Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen entinen sinkku/seksielämä

Vierailija
22.03.2025 |

Olen ollut miesystäväni kanssa reilun puoli vuotta yhdessä. Molemmilla takana pitkiä parisuhteita mutta toki myös sinkkuaikoja.

Ei aiemmin olla sinkkuajoista sen tarkemmin puhuttu ja viime viikolla hän kertoi (kännissä) että pyöritti ennen minua samaan aikaan neljää naista seksin merkeissä. Tämä loppui meidän tapaamiseen.

Olen tietysti ok että molemmilla on ollut sinkkuajat johon kuuluu myös seksi, mutta jotenkin mielipiteeni todella huomaavaisesta ja minua arvostavasta miehestä on ehkä muuttunut enkä tiedä miten saisin asian pois mielestäni vaivaamasta koska haluan hänen kanssaan kuitenkin olla...  parisuhteissa hän ei ole pettänyt, minä kyllä itse sitäkin Olen tehnyt eli vähän tunnen myös itseni tekopyhäksi kun häntä "arvostelen".

Ollaan asiasta hieman puhuttu enkä haluaisi enää siitä jauhaa hänelle.

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samantyyppinen juttu, ahdisti pitkään kunnes opin luottamaan.

Vierailija
2/85 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tieto lisää tuskaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis missä se ongelma sinulla on? Mies on elänyt ennen sinua ja se on sinusta jotenkin väärin, koska nyt mielipiteesi miehestä on muuttunut?

Entä jos mies olisi kertonut, että ennen sinua hän eli elämänsä naisen kanssa ja kaipaa tätä joka päivä? Olisitko sitä mieltä, että ihanaa, mies on kyennyt syviin tunteisiin?

Vierailija
4/85 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan opastin veljenäni, että älä ole ikinä, koskaan, milloinkaan rehellinen naisystävälle tai vaimolle. Naiset ei halua tietää, vaikka he vaativat rehellisyyttä. Ei tarvitse valehdella, jätä kertomatta ja jos tulee suora kysymys, niin valitse aina se vaihtoehto, joka ei tulevaisuudessa aiheuta mitään seurausta.

Vierailija
5/85 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis missä se ongelma sinulla on? Mies on elänyt ennen sinua ja se on sinusta jotenkin väärin, koska nyt mielipiteesi miehestä on muuttunut?

Entä jos mies olisi kertonut, että ennen sinua hän eli elämänsä naisen kanssa ja kaipaa tätä joka päivä? Olisitko sitä mieltä, että ihanaa, mies on kyennyt syviin tunteisiin?

"Ongelma" on siinä että samaan aikaan pyörittänyt neljää seksisuhdetta. Tietysti on elänyt ja harrastanut seksiä, ei siinä mitään mutta ehkä luottamus on itselle se kysymysmerkki tämän kuultua

Vierailija
6/85 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies ei luota sinkkuäiteihin, mikä on ihan ymmärrettävää.

Vierailija
7/85 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, et pitäiskö kertoa seuraavalle suhteelle, että oon tavannut lähemmäs 100 rahastavaa tytsyä. Ja jokainen, tai ei, sanotaan yllättävän moni, oli rahansa arvoinen.

Vierailija
8/85 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kiltti kelpaa?

Vierailija
9/85 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sanoiko mies kirjaimellisesti "pyörittäneensä" yhtäaikaa neljää naista, vai sanoiko hän vain, että hänellä oli neljä yhtäaikaista seksisuhdetta? Huijattiinko tai petettiinkö tässä kuviossa ketään vai ei? 

Vierailija
10/85 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni mies ei luota sinkkuäiteihin, mikä on ihan ymmärrettävää.

Mitä eroa meihin sinkkuisiin verrattuna, vaikken sinkku olekaan?  Olen kuitenkin ollut. Kaikilla meillä on menneisyytemme, ja hyvä niin. M51

Vierailija
11/85 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ongelma" on siinä että samaan aikaan pyörittänyt neljää seksisuhdetta. Tietysti on elänyt ja harrastanut seksiä, ei siinä mitään mutta ehkä luottamus on itselle se kysymysmerkki tämän kuultua

Ovatko nämä naiset siis olleet seksin merkeissä kanssa vai onko siis mies huijannut näitä saadakseen seksiä? Jos on huijannut, niin siinä olisi toki ajattelemisen aihetta. 

Vierailija
12/85 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ei ymmärrä, tehty ongelma mun mielestä

Vierailija
13/85 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis sanoiko mies kirjaimellisesti "pyörittäneensä" yhtäaikaa neljää naista, vai sanoiko hän vain, että hänellä oli neljä yhtäaikaista seksisuhdetta? Huijattiinko tai petettiinkö tässä kuviossa ketään vai ei? 

Samaan aikaan neljää seksisuhdetta. Ei siis suhteita eli ei petetty ketään, osa tiesi muistakin naisista, osa ei.

Vierailija
14/85 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikoinaan opastin veljenäni, että älä ole ikinä, koskaan, milloinkaan rehellinen naisystävälle tai vaimolle. Naiset ei halua tietää, vaikka he vaativat rehellisyyttä. Ei tarvitse valehdella, jätä kertomatta ja jos tulee suora kysymys, niin valitse aina se vaihtoehto, joka ei tulevaisuudessa aiheuta mitään seurausta.

Kun sehän on ihan mahdotonta, että suoraselkäisesti etsisi ihmisen jonka kanssa on samat arvot ja voi olla oma itsenä. Ei, kun pitää kusettaa suhteeseen nainen joka etsii ihan toisenlaista miestä ja sitten saakin pitää naamaria päällä loppuelämänsä. Tosi hyviä vinkkejä.

Vierailija
15/85 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs lorttoilette niin käy näin, eikä kunnollista suhdetta synny ehkä koskaan.

Vierailija
16/85 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan tuo nyt aikamoista, jos on ollut neljän naisen kanssa samaan aikaan seksisuhde. Luulisi yksi riittävän kerrallaan. Kerro, että sinulla olet pyörittänyt viittä miestä samaan aikaan, katso miten siihen suhtautuu.

Vierailija
17/85 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä ymmärrän. Minä en edes haluaisi olla ihmisen kanssa, joka haluaa pyörittää montaa seksisuhdetta samaan aikaan. Pakkohan siinä on nähdä toiset ihmiset pelkkinä leluina ja välineinä. En haluaisi ihmistä, joka kunnioittaa kanssaihmisiä noin vähän.

Vierailija
18/85 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaan aikaan neljää seksisuhdetta. Ei siis suhteita eli ei petetty ketään, osa tiesi muistakin naisista, osa ei.

Eli ainakin osa naisista hyväksynyt kuvion.

Vierailija
19/85 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuossa on pahaa? Sinun kanssasi hänellä on yksi seksisuhde, joten meneekö luottamus mieheen, jos tämä harrastaa suostumuksellista seksiä jonkun (sinun) kanssa? Nuo neljä naista on varsin hyvin voineet tietää, että eivät ole se ainoa oikea, mutta seksi on fantastista.

Vierailija
20/85 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäitsevarmoille toisten menneisyys on aina ongelma. Siksi en koskaan ole kertonut menneistä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä