Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Ikäsi ja missä kunnossa hampaasi ovat?

Vierailija
12.03.2007 |

Olisi kiva tietää missä kunnossa varsinkin 40-v. hampaat on, että onko omani keskiarvoa huonommat vai paremmat?

Mulla on yhteen tehty juurihoito ja paikkoja ainakin 12 kpl.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdatin amalgaamit muoveihin n. 15 vuotta sitten ja paikat ovat kestäneet hyvin. Kolmeen hampaaseen on tehty juurihoito. Hampaat on myös oiottu teini-iässä, mutta yksi etuhammas on liikkunut takaisin alkuperäiseen asentoon. Minua se häiritsee, mutta muitten mielestä se on persoonallinen.

Vierailija
22/25 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistatin kaikki viisaudenhampaat 17-vuotiaana kun hammashoito oli ilmaista ihan vaan huvin vuoksi, ettei myöhemmin ole harmia. (Ja pitäisi maksaa itse, heh taidan olla pihi!)

Yksi pieni reikä minulle tuli pari vuotta sitten, kun aloin odottamaan esikoista ja elin pelkällä karkilla.

Mitään muuta kuin sen reiän paikkaus ei ole hampailleni koskaan tehty. Reikiä ollut siis yksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

36 ja hyvässä kunnossa on hampaat. Ainoa operaatio on ollut viisureiden poistot.

Vierailija
24/25 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempien leukojen hampaita olisi kannattanut nuorena oikoa ;)

Vierailija
25/25 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja huonossa kunnossa ovat.

Tällä hetkellä 5 paikkaa. Huomenna menen hammaslääkäriin, tiedän että on ainakin 3 -4 reikää lisää :(. En ole käynyt hampilääkärissä 5 vuoteen!

Yksi viisaudenhammas poistettu. Nätit, suorat hampaat muuten, mutta nuo reiät...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä