Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oma arviosi: oletko ikäisesi näköinen?

Vierailija
27.03.2025 |

Itse LUULEN olevani vielä hiukan ikäistäni nuoremman näköinen. Olen nainen, ihan luomu reilu nelikymppinen, myös hiusteni väri on luomu enkä käytä meikkiä. Tällä erää olen mielestäni joitakin vuosia nuoremman näköinen. Saatan olla väärässäkin.

Entä sinä?

Kommentit (111)

Vierailija
41/111 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa, kun yleensä suurin osa tässä ja muissakin kyselyissä arvelee näyttävänsä huomattavastikin ikäistään nuoremmalta. Moni varmaan ottaa kohteliaisuutena lausutut sanat täytenä totena.  Itse en ole asiaa miettinyt, mutta arvelen, että näytön aika lailla ikäiseltäni.

Mua huvittaa enemmän se, että se tuntuu olevan joillekin ihan ylitsepääsemätön asia, että jotkut vain näyttää nuoremmalta. Kyllä sitä kohteliaisuusihmettelyt ja ihan aidon hämmästyksen erottaa.

Vierailija
42/111 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Kyllä olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/111 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni olen ikäiseni näköinen, mutta puoliso sanoo minun näyttävän huomattavasti ikäistäni nuoremmalta. Olen muiltakin saanut kuulla saman. 

Vierailija
44/111 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa, kun yleensä suurin osa tässä ja muissakin kyselyissä arvelee näyttävänsä huomattavastikin ikäistään nuoremmalta. Moni varmaan ottaa kohteliaisuutena lausutut sanat täytenä totena.  Itse en ole asiaa miettinyt, mutta arvelen, että näytön aika lailla ikäiseltäni.

Etkö itse ole koskaan tavannut ihmisiä, jotka olisit arvioinut ikäistään nuoremmiksi? Minä olen tavannut useita, viimeksi yllätyin tosissaan kun oletin työpaikan harjoittelijan olevan yläkoulun jälkeen amiksen aloittanut 16-17v, mutta olikin 27v aikuisopiskelija. Muutkin luulivat hänestä samaa, esim. yksi kysyi minulta että tiedänkö onko hän vielä 18v että saako antaa tehdä tiettyjä asioita itsenäisesti. Ja toki tällaisiin keskusteluihin helpommin kerääntyy vastaamaan juuri niitä jotka saavat kuulla olevansa ikäistään nuoremman eikä vanhemman näköisiä.

Vierailija
45/111 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Olen. 35-vuotias mies ja minua arvioidaan tyypillisesti 20-28-vuotiaaksi.

Mistä alapeukut? Jos on kunnon babyface, niin voi hyvinkin olla reippaasti nuoremman näköinen. Tuollaiset miehet ovat parhaita.

-nainen

Hyvä jos noin. Se sosiaalinen kohtaaminen vain voi olla vähän tragikoomista, kun puhut sille viisikymppiselle miehelle kuin kolmekymppiselle.

Babyfacena on ei ole helppoa. Ihmiset jotka voisivat olla lapsiasi, yrittävät bondata kanssasi kuin olisit samaa ikäluokkaa. Jossain vaiheessa on aina pakko vähän tylyttää, että herätys, meidän kokemusmaailmamme on täysin eri. Sinä olet kasvanut EU-Suomessa ja minä olen Kekkosen Suomesta.

Vierailija
46/111 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos edes vähän vaivaudun laittamaan meikkiä (oikeasti vähän eli ej mitään yli 5min sessiota), niin menen kolmikymppisestä/ vähän alle. N38

Vierailija
47/111 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.howolddoilook.io/

Kuinka pieleen tää arvaa? Mulla -4 vuotta toisella kuvalla ja toisella -8 vuotta.

Vierailija
48/111 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks tällaista edes kysytään kun palsta on tunnetusti täynnä pelkkiä hyvin säilyneitä, hoikkia ja ikäistään nuoremman näköisiä menestyjiä. 😂

Vierailija
49/111 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäistä nuoremmaksi, koska alkossa kysytään henkkareita.

Vierailija
50/111 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 55 ja näytän 16-vuotiaalta. Ihan totta on. 

Vierailija
51/111 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo paljon kiinnosta.

Vierailija
52/111 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni olen ikäiseni näköinen. Monen työkaverin olen kuitenkin kuullut sanovan että he luulivat minun olevan vähän päälle 30

Ehkä mulla on niin lapselliset jutut tai jotain..

M43

Vierailija
53/111 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen olemukseltani nuoremman näköinen, jos mut siis näkee kauempaa. Lähietäisyydeltä olen ihan ikäiseni näköinen.

Vierailija
54/111 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50+ nainen ja minua luullaan kaksvitoseksi. Ei sentään enää tarvi papereita näyttää Alkossa.

Vierailija
55/111 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pieleen tää arvaa? Mulla -4 vuotta toisella kuvalla ja toisella -8 vuotta.

Mitä ihmettä, onko tää joku vitsisivusto? Arvioi kasvokuvani 23-vuotiaaksi. Olen 47 ja mielestäni ihan ikäiseni näköinen 

Vierailija
56/111 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltäni kysyttiin, että olenko hänen lapsensa. Olen 29 ja hän 33.

Vierailija
57/111 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mua luullaan usein nuoremmaksi, mutta itse pidän itseäni hirveänä 

Vierailija
58/111 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni näytän aikalailla ikäiseltäni, mutta kyllä minua välillä luullaan vähän nuoremmaksi.

En kyllä usko että se johtuu niinkään ulkonäöstä, vaan ihan siitä että kun puoliso ja monet kaverit on itseäni vähän nuorempia, ihmisillä on taipumus ajatella että olisin saman ikäinen. 

Vierailija
59/111 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä, onko tää joku vitsisivusto? Arvioi kasvokuvani 23-vuotiaaksi. Olen 47 ja mielestäni ihan ikäiseni näköinen 

Mulla 16 vuotiaaksi 😂 oon 31

Vierailija
60/111 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks tällaista edes kysytään kun palsta on tunnetusti täynnä pelkkiä hyvin säilyneitä, hoikkia ja ikäistään nuoremman näköisiä menestyjiä. 😂

Eli sinä olet niitä, joilla ottaa koville. 😁

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän