Miksi naisille ei enää kelpaa tavallinen mies?
Ennen vanhaa naisille riitti että mies käy töissä, mies on kiva ja mies kohtelee naista hyvin. Nykyään naiset vaatii miehiltä lähes mahdottomuuksia, miehen pitää olla koulutettu komistus joka työskentelee työssä mistä maksetaan hyvin.
Miehen pitää olla se lihaksikas ja pitkä komistus joka kantaa naisen sänkyyn ja miehellä on varaa hemmotella naista kalliilla merkkilaukuilla ja kalliilla koruilla.
Miehen pitää olla se kiltti kotimies mutta samalla miehen pitää olla se uraohjus pahiksen luonteella jotta nainen kokee miehen miehekkääksi.
Mistä tämä johtuu että naiset vaativat miehiltä mahdottomuuksia ja tavalliset miehet ei tämän takia enää naisille kelpaa?
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Vain miesten paras 10% yltää keskimääräisen naisen tasolle. Miehet ovat äärimmäisen huonoja kumppaneita.
Voi kyllä syyttää vaan itteään, jos elää elämänsä tyytyen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mies on kai tavis. Iso maha ja juo olutta ja harrastaa kalastusta. Tuossa se on ollut vierelläni 10 vuoden ajan.
Minkä näköinen sinä itse olet? Onko iso maha ja oletko kenties rumahko "neitokainen"?
No eikö tässä nyt puhuttu taviksista? Niistä perusnaisista joilla saattaa olla iso maha eikä kasvoiltaankaan malliainesta ja vastaavista miehistä? Vai pitäisikö ap:n aloituksen sittenkin kuulua, että miksi koulutetut nuoret ja kauniit naiset eivät kelpuuta mahakkaita rahattomia "tavismiehiä"?
Mites se havainnointireissu markettiin etenee? Joko kävitte?
Vai oliko ne kaikki miehet vaan tyytyneet niihin muijiinsa? Jos näin on, niin sittenhän miehet haaveilevat liian tasokkaista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vai oliko ne kaikki miehet vaan tyytyneet niihin muijiinsa? Jos näin on, niin sittenhän miehet haaveilevat liian tasokkaista naisista.
Mun puolesta saa ukko lähteä vapaille laitumille, jos oikeasti näin on. En halua olla kenellekään pelkkä este tai edes hidaste parempaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyvin usea mies joutuu tyytymään siihen naiseen, jokainen mies haluaisi naisen joka on kaunis ja normaalipainoinen mutta kaikki miehet ei sellaista voi saada joten he joutuvat tyytymään rumaan ja ylipainoiseen naiseen.
Entä jos se ruma ja ylipainoinen on sen miehen taso? No, kohta ei ole sitäkään kun nainen huomaa, ettei mies arvosta.
Pliis, älä ikinä "tyydy" naiseen ja kuvittele, ettei se hoksaa, ettet oikeasti arvosta/rakasta.
Haluatko itse, että sinuun "tyydytään"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyvin usea mies joutuu tyytymään siihen naiseen, jokainen mies haluaisi naisen joka on kaunis ja normaalipainoinen mutta kaikki miehet ei sellaista voi saada joten he joutuvat tyytymään rumaan ja ylipainoiseen naiseen.
Ei ole pakko tyytyä yhtään mihinkään. Jos jotain tosissaan haluaa, niin voit uhrata vaikka elämäsi sen tavoittelemiseen.
Sillä tavalla prinsessaa tuskin löytyy, että olet jo varattuna jonkun tyytymäsi naisen kanssa. Sitten kohtelet tätä ja lapsia vielä huonosti, kun et arvosta heitä. Ei ainakaan kasvata sun "markkina-arvoas".
Kyllä mulle riittää paitsi mun mies ei käy töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi naiset ei sitten saisi haluta komeita miehiä, jos kaikki miehetkin kerran haluaa kauniin naisen?
Miehet tajuavat oman tasonsa realistisesti, jos mies on ruma,köyhä tai lihava niin mies tämän tajuaa mutta miksi ruma nainen luulee olevansa kaunis tai miksi lihava nainen luulee olevansa normaalipainoi
Jaa-a. Luuleehan moni mieskin olevansa tavallinen, vaikka on sosiaalisilta taidoiltaan paljon sen alapuolella.
Miksi sua muuten haittaa, jos ruma nainen luulee olevansa kaunis? Ei kai rumien naisten olemassaolo mitenkään vaikuta sinuun?
Vierailija kirjoitti:
Painukaa oikeasti vit#tuun! Tajuatteko edes mitä teette miesten maineelle tällä älykääpiö-projektillanne?
Ei nämä incelit tajua mitään mistään. Toivoisin, että te normaalit miehet hakkaisitte näistä paskat pihalle. On teidän etunne, että vinkujat poistetaan populaatiosta, koska tosiaankin ne pilaavat koko miessukupuolen maineen ja vievät naisilta halut edes yrittää heterosuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko koskaan miettinyt, että onko arvomaailmasi ihan kohdillaan? Haaveilet jostain miljonäärien elämästä, jossa kauniita naisia ja urheiluautoja on joka sormelle?
Herää pahvi todellisuuteen. Ei täällä monen muunkaan elämä ole, kuin elokuvaa ja silti voi olla ihan onnellinen. Ei ehkä saa ihan kaikkea, mitä haluaa. Ja hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painukaa oikeasti vit#tuun! Tajuatteko edes mitä teette miesten maineelle tällä älykääpiö-projektillanne?
Ei nämä incelit tajua mitään mistään. Toivoisin, että te normaalit miehet hakkaisitte näistä paskat pihalle. On teidän etunne, että vinkujat poistetaan populaatiosta, koska tosiaankin ne pilaavat koko miessukupuolen maineen ja vievät naisilta halut edes yrittää heterosuhdetta.
Sekin riittäis että kaikki tuollaiset ulisevat ap:t kerättäis kokoon ja vietäis jonnekin kauas kuulumattomiin ja näkymättömiin mihin ei toivoakaan saada mitään nettiyhteyksiä tmv. ulisemaan ja narisemaan. Reikä löytyy heiltä jokaiselta siihen pahempaan puutteeseen.
Sehän yks tubettaja sairastui ortoreksiaan ollessaan sokeripappansa kanssa. Tän takia en yhtään tykkää sokerideittailun promoamisesta. Nainen oli täysin normaali. Nyt panikoi rypyistä ja rasvoista. "Tuskin luulee. Naiset on aika kriittisiä oman peilikuvansa suhteen. Monet kauniitkin pitää itseään liian rumina ja hoikat lihavina. Miksi muuten erilaiset kauneushoidot, -pistokset ja -leikkaukset olisi niin yleisiä? Ja niitä käyttää lähes pelkästään naiset."
Vierailija kirjoitti:
Nykyään mennään jossain jatkuvassa tunnerallissa; mietitään, pähkitään, pohditaan, filosofoidaan, analysoidaan jne. Ennen vanhaan elämä oli yksinkertaisempaa ja oli yhtenäiskulttuuria.
Kysytään kaverilta.
Naisen ei pitäisi ikinä tyytyä tavalliseen mieheen. Tavallinen eli keskitasoinen mies on äärimmäisen huono kumppani, paljon huonompi kuin nainen. Miehet ovat aggressiivisia, puhumattomia, paljon huonompia huomioimaan kumppaniaan. Miehet ovat lihavampia, sairaampia ja huonokuntoisempia kuin naiset.
Tavallinen mies tuo vain kurjuutta naisen elämään. Miehen pitää tehdä töitä päästäkseen naisen tasolle. Mutta ne eivät halua. Siksi nämä ulinakampanjat.
Vierailija kirjoitti:
Naisen ei pitäisi ikinä tyytyä tavalliseen mieheen. Tavallinen eli keskitasoinen mies on äärimmäisen huono kumppani, paljon huonompi kuin nainen. Miehet ovat aggressiivisia, puhumattomia, paljon huonompia huomioimaan kumppaniaan. Miehet ovat lihavampia, sairaampia ja huonokuntoisempia kuin naiset.
Tavallinen mies tuo vain kurjuutta naisen elämään. Miehen pitää tehdä töitä päästäkseen naisen tasolle. Mutta ne eivät halua. Siksi nämä ulinakampanjat.
Parisuhde tutkitusti parantaa miehen elämänlaatua ja heikentää naisen. En ihmettele. Nainen tuo niin paljon hyviä asioita parisuhteeseen ja mies niin paljon huonoja.
Ei mikään ihme että miehet itkevät sinkkuuttaan mutta naiset viihtyvät yksin.
Luin tuon ap:n vuodatuksen ja totesin että mun mies on juuri tuollainen kuvailemansa:
-on koulutettu komistus (väitellyt) joka kehittää itseään jatkuvasti voiden valita työpaikkansa ja sanella palkkansa.
-on lihaksikas (miehille lihaksikkaana oleminen ei vaadi kuin pari kunnon kuntosalitreeniä viikossa) ja jaksaa kyllä tarvittaessa kantaa minua. Ei ostele laukkuja tai koruja (ostan ne itse), mutta vie perheensä matkalle muutaman kerran vuodessa.
-hän on kiltti kotimies mutta työssään peto. Hän on erittäin kunnianhimoinen, eteenpäin pyrkivä, vaativa (muilta ja ennenkaikkea itseltään), reilu, pidetty ja arvostettu alansa huippunimi. Kotona hän pyykkää samalla kun pitää breikkiä (etä)työnteosta, laittaa koulusta tuleville lapsille välipalaa.
Hän pitää itseään tavallisena, ei arvostele muita. Ei kirjoittele tällä palstalla.
Meidän tuttavapiiri on täynnä tämänlaisia miehiä. Sanoisin että kyllä te miehet pystytte jos ois pikkuisen viiteliäisyyttä.
Mun miehen ainoita ystäviä ovat raatokärpäset.
Leski
Vierailija kirjoitti:
Luin tuon ap:n vuodatuksen ja totesin että mun mies on juuri tuollainen kuvailemansa:
-on koulutettu komistus (väitellyt) joka kehittää itseään jatkuvasti voiden valita työpaikkansa ja sanella palkkansa.
-on lihaksikas (miehille lihaksikkaana oleminen ei vaadi kuin pari kunnon kuntosalitreeniä viikossa) ja jaksaa kyllä tarvittaessa kantaa minua. Ei ostele laukkuja tai koruja (ostan ne itse), mutta vie perheensä matkalle muutaman kerran vuodessa.
-hän on kiltti kotimies mutta työssään peto. Hän on erittäin kunnianhimoinen, eteenpäin pyrkivä, vaativa (muilta ja ennenkaikkea itseltään), reilu, pidetty ja arvostettu alansa huippunimi. Kotona hän pyykkää samalla kun pitää breikkiä (etä)työnteosta, laittaa koulusta tuleville lapsille välipalaa.
Hän pitää itseään tavallisena, ei arvostele muita. Ei kirjoittele tällä palstalla.
Meidän tuttavapiiri on täynnä tämänlaisia miehiä. Sanoisin että ky
Mä oon samaa mieltä. Mulla on myös tuollainen mies ja ihan tavallisena miehenä itseään pitää. Mä jatkaisin myös sen verran että itsekin oon koulutettu ja hyväpalkkaisessa työssä, oon urheilullinen ja hyväkuntoinen ja -kroppainen, mulla on aikaa, rahaa ja mahdollisuus muutenkin panostaa myös itseeni, mä oon tyyppinä mukava ja sosiaalinen ja on mulla kaikenlaisia muitakin hyviä puolia. Ja aivan tavallinen nainen minäkin. Ja aivan tavallista elämää me eletään. Me käydään siellä töissä, me vietetään aikaa meidän teinien kanssa siinä missä ne haluaa viettää aikaa meidän kanssa, me harrastetaan, hoidetaan kotia, reissataan silloin tällöin. Tavallistakin tavallisempaa.
Vierailija kirjoitti:
Y l i l a u d a l l a on ketju mihin jaetaan kuvia väkisinotetuista naisista. Alahan lottoamaan!
Tietenkin komea,pitkä ja hyvätuloinen statusmies saa naisia paljon paremmin kuin tavallisen näköinen "duunari". Miehen tasoon vaikuttaa ulkonäön lisäksi juurikin koulutus ja status työelämässä eli toisin sanoen palkka.
Suomessa jos jokainen mies olisi hyvätuloinen ja komea kuin miesmalli niin sitten suomalaiset miehet olisivat haluttua kamaa mutta kaikki ei tuollaisia voi olla.