Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oma arviosi: oletko ikäisesi näköinen?

Vierailija
27.03.2025 |

Itse LUULEN olevani vielä hiukan ikäistäni nuoremman näköinen. Olen nainen, ihan luomu reilu nelikymppinen, myös hiusteni väri on luomu enkä käytä meikkiä. Tällä erää olen mielestäni joitakin vuosia nuoremman näköinen. Saatan olla väärässäkin.

Entä sinä?

Kommentit (111)

Vierailija
81/111 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän ikäseltäni eli viisikymppiseltä, mahdollisesti vähän vanhemmalta, kun nykyään ihmiset keskimäärin näyttävät nuoremmilta kuin ennen. Ei näille geeneille mitään mahda - niin sitä vaan ikä muuttaa ihmiset vanhempiensa näköisiksi vaikka vielä alle 45 v näytin nuorelta ikäisekseni. Asiaan voi kyllä vaikuttaa myös vuorotyö ja sen tuoma jatkuva univaje.

Vierailija
82/111 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enköhän näytä ihan ikäiseltäni, oon 44-vuotias. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/111 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks tällaista edes kysytään kun palsta on tunnetusti täynnä pelkkiä hyvin säilyneitä, hoikkia ja ikäistään nuoremman näköisiä menestyjiä. 😂

Joskus muinoin kun oli facebookissa AV-mammojen ryhmä, niin jokuhan sitä kommentoi, että hitto sentään siellä voi olla kun kaikki muut näyttää joltain malleilta. 😅

Vierailija
84/111 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ikäiseltäni tai vanhemmalta.

Vierailija
85/111 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 38 ja harmaantuvalla tukallani näytän vähän vanhemmalta. Kun värjään ruskeaksi näytän joko ikäiseltäni tai hyvin nukutun yön jälkeen alle kolmekymppiseltä. Jälkimmäistä en ole itse keksinyt vaan kuulen muiltakin. Vauvavuosi tosin tuo huonommin nukuttuja öitä. 

Vierailija
86/111 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemman näköinen. Sairaus on kuluttanut kehon loppuun.

Vierailija
87/111 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45-vuotias kahden teinin äiti ja minua luullaan monesti 10 vuotta nuoremmaksi. Olen aina ollut nuoren näköinen, minulla on 4 vuotta nuorempi sisko ja minua luultiin usein pikkusiskoksi. Muutama kuukausi sitten kysyttiin kaupassa paperit. 

Vierailija
88/111 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ikäiseni näköinen. Monet luulee vanhemmaksi.

Kun ylittää tityn iän, niin kaikki paikat rupsahtaa ja lerpahtaa.

Vierailija
89/111 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kauempaa katsoo, saattaisi joku olettaa minut nuoremmaksi kuin olen, mutta kyllä kai mun kasvot on ihan 5-kymppisen kasvot.

Vierailija
90/111 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ikäiseni näköinen 36-vuotias. Tässä iässä on kyllä hemmetin helppo erottua edukseen, pysyy vaan normaalipainossa, ei leikkauta tätitukkaa ja pukeutuu istuviin vaatteisiin

Vierailija
91/111 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 50+ nainen ja minua luullaan kaksvitoseksi. Ei sentään enää tarvi papereita näyttää Alkossa.

Eikö Alkon myyjän pidä kysyä papereita henkilöltä joka näyttää alle 30-vuotiaalta. Näin muistelen ohjeistusta alkoholijuomien myynnin osalta. 

Vierailija
92/111 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken kun katsoin peiliin, järkytyin. Näytän 20 vuotta vanhemmalta mitä olen. Minulla on ollut todella paljon huolia ja murheita. Itken päivittäin ja valvon öisin ja murehdin. Itkun turvottamat silmät, mustat silmänaluset ja kyynelistä rohtunut naamani eivät ainakaan nuorenna!🙄

Vierailija
93/111 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 50+ nainen ja minua luullaan kaksvitoseksi. Ei sentään enää tarvi papereita näyttää Alkossa.

Eikö Alkon myyjän pidä kysyä papereita henkilöltä joka näyttää alle 30-vuotiaalta. Näin muistelen ohjeistusta alkoholijuomien myynnin osalta. 

Juu, tää on huvittavaa kun vähän päälle kolmikymppiset ylpeilee kun heiltä on kysytty paperit!🤭 

Vierailija
94/111 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitävätkö kaikki sitä kohteliaisuutena jos luullaan nuoremmaksi? Minusta se on usein kiusallista, enkä näe sitä minään kohteliaisuutena tai imartelevana.

Vierailija
95/111 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta kysyttiin paperit vielä ollessani 46. Olin kyllä pukeutunut johonkin huppariin, joten kai sitä voi erehtyä. 

Vierailija
96/111 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 43-vuotias nainen, mua luullaan kolmekymppiseks. Mua se ärsyttää ja on ärsyttänyt aina, haluaisin näyttää ikäiseltäni. En ymmärrä tätä nuoruuden ihannointia.

Sama. Erityisesti työelämässä asia on häirinnyt.

Vierailija
97/111 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takaapäin ja liikkeellä ollessani menen helposti viisikymppisestä, mutta edestäpäin ihan ikäiseni näköinen 66-v.

Takaa kuin Marilyn Monroe mutta edestä enemmän Esa Pakarinen. 

Tää palsta on aina täynnä porukkaa joka näyttää 20v ikäistään nuoremmalta. Palstailu siis nuorentaa. Se sen täytyy olla kun muuten me ollaan semmosia ukon ja akan louskuja. 

Vierailija
98/111 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kyllä luullaan nuoremmaksi. Just olin eräässä ryhmässä, jossa joku tokaisi, että niin kun sinä olet varmaan nuorin täällä. Alettiin vertaamaan ikiämme ja hups, olinkin kaikkein vanhin.

Kyllä ihmiset voivat olla hyvinkin eri-ikäisen näköisiä vuosiinsa nähden. Jo koulussa muistan, kuinka jotkut tyypit olivat aikuisemman oloisia ja toiset säilyvät hyvinkin ja poikamaisina pitkään. Jopa vanhuksissa on isoja eroja,  toiset vain säilyvät nuoremman näköisinä pitempään. 

Vierailija
99/111 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisin olevani. Moni luulee nuoremmaksi tyylini takia ja kasvot ovat vielä sileät, mutta kyllä aamusta peilistä katsoo viittäkymppiä lähestyvä nainen. 4 vuotta vanhempaa kaveriani luultiin kerran äidikseni, mutta kyseessä lienee tyyli, joka itselläni on aika tyttömäinen.

Joo. Itseäni on luultu mieheni pojaksi. 

Raili 65 v, Pattijoki, omakotitalo. 

Vierailija
100/111 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon 30 v. Latasin äpin nimeltä how old do i look nii sen mukaan näytän 37 vuotiaalta 😭

Minäkin kokeilin. Tulos 46 ja olen oikeasti 41. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan