Oma arviosi: oletko ikäisesi näköinen?
Itse LUULEN olevani vielä hiukan ikäistäni nuoremman näköinen. Olen nainen, ihan luomu reilu nelikymppinen, myös hiusteni väri on luomu enkä käytä meikkiä. Tällä erää olen mielestäni joitakin vuosia nuoremman näköinen. Saatan olla väärässäkin.
Entä sinä?
Kommentit (111)
Kyllä. Olen. 35-vuotias mies ja minua arvioidaan tyypillisesti 20-28-vuotiaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Olen. 35-vuotias mies ja minua arvioidaan tyypillisesti 20-28-vuotiaaksi.
👌
Viimeksi kun oli tuommoisesta puhetta niin henkilö luuli minua 10 vuotta nuoremmaksi.
M52
Luulen joo olevani nuoremman näköinen, mutta uskon kuitenkin näyttäväni ihan ikäiseltäni.
Olen 65-v nainen ja viisikymppiset miehet lähestyvät, joten saatan näyttää ikääni nuoremmalta.
Olen 40-vuotias mies. Minua luullaan yleisesti 22-25-vuotiaaksi.
Mielestäni näytän 46 vuotiaalta. Mutta sisäinen lapsi pyrkii ulos vai olenko dwarfien sukua, kuvittelen siten olevani sisäisesti nuori. Ulkoinen on aina toinen kysymys, joku täti varmaan.
Varmaan ikäistäni vanhemman. Olen 45-vuotias nainen.
Luulen näyttäväni ikäiseltäni. Hyvältä ikäiseltäni. Usein "päivitellään", että kuinka voin olla sen ja sen ikäisen lapsen äiti, mutta varmaankin kohteliaisuutta vain.
Itse koen näyttäväni suunnilleen ikäiseltäni, esim. töissä taas monet näyttävät kuvittelevan minun olevan kymmenisen vuotta nuorempi kuin olen perustuen kommentteihin joita minulle sanovat (esim. kun puhuivat autokoulussa olevista lapsistaan niin minulta kysyttiin nykyajan autokoulun käytännöistä, joku ihmetteli että minäkö muka muistan jonkun tunnetun tv-mainoksen ysärin lopulta, minulle sanottiin että minulla ei nuorena varmaan eläkettä koskaan tulekaan vaikka arvioitu eläkeikäni oli parin kuukauden tarkkuudella sama kuin sanojalla jne.). Muuten elämässä ihmiset ovat yleensä arvioineet ikääni suunnilleen oikein. Kerran on luultu kymmenen vuotta vanhemmaksikin.
Ikäiseni, ehkä vähän vanhemmankin näköinen mutta silti paremman näköinen kuin nuorempana.
Näytin pitkään babyface-tyyppisesti 10 vuotta ikäistäni nuoremmalta, kunnes täytettyäni 42 v naama rupsahti äkillisesti parissa kuukaudessa aivan ikäiseni näköiseksi. Korona ja sen jälkeinen väsymys kerryttivät kiloja, mutta myös ihon elastisuus yhtäkkiä hävisi.
Ihan ikäisestäni menen, varmaan arvioijasta riippuen muutama vuosi + tai -.
48vee
Olen korkeintaan ikäiseni näköinen. Monet luulevat helposti nuoremmaksi.
Olen 44 ja mua luullaan kolmekymppiseksi, joten luulen/tiedän näyttäväni nuoremmalta.
Takaapäin ja liikkeellä ollessani menen helposti viisikymppisestä, mutta edestäpäin ihan ikäiseni näköinen 66-v.
Luulin olevani ikäiseni (49N) tai hiukan nuoremman näköinen, kunnes minulle vieras ihminen arvioi, että olen yli kuusikymppinen.
En ole. Näytän ikääni 20 vuotta vanhemmalta.