Miksi naisille ei enää kelpaa tavallinen mies?
Ennen vanhaa naisille riitti että mies käy töissä, mies on kiva ja mies kohtelee naista hyvin. Nykyään naiset vaatii miehiltä lähes mahdottomuuksia, miehen pitää olla koulutettu komistus joka työskentelee työssä mistä maksetaan hyvin.
Miehen pitää olla se lihaksikas ja pitkä komistus joka kantaa naisen sänkyyn ja miehellä on varaa hemmotella naista kalliilla merkkilaukuilla ja kalliilla koruilla.
Miehen pitää olla se kiltti kotimies mutta samalla miehen pitää olla se uraohjus pahiksen luonteella jotta nainen kokee miehen miehekkääksi.
Mistä tämä johtuu että naiset vaativat miehiltä mahdottomuuksia ja tavalliset miehet ei tämän takia enää naisille kelpaa?
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Minun mies on kai tavis. Iso maha ja juo olutta ja harrastaa kalastusta. Tuossa se on ollut vierelläni 10 vuoden ajan.
Minkä näköinen sinä itse olet? Onko iso maha ja oletko kenties rumahko "neitokainen"?
Aloittajaa kypsyttää se tubaava Chicagossa vaikuttava ex-strippari. Toihan nainen elää nyt somella. Omien sanojensa mukaan pyrkii kehittämään aina jotain uutta. Miehet eivät käsitä meidän naisten olevan todella luovia. Ookoo 18-25v. meni stripatessa. 30+ voi jatkaa somessa tai kirjoittaa kirjan. Tolle vieläkin heitetään chatissa rahaa, koska kasseja pakottaa hyvin varustellun emännän muodot. Oliko runkkarilla muuta?
Nämä ap:n tyyppiset "tavalliset miehet" eivät näköjään ole töissä, eivät ymmärrä tilastoja eivätkä kykene käsittelemään tieto ja tunteitaan, eivät tajua rajoja eivätkä kunnioita ihmisten perusoikeuksia, jotka on määritelty laissa.
Veikkaan, että jäi inttikin käymättä näiltä "tavallisilta miehiltä", jotka oikeasti on sukupuolensa pohjimmaista paskaa.
Ap, miltä oikeasti tuntuu olla tuollainen surkimus ja pakkomielteinen jankkaaja? Onko ihanaa, oletko ylpeä itsestäsi? Kuoliko äitisi oman kätensä kautta vai katkaisiko välit kun häiriköit ja pöllit hänen eläkkeensä? Isää sulla ei ole ollutkaan, koska hänkin oli surkimus mieheksi.
Supo seuraa ja kuittaa. IP:t tallessa taas.
Minkä ikäinen ap on, kun hän tuntuu tietävän millaista ennen oli? Milloin oli ennen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mies on kai tavis. Iso maha ja juo olutta ja harrastaa kalastusta. Tuossa se on ollut vierelläni 10 vuoden ajan.
Minkä näköinen sinä itse olet? Onko iso maha ja oletko kenties rumahko "neitokainen"?
Eikö sitten ole nainen ollenkaan, vai?
Yleensä ne, jotka tästä valittaa, on kaljaa litkiviä, sohvalla istuvia tylsimyksiä, joita ei kiinnosta muu kuin telkkarin katselu. En vaadi paljoa, mutta en myöskään jaksa koko elämääni olohuoneessa viettää, haluan käydä vaeltamassa, teatterissa ja matkailla muuallakin kuin Kanariansaarilla.
Vierailija kirjoitti:
Minun kans. Palkka on mediaani, koulutus keskitasoa, harrastaa kalastusta ja metsästystä, tykkää oluesta. Tukka ohenee ja maha kasvaa iän myötä. Mutta mitä nyt kuulee juttuja toisten miehistä niin kyllä tää keskivertoa parempi on, tekee valittamatta osansa kotihommista, huomioi sängyssä eikä ole itsekäs myöskään taloudellisissa asioissa. Siis, osaa asettaa perheen hyvinvoinnin etusijalle ainakin enimmäkseen, tämä ei tosiaan tunnu olevan mitenkään itsestäänselvää.
Pari tuntia siten toisessa ketjussa ennustin, että kohta alkaa incelien kiukuttelu ja kärttyily humalatilan noustessa tarpeeksi. Olin oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ne, jotka tästä valittaa, on kaljaa litkiviä, sohvalla istuvia tylsimyksiä, joita ei kiinnosta muu kuin telkkarin katselu. En vaadi paljoa, mutta en myöskään jaksa koko elämääni olohuoneessa viettää, haluan käydä vaeltamassa, teatterissa ja matkailla muuallakin kuin Kanariansaarilla.
Onnea on kyllä löytää mies, joka ajattelee että sen oman vaimon kanssa kuuluu olla kivaa ja on myös innokas tekemään asioita.
Mua kiinnostais miten ap määrittelee tavallisen miehen? Että onko ns. keskiverto vai onko alisuorituminen nykyisin keskivertoa.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin enää? Ei naisille ole koskaan kelvannut tavis mies. Suomessa on yli 600 000 sinkkumiestä ja suurin osa taviksia. On myös noin 600 000 sinkkunaista ja suurin osa taviksia. Eli tavis naisille ei kelpaa tavis mies ja syntyvyys on alhainen.
Miehet ovat niin huonoja kumppaneita että tavismies ei ole lähelläkään tavisnaisen tasoa.
Voitaisko ihan huvin vuoksi jättää väliin tämä paskajankutus jonain viikonloppuna? Ap:llekin tekisi hyvää olla juomatta ja lähteä ulos. On kaunis ilma. Kävele vaikka 3 km lenkki niin sulaa se läskimahakin.
...ja aivot saa kerrankin happea.
Ap on apina. Äänestää persuja ja lukee kuvalehtiä, joissa on alastomia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Koska, pojat ei saa olla enää poikia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sitten ole nainen ollenkaan, vai?
Miehet on hirveen kaksinaismoralistisia. Sehän strippari oli stripatessaan yhtä muhku mitä nytkin. Ukot tippasi näyttävästä peräpenkistä ja luomuista kannuista. Harvemmin rumia otetaan tanssimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvalle miehellekään kelpaa kuka tahansa nainen.
Väärin. 95% miehistä tyytyy. Vain parhaat muutamat prosentit saavat haluamansa.
Ahaa no tuossapa paljastui hienosti asenne joka hyvin selittää sen, miksi olet jäänyt sinkuksi.
Vain miesten paras 10% yltää keskimääräisen naisen tasolle. Miehet ovat äärimmäisen huonoja kumppaneita.
Se on jännä että palstamiestotuuksien mukaan naisille kelpaa vain rikkaampi, komeampi ja statuksekkaampi mies, ja tosielämässä sellaisia parisuhteita näkee aika vähän, jossa mies olisi jotenkin paljon "tasokkaampi" kuin naisensa. Eikä ne tosielämän ikisinkuksi jääneet miehet ole oikeastaan taviksia, vaan jollain tapaa erikoisia tapauksia.