Oma arviosi: oletko ikäisesi näköinen?
Itse LUULEN olevani vielä hiukan ikäistäni nuoremman näköinen. Olen nainen, ihan luomu reilu nelikymppinen, myös hiusteni väri on luomu enkä käytä meikkiä. Tällä erää olen mielestäni joitakin vuosia nuoremman näköinen. Saatan olla väärässäkin.
Entä sinä?
Kommentit (111)
Omasta mielestäni olen ikäiseni näköinen, mutta puoliso sanoo minun näyttävän huomattavasti ikäistäni nuoremmalta. Olen muiltakin saanut kuulla saman.
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa, kun yleensä suurin osa tässä ja muissakin kyselyissä arvelee näyttävänsä huomattavastikin ikäistään nuoremmalta. Moni varmaan ottaa kohteliaisuutena lausutut sanat täytenä totena. Itse en ole asiaa miettinyt, mutta arvelen, että näytön aika lailla ikäiseltäni.
Etkö itse ole koskaan tavannut ihmisiä, jotka olisit arvioinut ikäistään nuoremmiksi? Minä olen tavannut useita, viimeksi yllätyin tosissaan kun oletin työpaikan harjoittelijan olevan yläkoulun jälkeen amiksen aloittanut 16-17v, mutta olikin 27v aikuisopiskelija. Muutkin luulivat hänestä samaa, esim. yksi kysyi minulta että tiedänkö onko hän vielä 18v että saako antaa tehdä tiettyjä asioita itsenäisesti. Ja toki tällaisiin keskusteluihin helpommin kerääntyy vastaamaan juuri niitä jotka saavat kuulla olevansa ikäistään nuoremman eikä vanhemman näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Olen. 35-vuotias mies ja minua arvioidaan tyypillisesti 20-28-vuotiaaksi.
Mistä alapeukut? Jos on kunnon babyface, niin voi hyvinkin olla reippaasti nuoremman näköinen. Tuollaiset miehet ovat parhaita.
-nainen
Hyvä jos noin. Se sosiaalinen kohtaaminen vain voi olla vähän tragikoomista, kun puhut sille viisikymppiselle miehelle kuin kolmekymppiselle.
Babyfacena on ei ole helppoa. Ihmiset jotka voisivat olla lapsiasi, yrittävät bondata kanssasi kuin olisit samaa ikäluokkaa. Jossain vaiheessa on aina pakko vähän tylyttää, että herätys, meidän kokemusmaailmamme on täysin eri. Sinä olet kasvanut EU-Suomessa ja minä olen Kekkosen Suomesta.
Jos edes vähän vaivaudun laittamaan meikkiä (oikeasti vähän eli ej mitään yli 5min sessiota), niin menen kolmikymppisestä/ vähän alle. N38
Kuinka pieleen tää arvaa? Mulla -4 vuotta toisella kuvalla ja toisella -8 vuotta.
Miks tällaista edes kysytään kun palsta on tunnetusti täynnä pelkkiä hyvin säilyneitä, hoikkia ja ikäistään nuoremman näköisiä menestyjiä. 😂
Ikäistä nuoremmaksi, koska alkossa kysytään henkkareita.
Olen 55 ja näytän 16-vuotiaalta. Ihan totta on.
Omasta mielestäni olen ikäiseni näköinen. Monen työkaverin olen kuitenkin kuullut sanovan että he luulivat minun olevan vähän päälle 30
Ehkä mulla on niin lapselliset jutut tai jotain..
M43
Olen olemukseltani nuoremman näköinen, jos mut siis näkee kauempaa. Lähietäisyydeltä olen ihan ikäiseni näköinen.
Olen 50+ nainen ja minua luullaan kaksvitoseksi. Ei sentään enää tarvi papereita näyttää Alkossa.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pieleen tää arvaa? Mulla -4 vuotta toisella kuvalla ja toisella -8 vuotta.
Mitä ihmettä, onko tää joku vitsisivusto? Arvioi kasvokuvani 23-vuotiaaksi. Olen 47 ja mielestäni ihan ikäiseni näköinen
Mieheltäni kysyttiin, että olenko hänen lapsensa. Olen 29 ja hän 33.
No mua luullaan usein nuoremmaksi, mutta itse pidän itseäni hirveänä
Mielestäni näytän aikalailla ikäiseltäni, mutta kyllä minua välillä luullaan vähän nuoremmaksi.
En kyllä usko että se johtuu niinkään ulkonäöstä, vaan ihan siitä että kun puoliso ja monet kaverit on itseäni vähän nuorempia, ihmisillä on taipumus ajatella että olisin saman ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä, onko tää joku vitsisivusto? Arvioi kasvokuvani 23-vuotiaaksi. Olen 47 ja mielestäni ihan ikäiseni näköinen
Mulla 16 vuotiaaksi 😂 oon 31
Vierailija kirjoitti:
Miks tällaista edes kysytään kun palsta on tunnetusti täynnä pelkkiä hyvin säilyneitä, hoikkia ja ikäistään nuoremman näköisiä menestyjiä. 😂
Eli sinä olet niitä, joilla ottaa koville. 😁
Mua huvittaa enemmän se, että se tuntuu olevan joillekin ihan ylitsepääsemätön asia, että jotkut vain näyttää nuoremmalta. Kyllä sitä kohteliaisuusihmettelyt ja ihan aidon hämmästyksen erottaa.