Miehen entinen sinkku/seksielämä
Olen ollut miesystäväni kanssa reilun puoli vuotta yhdessä. Molemmilla takana pitkiä parisuhteita mutta toki myös sinkkuaikoja.
Ei aiemmin olla sinkkuajoista sen tarkemmin puhuttu ja viime viikolla hän kertoi (kännissä) että pyöritti ennen minua samaan aikaan neljää naista seksin merkeissä. Tämä loppui meidän tapaamiseen.
Olen tietysti ok että molemmilla on ollut sinkkuajat johon kuuluu myös seksi, mutta jotenkin mielipiteeni todella huomaavaisesta ja minua arvostavasta miehestä on ehkä muuttunut enkä tiedä miten saisin asian pois mielestäni vaivaamasta koska haluan hänen kanssaan kuitenkin olla... parisuhteissa hän ei ole pettänyt, minä kyllä itse sitäkin Olen tehnyt eli vähän tunnen myös itseni tekopyhäksi kun häntä "arvostelen".
Ollaan asiasta hieman puhuttu enkä haluaisi enää siitä jauhaa hänelle.
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olisi kuinka hyvällä itsetunnolla varustettu tahansa, tuon kaltaisessa suhteessa voi tulla se ongelma, että riitänkö minä yksin pitämään miehen tyytyväisenä, jos siihen tarvittiin ennen minua neljä naista samaan aikaan.
Jos ihmisellä on oikeasti hyvä itsetunto, hän ei ajattele noin. Mutta huonolla itsetunnolla varustetulla ihmisellä saattaa toki tulla tuollaisia huolia ja riittämättömyyden tunteita.
Mä ajattelisin niin että yksikään niistä naisista ei ollut kovinkaan hääppöinen ettei riittänyt yksistään 😂
Toivon todella ettei tämä ole naisen kirjoittama 😔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis sanoiko mies kirjaimellisesti "pyörittäneensä" yhtäaikaa neljää naista, vai sanoiko hän vain, että hänellä oli neljä yhtäaikaista seksisuhdetta? Huijattiinko tai petettiinkö tässä kuviossa ketään vai ei?
Samaan aikaan neljää seksisuhdetta. Ei siis suhteita eli ei petetty ketään, osa tiesi muistakin naisista, osa ei.
Tämä on normaalia että pienellä osalla miehiä on monia naisia. Naiset ennemmin jakavat komean miehen kuin olisivat tavallisen miehen kanssa jolla ei olisi muita naisia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat pyörittämisellä?
Jos tämä mies valehteli ja johti harhaan niitä neljää naista, niin mulla ainakin menisi maku ihan täysin kyseisestä miehestä, enkä haluaisi olla enää missään tekemisissä hänen kanssaan.
Mutta jos kyse oli siitä että hänellä oli neljä panosuhdetta ilman sitoumuksia käynnissä samaan aikaan, niin ei tuo minua haittaisi yhtään. Päinvastoin, ajatus on jopa vähän kiihottava.
Kaikkien naisten mielestä tuo ajatus kutkuttaa, mutta monella ei ole itsetuntoa lähteä suhteeseen niin kovan panomiehen kanssa. Panomiehen dissaus on ujompien naisten defenssimekanismi.
Vierailija kirjoitti:
Siis missä se ongelma sinulla on? Mies on elänyt ennen sinua ja se on sinusta jotenkin väärin, koska nyt mielipiteesi miehestä on muuttunut?
Entä jos mies olisi kertonut, että ennen sinua hän eli elämänsä naisen kanssa ja kaipaa tätä joka päivä? Olisitko sitä mieltä, että ihanaa, mies on kyennyt syviin tunteisiin?
No itse en kyllä alkaisi mitään sellaisen miehen kanssa, jonka "elämännainen" on joku muu kuin minä.
Mikä hemmetin hinku teillä on puhua entisistä suhteista ja varsinkaan siihen liittyvästä seksistä.... en halua kuulla, enkä puhua ajoista ennen yhteistä elämäämme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä mies valehteli ja johti harhaan niitä neljää naista, niin mulla ainakin menisi maku ihan täysin kyseisestä miehestä, enkä haluaisi olla enää missään tekemisissä hänen kanssaan.
Mutta jos kyse oli siitä että hänellä oli neljä panosuhdetta ilman sitoumuksia käynnissä samaan aikaan, niin ei tuo minua haittaisi yhtään. Päinvastoin, ajatus on jopa vähän kiihottava.
Kaikkien naisten mielestä tuo ajatus kutkuttaa, mutta monella ei ole itsetuntoa lähteä suhteeseen niin kovan panomiehen kanssa. Panomiehen dissaus on ujompien naisten defenssimekanismi.
Miehiäkin kutkuttaa ajatus panonaisesta ja panonaista panemaan pääsemisestä, mutta ujo mies ei uskalla panonaista lähestyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiäkin kutkuttaa ajatus panonaisesta ja panonaista panemaan pääsemisestä, mutta ujo mies ei uskalla panonaista lähestyä.
Mies joka pa*nee paljon on hieno pano*mies mutta nainen joka pa*nee paljon on likainen huo**ra.
Mikä on ongelma? Tiedät itsekin kokemuksesta mihin naisia käytetään. Nai-seksi on henkilö nimetty käyttötarkoituksen mukaan. Harvalla naisella on omia miespuolisia kavereita, koska ei pelkkä naisen seura ole minkään arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Minun sinkkuelämääni ei kuulunut seksi.
Ei minunkaan, mutta taidamme olla vähemmistössä. Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun mällitarpeitaan kahdeksaan vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi. Jopa varatut 🤮
N33
Naiset on vähän yksinkertaisia. Ne "tavalliset" miehet, joita haluatte, on oikeasti ihan top tier -tasoa, ja kaikki muutkin naiset haluaa sen saman miehen. Kannattaa pitää tuo mustasukkaisuus kurissa ja olla mielinkielin, etteialfa kyllästy. Kai ymmärrät että hän on sinua monta tasoa ylempänä?
Vierailija kirjoitti:
Mikä hemmetin hinku teillä on puhua entisistä suhteista ja varsinkaan siihen liittyvästä seksistä.... en halua kuulla, enkä puhua ajoista ennen yhteistä elämäämme.
En minäkään, varsinkaan omastani, oli se sen verran menevää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään, varsinkaan omastani, oli se sen verran menevää.
Miksi häpeillä helpoutta? Yhä useampi ei suostu pumpattavaksi ollenkaan, joten onhan se nyt herran tähden hyvä että teitä samoja voi käyttää useampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän panonaista voi aina kiksauttaa, mutta siihen se sitten jääkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän panonaista voi aina kiksauttaa, mutta siihen se sitten jääkin.
Tai sitten alkaa vuosikausien kotileikkihelvetti / liikakansoittamisen rahallinen tukeminen.
Itse laittaisin canceliin, ei tuollaiset ukot muutu yksiavioisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Älä kysy kysymyksiä, joiden vastaukset voivat olla sinulle epämieluisia. Jokaisesta löytyy joku asia, jota voi pitää tekosyynä erolle.
Näitä kysymyksiä on nimenomaan hyvä kysyä ja miettiä suhteen alkuvaiheessa. Elämää jo enemmän nähneenä voin sanoa ettei nuo naistennaurattajat ja useita naisia pyörittelevät miehet muutu miksikään.
Vai mies pyörittää useampaa seksisuhdetta. No voi perjjjeleen perrjjjele kun on voinut pyörittää, mutta niin iso rinki, että harvakseltaan siinä pyörässä suhteita. Tuo sanonta on ihan sama kuin pyörittäis rahaa, eikä sitä olisi.
Jos on säästellyt naisien yhteystietoja voi olla houkutus ottaa yhteyttä myöhemmin, kun alkuhuuma sinun kanssa on ohi.
Oletteko puhuneet tästä?
Vierailija kirjoitti:
Itse laittaisin canceliin, ei tuollaiset ukot muutu yksiavioisiksi.
Ollut oikeastaan vain pitkissä suhteissa joissa ei ole kertaakaan pettänyt. Nyt viimeisen eron jälkeen nämä seksisuhteet, joten en nyt uskaltaisi sanoa ettei muutu yksiavioisiksi kun sinkkuna harrastanut seksiä ja suhteissa ollut uskollinen
Minun sinkkuelämääni ei kuulunut seksi.