Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisille ei enää kelpaa tavallinen mies?

Vierailija
22.03.2025 |

Ennen vanhaa naisille riitti että mies käy töissä, mies on kiva ja mies kohtelee naista hyvin. Nykyään naiset vaatii miehiltä lähes mahdottomuuksia, miehen pitää olla koulutettu komistus joka työskentelee työssä mistä maksetaan hyvin. 

Miehen pitää olla se lihaksikas ja pitkä komistus joka kantaa naisen sänkyyn ja miehellä on varaa hemmotella naista kalliilla merkkilaukuilla ja kalliilla koruilla. 

Miehen pitää olla se kiltti kotimies mutta samalla miehen pitää olla se uraohjus pahiksen luonteella jotta nainen kokee miehen miehekkääksi. 

Mistä tämä johtuu että naiset vaativat miehiltä mahdottomuuksia ja tavalliset miehet ei tämän takia enää naisille kelpaa? 

Kommentit (109)

Vierailija
21/109 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaa naisille riitti että mies käy töissä, mies on kiva ja mies kohtelee naista hyvin. Nykyään naiset vaatii miehiltä lähes mahdottomuuksia, miehen pitää olla koulutettu komistus joka työskentelee työssä mistä maksetaan hyvin. 

- ennen vanhaan mies elätti naisen ja lapset, sekä hankki talon

- nyt meillä on elanto ja oma talo

Ketju kiinni.

Vierailija
22/109 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai miehen pitää olla spesiaali. En ymmärrä, että parisuhteeseen hakeudutaan "vaan jonkun" kanssa. Sellainen on huono perusta ja vie elämänilon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/109 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloita nyt vaikka siitä, että kohtelet naistasi kunnioittavasti. 

Mutta sillä ei enää ole mitään merkitystä miten mies kohtelee naista tai millainen luonne miehellä on. Naisille merkkaa vain miehen koulutustaso, status työelämässä, palkka ja miehen ulkonäkö. Jos mies on luonteeltaan täyttä timanttia niin ei nainen siihen voi rakastua jos miehen status on liian alhainen tai jos mies on liian lyhyt.

No tuota, miksi et sitten kouluttaudu?

Vierailija
24/109 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kellään tuota keittoreseptiä?

Vierailija
25/109 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta sillä ei enää ole mitään merkitystä miten mies kohtelee naista tai millainen luonne miehellä on. Naisille merkkaa vain miehen koulutustaso, status työelämässä, palkka ja miehen ulkonäkö. Jos mies on luonteeltaan täyttä timanttia niin ei nainen siihen voi rakastua jos miehen status on liian alhainen tai jos mies on liian lyhyt.

Mikä palkka? Ette te viitsi mennä töihin.

Totta. Ap ja klaaninsa eivät edes osaa tehdä työhakemusta.

Vierailija
26/109 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen mies petti usean naisen kanssa. Oon mielummin yksin ja lapseton kuin pettäjän kaa. 

Vierailija
27/109 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi että naiset ei enää välttämättä tarvitse miestä vaan voivat elää myös yksin aivan hyvin, jos ei sopivaa tule vastaan. Sen miehen pitäisi siis jollain tapaa tehdä elämästä parempaa. 

Tämä johtaa siihen että naiset etsivät niitä hyvätuloisia miehiä koska miehen rahat tekee naisen elämästä parempaa, miehen pitää olla se kovatuloisempi kuin mitä nainen itse on koska muuten se mies ei tee naisen elämästä parempaa. 

Niin no taloudellisen tilanteen parantamiseksi yleensä riittää suunnilleen samanlaiset tulot kuin itsellä, siis jos nyt on kuitenkin työssäkäyvä ihminen kyseessä. Mutta ei pelkkä elintason korotus riitä kuin ehkä joillekin harvoille gold diggereille ja heille pitää sitten tosiaan olla rikas mies. 

Vierailija
28/109 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sosiaalisilta peloiltanne kykenette, menkää lähimarkettiin ja havainnoikaa, onko vain Porsche- tai Mersumiehillä nainen.

Kyllä siellä on ihan tavis-mies tavis-naisen kanssa ostamassa ruokaa ja ehkäpä jopa vaippoja yhteisille lapsille. 

Tietenkin, jos teitä ei kiinnosta tavis-naiset niin sitten pitää varmaan tyytyä vaan haaveilemaan niistä instamuijista.

Olen joskus kysynyt tätä myös niin, että miten kaveripiirissänne pariudutaan, niin vastaus on ollut, ettei oikein ole kavereita. Siksi käsken mennä markettiin katsomaan keskivertoelämää.

Vierailija
29/109 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies juuri erosi minusta, koska ei kyennyt sitoutumaan suhteeseemme. Kun hän suhtautui kylmästi minuun, uskoin kun hän sanoi että johtui vain stressistä. Oikeasti hän ei välittänyt. Niin haluan vaan sellaisen tavallisen, välittävän miehen, mieluiten ilman alkoholiongelmaa.

Vierailija
30/109 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska "tavalliset" (he eivät todellakaan olleet tavallisia vaan sanoivat vain olevansa sitä) miehet tuppaavat kohtelemaan naisiaan tavalla, jolla minä en haluaisi tulla kohdelluksi. Mitä olen seurannut ystävieni parisuhteita, se fakta että minä olen ystävänä kohdellut heitä kunnioittavammin kuin heidän omat kumppaninsa, on saanut minut olemaan kiitollisia siitä, että olen tässä elämäntilanteessa yksin.

Jännä, että jotkut naiset ovat joissain tilanteissa enemmän miehiä, kuin jotkut kikkeliotukset ovat. 

Minulle kelpaisi hyvin tavallinen mies, kunhan tämä mies kohtelee minua hyvin ja antaa minun olla sellainen kuin olen enkä joudu hoitajan tai äidin korvikkeen rooliin.

Vierailija
31/109 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljoonas aloitus samasta aiheesta. Kyllä, tavalliset naiset kiinnostuvat tavallisista miehistä yhä edelleen. Sinä kun jankkaat tästä samasta aiheesta joka päivä tällä palstalla niin et ole enää tavallinen. Kukaan ei kiinnostu sinusta jos olet samanlainen oikeassa elämässä kun olet näissä turhanpäiväisissä aloituksissasi. Usko jo. Keksi muita aiheita välillä.

Vierailija
32/109 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksoin jonkun kuukauden tapailla tämmöistä "tavallista miestä" joka ei ollut ikinä seurustellut ja ihmetteli kun ei vaan kelpaa ja aina jää sinne kaverivhöhykkeelle. Käytännössä teki ohareita viikoittain milloin mistäkin syystä. Eikait siinä. Sen lisäksi että tuo on erittäin epäkunnioittavaa se myös syö luottoa siihen mitä mies sanoo, no en mä sit sitä pystynyt uskomaan oikein missään enkä tosiaan edes odottanut kun sanoi että nähdään. Ja pari aiempaakin on ollut samaa "tavallinen mies" tyyppiä jotka harrastaa samaa. 

Edellinen "tavallinen kilttimies" joka ihmetteli kun ei mikään onnistu, flirttaili ja kuolasi pitkin nettiä uhkeista mallitipuista ja lopulta järjesti itse kohtauksen asiasta, joka olisi selvinnyt 5 minuutin puhumisella, mutta uho päällä ja hän oli asian päättänyt ja esti mut joka paikassa.

Kaverilla on "tavallinen mies", joka ei auta yhtään kotitöissä, ei käy töissä, ei puhu kenellekään mitenkään kunnioittavasti, ei osallistu mitenkään siihen arjen pyörittämiseen ja itse ihmettelen miten jaksaa katsella.

Mikä teitä tavallisia miehiä vaivaa?

Vierailija
33/109 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi että naiset ei enää välttämättä tarvitse miestä vaan voivat elää myös yksin aivan hyvin, jos ei sopivaa tule vastaan. Sen miehen pitäisi siis jollain tapaa tehdä elämästä parempaa. 

Tämä johtaa siihen että naiset etsivät niitä hyvätuloisia miehiä koska miehen rahat tekee naisen elämästä parempaa, miehen pitää olla se kovatuloisempi kuin mitä nainen itse on koska muuten se mies ei tee naisen elämästä parempaa. 

Mitkä miehen rahat? Eivät suomalaiset miehet käy töissä.

Vierailija
34/109 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kysy tätä joka päivä, kun sulle ei kelpaa kenenkään vastaukset.

Vierailija
35/109 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä palkka? Ette te viitsi mennä töihin.

Totta. Ap ja klaaninsa eivät edes osaa tehdä työhakemusta.

Moni tuttuhan on jo firmansa 40 kymppisenä myynyt, siitä muutamia miljoonia saanut. Mikäli rahaa on tarpeeksi, velaton, on sijoituksia, jotka tuotaa, niin miksi pitää töissä käydä ja olla oravan pyörässä? antaa muiden tehdä töitä, olla ahkeria veronmaksajia.

Vierailija
36/109 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- ennen vanhaan mies elätti naisen ja lapset, sekä hankki talon

- nyt meillä on elanto ja oma talo

Ketju kiinni.

Niin, lisäksi oli tosiaan aika jolloin naisen piti hommata joku mies koska ei saanut itse hallinnoida edes omia rahojaan ja naimaton nainen muutenkin oli hyljeksitty vanhapiika. Tosin tästä on kyllä Suomessa jo oikeasti paljon aikaa. 

Vierailija
37/109 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ny hohhoijaa taas. Elämänlaatuun vaikuttaa verrattoman paljon enemmän miehen luonne, käytös ja asenteet kuin tämän tulot, jotka tämä kuitenkin pimittää itselleen. Kyllä sinä tiedät omat tulosi; nehän koostuvat KELAn maksamista etuuksista.

Naisilla on ihan omat tulot ja varat. Miksi kukaan ottaisi riesakseen tuollaisen vähäjärkisen miehen, joka ei osaa mitään, ei halua tehdä mitään eikä pysty mihinkään muuhun kuin hinkkaamaan yrpäänsä aamusta iltaan vauvavitun.fissä?

Vierailija
38/109 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaksoin jonkun kuukauden tapailla tämmöistä "tavallista miestä" joka ei ollut ikinä seurustellut ja ihmetteli kun ei vaan kelpaa ja aina jää sinne kaverivhöhykkeelle. Käytännössä teki ohareita viikoittain milloin mistäkin syystä. Eikait siinä. Sen lisäksi että tuo on erittäin epäkunnioittavaa se myös syö luottoa siihen mitä mies sanoo, no en mä sit sitä pystynyt uskomaan oikein missään enkä tosiaan edes odottanut kun sanoi että nähdään. Ja pari aiempaakin on ollut samaa "tavallinen mies" tyyppiä jotka harrastaa samaa. 

Edellinen "tavallinen kilttimies" joka ihmetteli kun ei mikään onnistu, flirttaili ja kuolasi pitkin nettiä uhkeista mallitipuista ja lopulta järjesti itse kohtauksen asiasta, joka olisi selvinnyt 5 minuutin puhumisella, mutta uho päällä ja hän oli asian päättänyt ja esti mut joka paikassa.

Kaverilla on "tavallinen mies", joka ei auta yhtään kotitöissä, ei käy töissä, ei puhu kenellekään mite

Älä pliis puhu kotitöissä "auttamisesta" kun miehen pitäisi siivota omia sotkujaan omassa kodissaan. Ei kotityöt ole naisen vastuulla joten ei mies mitään "auta".

Vierailija
39/109 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä miehen rahat? Eivät suomalaiset miehet käy töissä.

Rassipersut varsinkaan. Heistä 50% elää sosiaaliturvalla, 25% kiertää veroja pk-yrittäjinä ja vain 25% on töissä, eli matalan osaamistason osa-aikahommissa nollasopparilla.

Vierailija
40/109 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jaksa taas ulista ap. Tiedät itsekin varsin hyvin että tavallinen mies tekee kyllä kauppansa mutta te koko ajan jostakin piloille hemmotellun pikkukakaran tavoin rutisevat, patalaiskat, naisia esineellistävät, naisia vihaavat, työtävieroksuvat, mielenterveysongelmaiset ette ole tavallisia ja siksi te ette ole kovinkaan suuressa huudossa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän