Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen entinen sinkku/seksielämä

Vierailija
22.03.2025 |

Olen ollut miesystäväni kanssa reilun puoli vuotta yhdessä. Molemmilla takana pitkiä parisuhteita mutta toki myös sinkkuaikoja.

Ei aiemmin olla sinkkuajoista sen tarkemmin puhuttu ja viime viikolla hän kertoi (kännissä) että pyöritti ennen minua samaan aikaan neljää naista seksin merkeissä. Tämä loppui meidän tapaamiseen.

Olen tietysti ok että molemmilla on ollut sinkkuajat johon kuuluu myös seksi, mutta jotenkin mielipiteeni todella huomaavaisesta ja minua arvostavasta miehestä on ehkä muuttunut enkä tiedä miten saisin asian pois mielestäni vaivaamasta koska haluan hänen kanssaan kuitenkin olla...  parisuhteissa hän ei ole pettänyt, minä kyllä itse sitäkin Olen tehnyt eli vähän tunnen myös itseni tekopyhäksi kun häntä "arvostelen".

Ollaan asiasta hieman puhuttu enkä haluaisi enää siitä jauhaa hänelle.

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua jotenkin vaan naurattaa miesten sinkkuaikojen häntäheikkeilyt.

On tercettä, että luonto ajaa tikanpojan puuhun.

Vierailija
82/85 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua jotenkin vaan naurattaa miesten sinkkuaikojen häntäheikkeilyt.

On tercettä, että luonto ajaa tikanpojan puuhun.

...tervettä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olisi kuinka hyvällä itsetunnolla varustettu tahansa, tuon kaltaisessa suhteessa voi tulla se ongelma, että riitänkö minä yksin pitämään miehen tyytyväisenä, jos siihen tarvittiin ennen minua neljä naista samaan aikaan. 

Jos ihmisellä on oikeasti hyvä itsetunto, hän ei ajattele noin. Mutta huonolla itsetunnolla varustetulla ihmisellä saattaa toki tulla tuollaisia huolia ja riittämättömyyden tunteita.

Mä ajattelisin niin että yksikään niistä naisista ei ollut kovinkaan hääppöinen  ettei riittänyt yksistään 😂

Mä ajattelisin, että miehellä on ollut seksiä ennen mua. Ei se varmaan ollut parempi tai huonompi siinä mielessä kuin minä vaan tuotti miehelle mielihyvää siinä hetkessä. Mies sitten rakastui muhun jne.

Vierailija
84/85 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis missä se ongelma sinulla on? Mies on elänyt ennen sinua ja se on sinusta jotenkin väärin, koska nyt mielipiteesi miehestä on muuttunut?

Entä jos mies olisi kertonut, että ennen sinua hän eli elämänsä naisen kanssa ja kaipaa tätä joka päivä? Olisitko sitä mieltä, että ihanaa, mies on kyennyt syviin tunteisiin?

No on se kumminkin vähän eri asia kuin pyörittää neljän naisen seksirinkiä. Vieläpä, jos nuo naiset eivät tietoisesti ole olleet mukana jossain avoimessa suhteessa ja monen kimpassa.

Varmasti moni ymmärtää, että kumppanilla on aina menneisyys, mutta on tuommoinen vaan vastenmielistä. Varsinkin, jos itse on joskus tietämättään tullut tuollaisen miehen vedättämäksi. Kertoo luonteesta melko paljon.

Vierailija
85/85 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikoinaan opastin veljenäni, että älä ole ikinä, koskaan, milloinkaan rehellinen naisystävälle tai vaimolle. Naiset ei halua tietää, vaikka he vaativat rehellisyyttä. Ei tarvitse valehdella, jätä kertomatta ja jos tulee suora kysymys, niin valitse aina se vaihtoehto, joka ei tulevaisuudessa aiheuta mitään seurausta.

Miksi kukaan haluaisi olla läheisessä ja intiimissä suhteessa ihmisen kanssa, jolle ei voi olla rehellinen? Tietenkään jokaista detaljia ei edes naiset halua kuulla, ei naisetkaan pidä siitä, jos mies retostelee irstailla seksiseikkailuillaan eikä kukaan 100% varmasti halua kuulla yksityiskohtaisia kuvailuja ja selostuksia jonkun entisen säädön kanssa harrastetusta seksistä, genitaaleista yms. Mutta jos pysty edes yleisellä tasolla olemaan rehellinen eletystä elämästä, niin miksi edes hakeutua semmoiseen suhteeseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme