Miehen entinen sinkku/seksielämä
Olen ollut miesystäväni kanssa reilun puoli vuotta yhdessä. Molemmilla takana pitkiä parisuhteita mutta toki myös sinkkuaikoja.
Ei aiemmin olla sinkkuajoista sen tarkemmin puhuttu ja viime viikolla hän kertoi (kännissä) että pyöritti ennen minua samaan aikaan neljää naista seksin merkeissä. Tämä loppui meidän tapaamiseen.
Olen tietysti ok että molemmilla on ollut sinkkuajat johon kuuluu myös seksi, mutta jotenkin mielipiteeni todella huomaavaisesta ja minua arvostavasta miehestä on ehkä muuttunut enkä tiedä miten saisin asian pois mielestäni vaivaamasta koska haluan hänen kanssaan kuitenkin olla... parisuhteissa hän ei ole pettänyt, minä kyllä itse sitäkin Olen tehnyt eli vähän tunnen myös itseni tekopyhäksi kun häntä "arvostelen".
Ollaan asiasta hieman puhuttu enkä haluaisi enää siitä jauhaa hänelle.
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan opastin veljenäni, että älä ole ikinä, koskaan, milloinkaan rehellinen naisystävälle tai vaimolle. Naiset ei halua tietää, vaikka he vaativat rehellisyyttä. Ei tarvitse valehdella, jätä kertomatta ja jos tulee suora kysymys, niin valitse aina se vaihtoehto, joka ei tulevaisuudessa aiheuta mitään seurausta.
Olen nainen enkä edes kyselisi mitään tuollaisia. En halua omiakaan juttujani kertoa. Ei niillä onnistu luultavasti kuin loukkaamaan. Olen lähinnä vain tyytyväinen jos puolisolla on ollut sinkkuna hauskaa eikä kiinnosta yhtään sen enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan opastin veljenäni, että älä ole ikinä, koskaan, milloinkaan rehellinen naisystävälle tai vaimolle. Naiset ei halua tietää, vaikka he vaativat rehellisyyttä. Ei tarvitse valehdella, jätä kertomatta ja jos tulee suora kysymys, niin valitse aina se vaihtoehto, joka ei tulevaisuudessa aiheuta mitään seurausta.
Kun sehän on ihan mahdotonta, että suoraselkäisesti etsisi ihmisen jonka kanssa on samat arvot ja voi olla oma itsenä. Ei, kun pitää kusettaa suhteeseen nainen joka etsii ihan toisenlaista miestä ja sitten saakin pitää naamaria päällä loppuelämänsä. Tosi hyviä vinkkejä.
Me naiset emme halua rehellistä miestä! Tämä jokaisen miehen tulisi oivaltaa. Arvot voivat olla samat, mutta ei koskaan pidä erehtyä sanomaan asioita, joista tietää naisen olevan eri mieltä ja jotka eivät miehelle merkitse yhtään mitään. Kyllä, koirat on minusta aina olleet ihania (vaikka ei ole ajatellut koko asiaa ennen kuin nainen kysyy, että oletko aina pitänyt koirista ja naisella on koira).
Älä kysy kysymyksiä, joiden vastaukset voivat olla sinulle epämieluisia. Jokaisesta löytyy joku asia, jota voi pitää tekosyynä erolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun sehän on ihan mahdotonta, että suoraselkäisesti etsisi ihmisen jonka kanssa on samat arvot ja voi olla oma itsenä. Ei, kun pitää kusettaa suhteeseen nainen joka etsii ihan toisenlaista miestä ja sitten saakin pitää naamaria päällä loppuelämänsä. Tosi hyviä vinkkejä.
Me naiset emme halua rehellistä miestä! Tämä jokaisen miehen tulisi oivaltaa. Arvot voivat olla samat, mutta ei koskaan pidä erehtyä sanomaan asioita, joista tietää naisen olevan eri mieltä ja jotka eivät miehelle
Puhupa vaan omasta puolestasi. Minä kyllä haluan rehellisen miehen.
Eikä kyse ole pelkästään siitä, mikä on miehelle itselleen tärkeää. Kumppanilla saa olla oma näkemys siitä mikä on hänelle tärkeää. Tuolla sinun argumentillahan puolustellaan pettämistäkin. Kun ei se minulle merkannut mitään ja sinä olisit vain suuttunut. Jos tuolle linjalle lähtee, ettei toisella saa olla mitään omia näkemyksiä, mielipiteitä tai deal breakereita, niin ollaan kyllä aika heikoilla jäillä.
Ja ennen kaikkea jää kokematta sellainen aito läheisyys, ihmissuhde jossa voi olla avoin oma itsensä. Minusta se on aika surullista, että jotkut tyytyy tuollaiseen kulissiin, kun luulevat ettei aitoa suhdetta voi saada.
Mustasukkainen persoona. Ei vanhat asiat ole tärkeitä, olet mistankipeä hänen suhteistan. Mustasukkaisuus on hirveä sairaus.
Jokaisella on suhteita, ja niitä ei pidä nostaa uuteen suhteeseen. Kännipäissään on minusta pahempi asia, jos ajatus ei ole selkeä. Kännisyys on pahempaa kuin menneisyys.
Vierailija kirjoitti:
Siis missä se ongelma sinulla on? Mies on elänyt ennen sinua ja se on sinusta jotenkin väärin, koska nyt mielipiteesi miehestä on muuttunut?
Entä jos mies olisi kertonut, että ennen sinua hän eli elämänsä naisen kanssa ja kaipaa tätä joka päivä? Olisitko sitä mieltä, että ihanaa, mies on kyennyt syviin tunteisiin?
Ap:lle olisi varmaan vielä kauheampaa, jos mies ei olisi ollut yhdenkään naisen kanssa häntä ennen🤭🤭
Vierailija kirjoitti:
Saattoi ne naisetkin pyörittää useampaa yhtä aikaa. Tätä harvoin nämä oman elämänsä panomiehet tulevat ajatelleeksi.
Ap se on, joka tätä vatvoo, ei kukaan mies.
Sinähän se olet epäluotettava tässä suhteessa.
Mikä tässä nyt taas oli ongelmana? Mies oli vain löytämässä itseään ja menneisyyden ei pitäisi merkata mitään.
Rehellistä et löydä koskaan. Aina on jotakin🤭
Hyi mikä puhkinusssittu lorttto äijä. Oksennus.
Hyvä vaan ettei se mies ole mikään surkea vässykkä joka alkaa monogsmiseksi tyyliin siinä vaiheessa, kun joku tinderkeskustelu on käynnistetty.
Voihan mies kertoa entisestä elämästään siksi, että näkee nyt sinun kanssasi miten on hyvä olla turvallisessa ja luotettavassa parisuhteessa? Hän uskaltaa kertoa? Haluaa olla sinulle rehellinen, ettei mikään asetu teidän tiellenne?
Menneisyyttä ei voi muuttaa ja mies on toiminut niin kuin on toiminut. Et voi enää muuttaa mitään, joten onko järkevää kiusata itseäsi sellaisella joka on tapahtunut? Anna miehelle mahdollisuus.
Ikinä ei pitäisi olla niin rehellinen, että kaataa heti kaikki toisen niskaan. Viisautta on odottaa parempiakin hetkiä ja antaa ajan kulua.
Seksiähän se vain on ollut. Eikö ole tärkeintä, että mies on nyt suoraselkäisesti sinun kanssa?
Harvat aikuiset ihmiset ovat mitään neitsyitä, varmaan vain ne eriskummalliset. Minä en tosin kertoile sinkkuajoistani miehelle, enkä halua tietää miehen sinkkuajoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis missä se ongelma sinulla on? Mies on elänyt ennen sinua ja se on sinusta jotenkin väärin, koska nyt mielipiteesi miehestä on muuttunut?
Entä jos mies olisi kertonut, että ennen sinua hän eli elämänsä naisen kanssa ja kaipaa tätä joka päivä? Olisitko sitä mieltä, että ihanaa, mies on kyennyt syviin tunteisiin?
"Ongelma" on siinä että samaan aikaan pyörittänyt neljää seksisuhdetta. Tietysti on elänyt ja harrastanut seksiä, ei siinä mitään mutta ehkä luottamus on itselle se kysymysmerkki tämän kuultua
Mikä tossa on ongelma? Köyhän minäkin neljässä eri harratuksessa ja en ole kuvannut mitään ekslusiivisuutta tai antanut ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Hyi mikä puhkinusssittu lorttto äijä. Oksennus.
No tää. En koskisi pitkällä tikullakaan tuollaiseen huoruliin. Joku taso sentään.
Hyppykuppa sillä on kullinnupissa. Kiertoon tollaset ukot, ei kelpaa suhteeseen.
Riidan jälkeen mies harrasti seksiä käpykakun kanssa..
Lyhyestä virsi kausi. Meillä oli juhlat ja vieraita ja tuli ehkä nosteltua maljoja tavallista enemmän. Vieraiden lähdetyä mies oli jotenkin erityisen halukas, kulki perässä puristelemassa ja työnsi erektiotaan pyllyäni vasten kun siivosin pöytää. Tätä jatkui niin ärähdin että että tänäänhän en enää tosiaankaan jaksa, ja niin mies pudotti housunsa ja alkoi P A N N A pöydällä ollutta käpykakkua. Kysyin että onko mies seonnut mutta tämä vain jatkoi panemista sanomatta mitään, ähisi ja silitti toisella kädellä kakun pintaa. Siinä vaiheessa riitti ja menin kylpyhuoneeseen itkemään. Nyt mies nukkuu humalaansa pois. Siis voi itku, voiko ihminen seota ilman mitään ennusmerkkejä?
En tiedä. Kerro miehelle isoimmasta munasta, jota olet saanut, ja katso miten reagoi. For science.
Saattoi ne naisetkin pyörittää useampaa yhtä aikaa. Tätä harvoin nämä oman elämänsä panomiehet tulevat ajatelleeksi.