Oma arviosi: oletko ikäisesi näköinen?
Itse LUULEN olevani vielä hiukan ikäistäni nuoremman näköinen. Olen nainen, ihan luomu reilu nelikymppinen, myös hiusteni väri on luomu enkä käytä meikkiä. Tällä erää olen mielestäni joitakin vuosia nuoremman näköinen. Saatan olla väärässäkin.
Entä sinä?
Kommentit (111)
Olen ikäiseni näköinen. Niinkuin jokainen. Joku on nuorekkaampi, joku näyttää vanhemmalta mutta jokainen on itsensä näköinen.
Minua luullaan yleensä 15 vuotta nuoremmaksi
Vierailija kirjoitti:
Olen ikäiseni näköinen. Niinkuin jokainen. Joku on nuorekkaampi, joku näyttää vanhemmalta mutta jokainen on itsensä näköinen.
On eri asia olla ikäisensä näköinen kuin itsensä näköinen.
Huvittaa, kun yleensä suurin osa tässä ja muissakin kyselyissä arvelee näyttävänsä huomattavastikin ikäistään nuoremmalta. Moni varmaan ottaa kohteliaisuutena lausutut sanat täytenä totena. Itse en ole asiaa miettinyt, mutta arvelen, että näytön aika lailla ikäiseltäni.
Luulisin olevani. Moni luulee nuoremmaksi tyylini takia ja kasvot ovat vielä sileät, mutta kyllä aamusta peilistä katsoo viittäkymppiä lähestyvä nainen. 4 vuotta vanhempaa kaveriani luultiin kerran äidikseni, mutta kyseessä lienee tyyli, joka itselläni on aika tyttömäinen.
Olen mies ja aina näyttänyt ikäistäni nuoremmalta. Myös molemmat vanhempani näyttävät ikäistään nuoremmalta eli kulkee geeneissä. Tosin vasta nyt viidenkympikin hujakoilla sitä alkaa arvostaa. Nuorena siitä oli lähinnä haittaa.
Luullaan reippaasti nuoremmaksi mutta kun kerron sen täällä niin saan alapeukkuja :) N52
27 vuotias mies ja hiukset paenneet jo pitkälle päälaelle siihen vielä kunnon metsuriparta niin päätelkää siitä.
Ihan vain palstaa pussatakseni sanon,
että varppina näytän 30 vuotta itseäni
vanhemmalta. Ihan itteenikin etoo. 😃
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin joka ikinen ihminen on itsensä näköinen, mutta ei se tarkoita välttämättä ikäisensä näköistä. Itsesi näköinen olet, vaikka näyttäisit kymmenen vuotta ikääsi nuoremmalta tai vanhemmalta. Jos väitteesi olisi totta, niin ihmiset arvioisivat aina muiden iän tasan oikein eikä niin tietenkään ole.
Oon 30 v. Latasin äpin nimeltä how old do i look nii sen mukaan näytän 37 vuotiaalta 😭
No, olen 58v, hoikka ja ihan nätti vielä. Tosin nyt ikääntyminen on alkanut näkyä myös minussa. Useimmiten luullaan noin 10 v nuoremmaksi mutta olen aina ollut tyttömäinen. Vanheneminen saa mielestäni näkyä, olen sujut itseni kanssa ja tykkään olla huoliteltu.
Olen paljon vanhemman näköinen. Syynä huono iho ja rypyt. Oikein tänä aamuna taas pelästyin kun katsoin peiliin ja aurinko valaisi kasvoni. Yök.
En yhtään tiedä. Näytän kai aika väsyneeltä ja tylsältä iästä riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Olen. 35-vuotias mies ja minua arvioidaan tyypillisesti 20-28-vuotiaaksi.
Mistä alapeukut? Jos on kunnon babyface, niin voi hyvinkin olla reippaasti nuoremman näköinen. Tuollaiset miehet ovat parhaita.
-nainen
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa, kun yleensä suurin osa tässä ja muissakin kyselyissä arvelee näyttävänsä huomattavastikin ikäistään nuoremmalta. Moni varmaan ottaa kohteliaisuutena lausutut sanat täytenä totena. Itse en ole asiaa miettinyt, mutta arvelen, että näytön aika lailla ikäiseltäni.
Minä kyllä oikeasti olen parin ihmisen kohdalla hämmästynyt todella paljon todellisen iän kuullessani. Luulin yhden työkaverin olevan minua vajaat kymmenen vuotta vanhempi, mutta olikin lähes 20 vuotta vanhempi ja toisen juhliessa merkkipäivää luulin täyttävän 50, mutta täyttikin 60. Yleisesti ottaen olen aika hyvä arvioimaan ikiä nuoria lukuun ottamatta.
Minäkin kuvittelen näyttäväni ikäistäni nuoremmalta, niin kuin suurin osa tuppaa tekevän. Olen 42v, Alkossa kysyttiin paperit alkuvuodesta ja uusi työkaveri vaikutti aidosti hämmästyneenä, kun kuuli ikäni.
Eniten johtuu kasvojen mallista, pyöreys nuorentaa. Lisäksi minulla on rasvainen iho, ei ole vielä ryppyjä ollenkaan. En ole koskaan tupakoinut, suojaan ihoni auringolta ja panostan ihonhoitoon.
En toki silti miltään teiniltä näytä enää. Kaulassa näkyy joissain asennoissa ryppyjä ja hiuksetkin ovat jo harmaantuneet. Onneksi ne harmaat saa värjättyä helposti piiloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Olen. 35-vuotias mies ja minua arvioidaan tyypillisesti 20-28-vuotiaaksi.
Mistä alapeukut? Jos on kunnon babyface, niin voi hyvinkin olla reippaasti nuoremman näköinen. Tuollaiset miehet ovat parhaita.
-nainen
Kateuskiukusta, mitäs luulisit.
Näytän ikäistäni vamhemmalta. On ryppyjä ollut jo vuosia, mutta nyt on kaikkea silmäpussia ja roikkuvaa leukaa. Harmi, mutta itsekin olen osasyy elintapoineni. N39
Kaikki luulevat 5-10v nuoremmaksi, mutta turha sitä on kuvitella todeksi eli näytän varmasti ikäiseltäni. Niin kuuluu sanoa.