Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen entinen sinkku/seksielämä

Vierailija
22.03.2025 |

Olen ollut miesystäväni kanssa reilun puoli vuotta yhdessä. Molemmilla takana pitkiä parisuhteita mutta toki myös sinkkuaikoja.

Ei aiemmin olla sinkkuajoista sen tarkemmin puhuttu ja viime viikolla hän kertoi (kännissä) että pyöritti ennen minua samaan aikaan neljää naista seksin merkeissä. Tämä loppui meidän tapaamiseen.

Olen tietysti ok että molemmilla on ollut sinkkuajat johon kuuluu myös seksi, mutta jotenkin mielipiteeni todella huomaavaisesta ja minua arvostavasta miehestä on ehkä muuttunut enkä tiedä miten saisin asian pois mielestäni vaivaamasta koska haluan hänen kanssaan kuitenkin olla...  parisuhteissa hän ei ole pettänyt, minä kyllä itse sitäkin Olen tehnyt eli vähän tunnen myös itseni tekopyhäksi kun häntä "arvostelen".

Ollaan asiasta hieman puhuttu enkä haluaisi enää siitä jauhaa hänelle.

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattoi ne naisetkin pyörittää useampaa yhtä aikaa. Tätä harvoin nämä oman elämänsä panomiehet tulevat ajatelleeksi.

Niin. Yleensä alkavat pillaamaan jos nainen kertoo heille yhtään mitään kenestäkään, eksästään, isästään, veljestään, kaveristaan, ukistaan. Sohivat itse noilla saavutuksillaan mutta murtuvat kuin heinänkorret jos heille edes väläyttää hampaitaan. Miehet ovat säälittäviä.

Vierailija
42/85 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riidan jälkeen mies harrasti seksiä käpykakun kanssa..

Lyhyestä virsi kausi. Meillä oli juhlat ja vieraita ja tuli ehkä nosteltua maljoja tavallista enemmän. Vieraiden lähdetyä mies oli jotenkin erityisen halukas, kulki perässä puristelemassa ja työnsi erektiotaan pyllyäni vasten kun siivosin pöytää. Tätä jatkui niin ärähdin että että tänäänhän en enää tosiaankaan jaksa, ja niin mies pudotti housunsa ja alkoi P A N N A pöydällä ollutta käpykakkua. Kysyin että onko mies seonnut mutta tämä vain jatkoi panemista sanomatta mitään, ähisi ja silitti toisella kädellä kakun pintaa. Siinä vaiheessa riitti ja menin kylpyhuoneeseen itkemään. Nyt mies nukkuu humalaansa pois. Siis voi itku, voiko ihminen seota ilman mitään ennusmerkkejä?

Eikö tuo ole ihan tyypillistä mieskäytöstä? Panevathan ne sukkiakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kaivele seurustelukumppanien historiaa, mutta heti alussa selvitän heidän monogamia/polypreferenssit. Ympäri kyliä kiertävä panomies ei ole minulle sopiva kumppani, enkä halua kenenkään haareminjatkoksi.

Vaikka olisi miten ihana mies niin menisi minulla hylkypinoon jos selviäisi että kumppanilla on poly-taipumuksia. Ennemmin tai myöhemmin niitä alkaa kuitenkin kutkuttamaan että ketun pitäisi päästä muihinkin koloihin. Tapailen vain miehiä jotka itse suoraan ilmaisevat olevansa monogaamisia ja osaavat omin sanoin perustella miksi.

Vierailija
44/85 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riidan jälkeen mies harrasti seksiä käpykakun kanssa..

Lyhyestä virsi kausi. Meillä oli juhlat ja vieraita ja tuli ehkä nosteltua maljoja tavallista enemmän. Vieraiden lähdetyä mies oli jotenkin erityisen halukas, kulki perässä puristelemassa ja työnsi erektiotaan pyllyäni vasten kun siivosin pöytää. Tätä jatkui niin ärähdin että että tänäänhän en enää tosiaankaan jaksa, ja niin mies pudotti housunsa ja alkoi P A N N A pöydällä ollutta käpykakkua. Kysyin että onko mies seonnut mutta tämä vain jatkoi panemista sanomatta mitään, ähisi ja silitti toisella kädellä kakun pintaa. Siinä vaiheessa riitti ja menin kylpyhuoneeseen itkemään. Nyt mies nukkuu humalaansa pois. Siis voi itku, voiko ihminen seota ilman mitään ennusmerkkejä?

Eikö tuo ole ihan tyypillistä mieskäytöstä? Panevathan ne sukkiakin

Niin ja lampaitakin. Reikä kuin reikä. Miehen elämän tarkoitus ja tavoite on päästä upottamaan munansa niin moneen reikään kuin mahdollista. Vaikka käpykakun reikään jos muuta ei ole tarjolla.

Vierailija
45/85 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshoratsut kantsii palauttaa heti kiertoon. Tautipesiä ja epäluotettavia.

Vierailija
46/85 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat pyörittämisellä? 

Jos tämä mies valehteli ja johti harhaan niitä neljää naista, niin mulla ainakin menisi maku ihan täysin kyseisestä miehestä, enkä haluaisi olla enää missään tekemisissä hänen kanssaan.

Mutta jos kyse oli siitä että hänellä oli neljä panosuhdetta ilman sitoumuksia käynnissä samaan aikaan, niin ei tuo minua haittaisi yhtään. Päinvastoin, ajatus on jopa vähän kiihottava. 

Vierailija
47/85 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä ymmärrän. Minä en edes haluaisi olla ihmisen kanssa, joka haluaa pyörittää montaa seksisuhdetta samaan aikaan. Pakkohan siinä on nähdä toiset ihmiset pelkkinä leluina ja välineinä. En haluaisi ihmistä, joka kunnioittaa kanssaihmisiä noin vähän.

Tämä. Kertoo aika paljon siitä, että kunnioitus muita kohtaan puuttuu täysin. On todennäköisesti epäempaattinen ja omaa narsistisia piirteitä.

Vierailija
48/85 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat pyörittämisellä? 

Jos tämä mies valehteli ja johti harhaan niitä neljää naista, niin mulla ainakin menisi maku ihan täysin kyseisestä miehestä, enkä haluaisi olla enää missään tekemisissä hänen kanssaan.

Mutta jos kyse oli siitä että hänellä oli neljä panosuhdetta ilman sitoumuksia käynnissä samaan aikaan, niin ei tuo minua haittaisi yhtään. Päinvastoin, ajatus on jopa vähän kiihottava. 

Mua kyllä haittaisi ja aika paljonkin. Haaremimies ei kelpaa suhteeseen.

Vierailija
49/85 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä ymmärrän. Minä en edes haluaisi olla ihmisen kanssa, joka haluaa pyörittää montaa seksisuhdetta samaan aikaan. Pakkohan siinä on nähdä toiset ihmiset pelkkinä leluina ja välineinä. En haluaisi ihmistä, joka kunnioittaa kanssaihmisiä noin vähän.

Tämä. Kertoo aika paljon siitä, että kunnioitus muita kohtaan puuttuu täysin. On todennäköisesti epäempaattinen ja omaa narsistisia piirteitä.

Mitä epäkunnioittavaa siinä siis on? Olettaen toki ettei kenellekään näistä seksikumppaneista maalailla mitään kuvaa sen syvemmästä suhteesta.

Vierailija
50/85 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä epäkunnioittavaa siinä siis on? Olettaen toki ettei kenellekään näistä seksikumppaneista maalailla mitään kuvaa sen syvemmästä suhteesta.

Epäkunnioittavaa on kaikki paitsi se, että tapailukumppani tietää olevansa yksi monesta ja on siinä tilanteessa omasta valinnastaan. Myös että hänelle on puhumalla kerrottu, mikä suhteen laatu on. Kaikki muu on valetta, vedätystä, epäkunnioitusta, kusetusta, harhaanjohtamista, kusipäisyyttä. 

Vierailija
51/85 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisi kuinka hyvällä itsetunnolla varustettu tahansa, tuon kaltaisessa suhteessa voi tulla se ongelma, että riitänkö minä yksin pitämään miehen tyytyväisenä, jos siihen tarvittiin ennen minua neljä naista samaan aikaan. 

Vierailija
52/85 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattoi ne naisetkin pyörittää useampaa yhtä aikaa. Tätä harvoin nämä oman elämänsä panomiehet tulevat ajatelleeksi.

Ap se on, joka tätä vatvoo, ei kukaan mies.  

Vai "ei kukaan mies"? Huutonaurua! Tälläkin palstalla on päivästä toiseen miesten valituksia, kun pitäisi saada selville kuinka monta suhdetta naisella on ollut.

Vierailija
53/85 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olisi kuinka hyvällä itsetunnolla varustettu tahansa, tuon kaltaisessa suhteessa voi tulla se ongelma, että riitänkö minä yksin pitämään miehen tyytyväisenä, jos siihen tarvittiin ennen minua neljä naista samaan aikaan. 

Jos ihmisellä on oikeasti hyvä itsetunto, hän ei ajattele noin. Mutta huonolla itsetunnolla varustetulla ihmisellä saattaa toki tulla tuollaisia huolia ja riittämättömyyden tunteita.

Vierailija
54/85 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta ei tähän vääntöön

muuta kuin lämmin 👋.

Kunnioitus on  > kaiken

perusta, sekä seksuaalis/romantt.

että platonisissa suhteissa.

Ehkä vielä kirjoitan seksuaalisuuden

metafysiikasta. Siellä on omat

'consequences lainalaisuutensa',

mitä normi-ihminen ei

[holtittomassa] seksuaalisuudessaan

ota lainkaan huomioon. Ihmiset

olettavat, että koko toiminta on randon

baaripokankin kanssa wash & go & bye..

Ei, ei mene niin. Tietäjät tietää.

Vierailija
55/85 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

muuta kuin lämmin 👋.

Kunnioitus on  > kaiken

mitä normi-ihminen ei

Kun vaan kaikki pystyisivät näkemään toiset ihmiset kunnioituksen kautta ihmisinä, joilla on tunteet, elämä, ihmisarvo. Eikä vaan hyödykkeinä joita voi käyttää mielensä mukaan narsistisin tarkoitusperin oman egon ja tarpeiden tyydytyksen välineinä. 

Vierailija
56/85 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota ap loppuun kulutettua äijää. 

Vierailija
57/85 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis missä se ongelma sinulla on? Mies on elänyt ennen sinua ja se on sinusta jotenkin väärin, koska nyt mielipiteesi miehestä on muuttunut?

Entä jos mies olisi kertonut, että ennen sinua hän eli elämänsä naisen kanssa ja kaipaa tätä joka päivä? Olisitko sitä mieltä, että ihanaa, mies on kyennyt syviin tunteisiin?

"Ongelma" on siinä että samaan aikaan pyörittänyt neljää seksisuhdetta. Tietysti on elänyt ja harrastanut seksiä, ei siinä mitään mutta ehkä luottamus on itselle se kysymysmerkki tämän kuultua

Ovatko nämä naiset siis olleet seksin merkeissä kanssa vai onko siis mies huijannut näitä saadakseen seksiä? Jos on huijannut, niin siinä olisi toki ajattelemisen aihetta. 

Ihan sovitusti vain seksiä, ei suhdetta.

Vierailija
58/85 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksiähän se vain on ollut. Eikö ole tärkeintä, että mies on nyt suoraselkäisesti sinun kanssa?

Harvat aikuiset ihmiset ovat mitään neitsyitä, varmaan vain ne eriskummalliset. Minä en tosin kertoile sinkkuajoistani miehelle, enkä halua tietää miehen sinkkuajoista.

Tätä yritän ajatella. Hän lopetti kaikki tavattuaan minut, eikä myöskään hyväksy pettämistä.

Halusi kertoa koska ei halua että jostain muualta asia tulee korviini myöhemmin, vaan hänen kertomanaan itse.

Ja siis onhan minullakin sinkkuna ollut seksisuhde mutta oma moraalini ei salli kuin yhden seksisuhteen kerrallaan, ja nyt vain omat käsitykseni asioista nousi minulle ongelmaksi.

Ap

Vierailija
59/85 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

muuta kuin lämmin 👋.

Kunnioitus on  > kaiken

mitä normi-ihminen ei

Kun vaan kaikki pystyisivät näkemään toiset ihmiset kunnioituksen kautta ihmisinä, joilla on tunteet, elämä, ihmisarvo. Eikä vaan hyödykkeinä joita voi käyttää mielensä mukaan narsistisin tarkoitusperin oman egon ja tarpeiden tyydyty

Tässähän kaikki osapuolet ovat olleet seksisuhteessa, sekä mies että nainen.

Vierailija
60/85 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ihmisellä on oikeasti hyvä itsetunto, hän ei ajattele noin. Mutta huonolla itsetunnolla varustetulla ihmisellä saattaa toki tulla tuollaisia huolia ja riittämättömyyden tunteita.

Mä ajattelisin niin että yksikään niistä naisista ei ollut kovinkaan hääppöinen  ettei riittänyt yksistään 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi