Oma arviosi: oletko ikäisesi näköinen?
Itse LUULEN olevani vielä hiukan ikäistäni nuoremman näköinen. Olen nainen, ihan luomu reilu nelikymppinen, myös hiusteni väri on luomu enkä käytä meikkiä. Tällä erää olen mielestäni joitakin vuosia nuoremman näköinen. Saatan olla väärässäkin.
Entä sinä?
Kommentit (111)
omasta mielestäni olen ikäiseni (viisikymppinen) näköinen, mutta muilta ihmisiltä tulee kommenttia, että näytän ikäistäni nuoremmalta. Kaksi vuotta sitten kysyttiin kaupassa henkkareita..
Olen ikäiseni näköinen. Saan kyllä kommentteja, ettei uskonut minun olevan juuri nelikymppistä vanhempi, mutta kertoessani oikean ikäni 50+, suurin osa ei hämmästy. Eli ihan vaan "kohteliaisuudesta" sanovat nuoremmaksi.
En. Olen 35 v ja näytän muiden kommenttien perusteella 20-28-vuotiaalta.
Kyllä. Arviot heittelevät alakanttiin 5 vee
Olen yli 60 ja vielä luullaan 25-30 -vuotiaaksi
Töissä asiakkaat kuulevat minua kokoajan 18-20- vuotiaaksi ja jopa on sanottu lapsen näköiseksi.
N26
0-25 vuotta nuoremman näköiseksi luultu. Hyvässä kuvassa on tosi nuoren näköinen. Mutta se johtuu piirteistä, ei siitä, että olisi oikeasti nuoren näköinen. Ihmiset mieltää pyöreät kasvot lapsen kasvoiksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen 65-v nainen ja viisikymppiset miehet lähestyvät, joten saatan näyttää ikääni nuoremmalta.
Tai sitten ovat kiinnostuneita vanhemmista naisista.
Japanilaiset naiset näyttävät nuoremmalta kuin suominaiset.
Olen nelikymppinen ja useimmat luulevat parikymppiseksi. Kaupassakin kysytään paperit joka kerta.
Minua kyllä luullaan nuoremmaksi. Just olin eräässä ryhmässä, jossa joku tokaisi, että niin kun sinä olet varmaan nuorin täällä. Alettiin sitten vertaamaan ikiämme ja hups, olinkin kaikkein vanhin.
Kyllä ihmiset voivat olla hyvinkin eri-ikäisen näköisiä vuosiinsa nähden. Jo koulussa muistan, kuinka jotkut tyypit olivat aikuisemman oloisia ja toiset säilyvät hyvinkin ja poikamaisina pitkään. Jopa vanhuksissa on isoja eroja, toiset vain säilyvät nuoremman näköisinä pitempään. Ja vastaavasti on semmoinen sanontakin, että on syntynyt vanhoihin nahkoihin, se ei kuulosta kovin kivalta kyllä.