ja jokin konenaisääni latelee latteuksia.
Nikolla on paljonkin tuottoisia töitä. Repii palkkansa monelta taholta. Niko tienasi esim. vuonna 2023 melkoisen potin, hänellä oli 155 397 euron ansiotulot.
Kerrotko vielä että mistä repii palkkansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on tosi erikoista, kun täältä oon lukenut jo useamman kommentin näistä, mutta itse en ole edes kiinnittänyt niihin mitään huomiota! Eli vastaus on kaiketi että tuollainen yksityiskohta ei häiritse, eli jos jonkun mielestä on liian tummat nännipihat niin aivan sama.
Mua tökkii tuo luomi tai näppylä Piritan poskessa. En saa sitä häivytettyä näkökentästä millään.
Monilla kuuluisilla kaunottarilla on kauneuspilkku, esim Marilyn Monroe ja Cindy Crawford. Piritan näköisellä Heidi Krohnilla oli myös kauneuspilkku.
Ei se ole enää kauneuspilkku, kun kyseessä on herneen kokoinen ja noita-akan syylän tapaan koholla oleva ihomuutos. Kauneuspilkku on max puolen sentin kokoinen halkaisijaltaan, tasaisen kauniin värinen ja ihon tasainen.
Silloin , kun oli Elviira ja Paulus kausi ei todellakaan ollut noin järjetöntä sekoilua kuin nyt on. Ehkä huonoin kausi. Sellainen jakso missä varmasti nessuliinat loppunut ;)
Millassa mua hieman häiritsee LI UK:n matkiminen. Nokkahuiluesitys on klassikko joka vuosi siellä, ja nauratti eka kerralla vuosia sitten, ei enää viiden kerran jälkeen. Eka kerrasta tuli meemi, Millan esityksestä ei tule. Kiss, marry, pie -pelissä käytetty usein tuota en halua suudella muita kuin pariani, joten kosin X:ää. Vaatteet tilaa PLT:ltä, joka on brittikisaajien suosiossa, ja suosituimmat LI-influensserit ovat tehneet rahakkaita diilejä tän rättifirman kanssa. Milla esittelee somessaan näitä vaatteita suht innokkaasti. Ehkä kaupallinen yhteistyö haaveena?
Mut muuten luonteensa puolesta menee kyllä ainakin Peppinan ja Veran edelle kirkkaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monilla kuuluisilla kaunottarilla on kauneuspilkku, esim Marilyn Monroe ja Cindy Crawford. Piritan näköisellä Heidi Krohnilla oli myös kau
Nykyään luomet on helppo poistaa myös kasvoista laserilla ja siihen riittää 10 minuutin lääkäriaika
"Nykyään luomet on helppo poistaa myös kasvoista laserilla ja siihen riittää 10 minuutin lääkäriaika"
Niinpä. Helpompi tuo on korjata kuin esim. Peppiinan ristihuulet. Oppisikohan tuollaisesta alaleuan vinoon vetämisestä eroon, jos oikein treenaisi?
Nikolla on paljonkin tuottoisia töitä. Repii palkkansa monelta taholta. Niko tienasi esim. vuonna 2023 melkoisen potin, hänellä oli 155 397 euron ansiotulot.