Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oma arviosi: oletko ikäisesi näköinen?

Vierailija
27.03.2025 |

Itse LUULEN olevani vielä hiukan ikäistäni nuoremman näköinen. Olen nainen, ihan luomu reilu nelikymppinen, myös hiusteni väri on luomu enkä käytä meikkiä. Tällä erää olen mielestäni joitakin vuosia nuoremman näköinen. Saatan olla väärässäkin.

Entä sinä?

Kommentit (111)

Vierailija
61/111 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus hassuttelessani panin päälleni pusakan, farmarihousut ja purjehduskengät. Ihmiset arvioivat minut paljon vanhemmaksi kuin yleensä - mikä meni vikaan?

Vierailija
62/111 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies. Minua monesti luultu jotain 8-10 vuotta nuoremmaksi. Poikamaiset kasvot ja nuorempana vähän ärsytti olla "babyface" mutta nyt vanhempana alkaa kääntyä eduksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/111 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin suunnilleen 40-vuotiaaksi ikäistäni nuoremman näköinen, 45-vuotiaaksi mennessä tuli äkkipudotus ja näytän nykyisin ikäistäni vanhemmalta. Hormonitoiminta, iho huononi, stressi, burnout, unettomuus - ei ole kaunis näky. 

Vierailija
64/111 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saman ikäinen kuin Anna-Leena Härkönen. Minulla ei juuri ole ryppyjä naamassa ja hänellä on paljon. Hän näyttää siis naamasta vanhemmalta. Mutta. Kaikki arvaakin...minä olen tätimäisempi muuten, koska rypyttömyys johtuu ylipainosta, Härkönen on minun rinnalla tyttömäinen ja todella siro. 

Minulla ei ole koskaan ollut mitään sanottavaa nuorille, mutta jos pakko olisi, niin ainoa neuvo olisi: älä anna painosi nousta 40 ikävuoden jälkeen, koska a) se on silloin järkyttävän vaikeampaa saada pois, koska tod.näk sinulle tulee muitakin vaivoja iän myötä, joista nyt et tiedä yhtään mitään b) jos sitten saatkin laihdutettua, olet sen jälkeen todnäk kuin kuivattu rusina naamaltasi. Pysy kuosissa, niin vanheneminen on siedettävää, ihan ok, hirmuisen suuria muutoksia ei ulkonäköön tule, tyyliin Virve Rosti, Eini, Pirkka-Pekka Petelius.

Vierailija
65/111 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 50+ nainen ja minua luullaan kaksvitoseksi. Ei sentään enää tarvi papereita näyttää Alkossa.

Tuota en kyllä usko ikipäivänä. Tuohon ikään jo väkisinkin kasvoista ja kaulasta erottaa, iho ri ole yhtä sileä ja "fresh"

Vierailija
66/111 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon näyttäväni ainakin kymmenen vuotta ikäistäni vanhemmalta. Olen sairastanut paljon ja minulla on ollut kovia lääkityksiä, joten ne ovat tehneet osansa ikääntymisessä.

Joskus selvästi vanhempi mies tuli iskemään ja hetken juteltuamme kysyi minkä ikäinen olen. Ikäni kuultuaan hänen ilmeensä muuttui ja hän lähti kävelemään. Ajattelen, että hän totesi minun sittenkin olevan vain rupsahtanut nuori nainen, enkä normaali nelikymppinen. Toki hän saattoi ajatella jotenkin toisinkin. 

Vierailija
67/111 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ihan ikäiseltäni. Silmäkulmassa pari ryppyä, muuten ihan sileä iho. Omat vaaleat ja tuuheat hiukset. Normaali paino, tiimalasivartalo. Mikään ei roiku, tissin alla ei pysy kynä vieläkään. Liikun arkiliikuntaa ja syön kotiruokaa. Mielestäni tässä iässä ei kuulukaan kamalan vanhalta vielä näyttää. 

N44

Vierailija
68/111 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheltäni kysyttiin, että olenko hänen lapsensa. Olen 29 ja hän 33.

Tai sit sun miehes näyttää papparaiselta 😆

Vierailija
69/111 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. 

Iän arviointi on tosin tosi vaikeaa. 

Vierailija
70/111 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

näytän ysikymppiseltä, oon 59v

koko ikä vedetty kessuu ja bissee

Vierailija
71/111 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 51 eli muumio. Silti minua luullaan noin 40-vuotiaaksi. 

t. Äreä setämies

Vierailija
72/111 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän ikäiseltäni, nelikymppiseltä. Mulla on lapselliset kasvot, joten hämärässä saatan näyttää teiniltä, mutta päivänvalossa kaiken maailman pikkurypyt ja orastavat hamsteripussit näkyy selvästi, jos ei ole pahasti häikkää katsojan näössä. 

Vierailija
73/111 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen näyttäväni 10 vuotta nuoremmalta, mutta oikeasti näytän ihan yhtä ikääntyneelle kuin muutkin viisikymppiset.

Vierailija
74/111 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 43-vuotias nainen, mua luullaan kolmekymppiseks. Mua se ärsyttää ja on ärsyttänyt aina, haluaisin näyttää ikäiseltäni. En ymmärrä tätä nuoruuden ihannointia.

Vierailija
75/111 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli työkaveri, jonka arvelin olevan 30v eli noin 15 vuotta minua nuorempi. Hän olikin yli 40v. 

Kerran työreissulla juttelin tyttärestäni, joka täytti juuri 18v. Yksi työkaveri sitten vähän myöhemmin (muutaman lasillisen jälkeen) kysyi, että minkä ikäinen oikein olenkaan, jos minulla on jo aikuinen lapsi. Hän ei ollut koskaan ajatellut, että meillä olisi juurikaan ikäeroa vaikka todellisuudessa voisin ikäni puolesta olla hänen äitinsä. Vaikutti oikeasti yllättyneeltä. 

Vierailija
76/111 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks tällaista edes kysytään kun palsta on tunnetusti täynnä pelkkiä hyvin säilyneitä, hoikkia ja ikäistään nuoremman näköisiä menestyjiä. 😂

Kai sitä sitten ihmiset kiinnittää huomiota aina haluamiinsa asioihin, itse kun sanoisin ennemminkin että palsta on täynnä rumia ja lihavia työttömiä tai pienipalkkaisissa töissä olevia, ainakin sen perusteella mitä monet  ihmiset täällä itsestään kirjoittelevat.

Vierailija
77/111 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nykyään Ellen vanhemman näköinen.  Pitkään olin nuoremman näköinen . Nyt 46.

Vierailija
78/111 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takaapäin ja liikkeellä ollessani menen helposti viisikymppisestä, mutta edestäpäin ihan ikäiseni näköinen 66-v.

Takaa lyseo - edestä museo, vai miten sanonta menikään? Kerran havainnut tällaisen tapauksen tosielämässä; taloyhtiön pihalla pyörineitä remonttimiehiäkin nauratti, kun jokainen kyyläsi naista takaapäin - käytti siis hyvin nuorekkaita vaatteita myös.

Vierailija
79/111 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen N28 ja näytän ehkä noin 10v vanhemmalta. Papereita ei kysytä juuri koskaan, jos ostan alkoholia. 

Vierailija
80/111 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroppa ja kunto on ihan jees. Noin 10 vuotta sitten jaksoi vielä kirpaista, kun nuorehkot miehet etäältä osoittivat kiinnostusta, mutta nähdessään kulahtaneet kasvot, luikkivat nopeasti takavasemmalle. 🙂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän