Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pomo tänään aamulla sanoi että minulla on 55 lomapäivää käyttämättä.

Vierailija
26.06.2026 |

Että sinun tarttis pitää ne lomat joten lähdetkö heti lomalle. Voin mä lähtee sanelin siinä joten töihin vasta elokuussa. Eipä ole ennen käsketty lomalle tai enkä minä itse yleensä pyydä lomaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin oli säästövapaita yli 60 päivää, pidin ne jäädessäni eläkkeelle. Aiemmin lomapäiviä sai minun alallani jättää säästöön, myöhemmin tuli sääntö että päivien määrää rajoitetaan kuten myös se, milloin ne tuli käyttää. Työnantajalta oli jäänyt huomaamatta nuo muinaiset jemmaamani lomapäivät, lähdin ilomielin  eläkkeelle aiemmin kuin virallinen päivä osoitti. 

Vierailija
2/8 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttärellä oli 63 päivää lomia pitämättä.  Vaihtoi työpaikkaa kolmesti  saman firman ketjussa eri kaupunkiin ja paikkoihin.  Ei voinut rahana maksaa eikä ehtinyt pitää, tuo määrä sisälsi jo korotettuja kun ohi lomakauden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sanonut,etkä ole edes töissäkään.

Työtön luuseri.

Vierailija
4/8 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa typerä provo

Vierailija
5/8 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että näin on , eli olet luotettava työntekijä ja pomo pitää sinusta, hyvää lomailua sulle.

Vierailija
6/8 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän kaiken mitä laki sallii ja vaihdan lomarahat vapaaseen aina kun saa, niin säästöön ei  päiviä jää 😭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli 45 lomapäivää pitämättä kun yritys meni konkurssiin, sanottiin että huomisen jälkeen ei ole enää töitä.

Vierailija
8/8 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaidenpito-ongelma ollut liki koko työiän, koska duuni on sellainen että peruspalkka on puolet kokonaispalkasta ja asiakastyön laskutuksesta saa osan itselleen. Vapailla ei bonusta kerry eikä saa kuin peruspalkkaa, Mutta toisaalta onhan vapaa vapaata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi